-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Цифрова кольорова доплеровська ультразвукова система, аналізатор біохімічний напівавтоматичний
річний план закупівель 2018
Торги не відбулися
1 755 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 4 387.50 UAH
мін. крок: 0.3% або 4 387.50 UAH
Період оскарження:
24.07.2018 15:27 - 06.08.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Звернення до Замовника стосовно ТД
Номер:
26cad87122b5491babe647a0aa452f0c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-24-000572-a.c1
Назва:
Звернення до Замовника стосовно ТД
Вимога:
Уважно вивчивши тендерну документацію (далі – ТД), ми звернули увагу на те, що при визначенні предмету закупівлі Замовником не дотримано норм ч. 1 п. 1 «Порядку визначення предмету закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454, згідно якого предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно до вимог ТД, тендерні пропозиції подаються в цілому, а саме:
назва предмета закупівлі -код ДК 021:2015 - 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (цифрова кольорова доплеровська ультразвукова система, аналізатор біохімічний напівавтоматичний)
опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції -Пропозиція подається в цілому
місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) 76018, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вулиця Академіка Сахарова, 11
Кількість та обсяг предмета закупівлі: 2 од., у тому числі: цифрова кольорова доплеровська ультразвукова система – 1 од., аналізатор біохімічний напівавтоматичний – 1 од.
Позиція 1. 1 од. – Цифрова кольорова доплеровська ультразвукова система відноситься до коду ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини.
Позиція 2. 1 од.. – Аналізатор біохімічний напівавтоматичний відноситься до коду ДК 021:2015:38434500-1 – Біохімічні аналізатори. Розділ 38000000-5 Лабораторне, оптичне та високоточне обладнання (крім лінз).
Дана вимога є дискримінаційною, позбавляє можливості участі та обмежує конкуренцію серед потенційних учасників які спеціалізуються на постачанні аналізаторів біохімічних, але не здійснюють господарську діяльність з постачання ультразвукового діагностичного обладнання.
В зв’язку з цим, звертаємось до Вас з проханням усунути вищезазначене порушення, тобто поділити дану закупівлю на лоти, шляхом внесення змін до ТД або відмінити дану процедуру закупівлі в зв’язку з порушенням основних принципів здійснення закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.07.2018 10:15
Вирішення:
Тендерний комітет Державної установи "Територіальне медичне об`єднання Міністерства внутрішніх справ України по Івано-Франківській області" (надалі – Замовник) розглянув Ваше звернення та повідомляє про наступне:
Керуючись ст.ст. 1, 2, 3, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року предмет закупівлі замовник визначає в порядку, установленому Уповноваженим органом, а саме відповідно до Наказу Мінекономрозвитку України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 17.03.2016 № 454, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25.03.2016року № 448/28578, а саме:
відповідно до абзацу 2 частини 1 розділу ІІ Порядку предмет закупівлі товарів замовник визначає згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основні національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару.
При виборі відповідного коду класифікатору, з урахуванням найменування товарів та вимог Законодавства стосовно закупівлі за бюджетні кошти, Замовник користувався вимогами Технічного регламенту щодо медичних виробів для in vitro, затвердженою Постановою КМУ від 02.10.2013 №754, а також Державним реєстром медичної техніки та виробів медичного призначення, які в свою чергу відносить вказані товари до: медичний виріб, медичне обладнання, медична техніка, тощо.
Отже, визначення предмету закупівлі вважаємо здійсненним у повній відповідності до відповідних нормативних документів у сфері медицини, а також Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII
Наголошуємо! Замовник у будь-якому випадку не уникає проведення процедури відкритих торгів, та ніяким чином не порушує принципів публічних закупівель, зазначених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
02.08.2018 17:47
Підтвердження вирішення:
залишили без змін
Скарга
Виконана замовником
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
432dbf546623456ba70c5d24440ed644
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-24-000572-a.c2
Назва:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
щодо порушення Замовником процедури закупівлі,
а саме встановлення дискримінаційних умов в тендерній документації
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03.08.2018 17:31
- Скан-копія платіжного доручення 03.08.2018 17:31
- Додаток 2 03.08.2018 17:31
- Додаток 3 03.08.2018 17:31
- Додаток 4 03.08.2018 17:31
- Додаток 5 03.08.2018 17:31
- Додаток 6 03.08.2018 17:31
- Додаток 7 03.08.2018 17:31
- Додаток 8 03.08.2018 17:31
- Додаток 9 03.08.2018 17:31
- рішення від 07.08.2018 №7974 + лист замовнику.pdf 07.08.2018 20:06
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.08.2018 № 8622.pdf 23.08.2018 14:05
- рішення від 22.08.2018 № 8622.pdf 28.08.2018 21:34
- Пояснення Замовника.pdf 22.08.2018 12:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.08.2018 17:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.08.2018 21:34
Дата виконання рішення Замовником:
11.09.2018 12:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ № 8622 –р/пк-пз ДУ «ТМО МВС України по Івано-Франківській області» забов`язана внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – ДК 021:2015: 33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичні різні, а саме виконати поділ предмету закупівлі на лоти:
1. цифрова кольорова доплеровська ультразвукова система;
2. аналізатор біохімічний напівавтоматичний.
06.09.18 року оператору авторизованого електронного майданчика установою був надісланий лист з питанням щодо можливості внесення змін до тендерної документації. 07.09.2018 року була отримана відповідь про технічну неможливість поділу на лоти закупівлі, яка вже опублікована на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. У зв’язку з цим прийнято рішення про відміну закупівлі за індивідуальними номером UA-2018-07-24-000572-a на підставі абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (Замовник відміняє торги в разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель).