• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Серверне обладнання (сервер) (код ДК021-2015: 48820000-2 "Сервери")

Торги не відбулися

480 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 800.00 UAH
Період оскарження: 04.12.2024 21:27 - 09.12.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 9522ef8cc36c43eda8aed1931e1db1c9
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-04-021084-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Причиною дискваліфікації було вказано, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме учасник не надав копію сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019, виданого органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації. У зв’язку з цим повідомляємо що ФОП Бабяк О.П. надав Сертифікати на Систему управління якістю, та Сертифікат на Систему екологічного управління, видані Органом з сертифікації ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ», що є акредитований Національним агентством з акредитації України (НААУ). Також ФОП Бабяк О.П. надав сертифікат на Систему управління охороною здоров’я та безпекою праці що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019, виданий тим же Органом з сертифікації ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ», але по даній Системі управління охороною здоров’я та безпекою праці що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 акредитація Національним агентством з акредитації України (НААУ) відсутня. Але разом з тим хочемо повідомити, що питання щодо акредитації розглянуто Регулятором та відображено у роз’ясненнях адвокатів. Листом Мінекономіки № 3433-09/17860-09 від 23.03.2021 р. щодо сертифікації систем управління якістю акредитованим органом зазначено: «Виходячи з норм Закону України - Про публічні закупівлі” (далі — Закон про закупівлі), вимоги в тендерній документації встановлюються замовником самостійно згідно із законодавством, з урахуванням частини четвертої статті 5 Закону про закупівлі, відповідно до якої замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, та з дотриманням принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону про закупівлі, не призводячи своїми діями до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників. Також зазначаємо, що акредитація є добровільною. Роботи з акредитації є господарчими, а не регулятивними. Вимоги наявності атестата однієї конкретної установи (НААУ) є дискримінація. НААУ створено і працює у сферах технічних регламентів та випробувань, і це державна регуляторна сфера, стосовно систем управляння та інших стандартів НААУ не має жодних регуляторних функцій. ТОВ «Онікс Солюшинз», сервера якого ми пропонуємо до постачання, є провідним українським виробником серверів, офіційним дистриб’ютором та системним інтегратором серверного обладнання. Вся продукція має всі необхідні сертифікати встановлені законом. ФОП Бабяк О.П. та інші партнери ТОВ «Онікс Солюшинз» постійно приймають участь у тендерах на майданчику Прозорро, та їх було визнано переможцями даних тендерів та було укладено сотні договорів та поставлено тисячі серверів , та до цього часу у жодного замовника не виникало зауважень або питань, щодо згаданих вище сертифікатів та акредитації НААУ Органу з сертифікації ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ». Ми вважаємо що Ваша вимога щодо акредитації НААУ Органу з сертифікації ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ», що видав сертифікат на Систему управління охороною здоров’я та безпекою праці що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 є дискримінаційної, єдиною метою якої є штучне або умисне обмеження потенційного кола учасників, або з метою дискваліфікації переможця закупівлі, адже акредитація НААУ Органу з сертифікації, що видав сертифікат на Систему управління охороною здоров’я та безпекою праці що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 є добровільною, а не обов’язковою. Наша пропозиція повністю відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, технічній специфікації, термінам поставки та ціні яка вимагається у вимогах. Прохання скасувати дискваліфікацію ФОП Бабяк О.П. та прийняти пропозицію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! На Вашу вимогу про усунення порушення (UA-2024-12-04-021084-a.a1) зазначаємо про наступне. Відповідно до пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) зі змінами (далі – Особливості), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Учасник із вимогою про усунення порушення звернувся до Замовника після закінчення строку подання тендерної пропозиції. Згідно із пунктом 5.2 тендерної документації, затвердженої згідно із протоколом Уповноваженої особи Київського апеляційного суду № 95/10.1-01/24 від 04.12.2024 (далі - тендерна документація), відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Таким чином повідомляємо, що додатком 1 до тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (у формі таблиці), зокрема пунктом 25 визначено необхідність подання документу (копія сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019, дійсного на дату розкриття тендерних пропозицій), а у пункті 31 зазначені примітки та вимоги до такого документа (маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством). Разом із тим, учасником ФОП "БАБЯК ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ" не надано копію сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019, виданого органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації. Відтак, тендерна пропозиція учасника ФОП "БАБЯК ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ" не відповідає вимогам додатку 1 (пункт 25, 31) до тендерної документації. Крім того, учасник не заперечує, що наданий сертифікат не відповідає вимогам тендерної документації Замовника «… ФОП Бабяк О.П. надав сертифікат на Систему управління охороною здоров’я та безпекою праці що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019, виданий тим же Органом з сертифікації ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СЕРТИФІКАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ», але по даній Системі управління охороною здоров’я та безпекою праці що відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 акредитація Національним агентством з акредитації України (НААУ) відсутня» та усвідомлює зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник правомірно відхилив тендерну пропозицію ФОП "БАБЯК ОЛЕКСАНДР ПАВЛОВИЧ", оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а відтак підстави для скасування дискваліфікації відсутні. З повагою Уповноважена особа Київського апеляційного суду
Статус вимоги: Відхилено