-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуга з фізичної охорони адміністративного приміщення за адресою: 33013, м. Рівне, вул. Шевченка, 45
Торги відмінено
564 284.16
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 821.42 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 821.42 UAH
Період оскарження:
05.12.2024 14:52 - 10.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірну дискваліфікацію ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ" та визначення переможцем ТОВ «Служба безпеки «Кольчуга-6»
Номер:
1a681c1268324f2abe804fe9148e3cc0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-05-012807-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірну дискваліфікацію ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ" та визначення переможцем ТОВ «Служба безпеки «Кольчуга-6»
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 46. Додаток 1 Т.Д..PDF 26.12.2024 12:49
- СК_ 3_ Відомості про резерв _ Симоненко.pdf 26.12.2024 12:49
- 62. Додаток 1 Т.Д..PDF 26.12.2024 12:49
- 38. Додаток 3 Т.Д..PDF 26.12.2024 12:49
- Скарга _ ДІтБ РМР.docx 26.12.2024 12:49
- Скарга _ ДІтБ РМР.pdf.p7s 26.12.2024 12:49
- СК_ 4_ 4 ДФ.pdf 26.12.2024 12:49
- Всі додатки _ Переможець _ кольчуга.pdf 26.12.2024 12:49
- 36. Додаток 1 Т.Д..PDF 26.12.2024 12:49
- 44. Додаток 1 Т.Д..PDF 26.12.2024 12:49
- 45. Додаток 1 Т.Д..PDF 26.12.2024 12:49
- 24. Додаток 1 Т.д,.PDF 26.12.2024 12:49
- Скарга _ ДІтБ РМР.pdf 26.12.2024 12:49
- СК_ 2_ Відомості про резерв _ Стрижак.pdf 26.12.2024 12:49
- 1. Протокол Відхилення.pdf 26.12.2024 12:49
- СК_ 1_ Відомості про резерв _ Дорош.pdf 26.12.2024 12:49
- 27. Додаток 1 Т.Д..PDF 26.12.2024 12:49
- 47. Додаток 1 т.д..PDF 26.12.2024 12:49
- sign.p7s 26.12.2024 12:50
- рішення від 30.12.2024 № 20787.pdf 30.12.2024 14:23
- інформація про резолютивну частину рішення від 07.01.2024 № 255.pdf 08.01.2025 14:11
- рішення від 07.01.2025 № 255.pdf 08.01.2025 18:05
- Інформація щодо скарги.docx 01.01.2025 15:06
- Інформація щодо скарги.pdf 01.01.2025 15:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.12.2024 14:26
Дата розгляду скарги:
07.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.12.2024 14:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.01.2025 18:05
Дата виконання рішення Замовником:
09.01.2025 14:58
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.01.2025 №255-р/пк-пз ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ РІВНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 44250562) скасував Рішення №2 від 23.12.2024р. щодо визнання переможцем ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА-6" (ЄДРПОУ 45368263) та Рішення №1 від 23.12.2024р. Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МАЙСТЕР-ЗАХИСТ (ЄДРПОУ 43199888).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
07bfdb41222543eda1894033cb489160
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірну дискваліфікацію ТОВ "МАСТЕР-ЗАХИСТ"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
НЕПРАВОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ ТОВ «МАСТЕР-ЗАХИСТ»
1. Підстава про відхилення № 1: не надано Додаток 4 ДФ «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору»
Відповідно до п.2.1.2 Додатку 1 Документації була встановлена вимога: надати Додаток 4 ДФ «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» за останній звітній квартал 2024 року, згідно з яким, загальна кількість працівників, які працюють відповідно до умов трудового договору (ознака доходу 101) становить не менше ніж 4 працівників.
Скаржник повідомляє, що на виконання вимоги про усунення порушення було завантажено файл «4 ДФ» Додаток 4 ДФ «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» за останній звітній квартал 2024 року, згідно з яким, загальна кількість працівників, які працюють відповідно до умов трудового договору (ознака доходу 101) становить 9 працівників.
У складі тендерної пропозиції надано податковий розрахунок: Додаток 4 до Розрахунку «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» (далі - 4ДФ) за III квартал 2024 р. В 4 ДФ, станом на «29» жовтня 2024 р. передбачено інформація про перелік працівників по реєстраційному номеру облікової картки платників податків (далі – РНОКПП), в т. ч. і тих, про яких надається інформація:
1. Дорош Володимир Федорович (РНОКПП – 2458107591);
2. Стрижак Андрій Михайлович (РНОКПП – 3051113350);
Також подається інформація і про наступних працівників:
1. Лісіцин Євгеній Володимирович;
2. Марушко Віталій Володимирович;
3. Симоненко Василь Іванович.
Відповідно до ч. 1 Розділу II «Порядок подання Розрахунку» Наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску і Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» від 13.01.2015 р. № 4, податковий розрахунок подається окремо за кожний квартал (податковий період) з розбивкою по місяцях звітного кварталу протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. Окремий Розрахунок за календарний рік не подається.
Так як, охоронники Лісіцин Євгеній Володимирович, Марушко Віталій Володимирович та Симоненко Василь Іванович були офіційно прийнятті «03» грудня 2024 року (IV квартал 2024 р.), то звітна інформація по ним не відображена загалом у податковому розрахунку (у т. ч. і в 4 ДФ) за III квартал. 2024 р.
Податковий розрахунок по буде наданий за останнім календарним днем звітного кварталу (після «31» грудня 2024 р. за IV кварталу 2024 р.) протягом 40 календарних днів.
Саме тому, для підтвердження наявності працівників Лісіцина Євгеній Володимирович, Марушка Віталій Володимирович та Симоненка Василь Іванович надається повідомлення про прийняття з квитанцією замість 4 ДФ.
Тобто, вимога була виконана у повному обсязі: надано не менше 4-х працівників (ознака доходу 101) та лист пояснення про охоронників, що не відображаються у звітному періоді III кварталу 2024 р. Замовником не зазначено, що люди, інформація про яких подається у довідці про працівників, маю відображатись і в 4 ДФ. Зазначена вимога була загальною: чотири працівника з ознакою доходу 101.
В 4 ДФ Скаржника відображається 9 працівників, що повністю відповідає умовам Документації. З огляду на це, відхилення Скаржника було неправомірним та не об’єктивним, що є порушенням законних прав та інтересів Скаржника як учасника.
Необґрунтовано відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник грубо порушив принципи об’єктивної оцінки та недискримінації учасників при розгляді пропозиції.
2. Підстава про відхилення № 2: не надані скановані оригінали або копії військових квитків або контрактів або довідок ТЦК або довідок з військового резерву станом на 2024 рік
Замовник зазначає про не надання сканованих оригіналів або копії військових квитків або контрактів або довідок ТЦК або довідок з військового резерву станом на 2024 рік станом на 2024 рік Дороша В.Ф., Симоненка В.І., Стрижака А.М., Марушка В.В.
Повідомляємо, що у складі пропозиції Скаржником було надано військові квитки на працівників Дорош В.Ф., Стрижак А.М., Симоненко В.І.. Замовником не було примітки, що військові квитки мають бути видані/отримані/оформлені тощо саме у 2024 році. Ця вимога стосувалась виключно довідок з військового резерву станом на 2024 рік. Інформація з військових квитків – є актуальною станом на 2024 рік.
Так, дійсно, на Марушка В. В. була надана довідка з ТЦК станом на 2004 р., але у складі пропозиції була надано більше людей (5 працівників), а тому відхилення було неправомірним.
Необґрунтовано відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник грубо порушив принципи об’єктивної оцінки та недискримінації учасників при розгляді пропозиції.
1. Підстава про відхилення № 1: не надано Додаток 4 ДФ «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору»
Відповідно до п.2.1.2 Додатку 1 Документації була встановлена вимога: надати Додаток 4 ДФ «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» за останній звітній квартал 2024 року, згідно з яким, загальна кількість працівників, які працюють відповідно до умов трудового договору (ознака доходу 101) становить не менше ніж 4 працівників.
Скаржник повідомляє, що на виконання вимоги про усунення порушення було завантажено файл «4 ДФ» Додаток 4 ДФ «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» за останній звітній квартал 2024 року, згідно з яким, загальна кількість працівників, які працюють відповідно до умов трудового договору (ознака доходу 101) становить 9 працівників.
У складі тендерної пропозиції надано податковий розрахунок: Додаток 4 до Розрахунку «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору» (далі - 4ДФ) за III квартал 2024 р. В 4 ДФ, станом на «29» жовтня 2024 р. передбачено інформація про перелік працівників по реєстраційному номеру облікової картки платників податків (далі – РНОКПП), в т. ч. і тих, про яких надається інформація:
1. Дорош Володимир Федорович (РНОКПП – 2458107591);
2. Стрижак Андрій Михайлович (РНОКПП – 3051113350);
Також подається інформація і про наступних працівників:
1. Лісіцин Євгеній Володимирович;
2. Марушко Віталій Володимирович;
3. Симоненко Василь Іванович.
Відповідно до ч. 1 Розділу II «Порядок подання Розрахунку» Наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску і Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» від 13.01.2015 р. № 4, податковий розрахунок подається окремо за кожний квартал (податковий період) з розбивкою по місяцях звітного кварталу протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного кварталу. Окремий Розрахунок за календарний рік не подається.
Так як, охоронники Лісіцин Євгеній Володимирович, Марушко Віталій Володимирович та Симоненко Василь Іванович були офіційно прийнятті «03» грудня 2024 року (IV квартал 2024 р.), то звітна інформація по ним не відображена загалом у податковому розрахунку (у т. ч. і в 4 ДФ) за III квартал. 2024 р.
Податковий розрахунок по буде наданий за останнім календарним днем звітного кварталу (після «31» грудня 2024 р. за IV кварталу 2024 р.) протягом 40 календарних днів.
Саме тому, для підтвердження наявності працівників Лісіцина Євгеній Володимирович, Марушка Віталій Володимирович та Симоненка Василь Іванович надається повідомлення про прийняття з квитанцією замість 4 ДФ.
Тобто, вимога була виконана у повному обсязі: надано не менше 4-х працівників (ознака доходу 101) та лист пояснення про охоронників, що не відображаються у звітному періоді III кварталу 2024 р. Замовником не зазначено, що люди, інформація про яких подається у довідці про працівників, маю відображатись і в 4 ДФ. Зазначена вимога була загальною: чотири працівника з ознакою доходу 101.
В 4 ДФ Скаржника відображається 9 працівників, що повністю відповідає умовам Документації. З огляду на це, відхилення Скаржника було неправомірним та не об’єктивним, що є порушенням законних прав та інтересів Скаржника як учасника.
Необґрунтовано відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник грубо порушив принципи об’єктивної оцінки та недискримінації учасників при розгляді пропозиції.
2. Підстава про відхилення № 2: не надані скановані оригінали або копії військових квитків або контрактів або довідок ТЦК або довідок з військового резерву станом на 2024 рік
Замовник зазначає про не надання сканованих оригіналів або копії військових квитків або контрактів або довідок ТЦК або довідок з військового резерву станом на 2024 рік станом на 2024 рік Дороша В.Ф., Симоненка В.І., Стрижака А.М., Марушка В.В.
Повідомляємо, що у складі пропозиції Скаржником було надано військові квитки на працівників Дорош В.Ф., Стрижак А.М., Симоненко В.І.. Замовником не було примітки, що військові квитки мають бути видані/отримані/оформлені тощо саме у 2024 році. Ця вимога стосувалась виключно довідок з військового резерву станом на 2024 рік. Інформація з військових квитків – є актуальною станом на 2024 рік.
Так, дійсно, на Марушка В. В. була надана довідка з ТЦК станом на 2004 р., але у складі пропозиції була надано більше людей (5 працівників), а тому відхилення було неправомірним.
Необґрунтовано відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник грубо порушив принципи об’єктивної оцінки та недискримінації учасників при розгляді пропозиції.
×
-
Назва доказу:
4 ДФ
-
Повʼязаний документ:
СК_ 4_ 4 ДФ.pdf
-
-
Назва доказу:
Резерв 3
-
Повʼязаний документ:
СК_ 3_ Відомості про резерв _ Симоненко.pdf
-
-
Назва доказу:
Резерв 2
-
Повʼязаний документ:
СК_ 2_ Відомості про резерв _ Стрижак.pdf
-
-
Назва доказу:
Резерв 1
-
Повʼязаний документ:
СК_ 1_ Відомості про резерв _ Дорош.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол відхилення
-
Повʼязаний документ:
1. Протокол Відхилення.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Мастер-захист»
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
bf70f437a4c94a0bbe4835d39bd56490
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможцем ТОВ «Служба безпеки «Кольчуга-6»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
НЕПРАВОМІРНЕ ОБРАННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ
ТОВ «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ «КОЛЬЧУГА-6»
1. Невідповідність технічного завдання
Відповідно до Додатку 3 Документації було розміщене технічне завдання.
Так Переможець завантажив у складі Пропозиції файл «38. Додаток 3 Т.Д.» (надалі -Файл № 38).
Файл № 38 містить довідку № ТД 35-12/24 та № ТД 36-12/24 від 12 грудня 2024 року (с. 1-4) про розміщення технічного завдання на фірмовому бланку з підписання та проставлянням печатки.
Переможець у таблиці заповнив поля щодо кількості пості охорони та кількості годин охорони. Ціну за 1 (одну) годину охорони та ціну (загальну) не зазначив, хоча була встановлена примітка: «*в ціну обов’язково включаються загальновиробничі витрати (амортизація переговорних пристроїв (радіостанції) та спорядження, пов’язаного з охоронною діяльністю, адміністративні витрати (амортизація оргтехніки, меблів, послуги зв’язку, заробітна плата адміністративного апарату), витрати на встановлення обладнання для відеоспостереження.
**у разі заключення договору пізніше розрахункового терміну кількість годин змінюється відповідно до фактичного розрахунку з першого числа місяця, наступного, в якому підписаний договір, або з числа підписання, якщо договір підписаний першого числа місяця до 31.12.2025р., що оформлюється додатковою угодою (зі зменшенням кількості годин та, відповідно, суми договору).»
Без заповнення всіх полів (цінових показників) не може бути повноцінне погодження з технічним завданням, а відтак Переможець містить невідповідність, а Замовник неправомірно обрав переможця закупівлі.
2. Документальне підтвердження аналогічно досвіду
Відповідно до п. 1.1.2 Розділу 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації встановлюються наступні вимоги:
……..1.1.2. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці, надати наступні документи:
а) один повністю виконаний договір (з додатками до нього), вказаний у довідці щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»);
б) документ (на вибір Учасника), який підтверджує повне виконання Учасником Договору:
• акт (акти) прийому-передачі за цим Договором, якщо такий (такі) передбачено умовами Договору;
• інший аналогічний документ (інші аналогічні документи), що підтверджує виконання Договору, якщо такий (такі) передбачено умовами цього Договору.
При цьому такі документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані);
в) учасник надає лист-відгук (листи-відгуки) від підприємства – замовника за Договором (далі за текстом – Відгук), який надається для підтвердження повного виконання учасником аналогічного (-их) договору (-ів).
Відгук до аналогічного договору має містити наступну інформацію:
1) дату видачi,
2) вихiдний номер,
3) посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору,
4) інформацію про повне виконання договору учасником.
5) підпис та печатку замовника (у разі наявності)
В разі відсутності аналогічного договору, оприлюдненого в системі електронних закупівель «Прозорро» Учасник має надати копії банківських виписок, які підтверджують отримання коштів за вказаним у довідці договором згідно п.1.1.1 (зазначені виписки обов’язково повинні бути завірені банківською установою у якій відкрито рахунок на який надходили кошти). Дана вимога встановлена з метою отримання належної повноти та якості послуги.
Так, ТОВ «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ «КОЛЬЧУГА-6» (надалі – Переможець), завантажило у складі тендерної пропозиції (далі – Пропозиція) файл «27. Додаток 1 Т.Д..PDF».
Даний файл містить довідку № ТД 11-12/24 від 12 грудня 2024 року про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
Довідка містить інформацію про виконаний договір з Комунальним підприємством «Обласна психіатрична лікарня с. Орлівка» Рівненської обласної ради та додатки:
1. договір № 169 про надання послуг з охорони від 20.08.2014 р.,
2. акти приймання-передачі послуг
3. лист-відгук від замовника.
Однак, жодного з вищезазначених документів не було надано у складі пропозиції, що є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією.
Замовник у такому випадку зобов’язаний надати вимогу про усунення порушення, але ігноруючи норму п. 43 Особливостей – неправомірно обрав переможцем закупівлі ТОВ «Служба безпеки «Кольчуга-6».
3. Проходження навчання з охорони праці та пожежної безпеки
Відповідно до п. 2.1.12-133 Розділу. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Документації та п. 23 Додатку 6 Документації встановлюються наступні вимоги:
2.1.12. Посвідчення співробітника* (керівника) підприємства Учасника про проходження навчання: законодавчих актів з охорони праці, та витягу з протоколу засідання комісії на перевірку знань Закону України «Про охорону праці», дійсного на весь період надання послуг.
2.1.13. Посвідчення співробітника* (керівника) підприємства Учасника, який пройшов навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки згідно «Правил пожежної безпеки в Україні» (НАПБ А.01-001-2014) зі змінами станом на 31.07.2017 та витягу з протоколу засідань комісії на перевірку знань Закону України «Про пожежну безпеку», дійсного на весь період надання послуг.
*Посвідчення та витяги з протоколів повинні бути виданими організаціями, які мають ліцензію на відповідний вид діяльності (навчання з охорони праці та питань пожежної безпеки).
23. Посвідчення співробітника (керівника) підприємства Учасника, який пройшов навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки згідно «Правил пожежної безпеки в Україні»
Так Переможець завантажив у складі Пропозиції файл «24. Додаток 1 Т.д,.» (надалі -Файл № 24) , та «36. Додаток 1 Т.Д.» (надалі -Файл № 36).
Файл № 24 містить довідку № ТД 24-12/24 від 12 грудня 2024 року (с. 3) про проходження навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки Пархомюк Марією Миколаївною.
Довідка № ТД 25-12/24 від 12 грудня 2024 року (с. 4) зазначає про наявність ліцензії в організаціях, які здійснюють навчання. Зокрема, надається витяг з реєстру (с. 5-8) суб’єкта освітньої діяльності щодо Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Волинській області.
Не зважаючи на це, повідомляємо, що Реєстр суб’єктів освітньої діяльності містить інформація про заклади: вищої, фахової передвищої, професійної (професійно-технічної), загальної середньої освіти.
Згідно даного реєстру відсутня назва професії/розряду/катергорії тощо щодо проходження навчання з охорони праці та пожежної безпеки.
Ліцензія на таке навчання даного закладу відсутня.
Відповідно до п. 5 Розділу 3 до Наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про затвердження Порядку затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням» 05.12.2019 р. № 1021, «навчання за програмами з питань пожежної безпеки завершується підсумковим контролем знань (тести, співбесіди, виконання практичних завдань тощо). У разі успішного проходження перевірки знань суб’єкт, який навчає, видає посадовій особі або працівнику посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки (далі - Посвідчення) за формою, наведеною у додатку 1 до цього Порядку»
Переможець не надав посвідчення та витягу з протоколу про проходження навчання з питань з пожежної безпеки із додавання ліцензії навчального закладу. Переможець містить невідповідність в частині цих документів, а Замовник неправомірно обрав переможцем закупівлі.
Файл № 36 містить довідку № ТД 238-12/24 від 12 грудня 2024 року (с. 1) про проходження навчання з охорони праці. В ній зазначається, що навчання проводилось на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (р/н 005 від 07.03.2017 р.; с-3), інші ліцензії/дозволи не потрібні.
Цим зазначимо, що оформлення декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці регулюється Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 26 жовтня 2011 р. № 1107 та Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 3 лютого 2021 р. № 77.
Отримання декларації необхідно виключно у випадку виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а також навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання.
Відповідно до п. 3.13 Наказу Державного комітету України по нагляду за охороною праці «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою» 26.01.2005 № 15, «результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (додаток 1). Особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці (додаток 2). При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань» Питання щодо необхідності видачі посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці на підприємстві або необхідності працівникам мати їх при собі під час виконання трудових обов'язків вирішується роботодавцем..
Документацією встановлена вимога про надання посвідчення та витягу з протоколу про проходження навчання з питань з охорони праці із додавання ліцензії навчального закладу. Переможець не виконав дану вимогу (попередньо не оскаржував), а тому містить невідповідність в частині цих документів, а Замовник неправомірно обрав переможцем закупівлі.
4. Довідки про проходження медичного огляду
Відповідно до п. 2.1.5, 2.1.9 Розділу. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Документації та п. 14 Додатку 6 Документації встановлюються наступні вимоги:
2.1.5. Довідки, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків охоронця, (відповідно до Додатку 7 п.2.16 Порядку, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 №246), чинні на дату подання тендерної пропозиції;
14. Довідки, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків охоронця
Так, Переможець завантажив у складі Пропозиції файли «44. Додаток 1 Т.Д.», «45. Додаток 1 Т.Д.», «46. Додаток 1 Т.Д.» та «47. Додаток 1 т.д.».
Відповідно до поданих документів, Переможець не завантажив довідки відповідно до Додатку 7 п.2.16 Порядку, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 №246:
Додаток 7
до пункту 2.16 Порядку
проведення медичних оглядів
працівників певних категорій
КАРТКА
працівника, який підлягає попередньому
(періодичному) медичному огляду
1. Прізвище, ім'я, по батькові ___________________________________
2. Стать ч/ж __________________ __________________________________
3. Рік народження ________________________________________________
4. Місце проживання ______________________________________________
5. Місце роботи (назва підприємства) _____________________________
6. Цех, дільниця _________________________________________________
7. Професія (посада) за ДК 003:2005 ______________________________
8. Шкідливі та небезпечні виробничні фактори і трудового процесу*
__________________________________________________________________
(перелічити всі фактори)
9. Підстава для попереднього (періодичного) медогляду* ___________
(указати конкретні пункти додатків 4,5)
10. Підлягає огляду _____________ раз ________ на ________________
11. Фахівцями (лікарями) _________________________________________
12. Лабораторні, функціональні та інші дослідження _______________
(перелічити)
Вага _____________, зріст ____________, АТ ______________________
Дані огляду спеціалістами комісії закладів охорони здоров'я
___________________________
1.1. Терапевт**
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
____________ ________________________________
(підпис) (дата, прізвище та ініціали)
1.2. Невропатолог**
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
____________ ________________________________
(підпис) (дата, прізвище та ініціали)
1.3. Окуліст**
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
____________ ________________________________
(підпис) (дата, прізвище та ініціали)
1.4. ЛОР**
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
____________ ________________________________
(підпис) (дата, прізвище та ініціали)
1.5. Хірург**
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
____________ ________________________________
(підпис) (дата, прізвище та ініціали)
1.6. Гінеколог**
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
____________ ________________________________
(підпис) (дата, прізвище та ініціали)
1.7. Інші фахівці**
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
____________ ________________________________
(підпис) (дата, прізвище та ініціали)
2. Лабораторні дослідження
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
3. Рентгенівські обстеження
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
4. Функціональні та інші дослідження
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
5. Діагнози
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
* Згідно з Переліком шкідливих та небезпечних факторів
виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими
обов'язкові попередні (періодичні) медичні огляди працівників, та
Переліком робіт, для виконання яких є обов'язковим попередній
(періодичні) медичні огляди працівників
Пункти 1-12 заповнюються в ході підготовки до медоглядів
медичною сестрою або фельдшером закладів охорони здоров'я згідно
із списком працівників, які підлягають медичному огляду.
** Кожний лікар уносить скарги, анамнез, об'єктивний стан,
повний діагноз, який завіряється особистою печаткою лікаря
***Працівник власноручним підписом підтверджує наявність або
відсутність скарг на стан здоров'я на момент обстеження.
При ризику розвитку алергічних та онкозахворювань
обов'язковий спадковий анамнез при попередньому медогляді.
ВИСНОВОК: Придатний для роботи за професією _________________
(назва професії за
ДК 003:2005)
Придатний тільки на період ________________________
за умови __________________________________________
(заповнюється тільки при періодичних
медичних оглядах)
Непридатний _______________________________________
(назва професії за ДК 003:2005
та причини)
Рекомендації комісії _____________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Підписи лікарів
Підпис голови комісії _______________________ __________________
(особистий підпис) (П.І.Б.)
М.П.
Дата заповнення картки
"____" _______________
Директор Департаменту
розвитку медичної допомоги М.П.Жданова
Директор Департаменту
державного санітарно-
епідеміологічного нагляду А.М.Пономаренко
Переможець не надав встановлені по формі документи, а тому містить невідповідність в частині цих документів, а Замовник неправомірно обрав переможцем закупівлі.
5. Відомості про резерв військово-обліковий документ (військовий резерв)
Відповідно до п. 2.1.7 Розділу. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Документації та п. 16, 19 Додатку 6 Документації встановлюються наступні вимоги:
2.1.7. Скановані оригінали або копії військових квитків або контрактів або довідок ТЦК або довідок з військового резерву станом на 2024 рік, (крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації - в такому випадку надати лист роз’яснення).
16. Скановані оригінали або копії військових квитків або контрактів або довідок ТЦК або довідок з військового резерву станом на 2024 рік, (крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації - в такому випадку надати лист роз’яснення).
19. Відомості про проходження відповідальною особою служби у військовому резерві (або інші (відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960)
Так, Переможець завантажив у складі Пропозиції файл «62. Додаток 1 Т.Д.,.» (надалі -Файл № 62).
Файл № 24 містить довідку № ТД 13-12/24 від 12 грудня 2024 року (с. -1-2) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання для надання послуг:
1. Горецька Ніна Петрівна;
2. Жданюк Леонід Павлович;
3. Рудаков Володимир Костянтинович;
4. Сось Сергій Степанович.
Переможцем зазначено додаток, який має містити скановані оригінали або копій військових квитків або контрактів або довідок ТЦК або довідок з військового резерву станом на 2024 рік.
Жодного документу не було надано.
Документацією встановлена вимога про надання сканованих оригіналів або копій військових квитків або контрактів або довідок ТЦК або довідок з військового резерву станом на 2024 рік. Переможець не надав жодний документ (або лист-пояснення з нормативним обґрунтуванням), а тому містить невідповідність в частині цих документів, а Замовник неправомірно обрав переможцем закупівлі.
ТОВ «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ «КОЛЬЧУГА-6»
1. Невідповідність технічного завдання
Відповідно до Додатку 3 Документації було розміщене технічне завдання.
Так Переможець завантажив у складі Пропозиції файл «38. Додаток 3 Т.Д.» (надалі -Файл № 38).
Файл № 38 містить довідку № ТД 35-12/24 та № ТД 36-12/24 від 12 грудня 2024 року (с. 1-4) про розміщення технічного завдання на фірмовому бланку з підписання та проставлянням печатки.
Переможець у таблиці заповнив поля щодо кількості пості охорони та кількості годин охорони. Ціну за 1 (одну) годину охорони та ціну (загальну) не зазначив, хоча була встановлена примітка: «*в ціну обов’язково включаються загальновиробничі витрати (амортизація переговорних пристроїв (радіостанції) та спорядження, пов’язаного з охоронною діяльністю, адміністративні витрати (амортизація оргтехніки, меблів, послуги зв’язку, заробітна плата адміністративного апарату), витрати на встановлення обладнання для відеоспостереження.
**у разі заключення договору пізніше розрахункового терміну кількість годин змінюється відповідно до фактичного розрахунку з першого числа місяця, наступного, в якому підписаний договір, або з числа підписання, якщо договір підписаний першого числа місяця до 31.12.2025р., що оформлюється додатковою угодою (зі зменшенням кількості годин та, відповідно, суми договору).»
Без заповнення всіх полів (цінових показників) не може бути повноцінне погодження з технічним завданням, а відтак Переможець містить невідповідність, а Замовник неправомірно обрав переможця закупівлі.
2. Документальне підтвердження аналогічно досвіду
Відповідно до п. 1.1.2 Розділу 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів)» Додатку 1 до тендерної документації встановлюються наступні вимоги:
……..1.1.2. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці, надати наступні документи:
а) один повністю виконаний договір (з додатками до нього), вказаний у довідці щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»);
б) документ (на вибір Учасника), який підтверджує повне виконання Учасником Договору:
• акт (акти) прийому-передачі за цим Договором, якщо такий (такі) передбачено умовами Договору;
• інший аналогічний документ (інші аналогічні документи), що підтверджує виконання Договору, якщо такий (такі) передбачено умовами цього Договору.
При цьому такі документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані);
в) учасник надає лист-відгук (листи-відгуки) від підприємства – замовника за Договором (далі за текстом – Відгук), який надається для підтвердження повного виконання учасником аналогічного (-их) договору (-ів).
Відгук до аналогічного договору має містити наступну інформацію:
1) дату видачi,
2) вихiдний номер,
3) посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору,
4) інформацію про повне виконання договору учасником.
5) підпис та печатку замовника (у разі наявності)
В разі відсутності аналогічного договору, оприлюдненого в системі електронних закупівель «Прозорро» Учасник має надати копії банківських виписок, які підтверджують отримання коштів за вказаним у довідці договором згідно п.1.1.1 (зазначені виписки обов’язково повинні бути завірені банківською установою у якій відкрито рахунок на який надходили кошти). Дана вимога встановлена з метою отримання належної повноти та якості послуги.
Так, ТОВ «СЛУЖБА БЕЗПЕКИ «КОЛЬЧУГА-6» (надалі – Переможець), завантажило у складі тендерної пропозиції (далі – Пропозиція) файл «27. Додаток 1 Т.Д..PDF».
Даний файл містить довідку № ТД 11-12/24 від 12 грудня 2024 року про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів).
Довідка містить інформацію про виконаний договір з Комунальним підприємством «Обласна психіатрична лікарня с. Орлівка» Рівненської обласної ради та додатки:
1. договір № 169 про надання послуг з охорони від 20.08.2014 р.,
2. акти приймання-передачі послуг
3. лист-відгук від замовника.
Однак, жодного з вищезазначених документів не було надано у складі пропозиції, що є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією.
Замовник у такому випадку зобов’язаний надати вимогу про усунення порушення, але ігноруючи норму п. 43 Особливостей – неправомірно обрав переможцем закупівлі ТОВ «Служба безпеки «Кольчуга-6».
3. Проходження навчання з охорони праці та пожежної безпеки
Відповідно до п. 2.1.12-133 Розділу. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Документації та п. 23 Додатку 6 Документації встановлюються наступні вимоги:
2.1.12. Посвідчення співробітника* (керівника) підприємства Учасника про проходження навчання: законодавчих актів з охорони праці, та витягу з протоколу засідання комісії на перевірку знань Закону України «Про охорону праці», дійсного на весь період надання послуг.
2.1.13. Посвідчення співробітника* (керівника) підприємства Учасника, який пройшов навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки згідно «Правил пожежної безпеки в Україні» (НАПБ А.01-001-2014) зі змінами станом на 31.07.2017 та витягу з протоколу засідань комісії на перевірку знань Закону України «Про пожежну безпеку», дійсного на весь період надання послуг.
*Посвідчення та витяги з протоколів повинні бути виданими організаціями, які мають ліцензію на відповідний вид діяльності (навчання з охорони праці та питань пожежної безпеки).
23. Посвідчення співробітника (керівника) підприємства Учасника, який пройшов навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки згідно «Правил пожежної безпеки в Україні»
Так Переможець завантажив у складі Пропозиції файл «24. Додаток 1 Т.д,.» (надалі -Файл № 24) , та «36. Додаток 1 Т.Д.» (надалі -Файл № 36).
Файл № 24 містить довідку № ТД 24-12/24 від 12 грудня 2024 року (с. 3) про проходження навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки Пархомюк Марією Миколаївною.
Довідка № ТД 25-12/24 від 12 грудня 2024 року (с. 4) зазначає про наявність ліцензії в організаціях, які здійснюють навчання. Зокрема, надається витяг з реєстру (с. 5-8) суб’єкта освітньої діяльності щодо Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби з надзвичайних ситуацій України у Волинській області.
Не зважаючи на це, повідомляємо, що Реєстр суб’єктів освітньої діяльності містить інформація про заклади: вищої, фахової передвищої, професійної (професійно-технічної), загальної середньої освіти.
Згідно даного реєстру відсутня назва професії/розряду/катергорії тощо щодо проходження навчання з охорони праці та пожежної безпеки.
Ліцензія на таке навчання даного закладу відсутня.
Відповідно до п. 5 Розділу 3 до Наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про затвердження Порядку затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням» 05.12.2019 р. № 1021, «навчання за програмами з питань пожежної безпеки завершується підсумковим контролем знань (тести, співбесіди, виконання практичних завдань тощо). У разі успішного проходження перевірки знань суб’єкт, який навчає, видає посадовій особі або працівнику посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки (далі - Посвідчення) за формою, наведеною у додатку 1 до цього Порядку»
Переможець не надав посвідчення та витягу з протоколу про проходження навчання з питань з пожежної безпеки із додавання ліцензії навчального закладу. Переможець містить невідповідність в частині цих документів, а Замовник неправомірно обрав переможцем закупівлі.
Файл № 36 містить довідку № ТД 238-12/24 від 12 грудня 2024 року (с. 1) про проходження навчання з охорони праці. В ній зазначається, що навчання проводилось на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (р/н 005 від 07.03.2017 р.; с-3), інші ліцензії/дозволи не потрібні.
Цим зазначимо, що оформлення декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці регулюється Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» від 26 жовтня 2011 р. № 1107 та Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 3 лютого 2021 р. № 77.
Отримання декларації необхідно виключно у випадку виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а також навчання з питань охорони праці працівників інших суб’єктів господарювання.
Відповідно до п. 3.13 Наказу Державного комітету України по нагляду за охороною праці «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою» 26.01.2005 № 15, «результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (додаток 1). Особам, які під час перевірки знань з охорони праці виявили задовільні результати, видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці (додаток 2). При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань» Питання щодо необхідності видачі посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці на підприємстві або необхідності працівникам мати їх при собі під час виконання трудових обов'язків вирішується роботодавцем..
Документацією встановлена вимога про надання посвідчення та витягу з протоколу про проходження навчання з питань з охорони праці із додавання ліцензії навчального закладу. Переможець не виконав дану вимогу (попередньо не оскаржував), а тому містить невідповідність в частині цих документів, а Замовник неправомірно обрав переможцем закупівлі.
4. Довідки про проходження медичного огляду
Відповідно до п. 2.1.5, 2.1.9 Розділу. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Документації та п. 14 Додатку 6 Документації встановлюються наступні вимоги:
2.1.5. Довідки, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків охоронця, (відповідно до Додатку 7 п.2.16 Порядку, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 №246), чинні на дату подання тендерної пропозиції;
14. Довідки, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків охоронця
Так, Переможець завантажив у складі Пропозиції файли «44. Додаток 1 Т.Д.», «45. Додаток 1 Т.Д.», «46. Додаток 1 Т.Д.» та «47. Додаток 1 т.д.».
Відповідно до поданих документів, Переможець не завантажив довідки відповідно до Додатку 7 п.2.16 Порядку, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.05.2007 №246:
Додаток 7
до пункту 2.16 Порядку
проведення медичних оглядів
працівників певних категорій
КАРТКА
працівника, який підлягає попередньому
(періодичному) медичному огляду
1. Прізвище, ім'я, по батькові ___________________________________
2. Стать ч/ж __________________ __________________________________
3. Рік народження ________________________________________________
4. Місце проживання ______________________________________________
5. Місце роботи (назва підприємства) _____________________________
6. Цех, дільниця _________________________________________________
7. Професія (посада) за ДК 003:2005 ______________________________
8. Шкідливі та небезпечні виробничні фактори і трудового процесу*
__________________________________________________________________
(перелічити всі фактори)
9. Підстава для попереднього (періодичного) медогляду* ___________
(указати конкретні пункти додатків 4,5)
10. Підлягає огляду _____________ раз ________ на ________________
11. Фахівцями (лікарями) _________________________________________
12. Лабораторні, функціональні та інші дослідження _______________
(перелічити)
Вага _____________, зріст ____________, АТ ______________________
Дані огляду спеціалістами комісії закладів охорони здоров'я
___________________________
1.1. Терапевт**
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
____________ ________________________________
(підпис) (дата, прізвище та ініціали)
1.2. Невропатолог**
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
____________ ________________________________
(підпис) (дата, прізвище та ініціали)
1.3. Окуліст**
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
____________ ________________________________
(підпис) (дата, прізвище та ініціали)
1.4. ЛОР**
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
____________ ________________________________
(підпис) (дата, прізвище та ініціали)
1.5. Хірург**
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
____________ ________________________________
(підпис) (дата, прізвище та ініціали)
1.6. Гінеколог**
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
____________ ________________________________
(підпис) (дата, прізвище та ініціали)
1.7. Інші фахівці**
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
____________ ________________________________
(підпис) (дата, прізвище та ініціали)
2. Лабораторні дослідження
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
3. Рентгенівські обстеження
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
4. Функціональні та інші дослідження
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
5. Діагнози
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
* Згідно з Переліком шкідливих та небезпечних факторів
виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими
обов'язкові попередні (періодичні) медичні огляди працівників, та
Переліком робіт, для виконання яких є обов'язковим попередній
(періодичні) медичні огляди працівників
Пункти 1-12 заповнюються в ході підготовки до медоглядів
медичною сестрою або фельдшером закладів охорони здоров'я згідно
із списком працівників, які підлягають медичному огляду.
** Кожний лікар уносить скарги, анамнез, об'єктивний стан,
повний діагноз, який завіряється особистою печаткою лікаря
***Працівник власноручним підписом підтверджує наявність або
відсутність скарг на стан здоров'я на момент обстеження.
При ризику розвитку алергічних та онкозахворювань
обов'язковий спадковий анамнез при попередньому медогляді.
ВИСНОВОК: Придатний для роботи за професією _________________
(назва професії за
ДК 003:2005)
Придатний тільки на період ________________________
за умови __________________________________________
(заповнюється тільки при періодичних
медичних оглядах)
Непридатний _______________________________________
(назва професії за ДК 003:2005
та причини)
Рекомендації комісії _____________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
Підписи лікарів
Підпис голови комісії _______________________ __________________
(особистий підпис) (П.І.Б.)
М.П.
Дата заповнення картки
"____" _______________
Директор Департаменту
розвитку медичної допомоги М.П.Жданова
Директор Департаменту
державного санітарно-
епідеміологічного нагляду А.М.Пономаренко
Переможець не надав встановлені по формі документи, а тому містить невідповідність в частині цих документів, а Замовник неправомірно обрав переможцем закупівлі.
5. Відомості про резерв військово-обліковий документ (військовий резерв)
Відповідно до п. 2.1.7 Розділу. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Документації та п. 16, 19 Додатку 6 Документації встановлюються наступні вимоги:
2.1.7. Скановані оригінали або копії військових квитків або контрактів або довідок ТЦК або довідок з військового резерву станом на 2024 рік, (крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації - в такому випадку надати лист роз’яснення).
16. Скановані оригінали або копії військових квитків або контрактів або довідок ТЦК або довідок з військового резерву станом на 2024 рік, (крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації - в такому випадку надати лист роз’яснення).
19. Відомості про проходження відповідальною особою служби у військовому резерві (або інші (відповідно до Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 № 960)
Так, Переможець завантажив у складі Пропозиції файл «62. Додаток 1 Т.Д.,.» (надалі -Файл № 62).
Файл № 24 містить довідку № ТД 13-12/24 від 12 грудня 2024 року (с. -1-2) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання для надання послуг:
1. Горецька Ніна Петрівна;
2. Жданюк Леонід Павлович;
3. Рудаков Володимир Костянтинович;
4. Сось Сергій Степанович.
Переможцем зазначено додаток, який має містити скановані оригінали або копій військових квитків або контрактів або довідок ТЦК або довідок з військового резерву станом на 2024 рік.
Жодного документу не було надано.
Документацією встановлена вимога про надання сканованих оригіналів або копій військових квитків або контрактів або довідок ТЦК або довідок з військового резерву станом на 2024 рік. Переможець не надав жодний документ (або лист-пояснення з нормативним обґрунтуванням), а тому містить невідповідність в частині цих документів, а Замовник неправомірно обрав переможцем закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Всі об'єднані файли
-
Повʼязаний документ:
Всі додатки _ Переможець _ кольчуга.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем ТОВ «Служба безпеки «Кольчуга-6»