-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Дизельне паливо, бензин марки А-95
Завершена
1 682 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 16 820.00 UAH
мін. крок: 1% або 16 820.00 UAH
Період оскарження:
06.12.2024 08:50 - 26.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
ac91a6c26a284fadb866d7d3ba075017
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-06-000690-a.c1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf 11.12.2024 15:50
- Скриншот карти Google із зазначенням місцезнаходження АЗС у с. Оконськ.PNG 11.12.2024 15:50
- Скарга_11_12_2024_на умови Маневицьке ВУ ЖКГ.pdf 11.12.2024 15:50
- Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf 11.12.2024 15:50
- Скарга_11_12_2024_на умови UA-2024-12-06-000690-a.docx 11.12.2024 15:50
- 3. Договір ХАРКІВЗЕЛЕНБУД.pdf 11.12.2024 15:50
- 3. Видаткова ХАРКІВЗЕЛЕНБУД.pdf 11.12.2024 15:50
- sign.p7s 11.12.2024 15:51
- рішення від 13.12.2024 № 19855.pdf 13.12.2024 13:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.12.2024 № 20407.pdf 24.12.2024 10:56
- рішення від 23.12.2024 № 20407.pdf 24.12.2024 17:53
- Перелік змін та доповнень.docx 16.12.2024 10:25
- Додаток 3. Документи для переможця.pdf 16.12.2024 10:25
- Додаток 2. Вимоги до Учасника зі змінами.doc 16.12.2024 10:25
- Додаток 3. Документи для переможця.docx 16.12.2024 10:25
- Протокол внесення змін.pdf 16.12.2024 10:25
- Лист пояснення.doc 16.12.2024 10:25
- Протокол про внесення змін до тендерногї документації .docx 16.12.2024 10:25
- Додаток 1. Технічна специфікація .docx 16.12.2024 10:25
- Тендерна документація 2025 рік пальне нова редакція.docx 16.12.2024 10:25
- Тендерна документація 2025 рік пальне нова редакція.pdf 16.12.2024 10:25
- Додаток 2. Вимоги до Учасника зі змінами.pdf 16.12.2024 10:25
- Додаток 4. Цінова пропозиція.pdf 16.12.2024 10:25
- Додаток 1. Технічна специфікація .pdf 16.12.2024 10:25
- Додаток 5. Проект договору .docx 16.12.2024 10:25
- Лист пояснення.pdf 16.12.2024 10:25
- Додаток 5. Проект договору .pdf 16.12.2024 10:25
- Додаток 4. Цінова пропозиція.doc 16.12.2024 10:25
- Перелік змін та доповнень.pdf 16.12.2024 10:25
- Протокол про внесення змін до тендерногї документації .docx 24.12.2024 18:29
- протокол 44 від 24.12.pdf 24.12.2024 18:29
- Перелік змін та доповнень 24.12.docx 24.12.2024 18:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.12.2024 16:29
Дата розгляду скарги:
23.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.12.2024 13:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.12.2024 17:53
Дата виконання рішення Замовником:
24.12.2024 18:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником були внесені зміни до тендерної документації на підставі проколу УО № 44-2024УО від 24.12.2024 року.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2dfea3e7e7d04791bad5353479884a69
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації вимогу на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати видаткові накладні або акти приймання-передачі, або інші фінансові документи на підтвердження фактичного постачання товару (електричної енергії) за договорами/ом зазначеними/ого в наданій Учасником довідці за весь строк дії відпов
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.1. В Додатку № 2 до тендерної документації, Замовником встановлено вимогу на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати видаткові накладні або акти приймання-передачі, або інші фінансові документи на підтвердження фактичного постачання товару (електричної енергії) за договорами/ом зазначеними/ого в наданій Учасником довідці за весь строк дії відповідного договору:
«1.1.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- не менше 1 договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору),
- видаткові накладні або акти приймання-передачі, або інші фінансові документи на підтвердження фактичного постачання товару (електричної енергії) за договорами/ом зазначеними/ого в наданій Учасником довідці за весь строк дії відповідного договору.»
Замовником встановлена дискримінаційна вимога в частині надання учасниками на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору – видаткових накладних або актів приймання-передачі, або інших фінансових документів на підтвердження фактичного постачання товару (електричної енергії) за договорами/ом зазначеними/ого в наданій Учасником довідці за весь строк дії відповідного договору.
Варто зазначити, що вимогами п. 1.1.1. Додатку № 2 до тендерної документації визначена умова надання, для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), - довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі ((Код за ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта та дистиляти)) договору (договорів) (не менше одного договору), з зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, обсягу договору, терміну дії договору, назви контрагента за договором, працівника контрагента, який відповідав за виконання договору, його контактного телефону та електронної пошти.
Так як і предметом відповідної процедури закупівлі є: «Дизельне паливо, бензин марки А-95», (згідно Коду за ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта та дистиляти).
.
Тобто, Замовник встановлює суперечливі вимоги в частині підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а саме на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору - за предметом закупівлі ((Код за ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта та дистиляти)) договору (договорів), Скаржник має надати видаткові накладні або акти приймання-передачі, або інші фінансові документи на підтвердження фактичного постачання товару (електричної енергії) за договорами/ом зазначеними/ого в наданій Учасником довідці.
Згідно Державного класифікатора продукції та послуг (далі - ДКПП), Електрична енергія має код ДК 021:2015 – 09310000-5 «Електрична енергія».
Тобто, незрозуміла вимога Замовника в частині наявності на підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (Код за ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта та дистиляти) надання фінансових документів (видаткових накладних, актів приймання-передачі, тощо) на підтвердження постачання Товару – електричної енергії, яка має код згідно ДКП 021:2015 – 09310000-5 «Електрична енергія».
Скаржник має успішний досвід виконання аналогічних договорів, при цьому предметом відповідного аналогічного договору є Товар: (ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин і дизельне паливо) (Бензин А-95 – ДК 021:2015: 09132000-3 Бензин; бензин А-92 – ДК 021:2015: 09132000-3 Бензин; дизельне паливо – ДК 021:2015 09134200-9 Дизельне паливо).
Вимога щодо надати видаткові накладні або акти приймання-передачі, або інші фінансові документи на підтвердження фактичного постачання товару (електричної енергії) за договорами/ом зазначеними/ого в наданій Учасником довідці за весь строк дії відповідного договору - є дискримінаційною та такою, що суперечить іншим вимогам тендерної документації.
«1.1.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- не менше 1 договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору),
- видаткові накладні або акти приймання-передачі, або інші фінансові документи на підтвердження фактичного постачання товару (електричної енергії) за договорами/ом зазначеними/ого в наданій Учасником довідці за весь строк дії відповідного договору.»
Замовником встановлена дискримінаційна вимога в частині надання учасниками на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору – видаткових накладних або актів приймання-передачі, або інших фінансових документів на підтвердження фактичного постачання товару (електричної енергії) за договорами/ом зазначеними/ого в наданій Учасником довідці за весь строк дії відповідного договору.
Варто зазначити, що вимогами п. 1.1.1. Додатку № 2 до тендерної документації визначена умова надання, для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), - довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі ((Код за ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта та дистиляти)) договору (договорів) (не менше одного договору), з зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, обсягу договору, терміну дії договору, назви контрагента за договором, працівника контрагента, який відповідав за виконання договору, його контактного телефону та електронної пошти.
Так як і предметом відповідної процедури закупівлі є: «Дизельне паливо, бензин марки А-95», (згідно Коду за ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта та дистиляти).
.
Тобто, Замовник встановлює суперечливі вимоги в частині підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а саме на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору - за предметом закупівлі ((Код за ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта та дистиляти)) договору (договорів), Скаржник має надати видаткові накладні або акти приймання-передачі, або інші фінансові документи на підтвердження фактичного постачання товару (електричної енергії) за договорами/ом зазначеними/ого в наданій Учасником довідці.
Згідно Державного класифікатора продукції та послуг (далі - ДКПП), Електрична енергія має код ДК 021:2015 – 09310000-5 «Електрична енергія».
Тобто, незрозуміла вимога Замовника в частині наявності на підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (Код за ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта та дистиляти) надання фінансових документів (видаткових накладних, актів приймання-передачі, тощо) на підтвердження постачання Товару – електричної енергії, яка має код згідно ДКП 021:2015 – 09310000-5 «Електрична енергія».
Скаржник має успішний досвід виконання аналогічних договорів, при цьому предметом відповідного аналогічного договору є Товар: (ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин і дизельне паливо) (Бензин А-95 – ДК 021:2015: 09132000-3 Бензин; бензин А-92 – ДК 021:2015: 09132000-3 Бензин; дизельне паливо – ДК 021:2015 09134200-9 Дизельне паливо).
Вимога щодо надати видаткові накладні або акти приймання-передачі, або інші фінансові документи на підтвердження фактичного постачання товару (електричної енергії) за договорами/ом зазначеними/ого в наданій Учасником довідці за весь строк дії відповідного договору - є дискримінаційною та такою, що суперечить іншим вимогам тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Аналогічний договір
-
Повʼязаний документ:
3. Договір ХАРКІВЗЕЛЕНБУД.pdf
-
-
Назва доказу:
Видаткові накладні на підтвердження постачання Товару за ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти
-
Повʼязаний документ:
3. Видаткова ХАРКІВЗЕЛЕНБУД.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника МАНЕВИЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом «Дизельне паливо, бензин марки А-95», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-06-000690-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації вимогу на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати видаткові накладні або акти приймання-передачі, або інші фінансові документи на підтвердження фактичного постачання товару (електричної енергії) за договорами/ом зазначеними/ого в наданій Учасником довідці за весь строк дії відповідного договору.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
8391e867b1664a38a7c4ed2352cd5a72
Заголовок пункту скарги:
2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь, оскільки Замовник допустив до участі лише тих учасників, які можуть запропонувати АЗС у селищі Маневичі, що розташована на відстані не більше 2 км від адреси замовника (селище Маневичі, вулиця Ринкова, 22).
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1.2. В Додатку № 1 та Додатку № 2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь, оскільки Замовник допустив до участі лише тих учасників, які можуть запропонувати АЗС у селищі Маневичі, що розташована на відстані не більше 2 км від адреси замовника (селище Маневичі, вулиця Ринкова, 22):
В Додатку № 1 до ТД: «Місце поставки товару: Мережа АЗС у селищі Маневичі, що розташована на відстані не більше 2 км від адреси замовника (селище Маневичі, вулиця Ринкова, 22)»
В Додатку № 2 до ТД: «Учасник має підтвердити знаходження власної або партнерської АЗС:
- у селищі Маневичі, що розташована на відстані не більше 2 км від адреси замовника (селище Маневичі, вулиця Ринкова, 22)»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника з наступним місцезнаходженням «- у селищі Маневичі, що розташована на відстані не більше 2 км від адреси замовника (селище Маневичі, вулиця Ринкова, 22)», що є дискримінаційною для Скаржника, з огляду на наступне:
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує АЗС мережі БРСМ-нафта з місцезнаходженням:
АЗК БРСМ Нафта - Turbota Pro, вулиця Київська, 6, Оконськ, Волинська область, 44603 - яка знаходиться на відстані 4,7 км від адреси Замовника (селище Маневичі, вулиця Ринкова, 22).
Сайт мережі АЗС БРСМ-нафта з зображенням та зазначенням адрес, які може запропонувати Скаржник по всій території України: https://brsm-nafta.com/map .
Вимагаючи від учасників місцерозташування АЗС в селищі Маневичі, а отже в адміністративно-територіальних межах селища Маневичі, - Замовник встановлює дискримінаційні та обмежувальні вимоги до тендерної документації в частині наявності матеріально-технічної бази САМЕ в визначеному населеному пункті, нівелюючи можливість взяти участь у закупівлі учасникам, які можуть запропонувати АЗС ЗА МЕЖАМИ селища Маневичі, та яка розташована на відстані БІЛЬШЕ 2 км від адреси замовника (селище Маневичі, вулиця Ринкова, 22), а САМЕ на відстані – 4,7 км від адреси Замовника.
Запропонувати АЗС у селищі Маневичі, що розташована на відстані не більше 2 км від адреси замовника (селище Маневичі, вулиця Ринкова, 22), - може запропонувати виключно один постачальник палива, що нівелює принципи недискримінації учасників відповідно до статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: «Дизельне паливо, бензин марки А-95».
Відповідно, Замовником встановлена вимога в частині місцезнаходження АЗС учасника, а саме у селищі Маневичі, що розташована на відстані не більше 2 км від адреси замовника (селище Маневичі, вулиця Ринкова, 22, - суперечать п. 29 Особливостей, оскільки предметом закупівлі є: неетильований бензин, до якого не можуть застосовуватись вимоги наявності матеріально-технічної бази.
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині кількості АЗС за визначеним окремим переліком:
- АЗС у селищі Маневичі, що розташована на відстані не більше 2 км від адреси замовника (селище Маневичі, вулиця Ринкова, 22).
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
В Додатку № 1 до ТД: «Місце поставки товару: Мережа АЗС у селищі Маневичі, що розташована на відстані не більше 2 км від адреси замовника (селище Маневичі, вулиця Ринкова, 22)»
В Додатку № 2 до ТД: «Учасник має підтвердити знаходження власної або партнерської АЗС:
- у селищі Маневичі, що розташована на відстані не більше 2 км від адреси замовника (селище Маневичі, вулиця Ринкова, 22)»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника з наступним місцезнаходженням «- у селищі Маневичі, що розташована на відстані не більше 2 км від адреси замовника (селище Маневичі, вулиця Ринкова, 22)», що є дискримінаційною для Скаржника, з огляду на наступне:
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує АЗС мережі БРСМ-нафта з місцезнаходженням:
АЗК БРСМ Нафта - Turbota Pro, вулиця Київська, 6, Оконськ, Волинська область, 44603 - яка знаходиться на відстані 4,7 км від адреси Замовника (селище Маневичі, вулиця Ринкова, 22).
Сайт мережі АЗС БРСМ-нафта з зображенням та зазначенням адрес, які може запропонувати Скаржник по всій території України: https://brsm-nafta.com/map .
Вимагаючи від учасників місцерозташування АЗС в селищі Маневичі, а отже в адміністративно-територіальних межах селища Маневичі, - Замовник встановлює дискримінаційні та обмежувальні вимоги до тендерної документації в частині наявності матеріально-технічної бази САМЕ в визначеному населеному пункті, нівелюючи можливість взяти участь у закупівлі учасникам, які можуть запропонувати АЗС ЗА МЕЖАМИ селища Маневичі, та яка розташована на відстані БІЛЬШЕ 2 км від адреси замовника (селище Маневичі, вулиця Ринкова, 22), а САМЕ на відстані – 4,7 км від адреси Замовника.
Запропонувати АЗС у селищі Маневичі, що розташована на відстані не більше 2 км від адреси замовника (селище Маневичі, вулиця Ринкова, 22), - може запропонувати виключно один постачальник палива, що нівелює принципи недискримінації учасників відповідно до статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: «Дизельне паливо, бензин марки А-95».
Відповідно, Замовником встановлена вимога в частині місцезнаходження АЗС учасника, а саме у селищі Маневичі, що розташована на відстані не більше 2 км від адреси замовника (селище Маневичі, вулиця Ринкова, 22, - суперечать п. 29 Особливостей, оскільки предметом закупівлі є: неетильований бензин, до якого не можуть застосовуватись вимоги наявності матеріально-технічної бази.
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині кількості АЗС за визначеним окремим переліком:
- АЗС у селищі Маневичі, що розташована на відстані не більше 2 км від адреси замовника (селище Маневичі, вулиця Ринкова, 22).
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС.pdf
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта.pdf
-
-
Назва доказу:
Сайт мережі АЗС БРСМ-нафта з зображенням та зазначенням адрес, які може запропонувати Скаржник: https://brsm-nafta.com/map
-
Повʼязаний документ:
Скарга_11_12_2024_на умови Маневицьке ВУ ЖКГ.pdf
-
-
Назва доказу:
Скриншот карти Google із зображенням місцезнаходження АЗС у с. Оконськ, а отже за межами селища Маневичі та на відстані 4,7 км від адреси Замовника, а отже на відстані більше 2 км від адреси Замовника
-
Повʼязаний документ:
Скриншот карти Google із зазначенням місцезнаходження АЗС у с. Оконськ.PNG
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника МАНЕВИЦЬКЕ ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом «Дизельне паливо, бензин марки А-95», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-06-000690-a, зокрема: 2. Вилучити із тендерної документації вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь, оскільки Замовник допустив до участі лише тих учасників, які можуть запропонувати АЗС у селищі Маневичі, що розташована на відстані не більше 2 км від адреси замовника (селище Маневичі, вулиця Ринкова, 22).