• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

фрукти

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження: 19.07.2018 14:24 - 06.08.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

прохання усунути виявлені порушення

Номер: 2a14433279c148aeb417965a5875bddc
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-19-000345-a.a2
Назва: прохання усунути виявлені порушення
Вимога:
Шановний замовник! При проведені процедури закупівлі відкриті торги по предмету закупівлі ««Овочі, фрукти та горіхи» код за ДК 021:2015 - 03220000-9 (фрукти)» вами було допущено ряд порушень, що тягнуть за собою несення відповідальності згідно ст.164-14 Кодексу про адміністративну відповідальність. Порушення при проведенні закупівлі: 1) Замовник при подачі оголошення неправильно вирахував строк для подання тендерних пропозицій. Для правильного визначення кінцевого строку подання пропозицій замовник враховує норми ЗУ «Про публічні закупівлі» та Цивільний кодекс України (ст.253). 2) При цьому електронно цифровий підпис був накладений замовником 23.07.2018, при тому що оголошення подано 19.07.2018р., чим порушено норми ст.10 та абз.3 ч.3 ст.12 закону України «Про публічні закупівлі» та дискримінуються права учасників. 3) 02.08.18р. замовником внесено зміни до тендерної документації та оприднено її в новій редакції. Тендерна документація зі змінами затверджена 02.01.2018р. Як це можливо? Замовник ще раз порушив ст.10 закону , а також замовником не оприлюднено перелік змін, що вносилися чим не виконано норму абз.2 ч.2 ст.23 Закону. Звертаю увагу замовника, що «Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) - ПРОТЯГОМ ОДНОГО ДНЯ З ДНЯ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ про їх внесення або надання роз’яснень;… (ст.10)». 4) До того ж електронно цифровий підпис накладено на зміни 03.08.2018р. Отож виходячи із наведених даних, замовнику при накладанні ЕЦП 03.08.2018р необхідно було перенести кінцевий строк подання ще на 1 день. Так як учасників обмежують у поданні документів та скорочують термін подання. 5) Також існує ряд інших неточностей вимог тендерної документації в т.ч.посилання на термінологію ЗУ «Про здійснення державних закупівель», який втратив чинність 01.08.2016р. та вимагання документів, які давно відміненні чинним законодавством. Виходячи із вищезазначеного, звертаємо увагу замовника, що відповідно до ст.164-14 Кодексу про адміністративні правопорушення: «Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або ПОРУШЕННЯ ПОРЯДКУ ОПРИЛЮДНЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ЗАКУПІВЛІ відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.(від 11900 до 17000 грн.). Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.» Отож, просимо усунути усі порушення щодо оприлюднення інформації, привести у відповідність тендерну документацію та в подальшому проводити закупівлі дотримуючись основних принципів відповідно до ст.3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. До того, звертаю увагу тендерного комітету, що відповідно до абз.4 ч.2 ст.11 ЗУ « Про публічні закупівлі» голова, секретар та інші члени тендерного комітету, уповноважені особи можуть пройти навчання з питань організації та здійснення закупівель, адже через незнання замовника дискримінуються права учасників у закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: шановний учасник. відповідно до законодавства термін проведення відкритих тогів на електронному майданчику становить не менше 15 днів, а система прозоро автоматично розбиває на дні уточнень та подання пропозицій. Щодо ЕЦП, він накладений та своєчасно, тобто раніше ніж до семи днів до завершення прийому пропозицій. Ще в січні затверджено загальні вимоги - типовий зразок тендерної документації, до якої лише прописуються технічні вимоги до предмета закупівлі, після чого відбувається публікація на сайті. Виходячи з вище викладеного, порушень щодо публікації оголошення відсутні, Ваші вимоги неправомірні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

просимо усунути порушення та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Облапенка В.І.

Номер: bb6b32c35a204672835fc0722e42483d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-19-000345-a.c1
Назва: просимо усунути порушення та скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Облапенка В.І.
Вимога:
Доброго дня, звертаюся до вас з вимогою переглянути своє рішення щодо відхилення моєї пропозиції, оскільки тендерна пропозиція відповідає вимогам законодавства. У протоколі відхилення ви написали, що відповідно до додатку 3 п.11 не надано «Підтвердження відсутності даної підстави подається учасником у вигляді довідки виданої уповноваженим органом». Повідомляю Вам наступне: відповідно до ч. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, НАДАЄТЬСЯ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та ЧАСТИНОЮ ДРУГОЮ цієї статті, визначається замовником ДЛЯ НАДАННЯ ТАКИХ ДОКУМЕНТІВ ЛИШЕ ПЕРЕМОЖЦЕМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Також інформацію щодо перевірки наявноcті/відсутності заборгованості в учасників можна перевірити на офіційному сайті Державної Фіскальної Служби за посиланням http://sfs.gov.ua/businesspartner. Тому у своїй тендерній документації ви прописуєте вимоги, які суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, за що передбачена відповідальність. Також Ваша тендерна документація містить розбіжності у вимогах, щодо надання інформації учасниками , а саме: Абз. 2 п. 5 Розділ IІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації містить вимогу: «Інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17, надається учасниками торгів в вигляді довідки про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, наведеній у Додатку 6 цієї тендерної документації.» Звертаю увагу, що додаток 6 Тендерної документації містить форму «Відомості про учасника». До того ж, ВИЩУ ЮРИДИЧНУ СИЛУ МАЄ ЗАКОН. Вища юридична сила закону полягає у тому, що всі підзаконні нормативно-правові акти приймаються на основі законів та за своїм змістом не повинні суперечити їм. Також при багаторазових дзвінках на телефонні номери, які зазначені у тендерній документації, для уточнення інформації, ніхто не відповідає. Просимо замовника при подальшому проведенні закупівель зазначати у тендерній документації актуальні та достовірні контакті дані. На підставі вище наведеного, складається враження, що тендерний комітет проводить закупівлі для «Своїх» учасників закупівлі, а не з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель. В разі не реагування на наше звернення, ми змушені будемо звернутися до контролюючих, правоохоронних органів, органу оскарження, громадських організацій, для перевірки закупівлі, та притягнення членів тендерного комітету до відповідальності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» «Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, є необхідною для проведення Закупівлі». Відповідно до тендерної документації, розміщеної на майданчику додатку 3 п 11 «Підтвердження відсутності даної підстави подається учасником у вигляді довідки виданої уповноваженим органом.» проте Учасник ФОП Облапенка В.І. не надав даної довідки.
Статус вимоги: Відхилено