-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
перев'язувальні та інші матеріали
Завершена
765 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 650.00 UAH
мін. крок: 1% або 7 650.00 UAH
Період оскарження:
07.08.2018 15:57 - 23.08.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Порушення норм чинного законодавства
Номер:
a9b21d0358b24c4ca1e1a7cd68410d5c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-07-000602-c.c2
Назва:
Порушення норм чинного законодавства
Вимога:
Згідно п.4.2. Тендерної Документації замовника встановлено, що даною тендерною документацією не передбачено поділ предмета закупівлі на лоти, тобто пропозиція має бути подана в цілому. При цьому п.3 таб. «Медико - технічні вимоги» Додатку №2 викладено таким чином, що заявленим характеристикам можуть відповідати лише матеріал перев’язувальний гемостатичний одного виробника - ТОВ «Юрія-Фарм», Україна, а саме «РЕВУЛ® матеріал перев’язувальний гемостатичний». Зареєстровані та дозволені до використання матеріал перев’язувальний гемостатичний інших виробників, які б повністю відповідали заявленим у п.3 таб. «Медико - технічні вимоги» Додатку №2 характеристикам на ринку відсутні. Замовником штучно обмежено коло потенційних учасників, адже пропозиції можуть бути надані лише постачальниками або самим виробником продукції виробництва ТОВ «Юрія-Фарм», Україна, що порушує основні принципи здійснення закупівель щодо максимальної економії та ефективності, а також недискримінації учасників, які встановлено ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме: виділити товари зазначені у п.3 таб. «Медико - технічні вимоги » Додатку №2 в окремий лот. Внесення змін дозволить залучити більшу кількість учасників, що забезпечить кращу конкуренцію, а відтак значну економію бюджетних коштів. У разі невиконання Вимог, щодо порушення норм чинного законодавства, нами, разом з Громадськими організаціями з контролю використання бюджетних коштів, буде ініційоване звернення до ДФС, органів державної влади та поліції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.08.2018 17:37
Вирішення:
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454, із змінами, Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги..
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів.
Одним з принципів здійснення закупівель відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом.
Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами.
Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не був передбачений.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та тендерної документації, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов
Номер:
01eb8943cb8c42d8923914c71f064734
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-07-000602-c.c1
Назва:
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов
Вимога:
Шановний тендерний комітет. Згідно пункту 6 додатку 2 до тендерної документації, Медико - технічні вимоги, наявні ознаки дискримінаційних умов щодо постачальників, які займаються комерційною діяльністю поза м. Хмельницький та Хмельницької обл, а саме:
Вимоги (додаткові вимоги) до учасників:
Враховуючи особливість діяльності та статусу замовника торгів
1) Доставка замовленої продукції проводиться малими партіями за адресою замовника торгів (передання в руки уповноваженій особі закладу) спеціально обладнаним транспортом Постачальника з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання.
2) Постачання замовленої продукції (препаратів) здійснюється протягом 1 доби від часу надходження заявки постачальнику засобами міського телефонного (факсимільного) зв’язку.
Надати документальне підтвердження у вигляді гарантійного листа з поясненням щодо можливості технічного забезпечення термінової доставки.
7. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про технічні, якісні та інші характеристики складену у довільній формі (за власним підписом і печаткою), що повинна містити вичерпні відомості щодо технічних, якісних та іншим вимог до предмета закупівлі, встановленим замовником, із зазначенням документів, які підтверджують ці вимоги.
Не одне з підприємств поза м. Хмельницький та Хмельницької області, не зможе, згідно Ваших вимог, робити Вам доставку (малими партіями) майже кожного дня, та ще й протягом 1 доби від телефонного зв'язку. Що це за "вичерпні відомості щодо технічних, якісних та іншим вимог до предмета закупівлі, встановленим замовником, із зазначенням документів, які підтверджують ці вимоги" ???!!! Це згідно якого законодавства Ви вимагаєте такі документи та довідки???
Вимагаємо негайно внести зміни до ТД, та видалити всі дискримінаційні умови щодо постачання товарів. А також привести тендерну документацію до встановленим законом порядку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.08.2018 17:00
Вирішення:
Повідомляємо Вас, що Замовником здійснюється закупівля товару із дотриманням принципів закупівель визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Пунктом 2 частини 2 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо відповідності тим чи іншим вимогам, встановлених в тендерній документації. А також на власний розсуд встановлює вимоги до документів, що мають надаватись Учасником у складі тендерної пропозиції.
Аналогічної думки притримується Уповноважений орган у сфері публічних закупівель (Мінекономрозвитку України) у роз’ясненні №3302-06/3812-06 від 07.02.2017 року.
При цьому відсутність документів, то не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Ураховуючи зазначене та особливість діяльності та статусу замовника торгів в тендерній документації було встановлено зазначені вами вимоги.
Вказані вимоги визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманним законодавства в цілому»
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено