• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань (Послуги з оцінки відповідності виконання процесів та/або надання послуг з перевезення небезпечних вантажів та/або небезпечних відходів залізничним транспортом на відповідність регламентних умов та законодавству у сфері перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів залізничним транспортом з наступною видачею сертифіката відповідності)

Завершена

83 333.33 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 416.67 UAH
Період оскарження: 11.06.2018 15:16 - 05.07.2018 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: e5ed1a54004149f9a7b18849727c19a8
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-11-001924-a.b25
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 06.09.2018 16:20
Автор: ДП "Орган з сертифікації автоматизованих та автоматичних систем управління та умов процесу перевезень на залізничному транспорті", Соколов Віктор Михайлович +380577280673 organ_asu@ukr.net
Вимога
Вирішена

До додатку 6 Тендерної документації

Номер: 2bd9e2fb2aa946e481552e968ed195e8
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-11-001924-a.c24
Назва: До додатку 6 Тендерної документації
Вимога:
Зміст Додатку 6 до Тендерної документації зовсім не визначає вимоги технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та є незрозумілим до виконання. Тому зміст Додатку 6 до Тендерної документації повинен бути розроблений у відповідності до вимог ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В Додатку 6 до Тендерної документації чітко прописано які послуги очікує отримати Замовник, прописана етапність надання цих послуг, вимоги щодо акредитації, вказана нормативна документація, згідно якої необхідно провести оцінку відповідності і в які терміни, в свою чергу вимоги ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентують кваліфікаційні критерії до учасника торгів, які передбачені умовами даної тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

До проекту Договора

Номер: a60d67170d12472fb68c6ca027d2979c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-11-001924-a.a23
Назва: До проекту Договора
Вимога:
Пункт 7 таблиці Додатку 1 до Договору від № викласти у наступній редакції «У разі позитивного висновку у Рішенні щодо результатів оцінки відповідності виконання процесів та/або надання послуг з перевезення небезпечних вантажів та/або небезпечних відходів залізничним транспортом на відповідність регламентних умов та законодавству у сфері перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів залізничним транспортом щодо можливості оформлення сертифікату відповідності, сертифікат відповідності оформлюється.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дана редакція п. 7 таблиці Додатку 1 до Договору не влаштовує Замовника, так як Замовника цікавить саме отримання сертифіката відповідності, а не Рішення щодо результатів оцінки відповідності, про що вказано в п. 7 таблиці Додатку 1 до Договору. Замовник готовий до тісної співпраці та усунення недоліків у разі їх виявлення в ході оцінки відповідності, з метою отримання позетивного рішення Виконаця, та в подальшому отримання сертифіката відповідності.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

До проекту Договора

Номер: 287671d43c6e44f68a061bf1e2e16759
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-11-001924-a.b22
Назва: До проекту Договора
Вимога:
Пункт 6 таблиці Додатку 1 до Договору від № викласти у наступній редакції «Оформлення Виконавцем Рішення щодо результатів оцінки відповідності виконання процесів та/або надання послуг з перевезення небезпечних вантажів та/або небезпечних відходів залізничним транспортом на відповідність регламентних умов та законодавству у сфері перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів залізничним транспортом та надання його Замовнику на ознайомлення.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дана редакція п. 6 таблиці Додатку 1 до Договору не влаштовує Замовника, так як Замовника цікавить саме отримання сертифіката відповідності, а не Рішення щодо результатів оцінки відповідності, про що вказано в п. 7 таблиці Додатку 1 до Договору. Замовник готовий до тісної співпраці та усунення недоліків у разі їх виявлення в ході оцінки відповідності, з метою отримання позетивного рішення Виконаця, та в подальшому отримання сертифіката відповідності.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

До проекту Договора

Номер: d1eafca9df5544f3adfd83eec44e2721
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-11-001924-a.b21
Назва: До проекту Договора
Вимога:
Пункту 5.3.3 проекту Договору, який наведено у Додатку 5, доповнити словами «за вказаними кодами ДКПП _____________________ (Замовник визначає коди ДКПП)»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Інформація щодо коду ДКПП зазначена у пункті 1.5 проекту Договору. Код ДКПП (Державного класифікатора продукції та послуг) зазначається Виконавцем-надавачем послуг у відповідності до коду який вписується у податкову накладну, яку готує підприємство, яке надає послуги.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

До проекту Договора

Номер: 4496dae725c145248b5a0edec65740af
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-11-001924-a.c20
Назва: До проекту Договора
Вимога:
Пункту 5.1.1 проекту Договору, який наведено у Додатку 5 викласти у наступній редакції «5.1.1. Замовник повинен сплатити 100% вартості послуг з оцінки відповідності виконання процесів та/або надання послуг з перевезення небезпечних вантажів та/або небезпечних відходів залізничним транспортом на відповідність регламентних умов та законодавству у сфері перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів залізничним транспортом»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пункт 5.1.1 проекту Договору не має доцільності викладати у зазначеній редакції, так як умови розрахунків зазначені в розділі 3 проекту "Вартість послуг та порядок розрахунків" проекту Договору.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

До проекту Договора

Номер: 3bcbfba4b6d14888be8fd20580902e73
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-11-001924-a.a19
Назва: До проекту Договора
Вимога:
Пункту 4.4 проекту Договору, який наведено у Додатку 5 викласти у наступній редакції «4.4. Сторони складають двосторонній Акт приймання-передачі наданих послуг у двох примірниках у разі надання Виконавцем є Рішення щодо результатів оцінки відповідності виконання процесів та/або надання послуг з перевезення небезпечних вантажів та/або небезпечних відходів залізничним транспортом на відповідність регламентних умов та законодавству у сфері перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів залізничним транспортом»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Запропонована редакція п 4.4 проекту Договору не влаштовує Замовника так як Замовника цікавить саме отримання сертифіката відповідності, а не Рішення щодо результатів оцінки відповідності. Замовник готовий до тісної співпраці та усунення недоліків у разі їх виявлення в ході оцінки відповідності, з метою отримання позетивного рішення Виконаця, та в подальшому отримання сертифіката відповідності. Тому двосторонній Акт приймання-передачі наданих послуг складається після отримання сертифіката відповідності.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

До проекту Договора

Номер: f623c3c83a114efd95935a0677f09533
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-11-001924-a.b18
Назва: До проекту Договора
Вимога:
Пункту 4.3 проекту Договору, який наведено у Додатку 5 викласти у наступній редакції «4.3. Закінченням робіт з оцінки відповідності є Рішення Виконавця щодо результатів оцінки відповідності виконання процесів та/або надання послуг з перевезення небезпечних вантажів та/або небезпечних відходів залізничним транспортом на відповідність регламентних умов та законодавству у сфері перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів залізничним транспортом»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Запропонована редакція п 4.3 проекту Договору не влаштовує Замовника так як Замовника цікавить саме отримання сертифіката відповідності, а не Рішення щодо результатів оцінки відповідності. Замовник готовий до тісної співпраці та усунення недоліків у разі їх виявлення в ході оцінки відповідності, з метою отримання позетивного рішення Виконаця, та в подальшому отримання сертифіката відповідності.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

До проекту Договора

Номер: 60851f4bbeb54d10839dc08b576a58b4
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-11-001924-a.b17
Назва: До проекту Договора
Вимога:
У Пункту 4.1 проекту Договору, який наведено у Додатку 5, слово «сертифікації» замінити на слова «оцінку відповідності».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В Пункті 1.2 проекту Договору чітко вказано, які саме послуги очікує отримати Замовник, виходячи з вищевикладеного дані зміни вносити недоцільно.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

До проекту Договора

Номер: 3a17067ce70d4d3cabc36ba87e4b2f89
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-11-001924-a.c16
Назва: До проекту Договора
Вимога:
Пункту 3.2 проекту Договору, який наведено у Додатку 5, доповнити словами «за вказаними кодами ДКПП _____________________ (Замовник визначає коди ДКПП)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Інформація щодо коду ДКПП зазначена у пункті 1.5 проекту Договору. Код ДКПП (Державного класифікатора продукції та послуг) зазначається Виконавцем-надавачем послуг у відповідності до коду який вписується у податкову накладну, яку готує підприємство, яке надає послуги.
Статус вимоги: Задоволено