-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 – 30230000-0, Комп’ютерне обладнання (Адаптер блокування запису на носії інформації)
Торги відмінено
680 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 680.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 680.00 UAH
Період оскарження:
11.05.2018 18:36 - 23.05.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на рішення Замовника при проведенні відкритих торгів щодо неправомірного відхилення пропозиції
Номер:
007dc2e2207049c4a64928ac7b419876
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-11-002472-a.a2
Назва:
СКАРГА на рішення Замовника при проведенні відкритих торгів щодо неправомірного відхилення пропозиції
Скарга:
СКАРГА
на рішення Замовника при проведенні відкритих торгів щодо неправомірного відхилення пропозиції
07 серпня 2018 року Замовником було здійснено повторний розгляд тендерних пропозицій, поданих на участь у відкритих торгах на закупівлю «Код ДК 021:2015 – 30230000-0, Комп’ютерне обладнання (Адаптер блокування запису на носії інформації)», зокрема було здійснено повторний розгляд тендерної пропозиції ТОВ “ЕПОС” на відповідність вимогам тендерної документації з урахуванням рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у рішенні від 25.06.2018 №6220-р/пк-пз.
За результатами вказаного вище розгляду вирішено знову відхилити тендерну пропозицію, подану ТОВ «ЕПОС», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Переможцем було визначено ТОВ “Лабораторія Комп’ютерної Криміналістики”, підстава – найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція після тендерної пропозиції ТОВ “ЕПОС".
Варто зауважити, що вся суть повторного відхилення тендерної документації ТОВ “ЕПОС” зводилася до того, що ТОВ “ЕПОС” у складі тендерної пропозиції надано інформацію про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля та довідка про те, що учасник та його тендерна пропозиція не підпадають під дію відповідних рішень Ради національної безпеки і оборони України про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), які не містять підпису уповноваженої особи учасника та печатку учасника.
Далі, на трьох сторінках прийнятого рішення від 07.08.2018 року, Замовник описує положення Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. № 55 затверджена Державна уніфікована система документації «УНІФІКОВАНА СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЙНО-РОЗПОРЯДЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003» (далі – ДСТУ 4163-2003), яким визначено порядок оформлення нормативних документів та знову зазначає про те, що інформаційні листи від 22.05.2018 року №67 та від 22.05.2018 року №66 не містять підпису та печатки.
Але, звертаємо Вашу увагу, що ігноруючи рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у рішенні від 25.06.2018 №6220-р/пк-пз, Замовник не конкретизував та документально не підтвердив у своїй відмові той факт, що оформлення ТОВ “ЕПОС” тендерної пропозиції у наведений вище спосіб впливає на зміст Пропозиції.
Про наявність Протоколу від 07.08.2018 року про розгляд тендерних пропозицій, поданих на участь у відкритих торгах на закупівлю «Код ДК 021:2015 – 30230000-0, Комп’ютерне обладнання (Адаптер блокування запису на носії інформації), ТОВ “ЕПОС” стало відомо 08 серпня 2018 року.
Уважно ознайомившись із змістом вказаного вище Протоколу, ТОВ “ЕПОС” вважає рішення Замовника від 07.08.2018 року неправомірним, необ’єктивним, завідомо упередженим та таким, що грубо порушує права нашого Товариства, адже нашу пропозицію, було відхилено за формальними ознаками, які не впливають на факт виконання замовлення.
Крім того, Вами вже було встановлено, що вказані недоліки дійсно носять формальний характер та не можуть впливати на зміст тендерної пропозиції, але Замовник не звернув на це уваги і знову обрав переможцем аукціону ТОВ “Лабораторія Комп’ютерної Криміналістики” із ціною тендерної пропозиції 678 000,00 грн., хоча ТОВ “Епос” було запропоновано більш економічно вигідну пропозицію по ціні, а саме 607 200,00 грн.
По-перше, ТОВ “ЕПОС” вважає, що описані вище порушення дійсно носять формальний характер, оскільки ключовим критерієм у визначенні переможця є ціна!!!
Вказане твердження кореспондується зі пп. 2 п. 5 ст. 28 Закону України “Про здійснення державних закупівель” відповідно до якого критеріями оцінки є
- у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна;
- у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, науково-технічних (експериментальних) розробок), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема такими, як:
якість виконання робіт, послуг;
умови оплати;
строк виконання;
гарантійне обслуговування;
експлуатаційні витрати;
передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, включаючи використання місцевих ресурсів, у тому числі засобів виробництва, робочої сили і матеріалів для виготовлення товарів, виконання робіт, надання послуг, що пропонуються учасником.
ТОВ “ЕПОС”, серед інших двох учасників аукціону, було запропоновано найнижчу ціну на закупівлю Комп’ютерного обладнання (Адаптеру блокування запису на носії інформації).
Пунктом 1 ст. 28 Закону України “Про здійснення державних закупівель” передбачено, що Замовник має право звернутися до учасників за роз’ясненнями змісту їх пропозицій конкурсних торгів з метою спрощення розгляду та оцінки пропозицій.
Тому, з огляду на те, що описані вище порушення не впливають на результат та якість виконання робіт та поставку Комп’ютерного обладнання, Замовник міг звернутися до ТОВ “ЕПОС” для уточнення та роз’яснення тієї чи іншої тендерної пропозиції.
Крім того, ТОВ “ЕПОС” має великий досвід роботи в цьому напрямку, а саме більше 20 років, має кваліфікований персонал, який вчасно та якісно виконує роботи такого роду.
На противагу цьому, переможець тендеру, який запропонував вищу ціну - ТОВ “Лабораторія Комп’ютерної Криміналістики” була заснована лише в 2015 році, та має менший штат кваліфікованих фахівців.
Крім того, тендерним комітетом не було взято до уваги той факт, що тендерна пропозиція переможця тендеру - ТОВ “Лабораторія Комп’ютерної Криміналістики” також містила ряд недоліків, а саме:
- довідка про відкриття рахунку із ПАТ “Приват Банк”, а банківська гарантія від банку ПАТ “Банк інвестицій та заощаджень”, що є порушенням пп. 1 п. 13 тендерної документації;
- не надані фінансові документи (баланс та звіт), що є порушенням пп. 1 п. 12 тендерної документації, оскільки переможцем надано нову роздруківку звіту у форматі WORD (а не копію подану до контролюючих органів), без підпису головного бухгалтера;
- довідка про наявність обладнання не містить переліку такого обладнання!!!
- надана довідка в довільній формі про наявність сервісного центру, але в той же час відсутні будь-які підтверджуючі документи про наявність такого сервісу на балансі Товариства!!!
- у відомості про аналогічні договори щодо предмету закупівлі не заповненій останній стовпчик (номер оголошення про результати процедури закупівлі.....)!!!
Вказане свідчить про упереджене ставлення до обрання переможцем тендеру ТОВ “Лабораторія Комп’ютерної Криміналістики” та безпідставне відхилення тендерної пропозиції ТОВ “ЕПОС”.
Отже, враховуючи усе вищеописане вважаємо, що для забезпечення ефективного використання державних коштів замовниками під час здійснення процедур державних закупівель повинні вживатися заходи, спрямовані на недопущення перевитрачання державних коштів.
Враховуючи те, що ринкова ціна на предмет закупівлі є нижчою ніж запропонована іншим учасником тендеру, в порушення вимог ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України “Про здійснення державних закупівель” Замовник планує укласти з ним договір на поставку товару за завищеною ціною, чим спричинить збитки державному бюджету в великих розмірах, а це вже кваліфікується як злочин за ч.2 ст. 364 та ч. 2 ст. 367 КК України.
Варто зазначити, що ТОВ “ЕПОС” з 1993 року діє на теренах незалежної України, як одне з провідних підприємств, що займається оптовою торгівлею комп’ютерами, периферійним устаткуванням та програмним забезпеченням. Наше Товариство неодноразово демонструвало рівень свого професіоналізму. Тому, вважаємо, що Замовником було відхилено нашу тендерну пропозицію по “надуманим” причинами.
Згідно статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи).
Метою Закону України «Про публічні закупівлі», на основі якого і проводилася дана закупівля, є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісності конкуренції. А рішення замовника відносно відхилення пропозиції, тому що остання не відповідає технічним вимогам є передчасним, необґрунтованим та таким що грубо порушує права ТОВ «ЕПОС ».
Таким чином, в незаконний спосіб та за відсутності законних підстав переможцем торгів став завчасно обраний учасник, а саме ТОВ “Лабораторія комп’ютерної криміналістики”.
Статтею 3 Закону України «Про здійснення державних закупівель» визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників, а частиною третьою статті 5 цього ж Закону встановлено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Отже при складанні документації конкурсних торгів процедури закупівлі порушено вимоги статей 3 та 5 Закону України «Про здійснення державних закупівель».
Відповідно до п.п. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. В даному випадку рішення Замовника було оприлюднено на веб-порталі 07 серпня 2018 року.
На підставі викладеного, керуючись ст. 3, ч. 2 ст. 16, ч. 5 ст. 16, ст. 18 Закону України «Про здійснення державних закупівель»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушення процедури закупівлі Замовником.
3. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення по суті скарги.
4. Скасувати (відмінити) торги на закупівлю Комп’ютерного обладнання (Адаптер блокування запису на носії інформації) (код ДК 021:2015 – 30230000-0).
Додатки:
1. Копія квитанції про внесення встановленої плати на 1 арк.
Пов'язані документи:
Учасник
- Копія платіжного доручення від 15.08.2018.pdf 15.08.2018 12:13
- Скарга до АКМУ від 15.08.2018.pdf 15.08.2018 12:13
- рішення від 17.08.2018 №8431+ лист замовнику.pdf 17.08.2018 16:53
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.09.2018 № 9135.pdf 06.09.2018 15:32
- Рішення від 05.09.2018 № 9135.pdf 10.09.2018 18:14
- Щодо скарги ТОВ ЕПОС.pdf 04.09.2018 18:24
- 9-протокол ТК_виконання рішення АМКУ.doc 05.07.2019 09:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.08.2018 12:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.09.2018 18:15
Дата виконання рішення Замовником:
05.07.2019 09:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішенням тендерного комітету скасовані рішення замовника щодо відхилення тендерної пропозиції скаржника та щодо визначення переможця.
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на рішення Замовника
Номер:
4dc0dc20ef6d4ec58bf3f02aa1f1f563
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-11-002472-a.c1
Назва:
СКАРГА на рішення Замовника
Скарга:
26 травня 2018 року ТОВ “ЕПОС” було подано пакет документів для участі у відкритих торгах на закупівлю Комп’ютерного обладнання (Адаптер блокування запису на носії інформації) (код ДК 021:2015 – 30230000-0).
На участь в аукціоні (торгах) було подано три тендерні пропозиції, а саме:
• Товариство з обмеженою відповідальністю “Лабораторія Комп’ютерної Криміналістики”,
• Товариство з обмеженою відповідальністю “ЕПОС”, та
• Товариство з обмеженою відповідальністю “НАНО-СЕТ”.
29 травня 2018 року відбувся аукціон. За результатами розгляду тендерних пропозицій переможцем було визначено ТОВ “Лабораторія Комп’ютерної Криміналістики”, підстава – найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція після тендерної пропозиції ТОВ “ЕПОС".
Натомість, хоча ТОВ “ЕПОС” було запропоновано більш економічно вигідну пропозицію по ціні, а саме 607 200,00 грн., на противагу 678 000,00 грн., вказана пропозиція була відхилена Замовником, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Так, як зазначає Замовник в протоколі від 01 червня 2018 року, про який ТОВ “ЕПОС” стало відомо лише 04 червня 2018 року, за результатами розгляду тендерної документації поданої ТОВ “ЕПОС” було встановлено, що зазначена тендерна пропозиція містить наступні недоліки, які є підставою для відхилення поданої пропозиції, а саме:
- у порушення вимог вимог п. 1.2 розділу 3 тендерної документації, якою визначено, що усі сторінки/аркуші тендерної пропозиції Учасника, які містять інформацію, у т.ч. документи, отримані в електронній формі згідно з чинним законодавством та роздруковані, повинні містити підпис уповноваженої особи учасника та печатку учасника, у складі тендерної пропозиції надано інформацію про підтвердження застосування Учасником заходів із захисту довкілля та довідка про те, що учасник та його тендерна пропозиція не підпадають під дію відповідних рішень Ради національної безпеки і оборони України про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), які не містять підпису уповноваженої особи учасника та печатку учасника.
- у порушення вимог пп.1 п. 1.1, відповідно до якого учасник у складі тендерної пропозиції подає заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації, та Додатку 1 тендерної документації, яким визначено, що тендерні пропозиції оформляються та подаються за встановленою замовником формою та учасник не повинен відступати від даної форми:
- учасником у складі тендерної пропозиції надано форму тендерної пропозиції, редакція пп. 6, 7 не відповідає формі Додатку 1 тендерної документації;
- п. 7 наданої форми тендерна пропозиція не містить інформації щодо індивідуального податкового номеру;
- п. 7 наданої форми тендерна пропозиція містить недостовірну інформацію щодо номеру свідоцтва/витягу про реєстрацію платника податку на додану вартість, що підтверджується наданими у складі тендерної пропозиції документами.
На підставі вищевикладеного, тендерну пропозицію, подану ТОВ “ЕПОС” було відхилено з причин невідповідності поданої тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Але, ТОВ “ЕПОС” вважає рішення замовника від 01.06.2018 року неправомірним, необ’єктивним, завідомо упередженим та таким, що грубо порушує права нашого Товариства, адже нашу пропозицію, було відхилено за формальними ознаками, які не впливають на факт виконання замовлення.
По-перше, ТОВ “ЕПОС” вважає, що описані вище порушення дійсно носять формальний характер, оскільки ключовим критерієм у визначенні переможця є ціна!!!
Вказане твердження кореспондується зі пп. 2 п. 5 ст. 28 Закону України “Про здійснення державних закупівель” відповідно до якого критеріями оцінки є
- у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна;
- у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, науково-технічних (експериментальних) розробок), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема такими, як:
якість виконання робіт, послуг;
умови оплати;
строк виконання;
гарантійне обслуговування;
експлуатаційні витрати;
передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, включаючи використання місцевих ресурсів, у тому числі засобів виробництва, робочої сили і матеріалів для виготовлення товарів, виконання робіт, надання послуг, що пропонуються учасником.
ТОВ “ЕПОС”, серед інших двох учасників аукціону, було запропоновано найнижчу ціну на закупівлю Комп’ютерного обладнання (Адаптеру блокування запису на носії інформації).
По-друге, що стосується вказаних порушень, наведених в розділі 2 (вимоги пп. 1 п. 1.1) варто зазначити наступне, а саме:
ТОВ “ЕПОС” в поданій тендерній пропозиції, за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації було прибрано фразу «ідентифікаційний номер фізичної особи – платника податків та інших обов'язкових платежів», оскільки дана фраза не стосувалася нашого Товариства, бо ми є юридичною особою, а не фізичною особою!!!
Також варто зазначити, що нами дійсно помилково не було вказано в тендерній пропозиції в п. 7 індивідуального податкового номеру, але ТОВ “ЕПОС” серед документів було надано копію витягу індивідуального податкового номеру.
Крім того, ми не вважаємо, що нами було наведено в п. 7 тендерної пропозиції недостовірну інформацію відносно номеру свідоцтва/витягу про реєстрацію платника податку на додану вартість, адже нами було зазначено в п. 7 тендерної пропозиції номер свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість, а надано копію витягу з реєстру платника податку на додану вартість.
Пунктом 1 ст. 28 Закону України “Про здійснення державних закупівель” передбачено, що Замовник має право звернутися до учасників за роз’ясненнями змісту їх пропозицій конкурсних торгів з метою спрощення розгляду та оцінки пропозицій.
Тому, з огляду на те, що описані вище порушення не впливають на результат та якість виконання робіт та поставку Комп’ютерного обладнання, Замовник міг звернутися до ТОВ “ЕПОС” для уточнення та роз’яснення тієї чи іншої тендерної пропозиції.
Крім того, ТОВ “ЕПОС” має великий досвід роботи в цьому напрямку, а саме більше 20 років, має кваліфікований персонал, який вчасно та якісно виконує роботи такого роду.
На противагу цьому, переможець тендеру, який запропонував вищу ціну - ТОВ “Лабораторія Комп’ютерної Криміналістики” була заснована лише в 2015 році, та має менший штат кваліфікованих фахівців.
Крім того, тендерним комітетом не було взято до уваги той факт, що тендерна пропозиція переможця тендеру - ТОВ “Лабораторія Комп’ютерної Криміналістики” також містила ряд недоліків, а саме:
- довідка про відкриття рахунку із ПАТ “Приват Банк”, а банківська гарантія від банку ПАТ “Банк інвестицій та заощаджень”, що є порушенням пп. 1 п. 13 тендерної документації;
- не надані фінансові документи (баланс та звіт), що є порушенням пп. 1 п. 12 тендерної документації, оскільки переможцем надано нову роздруківку звіту у форматі WORD (а не копію подану до контролюючих органів), без підпису головного бухгалтера;
- довідка про наявність обладнання не містить переліку такого обладнання!!!
- надана довідка в довільній формі про наявність сервісного центру, але в той же час відсутні будь-які підтверджуючі документи про наявність такого сервісу на балансі Товариства!!!
- у відомості про аналогічні договори щодо предмету закупівлі не заповненій останній стовпчик (номер оголошення про результати процедури закупівлі.....)!!!
Вказане свідчить про упереджене ставлення до обрання переможцем тендеру ТОВ “Лабораторія Комп’ютерної Криміналістики” та безпідставне відхилення тендерної пропозиції ТОВ “ЕПОС”.
Отже, враховуючи усе вищеописане вважаємо, що для забезпечення ефективного використання державних коштів замовниками під час здійснення процедур державних закупівель повинні вживатися заходи, спрямовані на недопущення перевитрачання державних коштів.
Враховуючи те, що ринкова ціна на предмет закупівлі є нижчою ніж запропонована іншим учасником тендеру, в порушення вимог ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України “Про здійснення державних закупівель” Замовник планує укласти з ним договір на поставку товару за завищеною ціною, чим спричинить збитки державному бюджету в великих розмірах, а це вже кваліфікується як злочин за ч.2 ст. 364 та ч. 2 ст. 367 КК України.
Вважаємо, що службові особи Замовника зловживаючи своїм службовим становищем, безпідставно відхилили тендерну пропозицію ТОВ «ЕПОС», при акцепті якої економія бюджетних коштів склала б більше 70 800,00 грн.
Варто зазначити, що ТОВ “ЕПОС” з 1993 року діє на теренах незалежної України, як одне з провідних підприємств, що займається розробкою, виробництвом та сервісними послугами в галузі інформаційної безпеки, комп’ютерної криміналістики та комп’ютерної техніки, а також оптовою торгівлею комп’ютерами, периферійним устаткуванням та програмним забезпеченням. Наше Товариство неодноразово демонструвало рівень свого професіоналізму. Тому, вважаємо, що Замовником було відхиллено нашу тендерну пропозицію по “надуманим” причинами.
Згідно статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу, несуть голова та секретар тендерного комітету замовника або уповноважена особа (особи).
Метою Закону України «Про публічні закупівлі», на основі якого і проводилася дана закупівля, є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісності конкуренції. А рішення замовника відносно відхилення пропозиції, тому що остання не відповідає технічним вимогам є передчасним, необґрунтованим та таким що грубо порушує права ТОВ «ЕПОС ».
Таким чином, в незаконний спосіб та за відсутності законних підстав переможцем торгів став завчасно обраний учасник, а саме ТОВ “Лабораторія комп’ютерної криміналістики”.
Статтею 3 Закону України «Про здійснення державних закупівель» визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників, а частиною третьою статті 5 цього ж Закону встановлено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Отже при складанні документації конкурсних торгів процедури закупівлі порушено вимоги статей 3 та 5 Закону України «Про здійснення державних закупівель».
Відповідно до п.п. 2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. В даному випадку рішення Замовника було оприлюднено на веб-порталі 01 червня 2018 року.
На підставі викладеного, керуючись ст. 3, ч. 2 ст. 16, ч. 5 ст. 16, ст. 18 Закону України «Про здійснення державних закупівель»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити наявність порушення процедури закупівлі Замовником.
3. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення по суті скарги.
4. Скасувати (відмінити) торги на закупівлю Комп’ютерного обладнання (Адаптер блокування запису на носії інформації) (код ДК 021:2015 – 30230000-0).
Додатки:
1. Копія квитанції про внесення встановленої плати на 1 арк.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АКМУ.pdf 08.06.2018 14:34
- Копія платіжного доручення.pdf 08.06.2018 14:34
- Рішення від 12.06.2018 № 5568.pdf 13.06.2018 16:27
- Повідомлення про перенесення дати розгляду № UA-2018-05-11-002472-a.pdf 23.06.2018 15:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.06.2018 № 6220.pdf 26.06.2018 17:17
- Рішення від 25.06.2018 № 6220.pdf 02.07.2018 21:06
- пояснення 22.06.2018 05:52
- Протокол щодо скасування рішень ТК 31.07.2018 15:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.06.2018 14:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.07.2018 21:06
Дата виконання рішення Замовником:
31.07.2018 15:36
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протокол щодо виконання рішення АМКУ.