• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт із заміни вікон дошкільних навчальних закладів у м. Дніпрі (ДК 021:2015 - 45000000-7 будівельні роботи і поточний ремонт)

Завершена

689 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 445.00 UAH
Період оскарження: 06.07.2018 17:35 - 22.07.2018 00:00
Скарга
Розгляд припинено

ТОВ «ВІНТЕРА-ВІКНА» звертається до Вас з Вимогою переглянути рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ВІНТЕРА-ВІКНА». Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Інжинірінг Буд», прийняте згідно рішення уповноваженої особи Замовника від 30.07.2018р. № 1074 та Скасувати повідомлення про намір укласти договір 30.07.2018 на веб-порталі Уповноваженого органу з ТОВ «Інжинірінг Буд»

Номер: 22a5e4af21c94c85960b2bcd5fece9d1
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-06-002157-a.b3
Назва: ТОВ «ВІНТЕРА-ВІКНА» звертається до Вас з Вимогою переглянути рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ВІНТЕРА-ВІКНА». Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Інжинірінг Буд», прийняте згідно рішення уповноваженої особи Замовника від 30.07.2018р. № 1074 та Скасувати повідомлення про намір укласти договір 30.07.2018 на веб-порталі Уповноваженого органу з ТОВ «Інжинірінг Буд»
Скарга:
ТОВ «ВІНТЕРА-ВІКНА» звертається до Вас з Вимогою переглянути рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ВІНТЕРА-ВІКНА». Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Інжинірінг Буд», прийняте згідно рішення уповноваженої особи Замовника від 30.07.2018р. № 1074. Скасувати повідомлення про намір укласти договір 30.07.2018 на веб-порталі Уповноваженого органу з ТОВ «Інжинірінг Буд». Повторно розглянути пропозицію учасника відкритих торгів ТОВ «ВІНТЕРА-ВІКНА» на предмет її відповідності усім умовам тендерної документації закупівлі № UA-2018-07-06-002157-a. Повторно розглянути пропозицію учасника відкритих торгів ТОВ «Інжинірінг Буд» на невідповідність умовам Тендерної документації на підставі пункту 4 частини 2 Ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Завершити процедуру закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Опис причини скасування: Згідно документу (про відкликання скарги) вих. №220818-2 від 22.08.2081 р. Відкликати скаргу з вих.№ 080818 від 08 серпня 2018 р. у зв'язку́ з усуненням порушень.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 22.08.2018 12:51
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 29.08.2018 18:30
Автор: ООО "ВІНТЕРА-ВІКНА", Марина Кухар +380673222525 marina.kuhar@wintera.ua http://wintera.ua
Вимога
Є відповідь

Звертаємось до Вас з Вимогою переглянути рішення, щодо визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «Інжинірінг Буд».

Номер: 29879d33ca554cd2ad0da1560e40651c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-06-002157-a.b2
Назва: Звертаємось до Вас з Вимогою переглянути рішення, щодо визначення переможцем закупівлі учасника ТОВ «Інжинірінг Буд».
Вимога:
ВИМАГАЄМО: 1 Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити наявність порушень при винесенні рішення щодо визначення переможцем закупівлі та наміру укласти договір з учасником ТОВ «Інжинірінг Буд», прийняте згідно рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.07.2018р. № 1074. 3. Зобов’язати Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради : 3.1. Скасувати рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.07.2018р. № 1074, щодо визначення переможцем закупівлі та наміру укласти договір з учасником ТОВ «Інжинірінг Буд»; 3.2. Повторно розглянути пропозицію учасника відкритих торгів ТОВ «Інжинірінг Буд» на предмет її невідповідності усім умовам тендерної документації закупівлі № UA-2018-07-06-002157-a; 3.3. Відмінити закупівлю № UA-2018-07-06-002157-a в зв’язку з невідповідністю пропозицій всіх учасників відкритих торгів. В іншому випадку ТОВ «ВІНТЕРА-ВІКНА» змушене буде звернутися до Антикорупційного Комітету України, Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю з метою розібратися у даній ситуації та притягнути до відповідальності посадових осіб Замовника!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Розглянувши Ваше звернення повідомляємо наступне: 1. На вимогу п.п. 5 Учасник у складі своєї пропозиції надав довідку № 14 та № 4 від 17.07.2018р. де в довільній формі вказав, про форму оподаткування підприємства. 2. Відповідно до Додатку 5 переможцем надано інформаційну довідку № 2 від 17.07.2018р., яка відповідає формі замовника. На бланку підприємства зазначена повна назва, а також юридична адреса ТОВ «Інжинірінг Буд» 3. Учасник надав довідку № 5 від 17.07.2018р. в довільній формі про незалучення субпідрядників до виконання даних робіт. 4. Учасником подано листи № 6, 11, 12 від 17.07.2018р. в довільній формі з інформацією, що підтверджує його відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, вимогам встановленим ст. 17 та про відсутність підстав, визначених у ч. 1 та 2 с. 17 Закону. 5. На вимогу тендерної документації учасником надано копію фінансової звітності за 2017 рік. Замовник не вимагав надання підтвердження звіту в будь-якій формі. 6. У відповідність Додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» учасником надано лист № 3 від 17.07.2018р. де підтверджено відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі технічному завданню встановленому в Додатку 3 тендерної документації. 7. Учасником у складі пропозиції надано інформацію у відповідність до технічного опису предмету закупівлі. Учасник – переможець ТОВ «Інжинірінг Буд» в своїй тендерній пропозиції надав всі документи на вимогу тендерної документації та підтвердив кваліфікаційні критерії замовника. Уповноваженою особою замовника було прийнято рішення від 30.07.2018р. № 1076 про визнання даного учасника переможцем закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ТОВ «ВІНТЕРА-ВІКНА» звертається до Вас з Вимогою переглянути рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ВІНТЕРА-ВІКНА»

Номер: 9bcb36463d9941a1b1032bec80f605c1
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-06-002157-a.b1
Назва: ТОВ «ВІНТЕРА-ВІКНА» звертається до Вас з Вимогою переглянути рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ВІНТЕРА-ВІКНА»
Вимога:
ТОВ «ВІНТЕРА-ВІКНА» вважає, що нашу компанію було дискваліфіковано неправомірно, з несуттєвих причин, з суттєвою втратою економії бюджетних коштів. ТОВ «ВІНТЕРА-ВІКНА» змушене буде звернутися до Антикорупційного Комітету України, Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю з метою розібратися у даній ситуації та притягнути до відповідальності посадових осіб Замовника!
Вирішення: Відповідно до ч.2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема, але не виключно наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Також перелік документів, що підтверджують інформацію про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються при подачі Учасником тендерної пропозиції. Відповідно до п. 5 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження наявності працівників в учасника вимагається надання трудових книжок / витяги з трудових книжок або цивільно-правові договори / трудові договори співпраці Учасника з працівниками, або накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників для з’ясування його відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим у тендерній документації. При цьому дана вимога не обмежує конкуренцію та не може призвести до дискримінації учасників, бо не вимагає отримання будь-яких спеціальних дозволів або ліцензій, або інших документів, що не передбачені для учасників чинним законодавством України. Учасник ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА", подав свою тендерну пропозицію для участі у даній закупівлі, чим саме підтвердив свою згоду із усіма умовами та вимогами ТД Замовника. Також згідно ч. 5 ст. 25 Закону учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміна або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються у разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Тому додані документи Учасником 31.07.2018 року, 19:51 не приймаються до розгляду уповноваженою особою, рішення уповноваженої особи замовника про відхилення пропозиції учасника № 1075 від 30.07.2018р. є правомірним та перегляду не підлягає.
Статус вимоги: Відхилено