-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
оливи та мастильні засоби (Карпатський лісовий офіс)
оливи та мастильні засоби (Карпатський лісовий офіс)
Завершена
4 859 121.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 582.39 UAH
мін. крок: 0% або 582.39 UAH
Період оскарження:
05.12.2024 11:12 - 11.12.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
84e2e42ed1154418bdf85fa1e524255f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-05-005088-a.b4
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Детально у вкладенні
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 20.03.2025 16:12
Дата подачі:
20.03.2025 16:12
Вирішення:
Шановний Учаснику, дякуємо за Вашу вимогу та повідомляємо наступне.
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель.
Таким чином, замовник самостійно приймає відповідні рішення, необхідні для реалізації своїх функцій, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону.
У свою чергу, виходячи зі змісту пункту 27 частини першої статті 1 Закону, фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, керуючись статтею 18 Закону.
Порядок оскарження процедур закупівель визначений статтею 18 Закону.
Звертаємо увагу учасника, що законодавець наділяє учасника правом звернутися з вимогою про надання додаткової інформації, а не з вимогою про скасування прийнятого Замовником рішення. До того ж жодна норма Особливостей або Закону України «Про публічні закупівлі» не наділяє Замовника правом скасовувати прийняті ним рішення на підставі звернення іншого Учасника. З огляду на зазначене Ваша вимога не підлягає задоволенню
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
da2066b872a94d58a0052ae720105160
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-05-005088-a.a3
Назва:
скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
детальний опис у вкладених файлах
Пов'язані документи:
Учасник
- Витяг ТОВ СП ЮКОЙЛ (10.01.2025).pdf 20.03.2025 09:45
- Довіреність Волошин від 17.01.24 (1).pdf 20.03.2025 09:45
- наказ про призн-я дир Лещук (1).pdf 20.03.2025 09:45
- паспорти лот1(1) (1).pdf 20.03.2025 09:45
- рішення від 18.02.2025 № 2493 (1).pdf 20.03.2025 09:45
- Протокол Уповноваженої особи № 158 щодо розгляду пропозиції Учасника Лот 1.pdf 20.03.2025 09:45
- скарга АМКУ Ліси України (визнач переможця) 19.03.25.docx 20.03.2025 09:45
- скарга АМКУ Ліси України (визнач переможця) 19.03.25.pdf 20.03.2025 09:45
- Статут 2022 (1).pdf 20.03.2025 09:45
- sign.p7s 20.03.2025 09:47
- рішення від 24.03.2025 № 4497.pdf 24.03.2025 14:31
- інформація про резолютивну частину рішення від 31.03.2025 № 4989.pdf 01.04.2025 11:27
- рішення від 31.03.2025 № 4989.pdf 03.04.2025 11:44
- Додаток 8 Документи, які подаються Учасником.docx 26.03.2025 20:06
- Оголошення.pdf 26.03.2025 20:06
- Протокол УО № 158 про розгляд пропозиції учасника Лот 1.docx 26.03.2025 20:06
- Пояснення по суті скарги СП Юкойл Лот 1.docx 26.03.2025 20:06
- Пояснення по суті скарги Оливи Лот 1.pdf 26.03.2025 20:06
- Протокол УО № 159 пояснення по суті скарги.docx 26.03.2025 20:06
- Протокол розкриття тендерних пропозицій.pdf 26.03.2025 20:06
- ТД Оливи.docx 26.03.2025 20:06
- Протокол № 149 виконання рішення АМКУ.pdf 26.03.2025 20:06
- Протокол Уповноваженої особи № 159.pdf 26.03.2025 20:06
- Реєстр отриманих пропозицій.pdf 26.03.2025 20:06
- паспорти лот1(1).pdf 26.03.2025 20:06
- Протокол Уповноваженої особи № 156.pdf 26.03.2025 20:06
- Протокол Уповноваженої особи № 158 щодо розгляду пропозиції Учасника Лот 1.pdf 26.03.2025 20:06
- додаток 5 лот 1.PDF 26.03.2025 20:06
- ДСТУ 4454 2005 Маркування, пакування, транспортування та зберігання.pdf 26.03.2025 20:06
- Технічна частина до лоту 1.pdf 26.03.2025 20:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.03.2025 10:47
Дата розгляду скарги:
31.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.03.2025 14:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.04.2025 11:45
Дата виконання рішення Замовником:
07.04.2025 17:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Уповноваженою особою було розглянуто питання щодо прийнятого рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) після надання пояснення по суті скарги, отриманої від учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «СП ЮКОЙЛ», код ЄДРПОУ 31852954, за предметом закупівлі Оливи та мастильні засоби (Карпатський лісовий офіс), код «ДК 021:2015 − 09210000-4 – (Мастильні засоби), щодо Лоту №1 Оливи та мастильні засоби (вантажні автомобілі), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-05-005088-a.
26.03.2025 року Уповноваженою особою було надано пояснення по суті скарги, поданої Товариство з обмеженою відповідальністю «СП ЮКОЙЛ», код ЄДРПОУ 31852954, (далі – Скаржник), за номером UA-2024-12-05-005088-a.a3, що присвоєний електронною системою закупівель (далі – Скарга) щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель та прийняття неправомірного рішення про визначення переможця Замовником торгів Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України», код ЄДРПОУ 44768034 (далі – Замовник) у процедурі закупівлі Оливи та мастильні засоби (Карпатський лісовий офіс), код «ДК 021:2015 − 09210000-4 – (Мастильні засоби), щодо Лоту 1 Оливи та мастильні засоби (вантажні автомобілі). Скаржником оскаржується рішення Замовника в частині визначення учасника ТОВ «ТЕХНОСИЛА ОЙЛ», код ЄДРПОУ 43258906, переможцем зазначеної закупівлі за Лотом 1, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-05-005088-a.
Комісія розглянувши Скаргу, подану Скаржником та пояснення по суті скарги, що надані Замовником, у рішенні № 4989-р/пк-пз від 31.03.2025 року постановила наступне.
За наявними матеріалами та інформацією, що розміщена в електронній системі закупівель, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Комісія зобов’язує Державне спеціалізоване господарське підприємство «Ліси України», код ЄДРПОУ 44768034, скасувати рішення про визначення товариства
з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСИЛА ОЙЛ" (код ЄДРПОУ: 43258906)
переможцем процедури закупівлі — "оливи та мастильні засоби (Карпатський лісовий офіс)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-05-005088-a, за лотом № 1.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Уповноваженою особою було розглянуто рішення Комісії № 4989-р/пк-пз від 31.03.2025 року та прийнято до виконання.
Керуючись викладеним вище обґрунтуванням та для недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, необхідно скасувати рішення про визначення ТОВ «ТЕХНОСИЛА ОЙЛ», код ЄДРПОУ 43258906, переможцем в процедурі закупівлі Оливи та мастильні засоби (Карпатський лісовий офіс), код «ДК 021:2015 − 09210000-4 – (Мастильні засоби), за Лотом 1: Оливи та мастильні засоби (вантажні автомобілі), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-05-005088-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8957ea85efc44605b8f6a6dd120b2f3f
Заголовок пункту скарги:
скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ: 44768034) (надалі – Замовник), було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-05-005088-a.
Предметом закупівлі є Товар – оливи та мастильні засоби. Код ДК 021:2015 - 09210000-4 (Мастильні засоби).
Товариство з обмеженою відповідальністю «СП ЮКОЙЛ» (надалі – Скаржник) взяло участь у зазначеній закупівлі та згідно Тендерної документації подало тендерну пропозицію.
17.03.2025 року Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу - prozorro.gov.ua було розміщено Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 158 від 17.03.2025 (надалі – Протокол), відповідно до якого, Замовник прийняв рішення щодо визначення Учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСИЛА ОЙЛ" (ЄДРПОУ 43258906) переможцем відкритих торгів на закупівлю Оливи та мастильні засоби (Карпатський лісовий офіс), код Код ДК 021:2015 - 09210000-4 (Мастильні засоби) згідно лоту 1: Оливи та мастильні засоби (вантажні автомобілі), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-05-005088-a, в порядку та строки, передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями. Прийняти рішення про намір укласти договорі з переможцем закупівлі.
Таким прийнятим рішенням та діями Замовника були порушені права та законні інтереси Скаржника, що призвело до порушення норм та принципів законодавства про публічні закупівлі, як добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник не погоджується з таким рішенням, а дії Замовника вважає такими, що порушують норми чинного законодавства, законні права та інтереси Скаржника, виходячи з наступного:
Пропозиція ТОВ «ТЕХНОСИЛА ОЙЛ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей та також не відповідає установленим у тендерній документації вимогам, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до вимог тендерної документації, затвердженої Рішенням уповноваженої особи у формі Протоколу № 132 від «09» грудня 2024 р., а саме в абзаці 3 пункту 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що: «Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: Інформацію та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог, встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації.
Пунктом 3.1.1 Додатку № 3 до тендерної документації передбачено: Учасник у складі поданої пропозиції має надати: «Оригінал та/або копія (копії) паспортів якості завірених виробником та/або сертифікатів відповідності (виданих уповноваженими на те органами із сертифікації) якими підтверджуються характеристики Товару та/або опис товару з офіційного сайту виробника/дилера/офіційного представника та/або сертифікат аналізу товару виданий виробником та/або витяги з міжнародних реєстрів».
Таким чином, Учасник повинен був надати документи, які підтверджують відповідність товару вимогам закупівлі, в тому числі паспорти якості з зазначенням всіх необхідних характеристик.
Учасник - Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ «ТЕХНОСИЛА ОЙЛ» у складі своєї тендерної пропозиції надав файл - паспорти лот1(1).pdf.
Проте, надані учасником паспорти якості не відповідають вимогам нормативно-технічної документації та вимогам тендерної документації Замовника, так як в них відсутня інформація щодо об’ємів тари.
Даний факт є порушенням вимог тендерної документації та вказує на те, що Учасник не підтвердив інформацію щодо можливості постачання товару саме в тих об’ємах тари, які вимагались Замовником в технічній специфікації.
Враховуючи наведене, Замовник повинен був відхилити пропозицію ТОВ «ТЕНХНОСИЛА ОЙЛ», проте він ухвалив рішення про визнання останнього переможцем торгів, чим порушив принципи прозорості та чесної конкуренції, встановлених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо увагу поважної колегії, що Антимонопольний комітет України раніше вже розглядав аналогічну скаргу по цій закупівлі та в рішенні № 2493-р/пк-пз від 18.02.2025 року визнав дії Замовника неправомірними. (Попередній Учасник також надав паспорти якості, в яких були відсутні об’єми тари).
Зокрема, АМКУ , в своєму рішенні, зазначив:
«Разом з тим, в наданих у складі Пропозиції Переможця паспортах якості відсутня інформація про тару оливи та мастильних засобів виробництва ТОВ "КСМ ПРОТЕК", Україна.
Також у складі Пропозиції Переможця не надано сертифікати відповідності (видані уповноваженими на те органами із сертифікації), які підтверджуються характеристики товару та/або опис товару з офіційного сайту виробника/дилера/офіційного представника та/або сертифікат аналізу товару, виданий виробником та/або витяги з міжнародних реєстрів щодо продукції виробництва ТОВ "КСМ ПРОТЕК".
Враховуючи наведене, у складі Пропозиції Переможця щодо продукції виробництва ТОВ "КСМ ПРОТЕК" відсутні паспорти якості, завірені виробником та/або сертифікати відповідності (видані уповноваженими на те органами із сертифікації), які підтверджують характеристики товару, а саме – тару продукції, та/або опис товару з офіційного сайту виробника/дилера/офіційного представника та/або сертифікат аналізу товару, виданий виробником та/або витяги з міжнародних реєстрів, у зв'язку з чим Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей».
Проте, не дивлячись на рішення АМКУ, Замовник знову приймає аналогічне неправомірне рішення, ігноруючи приписи Антимонопольного комітету України.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням правової норми абзацу третього пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених Законом України «Про Публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п'яти днів з дня, коли суб'єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дій чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Пунктом 55 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 17 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що «орган оскарження — це Антимонопольний комітет України».
Згідно пункту 30 частини 1 статті 1 Закону суб'єкт оскарження в органі оскарження це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дій чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель i внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Згідно з ч. 1 п.56 Особливостей скарга до органу оскарження подається суб'єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всix стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Предметом закупівлі є Товар – оливи та мастильні засоби. Код ДК 021:2015 - 09210000-4 (Мастильні засоби).
Товариство з обмеженою відповідальністю «СП ЮКОЙЛ» (надалі – Скаржник) взяло участь у зазначеній закупівлі та згідно Тендерної документації подало тендерну пропозицію.
17.03.2025 року Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу - prozorro.gov.ua було розміщено Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 158 від 17.03.2025 (надалі – Протокол), відповідно до якого, Замовник прийняв рішення щодо визначення Учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСИЛА ОЙЛ" (ЄДРПОУ 43258906) переможцем відкритих торгів на закупівлю Оливи та мастильні засоби (Карпатський лісовий офіс), код Код ДК 021:2015 - 09210000-4 (Мастильні засоби) згідно лоту 1: Оливи та мастильні засоби (вантажні автомобілі), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-05-005088-a, в порядку та строки, передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями. Прийняти рішення про намір укласти договорі з переможцем закупівлі.
Таким прийнятим рішенням та діями Замовника були порушені права та законні інтереси Скаржника, що призвело до порушення норм та принципів законодавства про публічні закупівлі, як добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник не погоджується з таким рішенням, а дії Замовника вважає такими, що порушують норми чинного законодавства, законні права та інтереси Скаржника, виходячи з наступного:
Пропозиція ТОВ «ТЕХНОСИЛА ОЙЛ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей та також не відповідає установленим у тендерній документації вимогам, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до вимог тендерної документації, затвердженої Рішенням уповноваженої особи у формі Протоколу № 132 від «09» грудня 2024 р., а саме в абзаці 3 пункту 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що: «Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: Інформацію та документи, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог, встановлених у Додатку № 3 до тендерної документації.
Пунктом 3.1.1 Додатку № 3 до тендерної документації передбачено: Учасник у складі поданої пропозиції має надати: «Оригінал та/або копія (копії) паспортів якості завірених виробником та/або сертифікатів відповідності (виданих уповноваженими на те органами із сертифікації) якими підтверджуються характеристики Товару та/або опис товару з офіційного сайту виробника/дилера/офіційного представника та/або сертифікат аналізу товару виданий виробником та/або витяги з міжнародних реєстрів».
Таким чином, Учасник повинен був надати документи, які підтверджують відповідність товару вимогам закупівлі, в тому числі паспорти якості з зазначенням всіх необхідних характеристик.
Учасник - Товариство з обмеженою відповідальністю ТОВ «ТЕХНОСИЛА ОЙЛ» у складі своєї тендерної пропозиції надав файл - паспорти лот1(1).pdf.
Проте, надані учасником паспорти якості не відповідають вимогам нормативно-технічної документації та вимогам тендерної документації Замовника, так як в них відсутня інформація щодо об’ємів тари.
Даний факт є порушенням вимог тендерної документації та вказує на те, що Учасник не підтвердив інформацію щодо можливості постачання товару саме в тих об’ємах тари, які вимагались Замовником в технічній специфікації.
Враховуючи наведене, Замовник повинен був відхилити пропозицію ТОВ «ТЕНХНОСИЛА ОЙЛ», проте він ухвалив рішення про визнання останнього переможцем торгів, чим порушив принципи прозорості та чесної конкуренції, встановлених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо увагу поважної колегії, що Антимонопольний комітет України раніше вже розглядав аналогічну скаргу по цій закупівлі та в рішенні № 2493-р/пк-пз від 18.02.2025 року визнав дії Замовника неправомірними. (Попередній Учасник також надав паспорти якості, в яких були відсутні об’єми тари).
Зокрема, АМКУ , в своєму рішенні, зазначив:
«Разом з тим, в наданих у складі Пропозиції Переможця паспортах якості відсутня інформація про тару оливи та мастильних засобів виробництва ТОВ "КСМ ПРОТЕК", Україна.
Також у складі Пропозиції Переможця не надано сертифікати відповідності (видані уповноваженими на те органами із сертифікації), які підтверджуються характеристики товару та/або опис товару з офіційного сайту виробника/дилера/офіційного представника та/або сертифікат аналізу товару, виданий виробником та/або витяги з міжнародних реєстрів щодо продукції виробництва ТОВ "КСМ ПРОТЕК".
Враховуючи наведене, у складі Пропозиції Переможця щодо продукції виробництва ТОВ "КСМ ПРОТЕК" відсутні паспорти якості, завірені виробником та/або сертифікати відповідності (видані уповноваженими на те органами із сертифікації), які підтверджують характеристики товару, а саме – тару продукції, та/або опис товару з офіційного сайту виробника/дилера/офіційного представника та/або сертифікат аналізу товару, виданий виробником та/або витяги з міжнародних реєстрів, у зв'язку з чим Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей».
Проте, не дивлячись на рішення АМКУ, Замовник знову приймає аналогічне неправомірне рішення, ігноруючи приписи Антимонопольного комітету України.
Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням правової норми абзацу третього пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт та послуг для замовників, передбачених Законом України «Про Публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п'яти днів з дня, коли суб'єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дій чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Пунктом 55 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пунктом 17 частини 1 статті 1 Закону передбачено, що «орган оскарження — це Антимонопольний комітет України».
Згідно пункту 30 частини 1 статті 1 Закону суб'єкт оскарження в органі оскарження це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дій чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель i внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Згідно з ч. 1 п.56 Особливостей скарга до органу оскарження подається суб'єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всix стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов'язати Замовника - ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" (код ЄДРПОУ: 44768034) скасувати рішення (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 158 від 17.03.2025 року ) щодо визначення учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕХНОСИЛА ОЙЛ" (ЄДРПОУ 43258906, переможцем закупівлі за оголошенням № UA-2024-12-05-005088-a та повідомлення про намір укласти договір.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
про прийняття неправомірного рішення про визначення переможця
Номер:
700f1d525a3f49509c5bfd5ff55bacfb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-05-005088-a.b2
Назва:
про прийняття неправомірного рішення про визначення переможця
Скарга:
Детальний текст скарги знаходиться в додатках
Пов'язані документи:
Учасник
- 5паспорти_лот1.pdf 07.02.2025 15:50
- 7DOT4 500g exp_ua (1).pdf 07.02.2025 15:50
- 9Сертифікат дилера K2 до 2026 року.pdf 07.02.2025 15:50
- Скарга до АМКУ.pdf 07.02.2025 15:50
- sign.p7s 07.02.2025 15:50
- Заперечення на пояснення замовника.pdf 17.02.2025 11:18
- Заперечення від 17.02.2025р. на пояснення замовника.pdf.p7s.zip 17.02.2025 12:54
- рішеня від 11.02.2025 № 2013.pdf 11.02.2025 17:45
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.02.2025 № 2493.pdf 19.02.2025 10:57
- рішення від 18.02.2025 № 2493.pdf 20.02.2025 13:26
- Пояснення по суті Скарги.pdf 12.02.2025 17:00
- Пояснення по суті Скарги ТД ІММ.docx 12.02.2025 17:00
- Протокол № 155 Пояснення по суті скарги.pdf 12.02.2025 17:01
- Протокол УО № 155 пояснення по суті скарги.docx 12.02.2025 17:01
- 1цінова_лот1.pdf 12.02.2025 17:01
- 9Сертифікат дилера K2 до 2026 року.pdf 12.02.2025 17:01
- 6тех додаток лот1_довідка відповідності.pdf 12.02.2025 17:01
- 14тех додаток лот1.pdf 12.02.2025 17:01
- 7DOT4 500g exp_ua.pdf 12.02.2025 17:01
- Лист КСМ-Трейд оновлений.pdf.asice.zip 12.02.2025 17:01
- Оголошення.pdf 12.02.2025 17:01
- 5паспорти_лот1.pdf 12.02.2025 17:01
- Протокол № 149 виконання рішення АМКУ.pdf 12.02.2025 17:02
- Протокол розкриття тендерних пропозицій.pdf 12.02.2025 17:02
- Протокол УО № 149 щодо скасування рішення УО згідно рішення АМКУ.docx 12.02.2025 17:02
- Протокол УО № 150 щодо розгляду пропозиції учасника Лот 1.docx 12.02.2025 17:02
- Протокол УО № 150 Про розгляд пропозиції учасника Лот 1.pdf 12.02.2025 17:02
- Реєстр отриманих пропозицій.pdf 12.02.2025 17:02
- ТД Оливи.docx 12.02.2025 17:02
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.02.2025 16:22
Дата розгляду скарги:
18.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.02.2025 17:45
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.02.2025 13:26
Дата виконання рішення Замовником:
20.02.2025 15:07
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Уповноваженою особою було розглянуто питання щодо прийнятого рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) після надання пояснення по суті скарги, отриманої від учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНДУСТРІАЛЬНІ МАСТИЛЬНІ МАТЕРІАЛИ», код ЄДРПОУ 38424093, за предметом закупівлі Оливи та мастильні засоби (Карпатський лісовий офіс), код «ДК 021:2015 − 09210000-4 – (Мастильні засоби), щодо Лоту №1, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-05-005088-a.
12.02.2025 року Уповноваженою особою було надано пояснення по суті скарги, поданої ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНДУСТРІАЛЬНІ МАСТИЛЬНІ МАТЕРІАЛИ», код ЄДРПОУ 38424093, (далі – Скаржник), за номером UA-2024-12-05-005088-a.b2, що присвоєний електронною системою закупівель (далі – Скарга) щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель та прийняття неправомірного рішення про визначення переможця Замовником торгів Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України», код ЄДРПОУ 44768034 (далі – Замовник) у процедурі закупівлі Оливи та мастильні засоби (Карпатський лісовий офіс), код «ДК 021:2015 − 09210000-4 – (Мастильні засоби), щодо Лоту 1 Оливи та мастильні засоби (вантажні автомобілі). Скаржником оскаржується рішення Замовника в частині визначення учасника ТОВ «КСМ-ТРЕЙД», код ЄДРПОУ 37333587, переможцем зазначеної закупівлі за Лотом 1, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-05-005088-a.
Комісія розглянувши Скаргу, подану Скаржником та пояснення по суті скарги, що надані Замовником, у рішенні № 2493-р/пк-пз від 18.02.2025 року постановила наступне.
За наявними матеріалами та інформацією, що розміщена в електронній системі закупівель, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Комісія зобов’язує Державне спеціалізоване господарське підприємство «Ліси України», код ЄДРПОУ 44768034, скасувати рішення про визначення товариства
з обмеженою відповідальністю "КСМ-ТРЕЙД" (код ЄДРПОУ: 37333587) переможцем процедури закупівлі — "оливи та мастильні засоби (Карпатський лісовий офіс)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-05-005088-a, за лотом № 1.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Уповноваженою особою було розглянуто рішення Комісії № 1004-р/пк-пз від 22.01.2025 року та прийнято до виконання.
Керуючись викладеним вище обґрунтуванням та для недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, необхідно скасувати рішення про визначення ТОВ «КСМ-ТРЕЙД», код ЄДРПОУ 37333587, переможцем в процедурі закупівлі Оливи та мастильні засоби (Карпатський лісовий офіс), код «ДК 021:2015 − 09210000-4 – (Мастильні засоби), за Лотом 1: Оливи та мастильні засоби (вантажні автомобілі), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-05-005088-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9a2f4553d446488ca3bdd4f21dc86326
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Зобов'язати Замовника - Державне спеціалізоване господарське підприємство «ЛІСИ УКРАЇНИ» скасувати рішення про визнання переможцем тендерної пропозиції ТОВ "КСМ-ТРЕЙД» оформлене Протоколом №150 від 04.02.2025р., за оголошенням про проведення процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю - ДК 021:2015: 09210000-4 Мастильні засоби (Оливи), оливи та мастильні засоби (Карпатський лісовий офіс), ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-05-005088-a, Лот 1: Оливи та мастильні засоби (вантажні автомобілі).
×
-
Назва доказу:
9Сертифікат дилера K2 до 2026 року
-
Повʼязаний документ:
9Сертифікат дилера K2 до 2026 року.pdf
-
-
Назва доказу:
7DOT4 500g exp_ua
-
Повʼязаний документ:
7DOT4 500g exp_ua (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Файл 5паспорти_лот1
-
Повʼязаний документ:
5паспорти_лот1.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов'язати Замовника - Державне спеціалізоване господарське підприємство «ЛІСИ УКРАЇНИ» скасувати рішення про визнання переможцем тендерної пропозиції ТОВ "КСМ-ТРЕЙД» оформлене Протоколом №150 від 04.02.2025р., за оголошенням про проведення процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю - ДК 021:2015: 09210000-4 Мастильні засоби (Оливи), оливи та мастильні засоби (Карпатський лісовий офіс), ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-05-005088-a, Лот 1: Оливи та мастильні засоби (вантажні автомобілі).
Скарга
Виконана замовником
КЕП
про прийняття неправомірного рішення про визначення переможця
Номер:
aacd12b80d8a46acad5f40023f1e29c6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-05-005088-a.b1
Назва:
про прийняття неправомірного рішення про визначення переможця
Скарга:
Детальний текст скарги знаходиться в додатках
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Ліси в АМКУ від 13.01.2025.pdf 13.01.2025 14:19
- Витяг з ориг. SAE J 1704.pdf 13.01.2025 14:19
- Витяг з ГОСТ 17479.2-2015.pdf 13.01.2025 14:19
- sign.p7s 13.01.2025 14:20
- Заперечення на пояснення Замовника 21.01.2025.pdf.p7s.zip 21.01.2025 17:30
- Рішення від 15.01.2025 № 616.pdf 15.01.2025 13:50
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.01.2025 № 1004.pdf 22.01.2025 18:19
- Рішення від 22.01.2025 № 1004.pdf 24.01.2025 12:25
- Оголошення.pdf 17.01.2025 20:26
- Пояснення по суті скарги Оливи.docx 17.01.2025 20:26
- Протокол розкриття тендерних пропозицій.pdf 17.01.2025 20:26
- Протокол № 145 Лот 1.pdf 17.01.2025 20:26
- Додаток 5 лот1.pdf 17.01.2025 20:26
- Протокол УО № 145 щодо розгляду пропозиції учасника.docx 17.01.2025 20:26
- Продовження строку розгляду пропозиції - Протокол № 140.pdf 17.01.2025 20:26
- Протокол УО № 140 про продовження строку розгляду пропозиції учасника.docx 17.01.2025 20:26
- Пояснення по суті скарги.pdf 17.01.2025 20:26
- Реєстр отриманих пропозицій.pdf 17.01.2025 20:26
- Технічна частина до лоту 1.pdf 17.01.2025 20:26
- Протокол № 147.pdf 17.01.2025 20:26
- ТД Оливи.docx 17.01.2025 20:26
- Протокол УО № 147 пояснення по суті скарги.docx 17.01.2025 20:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.01.2025 14:57
Дата розгляду скарги:
22.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.01.2025 13:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.01.2025 12:25
Дата виконання рішення Замовником:
30.01.2025 13:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Уповноваженою особою було розглянуто питання щодо прийнятого рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) після надання пояснення по суті скарги, отриманої від учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КСМ-ТРЕЙД», код ЄДРПОУ 37333587, за предметом закупівлі Оливи та мастильні засоби (Карпатський лісовий офіс), код «ДК 021:2015 − 09210000-4 – (Мастильні засоби), щодо Лоту №1, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-05-005088-a.
17.01.2025 року Уповноваженою особою було надано пояснення по суті скарги, поданої ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КСМ-ТРЕЙД», код ЄДРПОУ 37333587, (далі – Скаржник), за номером UA-2024-12-05-005088-a.b1, що присвоєний електронною системою закупівель (далі – Скарга) щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель та прийняття неправомірного рішення про визначення переможця Замовником торгів Державного спеціалізованого господарського підприємства «Ліси України», код ЄДРПОУ 44768034 (далі – Замовник) у процедурі закупівлі Оливи та мастильні засоби (Карпатський лісовий офіс), код «ДК 021:2015 − 09210000-4 – (Мастильні засоби), щодо Лоту 1 Оливи та мастильні засоби (вантажні автомобілі). Скаржником оскаржується рішення Замовника в частині визначення учасника Товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНДУСТРІАЛЬНІ МАСТИЛЬНІ МАТЕРІАЛИ", код ЄДРПОУ 38424093 переможцем зазначеної закупівлі за Лотом 1, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-05-005088-a.
Комісія розглянувши Скаргу, подану Скаржником та пояснення по суті скарги, що надані Замовником, у рішенні № 1004-р/пк-пз від 22.01.2025 року постановила наступне.
За наявними матеріалами та інформацією, що розміщена в електронній системі закупівель, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Комісія зобов’язує Державне спеціалізоване господарське підприємство «Ліси України», код ЄДРПОУ 44768034, скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНДУСТРІАЛЬНІ МАСТИЛЬНІ МАТЕРІАЛИ» (код ЄДРПОУ: 38424093) переможцем за процедурою закупівлі — "оливи та мастильні засоби (Карпатський лісовий офіс)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі
Уповноваженого органу за № UA-2024-12-05-005088-a, за лотом № 1.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Уповноваженою особою було розглянуто рішення Комісії № 1004-р/пк-пз від 22.01.2025 року та прийнято до виконання.
Керуючись викладеним вище обґрунтуванням та для недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, необхідно скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНДУСТРІАЛЬНІ МАСТИЛЬНІ МАТЕРІАЛИ», код ЄДРПОУ 38424093, переможцем в процедурі закупівлі Оливи та мастильні засоби (Карпатський лісовий офіс), код «ДК 021:2015 − 09210000-4 – (Мастильні засоби), за Лотом 1: Оливи та мастильні засоби (вантажні автомобілі), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-05-005088-a.
ВИРІШЕНО: Скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНДУСТРІАЛЬНІ МАСТИЛЬНІ МАТЕРІАЛИ», код ЄДРПОУ 38424093, переможцем в процедурі закупівлі Оливи та мастильні засоби (Карпатський лісовий офіс), код «ДК 021:2015 − 09210000-4 – (Мастильні засоби), за Лотом 1: Оливи та мастильні засоби (вантажні автомобілі), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-12-05-005088-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
536da584de8f4a7ea48f25616cfc5024
Заголовок пункту скарги:
про прийняття неправомірного рішення про визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Зобов'язати Замовника - Державне спеціалізоване господарське підприємство «ЛІСИ УКРАЇНИ» скасувати рішення про визнання переможцем тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНДУСТРІАЛЬНІ МАСТИЛЬНІ МАТЕРІАЛИ» оформлене Протоколом №145 від 09.01.2025р., за оголошенням про проведення процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю - ДК 021:2015: 09210000-4 Мастильні засоби (Оливи), оливи та мастильні засоби (Карпатський лісовий офіс), ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-05-005088-a, Лот 1: Оливи та мастильні засоби (вантажні автомобілі).
×
-
Назва доказу:
Копія витягу із ГОСТ 17479,2-2015
-
Повʼязаний документ:
Витяг з ГОСТ 17479.2-2015.pdf
-
-
Назва доказу:
Копія витягу із SAE INTERNATIONAL J1704.
-
Повʼязаний документ:
Витяг з ориг. SAE J 1704.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов'язати Замовника - Державне спеціалізоване господарське підприємство «ЛІСИ УКРАЇНИ» скасувати рішення про визнання переможцем тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНДУСТРІАЛЬНІ МАСТИЛЬНІ МАТЕРІАЛИ» оформлене Протоколом №145 від 09.01.2025р., за оголошенням про проведення процедури закупівлі – відкриті торги на закупівлю - ДК 021:2015: 09210000-4 Мастильні засоби (Оливи), оливи та мастильні засоби (Карпатський лісовий офіс), ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-05-005088-a, Лот 1: Оливи та мастильні засоби (вантажні автомобілі).