• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

код ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 09310000-5 - електрична енергія (Електрична енергія) та супутні послуги, зокрема послуг з постачання та передачі електричної енергії та без врахування послуг з розподілу

Завершена

4 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Період оскарження: 04.12.2024 16:38 - 09.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга

Номер: 95528f75c9f544b6a1c5a9a9c4849f64
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-04-018175-a.c1
Назва: скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 02.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.12.2024 16:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.01.2025 15:27
Дата виконання рішення Замовником: 06.01.2025 08:39
Коментар замовника щодо усунення порушень: Згідно РІШЕННЯ №34-р/пк-пз від 02.01.2025 КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, Замовником скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ" (код ЄДРПОУ: 42093239) переможцем процедури закупівлі — "код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 09310000-5 - електрична енергія (Електрична енергія) та супутні послуги, зокрема послуг з постачання та передачі електричної енергії та без врахування послуг з розподілу", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-12-04-018175-a. Учасника повернуто на кваліфікацію, пропозицію буде повторно розглянуто згідно чинного законодавства.
Автор: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", ЖУК РОМАН ЄВСТАХІЙОВИЧ 380934108320 gasenergotendr@gmail.com http://gasenergotrade.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f4018671436040a5a236d98c52eff4a4
Заголовок пункту скарги: невиконання вимог тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Відповідно до оголошення № UA-2024-12-04-018175-a, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 02 грудня 2024 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-12-04-018175-a) Замовником – Комунальним некомерційним підприємством "Обласний багатопрофільний спеціалізований фтизіопульмонологічний санаторій "Лісова казка" Житомирської обласної ради, було оголошено процедуру відкритих торгів (відкритих торгів з особливостями) на закупівлю Електричної енергії.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 12 грудня 2024 року о 00:00 год.
Участь в оголошеній Замовником процедурі закупівлі взяло чотири Учасники:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ" 2 872 000
UAH з ПДВ 2 747 999
UAH з ПДВ
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" 2 964 000
UAH з ПДВ 2 748 000
UAH з ПДВ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙ СОФТ" 3 116 000 UAH, з ПДВ 3 116 000 UAH, з ПДВ:

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" 3 309 408 UAH, з ПДВ
3 309 408 UAH, з ПДВ



Протоколом від 16 грудня 2024 року переможцем у відкритих торгах з особливостями було визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ"

Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника з огляду на наступне.

1) Відповідно до пункту 5 Додатку 3 до Тендерної документації Замовником встановлено, що: «5. Підпунктом 46 пункту 2.2 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу, затверджених Постановою НКРЕКП 27.12.2017р. № 1469, передбачено, що при провадженні ліцензованої діяльності ліцензіат повинен дотримуватися таких організаційних вимог, зокрема забезпечити функціонування центрів обслуговування споживачів та кол-центру згідно з вимогами, встановленими нормативно-правовими актами НКРЕКП;
Відповідно до п. 8.3.17 ПРРЕЕ, учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
З огляду на вищевикладене, Учасник має забезпечити функціонування центру обслуговування клієнтів або окремого структурного підрозділу (посадової особи), зметою забезпечення дотримання визначеного ПРРЕЕ порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів.
Таким чином з метою підтвердження виконання вищевказаних умов ліцензійної діяльності та вимог ПРРЕЕЕ, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку* (складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі її наявності)), про наявність центру обслуговування споживачів та кол-центру, якщо він обслуговує більше 50000 споживачів.
У разі якщо Постачальник обслуговує менше 50000 споживачів, з метою підтвердження виконання вищевказаних умов ліцензійної діяльності та вимог ПРРЕЕЕ, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку* (складену у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника) про наявність окремого структурного підрозділу (посадової особи) та підтвердження від ОСР з якими в Учасника укладені Договори про надання послуг з розподілу, щодо кількості споживачів.
*Наведена у довідках інформація повинна бути достовірною та може бути перевірена замовником. Крім того вищевказані довідки обов’язково мають містити інформацію: місце розташування (адреса) центру обслуговування клієнтів або окремого структурного підрозділу (посадової особи) в межах території діяльності ОСР до якого приєднанні об’єкти Замовника, посаду, ПІБ та контактного телефону керівника (посадової особи)...».

У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ» наявна Довідка від 11.12.2024р. Вих № ВДВ24-25/177-29 про власний центр обслуговування споживачів (клієнтів), який знаходиться у Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Олександрівська, 35.
Однак відсутня довідка про наявність у учасника центру обслуговування клієнтів в межах території діяльності ОСР – тобто у Житомирській області, що не відповідає вимогам тендерної документації.

Відповідно до п. 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.

Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ЗАПОРІЖЖЯЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯ» повинна була бути відхилена Замовником з підстави не відповідності тендерної пропозиції цього учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір