-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з охорони приміщень (найпростішого укриття)
Торги відмінено
1 401 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 008.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 008.00 UAH
Період оскарження:
05.12.2024 18:34 - 14.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на неправомірні дії Замовника при кваліфікації пропозицій при проведенні закупівлі Послуги з охорони приміщень (найпростішого укриття) ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
Номер:
41222beb0d0c4d0a981e094338c5a1ab
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-05-020233-a.b1
Назва:
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника при кваліфікації пропозицій при проведенні закупівлі Послуги з охорони приміщень (найпростішого укриття) ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони)
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 6 Накази фахівці.pdf 31.12.2024 13:17
- 2 Про затвердження Порядку здійсне... _ від 19.04.2023 № 139.pdf 31.12.2024 13:17
- 1 Про затвердження Положення про ... _ від 16.07.2009 № 1599.pdf 31.12.2024 13:17
- 3 Про електронні комунікації _ від 16.12.2020 № 1089-IX.pdf 31.12.2024 13:17
- 7 Про затвердження Типового положен... _ від 26.01.2005 № 15.pdf 31.12.2024 13:17
- 4 Довідка відповідальна особа за ОП та ПБ.pdf 31.12.2024 13:17
- 9 Довідка договір радіочастоти.pdf 31.12.2024 13:17
- 8 Договор з Центром радіочастот+квитанції.pdf 31.12.2024 13:17
- Скарга.pdf 31.12.2024 13:17
- 5 Документи відповідальні ПБ та ОП.pdf 31.12.2024 13:17
- sign.p7s 31.12.2024 13:18
- рішення від 02.01.2025 №17.pdf 02.01.2025 13:31
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.01.2025 №380.pdf 10.01.2025 11:53
- рішення від 09.01.2025 №380.pdf 10.01.2025 14:37
- Відповідь на скаргу.docx 08.01.2025 20:14
- Відповідь на скаргу.pdf 08.01.2025 20:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.12.2024 14:29
Дата розгляду скарги:
09.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.01.2025 13:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.01.2025 14:37
Дата виконання рішення Замовником:
09.02.2025 11:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГРІЗЛІ-СТОРОЖ" (код ЄДРПОУ: 45193186) та рішення про визначення ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ" (код ЄДРПОУ: 41612783) переможцем процедури закупівлі— "Послуги з охорони приміщень (найпростішого укриття)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-05-020233-a
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
638cc24b89a146d9ada1041f011c1e5f
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Підстава відхилення наступна: Відповідно до Додатку 4 тендерної документації визначено 4.3.Охоронники під час здійснення охорони повинні бути забезпечені спеціальними засобами індивідуального захисту та самооборони, які відповідають чинному законодавству, а саме: гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії. Крім того, охоронники повинні мати рації та засоби мобільного зв’язку. Для підтвердження можливості використання рацій Виконавець повинен надати дозволи Українського державного центру радіочастот на експлуатацію радіоелектронного засобу УКХ радіозв’язку учасником в регіоні надання послуг та максимальною потужністю не менше 2 Вт. або номер присвоєння радіочастоти учаснику в Реєстрі присвоєнь радіочастот загальних користувачів не менше 4 шт. А також надати діючий договір учасника з ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів.
Учасник на підтвердження цієї технічної та якісної характеристики предмета закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає документ під назвою «Договір №4519/351м-24 про проведення радіочастотного моніторингу користування радіочастотним спектром» (файл під назвою «Пропозиція, специфікація, договір»). У договорі відсутня інформація щодо робіт пов’язаних з забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів, що не відповідає умовам тендерної документації.
Скаржник не погоджується з причиною відхилення його пропозиції з огляду на наступне:
Закон України «Про радіочастотний ресурс України», від 01.06.2000 № 1770-III, який передбачав укладення договору з ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів, втратив чинність з 01.01.2022, у зв’язку з набранням чинності Закону України «Про електронні комунікації» від 16.12.2020 № 1089-IX. Відповідно, укладення договору з ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів було можливим лише до 01.01.2022 року. З 01.01.2022 року укладення саме такого договору є неможливим.
На сьогодні є чинним і діє Закон України «Про електронні комунікації» від 16.12.2020 № 1089-IX, згідно якого Скаржник уклав договір із ДП «Український державний центр радіочастот» про проведення радіочастотного моніторингу користування радіочастотним спектром №4519/351м-24 від 16.12.2024 року.
Постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку від 19.04.2023 № 139, що затверджує Порядок здійснення радіочастотного моніторингу у смугах радіочастот загального користування передбачає, котрий у Розділі V передбачає:
«2. Користувач радіочастотного спектра укладає з УДЦР договір про проведення радіочастотного моніторингу користування радіочастотним спектром відповідно до вимог законодавства (в електронній формі або паперовому вигляді на вибір користувача).»
Закон України «Про електронні комунікації» від 16.12.2020 № 1089-IX у ст. 44 визначає, що «1. Радіочастотний моніторинг здійснюється з метою забезпечення електромагнітної сумісності, визначення стану користування радіочастотним спектром на регіональному, національному та міжнародному рівнях, визначення наявного для впровадження новітніх технологій радіочастотного спектра, розроблення пропозицій для прийняття відповідних рішень щодо підвищення ефективності користування радіочастотним спектром та визначення дотримання Україною та сусідніми державами міжнародних зобов’язань і положень Регламенту радіозв’язку Міжнародного союзу електрозв’язку у сфері радіочастотного спектра.»
Відповідно, Скаржник уклав договір згідно чинного законодавства - Договір із ДП «Український державний центр радіочастот» про проведення радіочастотного моніторингу користування радіочастотним спектром №4519/351м-24 від 16.12.2024 року.
Також Скаржник не погоджується із формулюванням підстави відхилення, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки вказана причина відхилення не має відношення до технічної специфікації. Замовник закуповує послуги охорони, а не рації, тому вказана вимога у Рішенні про відхилення є складовою підтвердження наявності матеріально- технічної бази та технологій. Крім того, якщо Замовник вважає, що у складі Скаржника виявлено невідповідності, він мав звернутися до Скаржника та надати 24 години на виправлення невідповідностей, але Замовник цього не зробив.
Тому дана підстава дискваліфікації є незаконною та безпідставною.
Учасник на підтвердження цієї технічної та якісної характеристики предмета закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає документ під назвою «Договір №4519/351м-24 про проведення радіочастотного моніторингу користування радіочастотним спектром» (файл під назвою «Пропозиція, специфікація, договір»). У договорі відсутня інформація щодо робіт пов’язаних з забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів, що не відповідає умовам тендерної документації.
Скаржник не погоджується з причиною відхилення його пропозиції з огляду на наступне:
Закон України «Про радіочастотний ресурс України», від 01.06.2000 № 1770-III, який передбачав укладення договору з ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів, втратив чинність з 01.01.2022, у зв’язку з набранням чинності Закону України «Про електронні комунікації» від 16.12.2020 № 1089-IX. Відповідно, укладення договору з ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів було можливим лише до 01.01.2022 року. З 01.01.2022 року укладення саме такого договору є неможливим.
На сьогодні є чинним і діє Закон України «Про електронні комунікації» від 16.12.2020 № 1089-IX, згідно якого Скаржник уклав договір із ДП «Український державний центр радіочастот» про проведення радіочастотного моніторингу користування радіочастотним спектром №4519/351м-24 від 16.12.2024 року.
Постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку від 19.04.2023 № 139, що затверджує Порядок здійснення радіочастотного моніторингу у смугах радіочастот загального користування передбачає, котрий у Розділі V передбачає:
«2. Користувач радіочастотного спектра укладає з УДЦР договір про проведення радіочастотного моніторингу користування радіочастотним спектром відповідно до вимог законодавства (в електронній формі або паперовому вигляді на вибір користувача).»
Закон України «Про електронні комунікації» від 16.12.2020 № 1089-IX у ст. 44 визначає, що «1. Радіочастотний моніторинг здійснюється з метою забезпечення електромагнітної сумісності, визначення стану користування радіочастотним спектром на регіональному, національному та міжнародному рівнях, визначення наявного для впровадження новітніх технологій радіочастотного спектра, розроблення пропозицій для прийняття відповідних рішень щодо підвищення ефективності користування радіочастотним спектром та визначення дотримання Україною та сусідніми державами міжнародних зобов’язань і положень Регламенту радіозв’язку Міжнародного союзу електрозв’язку у сфері радіочастотного спектра.»
Відповідно, Скаржник уклав договір згідно чинного законодавства - Договір із ДП «Український державний центр радіочастот» про проведення радіочастотного моніторингу користування радіочастотним спектром №4519/351м-24 від 16.12.2024 року.
Також Скаржник не погоджується із формулюванням підстави відхилення, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки вказана причина відхилення не має відношення до технічної специфікації. Замовник закуповує послуги охорони, а не рації, тому вказана вимога у Рішенні про відхилення є складовою підтвердження наявності матеріально- технічної бази та технологій. Крім того, якщо Замовник вважає, що у складі Скаржника виявлено невідповідності, він мав звернутися до Скаржника та надати 24 години на виправлення невідповідностей, але Замовник цього не зробив.
Тому дана підстава дискваліфікації є незаконною та безпідставною.
×
-
Назва доказу:
Про електронні комунікації _ від 16.12.2020 № 1089-IX
-
Повʼязаний документ:
3 Про електронні комунікації _ від 16.12.2020 № 1089-IX.pdf
-
-
Назва доказу:
Про затвердження Порядку здійсне... _ від 19.04.2023 № 139
-
Повʼязаний документ:
2 Про затвердження Порядку здійсне... _ від 19.04.2023 № 139.pdf
-
-
Назва доказу:
Про затвердження Положення про ... _ від 16.07.2009 № 1599
-
Повʼязаний документ:
1 Про затвердження Положення про ... _ від 16.07.2009 № 1599.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника «ГРІЗЛІ-СТОРОЖ»
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
2c7f0195bee7405d9bff461a9968c9d7
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям в частині посвідчень відповідального за охорону праці
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Вимога тендерної документації наступна:
1.3. Обов’язкова наявність у штаті Учасника особи (працівника), яка відповідальна за охорону праці та пожежну безпеку. На підтвердження Учасник повинен надати наказ про призначення такої особи, посвідчення та протокол/витяг з протоколу про проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці та пожежної безпеки.
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ" надає у складі пропозиції накази про призначення Демура Тетяна Олексіївна та Кручин Сергій Євгенович та відповідні витяги з протоколів про проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці та пожежної безпеки. Дата проходження навчання та видачі посвідчення Демура Т.О., що є відповідальною за стан пожежної безпеки, з проходження навчання з питань пожежної безпеки №224 від 11.11.2022 р. На підтвердження того, що посвідчення є дійсним на дату подання тендерної пропозиції учасник надає Довідку № 5 від 09 грудня 2024 р. та посилається на п. 5.1. Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого Державним комітетом України з нагляду за охороною праці № 15 від 26.01.2005 р., що посада Демура Т.О. входить до переліку посад посадових осіб, які проходять навчання перевірку знань з питань охорони праці під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки. Але не надають підтвердження чинності документів для Кручин Сергій Євгенович, посвідчення якого видано 05.10.2023 року. Згідно Наказу про прийняття на роботу №60-К від 21.10.2019 року Кручин Сергій Євгенович є начальником охорони і ця посада не входить до переліку посад посадових осіб, які проходять навчання перевірку знань з питань охорони праці під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки згідно П. 5 Додатку 3 до п.5.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого Державним комітетом України з нагляду за охороною праці № 15 від 26.01.2005 р., на яке посилається ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ". Крім того періодичність проходження навчання під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки не збережена, оскільки Наказ про прийняття на роботу №60-К від 21.10.2019 року, Наказ №4 про призначення відповідальних осіб за стан охорони праці, за справний стан і безпечну експлуатацію електрогосподарства та пожежну безпеку від 10.11.2022 року, а посвідчення і пройдене навчання з охорони праці видано 05.10.2023 року.
Тобто підсумовуючи вище перелічене, посвідчення Кручин Сергій Євгенович не є діючим, оскільки видане 05.10.2023 року і його посада не входить до переліку посад посадових осіб, які проходять навчання перевірку знань з питань охорони праці під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, тому він має проходити навчання з питань охорони праці щорічно.
Таким чином, Замовник прийняв пропозицію ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ", яка не відповідала вимогам тендерної документації, і яка мала бути відхилена, чим порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та наше право бути кваліфікованими та обраними переможцем.
1.3. Обов’язкова наявність у штаті Учасника особи (працівника), яка відповідальна за охорону праці та пожежну безпеку. На підтвердження Учасник повинен надати наказ про призначення такої особи, посвідчення та протокол/витяг з протоколу про проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці та пожежної безпеки.
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ" надає у складі пропозиції накази про призначення Демура Тетяна Олексіївна та Кручин Сергій Євгенович та відповідні витяги з протоколів про проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці та пожежної безпеки. Дата проходження навчання та видачі посвідчення Демура Т.О., що є відповідальною за стан пожежної безпеки, з проходження навчання з питань пожежної безпеки №224 від 11.11.2022 р. На підтвердження того, що посвідчення є дійсним на дату подання тендерної пропозиції учасник надає Довідку № 5 від 09 грудня 2024 р. та посилається на п. 5.1. Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого Державним комітетом України з нагляду за охороною праці № 15 від 26.01.2005 р., що посада Демура Т.О. входить до переліку посад посадових осіб, які проходять навчання перевірку знань з питань охорони праці під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки. Але не надають підтвердження чинності документів для Кручин Сергій Євгенович, посвідчення якого видано 05.10.2023 року. Згідно Наказу про прийняття на роботу №60-К від 21.10.2019 року Кручин Сергій Євгенович є начальником охорони і ця посада не входить до переліку посад посадових осіб, які проходять навчання перевірку знань з питань охорони праці під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки згідно П. 5 Додатку 3 до п.5.1 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), затвердженого Державним комітетом України з нагляду за охороною праці № 15 від 26.01.2005 р., на яке посилається ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ". Крім того періодичність проходження навчання під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки не збережена, оскільки Наказ про прийняття на роботу №60-К від 21.10.2019 року, Наказ №4 про призначення відповідальних осіб за стан охорони праці, за справний стан і безпечну експлуатацію електрогосподарства та пожежну безпеку від 10.11.2022 року, а посвідчення і пройдене навчання з охорони праці видано 05.10.2023 року.
Тобто підсумовуючи вище перелічене, посвідчення Кручин Сергій Євгенович не є діючим, оскільки видане 05.10.2023 року і його посада не входить до переліку посад посадових осіб, які проходять навчання перевірку знань з питань охорони праці під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, тому він має проходити навчання з питань охорони праці щорічно.
Таким чином, Замовник прийняв пропозицію ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ", яка не відповідала вимогам тендерної документації, і яка мала бути відхилена, чим порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та наше право бути кваліфікованими та обраними переможцем.
×
-
Назва доказу:
Про затвердження Типового положен... _ від 26.01.2005 № 15
-
Повʼязаний документ:
7 Про затвердження Типового положен... _ від 26.01.2005 № 15.pdf
-
-
Назва доказу:
Накази фахівці
-
Повʼязаний документ:
6 Накази фахівці.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи відповідальні ПБ та ОП
-
Повʼязаний документ:
5 Документи відповідальні ПБ та ОП.pdf
-
-
Назва доказу:
Довідка відповідальна особа за ОП та ПБ
-
Повʼязаний документ:
4 Довідка відповідальна особа за ОП та ПБ.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
2676ee81258f4dd9a9c385c02662aa1e
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям в частині чинності Договору з УДЦР
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Вимога тендерної документації наступна:
4.3. Охоронники під час здійснення охорони повинні бути забезпечені спеціальними засобами індивідуального захисту та самооборони, які відповідають чинному законодавству, а саме: гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії. Крім того, охоронники повинні мати рації та засоби мобільного зв’язку. Для підтвердження можливості використання рацій Виконавець повинен надати дозволи Українського державного центру радіочастот на експлуатацію радіоелектронного засобу УКХ радіозв’язку учасником в регіоні надання послуг та максимальною потужністю не менше 2 Вт. або номер присвоєння радіочастоти учаснику в Реєстрі присвоєнь радіочастот загальних користувачів не менше 4 шт. А також надати діючий договір учасника з ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів.
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ" надає у складі пропозиції Договір №41612783 на роботи, пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів від 22.12.2020 року. Даний договір передбачає чинність протягом одного календарного року з пролонгацією на кожний наступний один календарний рік, якщо жодна зі сторін не надішле письмове повідомлення про намір припинити дію договору. Проте ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ" у складі пропозиції не надає підтвердження того, що договір досі чинний – немає листа-пояснення від УДЦР. Присутні платіжні інструкції, але вони не мають посилання, що це сплата за Договором №41612783 від 22.12.2020 року. Немає підтвердження, що ці платіжні доручення підтверджують факт чинності договору про радіочастотний моніторинг та що ці оплати здійснені саме за договором №41612783 від 22.12.2020 року.
Таким чином ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ" не надав діючий договір учасника з ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів.
Замовник прийняв пропозицію ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ", яка не відповідала вимогам тендерної документації, і яка мала бути відхилена, чим порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та наше право бути кваліфікованими та обраними переможцем.
4.3. Охоронники під час здійснення охорони повинні бути забезпечені спеціальними засобами індивідуального захисту та самооборони, які відповідають чинному законодавству, а саме: гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії. Крім того, охоронники повинні мати рації та засоби мобільного зв’язку. Для підтвердження можливості використання рацій Виконавець повинен надати дозволи Українського державного центру радіочастот на експлуатацію радіоелектронного засобу УКХ радіозв’язку учасником в регіоні надання послуг та максимальною потужністю не менше 2 Вт. або номер присвоєння радіочастоти учаснику в Реєстрі присвоєнь радіочастот загальних користувачів не менше 4 шт. А також надати діючий договір учасника з ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів.
ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ" надає у складі пропозиції Договір №41612783 на роботи, пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів від 22.12.2020 року. Даний договір передбачає чинність протягом одного календарного року з пролонгацією на кожний наступний один календарний рік, якщо жодна зі сторін не надішле письмове повідомлення про намір припинити дію договору. Проте ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ" у складі пропозиції не надає підтвердження того, що договір досі чинний – немає листа-пояснення від УДЦР. Присутні платіжні інструкції, але вони не мають посилання, що це сплата за Договором №41612783 від 22.12.2020 року. Немає підтвердження, що ці платіжні доручення підтверджують факт чинності договору про радіочастотний моніторинг та що ці оплати здійснені саме за договором №41612783 від 22.12.2020 року.
Таким чином ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ" не надав діючий договір учасника з ДП «Український державний центр радіочастот» на роботи пов’язані з радіочастотним моніторингом та забезпеченням електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів.
Замовник прийняв пропозицію ТОВ "СЛУЖБА ОХОРОНИ "ДЖЕБ", яка не відповідала вимогам тендерної документації, і яка мала бути відхилена, чим порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та наше право бути кваліфікованими та обраними переможцем.
×
-
Назва доказу:
Довідка договір радіочастоти
-
Повʼязаний документ:
9 Довідка договір радіочастоти.pdf
-
-
Назва доказу:
Договор з Центром радіочастот+квитанції
-
Повʼязаний документ:
8 Договор з Центром радіочастот+квитанції.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір.