-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
-
Екологічні вимоги
УОКЧР25Т-002; 39830000-9 Продукція для чищення (Продукція для чищення, миючі засоби)
Завершена
293 612.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 5 872.24 UAH
мін. крок: 2% або 5 872.24 UAH
Період оскарження:
04.12.2024 14:32 - 27.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації ТОВ «Гренландія НВП» вважає, що умови ТД через значні порушення виключають з участі у закупівлі велику кількість потенційних учасників, зокрема й наше Товариство. Опис заперечення
Номер:
6c461c68a286425a887cfa2e46b52b25
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-04-012448-a.c1
Назва:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації ТОВ «Гренландія НВП» вважає, що умови ТД через значні порушення виключають з участі у закупівлі велику кількість потенційних учасників, зокрема й наше Товариство. Опис заперечення
Скарга:
Тендерною документацією прописано дискримінаційні вимоги до надання документального підтвердження відповідності, зокрема, вимагається
1) надати Сертифікат відповідності для застосування в продовольчому секторі;
2) Сертифіковано з присвоєнням Європейського знаку екологічної якості;
3) надати підтвердження вимогам, які не стосуються предмета закупівлі.
Вважаємо зазначені вимоги незаконними у зв’язку із тим, що сертифікати із зазначеними назвами не передбачені чинним законодавством, натомість учасники можуть підтвердити відповідність еквівалентним вимогам іншими сертифікатами на відповідність державним стандартам, а також невідповідністю додаткових вимог Замовника предмету даної закупівлі – ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Висновок TM Extreme Wash (ЧР).pdf 08.12.2024 16:35
- 2. Сертифікати 22000 ТОВ Гренландія НВП 2024.pdf 08.12.2024 16:35
- 3. Сертифікати 14001 ТОВ Гренландія НВП 2023.pdf 08.12.2024 16:35
- Скарга Червона Рута ТД.pdf 08.12.2024 16:35
- sign.p7s 08.12.2024 16:36
- рішення від 10.12.2024 № 19628.pdf 10.12.2024 17:47
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.12.2024 № № 20202.pdf 19.12.2024 11:41
- рішення від 18.12.2024 № 20202.pdf 20.12.2024 09:41
- Відповідь на скаргу_підписаний.pdf 12.12.2024 15:30
- ЗВІТ про виконання договору про закупівлю.pdf 12.12.2024 15:30
- Відповідь на скаргу_підписаний.docx 12.12.2024 15:30
- Договір поставки ЧР17-1-23 від 10.03.2023.pdf 12.12.2024 15:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.12.2024 16:37
Дата розгляду скарги:
18.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.12.2024 17:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.12.2024 09:41
Дата виконання рішення Замовником:
24.12.2024 15:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником внесено зміни в тендерну документацію згідно Рішення Комісії Антимонопольного комітету України №20202-р/пк-пз від 18.12.2024
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b019407519994250997929fae749381e
Заголовок пункту скарги:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації ТОВ «Гренландія НВП» вважає, що умови ТД через значні порушення виключають з участі у закупівлі велику кількість потенційних учасників, зокрема й наше Товариство. Опис заперечення
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
АТ "Укргазвидобування" в особі філії УОК "Червона Рута" (далі по тексту – Замовник) на виконання вимог закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі по тексту – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі по тексту – Особливості) оголосило про проведення процедури закупівлі (відкриті торги з особливостями), опублікувавши оголошення № UA-2024-12-04-012448-a в електронній системі закупівель.
ТОВ «Гренландія НВП» вважає, що умови тендерної документації (далі по тексту – ТД) через значні порушення виключають з участі у закупівлі велику кількість потенційних учасників, зокрема й наше Товариство. Також у ТД виявлено ряд положень, які мають ознаки таких, що порушують принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону та норму частини четвертої статті 5 Закону, яка визначає, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, наявність яких штучно обмежує коло учасників.
1) Тендерною документацією у Додатку 1 до ТД прописано вимоги до надання документального підтвердження відповідності, зокрема, за позиціями VI, XIV, XX вимагається
Сертифікат відповідності для застосування в продовольчому секторі
Разом з тим, сертифікат із зазначеною назвою не передбачений чинним законодавством.
Сфера застосування засобів визначалася висновками державної санітарно-епідеміологічної експертизи (далі по тексту – ДСЕЕ), які видавала раніше Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
З 01 жовтня 2023 року отримання висновків ДСЕЕ, більше не передбачене чинним законодавством.
Разом з тим, раніше видані висновки ДСЕЕ чинні, отже підтвердження могло б бути надане висновками ДСЕЕ, як от, наприклад, наявним на продукцію, яку може запропонувати ТОВ «Гренландія НВП», раніше отриманим, висновком ДСЕЕ № 12.2-18-1/17835 від 06.08.2020:
Проте після 01.10.2023 замовники не мають права вимагати від учасників надання висновків ДСЕЕ.
Також ТОВ «Гренландія НВП» отримало, зокрема,
Сертифікат управління безпечністю харчових продуктів відповідно до стандарту ДСТУ ISO 22000:2019.
Разом з тим, не зрозуміло, чи такий сертифікат має на увазі Замовник під назвою
Сертифікат відповідності для застосування в продовольчому секторі
Разом з тим, не зважаючи на наявність зазначених документів на підтвердження відповідності саме щодо, за суттю, відповідності для застосування в продовольчому секторі, оскільки Замовник вимагає якийсь чітко не визначений та невідомий в Україні сертифікат, тендерна пропозиція ТОВ «Гренландія НВП» може бути відхилена Замовником не зважаючи, що за сутністю, ці документи відповідають вимозі щодо сфери застосування мийних засобів, але формально Замовник може послатися на невідповідність назв зазначених документів.
Отже, серед іншого, формулювання зазначеної вимоги ТД дискримінує учасників, зокрема, ТОВ «Гренландія НВП», в яких вже наявні сертифікати відповідності ДСТУ ISO 22000 (тобто державному стандарту України) видані акредитованими на вказаний стандарт органами сертифікації (тобто, у спосіб, визначений законодавством), які підтверджують відповідність еквівалентним вимогам.
Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також, частинами п’ятою та шостою статті 23 Закону
не лише передбачено, що у разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам,
але й що якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Отже, відповідно до Закону, учасники мають право надавати, а на Замовника покладено обов’язок приймати не лише конкретні сертифікати, але й інші сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним (в даному випадку – відповідності для застосування в продовольчому секторі) вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена, зокрема, шляхом акредитації згідно закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності».
Просимо Замовника видалити вимоги до надання документів, не передбачених чинним законодавством.
2) Тендерною документацією у Додатку 1 до ТД прописано вимоги до надання документального підтвердження відповідності, зокрема, за позицією XIІІ «Чистячий засіб для дерев'яних підлог та ламінату Kiehl-Parketto-Clean_Konz 10л або «еквівалент»» вимагається
Сертифіковано з присвоєнням Європейського знаку екологічної якості
Разом з тим, сертифікат із зазначеною назвою не передбачений чинним законодавством.
ТОВ «Гренландія НВП» отримало, зокрема,
Сертифікат на систему екологічного управління відповідно до стандарту ДСТУ ISO 14001:2015.
Разом з тим, не зважаючи на наявність зазначеного документу на підтвердження відповідності саме щодо екологічних вимог, оскільки Замовник вимагає якийсь чітко не визначений та невідомий в Україні сертифікат, тендерна пропозиція ТОВ «Гренландія НВП» може бути відхилена Замовником не зважаючи, що за сутністю, ці документи відповідають вимозі щодо сфери застосування мийних засобів, але формально Замовник може послатися на невідповідність назв зазначених документів.
Отже, серед іншого, формулювання зазначеної вимоги ТД дискримінує учасників, зокрема, ТОВ «Гренландія НВП», в яких вже наявні сертифікати відповідності ДСТУ ISO 14001 (тобто державному стандарту України) видані акредитованими на вказаний стандарт органами сертифікації (тобто, у спосіб, визначений законодавством), які підтверджують відповідність еквівалентним вимогам.
Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також, частинами п’ятою та шостою статті 23 Закону
не лише передбачено, що у разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам,
але й що якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Отже, відповідно до Закону, учасники мають право надавати, а на Замовника покладено обов’язок приймати не лише конкретні сертифікати, але й інші сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним (в даному випадку – екологічним) вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена, зокрема, шляхом акредитації згідно закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності».
3) Тендерною документацією у Додатку 1 до ТД прописано вимоги до надання підтвердження відповідності,, які не стосуються предмета закупівлі, зокрема, за позицією VІ «Еко-очищувач для миття скла GlasQueen, 10 л або еквівалент або «еквівалент»»» вимагається
Відповідає вимогам стандарту DIN EN ISO 22088-3: 2006-11 (Пластмаси. Визначення стійкості до розтріскування під впливом навколишнього середовища) - ПЕТ-пляшки на 100% із вторинного матеріалу
Разом з тим, предметом даної закупівлі є
ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення (Продукція для чищення, миючі засоби), тобто, мийні та чистячі засоби,
а не «Пластмаси» та «ПЕТ-пляшки».
ТОВ «Гренландія НВП» не є виробником ПЕТ-пляшок і не може гарантувати що вони на 100% складатимуться із вторинного матеріала, адже лабораторними випробуваннями така характеристика не може бути встановлена, а гарантувати щось, покладаючись на свідчення іншого виробника, ми не маємо підстав.
Також не зрозуміло, як навіть за умови відповідності предмета закупівлі, товар міг би відповідати
не стандарту, що встановлює вимоги до товару,
а стандарту, який встановлює методику перевірки відповідності цим вимогам – (Визначення стійкості до розтріскування під впливом навколишнього середовища).
На прикладі прального порошку це б означало, що він мав би відповідати
не ДСТУ 2972:2010, який вимагає значення мийної здатності не менше ніж 85%,
а ДСТУ 2665:2012, яким описано методику визначення показника мийної здатності.
Просимо зобов’язати Замовника видалити вимоги, які не стосуються предмета закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного, –
Просимо:
Зобов’язати Замовника викласти обгрунтовані вимоги до предмета закупівлі у спосіб, що надасть можливість участі у закупівлі учасникам, що пропонуватимуть продукцію різних виробників, а саме:
1) надати учасникам можливість підтвердження еквівалентним (а саме – щодо відповідності для застосування в продовольчому секторі) вимогам
не лише виключно саме сертифікатами відповідності для застосування в продовольчому секторі,
але й сертифікатами відповідності ДСТУ ISO 22000 щодо управління безпечністю харчових продуктів, які видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації (згідно закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності») або іншим способом, визначеним законодавством;
2) надати учасникам можливість підтвердження еквівалентним (а саме – екологічним) вимогам
не лише виключно саме сертифікатами з присвоєнням Європейського знаку екологічної якості,
але й сертифікатами відповідності ДСТУ ISO 14001 на систему екологічного управління які видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації (згідно закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності») або іншим способом, визначеним законодавством;
3) видалити вимоги, які не стосуються предмета закупівлі,
оскільки за наявного формулювання зазначених вимог ТОВ «Гренландія НВП», як і переважна більшість інших потенційних учасників, позбавлене можливості взяти участь у даній закупівлі.
На доказ наявності порушених прав надаємо копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, копії Сертифікатів управління безпечністю харчових продуктів відповідно до стандарту ISO 22000:2018, копії Сертифікатів на систему екологічного управління відповідно до стандарту ISO 14001:2015 на засоби, пропоновані ТОВ «Гренландія НВП».
ТОВ «Гренландія НВП» вважає, що встановленими вимогами тендерної документації здійснено порушення його прав та законних інтересів як потенційного учасника, а також порушено принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також, фактично, порушено норму частини четвертої статті 5, яка визначає, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників
Відповідно до вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 11, 18, 22, 23, 24, Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 28, 30, 55-67 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, –
ТОВ «Гренландія НВП» вважає, що умови тендерної документації (далі по тексту – ТД) через значні порушення виключають з участі у закупівлі велику кількість потенційних учасників, зокрема й наше Товариство. Також у ТД виявлено ряд положень, які мають ознаки таких, що порушують принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону та норму частини четвертої статті 5 Закону, яка визначає, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, наявність яких штучно обмежує коло учасників.
1) Тендерною документацією у Додатку 1 до ТД прописано вимоги до надання документального підтвердження відповідності, зокрема, за позиціями VI, XIV, XX вимагається
Сертифікат відповідності для застосування в продовольчому секторі
Разом з тим, сертифікат із зазначеною назвою не передбачений чинним законодавством.
Сфера застосування засобів визначалася висновками державної санітарно-епідеміологічної експертизи (далі по тексту – ДСЕЕ), які видавала раніше Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
З 01 жовтня 2023 року отримання висновків ДСЕЕ, більше не передбачене чинним законодавством.
Разом з тим, раніше видані висновки ДСЕЕ чинні, отже підтвердження могло б бути надане висновками ДСЕЕ, як от, наприклад, наявним на продукцію, яку може запропонувати ТОВ «Гренландія НВП», раніше отриманим, висновком ДСЕЕ № 12.2-18-1/17835 від 06.08.2020:
Проте після 01.10.2023 замовники не мають права вимагати від учасників надання висновків ДСЕЕ.
Також ТОВ «Гренландія НВП» отримало, зокрема,
Сертифікат управління безпечністю харчових продуктів відповідно до стандарту ДСТУ ISO 22000:2019.
Разом з тим, не зрозуміло, чи такий сертифікат має на увазі Замовник під назвою
Сертифікат відповідності для застосування в продовольчому секторі
Разом з тим, не зважаючи на наявність зазначених документів на підтвердження відповідності саме щодо, за суттю, відповідності для застосування в продовольчому секторі, оскільки Замовник вимагає якийсь чітко не визначений та невідомий в Україні сертифікат, тендерна пропозиція ТОВ «Гренландія НВП» може бути відхилена Замовником не зважаючи, що за сутністю, ці документи відповідають вимозі щодо сфери застосування мийних засобів, але формально Замовник може послатися на невідповідність назв зазначених документів.
Отже, серед іншого, формулювання зазначеної вимоги ТД дискримінує учасників, зокрема, ТОВ «Гренландія НВП», в яких вже наявні сертифікати відповідності ДСТУ ISO 22000 (тобто державному стандарту України) видані акредитованими на вказаний стандарт органами сертифікації (тобто, у спосіб, визначений законодавством), які підтверджують відповідність еквівалентним вимогам.
Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також, частинами п’ятою та шостою статті 23 Закону
не лише передбачено, що у разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам,
але й що якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Отже, відповідно до Закону, учасники мають право надавати, а на Замовника покладено обов’язок приймати не лише конкретні сертифікати, але й інші сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним (в даному випадку – відповідності для застосування в продовольчому секторі) вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена, зокрема, шляхом акредитації згідно закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності».
Просимо Замовника видалити вимоги до надання документів, не передбачених чинним законодавством.
2) Тендерною документацією у Додатку 1 до ТД прописано вимоги до надання документального підтвердження відповідності, зокрема, за позицією XIІІ «Чистячий засіб для дерев'яних підлог та ламінату Kiehl-Parketto-Clean_Konz 10л або «еквівалент»» вимагається
Сертифіковано з присвоєнням Європейського знаку екологічної якості
Разом з тим, сертифікат із зазначеною назвою не передбачений чинним законодавством.
ТОВ «Гренландія НВП» отримало, зокрема,
Сертифікат на систему екологічного управління відповідно до стандарту ДСТУ ISO 14001:2015.
Разом з тим, не зважаючи на наявність зазначеного документу на підтвердження відповідності саме щодо екологічних вимог, оскільки Замовник вимагає якийсь чітко не визначений та невідомий в Україні сертифікат, тендерна пропозиція ТОВ «Гренландія НВП» може бути відхилена Замовником не зважаючи, що за сутністю, ці документи відповідають вимозі щодо сфери застосування мийних засобів, але формально Замовник може послатися на невідповідність назв зазначених документів.
Отже, серед іншого, формулювання зазначеної вимоги ТД дискримінує учасників, зокрема, ТОВ «Гренландія НВП», в яких вже наявні сертифікати відповідності ДСТУ ISO 14001 (тобто державному стандарту України) видані акредитованими на вказаний стандарт органами сертифікації (тобто, у спосіб, визначений законодавством), які підтверджують відповідність еквівалентним вимогам.
Частиною третьою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також, частинами п’ятою та шостою статті 23 Закону
не лише передбачено, що у разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам,
але й що якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Отже, відповідно до Закону, учасники мають право надавати, а на Замовника покладено обов’язок приймати не лише конкретні сертифікати, але й інші сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним (в даному випадку – екологічним) вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена, зокрема, шляхом акредитації згідно закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності».
3) Тендерною документацією у Додатку 1 до ТД прописано вимоги до надання підтвердження відповідності,, які не стосуються предмета закупівлі, зокрема, за позицією VІ «Еко-очищувач для миття скла GlasQueen, 10 л або еквівалент або «еквівалент»»» вимагається
Відповідає вимогам стандарту DIN EN ISO 22088-3: 2006-11 (Пластмаси. Визначення стійкості до розтріскування під впливом навколишнього середовища) - ПЕТ-пляшки на 100% із вторинного матеріалу
Разом з тим, предметом даної закупівлі є
ДК 021:2015 – 39830000-9 Продукція для чищення (Продукція для чищення, миючі засоби), тобто, мийні та чистячі засоби,
а не «Пластмаси» та «ПЕТ-пляшки».
ТОВ «Гренландія НВП» не є виробником ПЕТ-пляшок і не може гарантувати що вони на 100% складатимуться із вторинного матеріала, адже лабораторними випробуваннями така характеристика не може бути встановлена, а гарантувати щось, покладаючись на свідчення іншого виробника, ми не маємо підстав.
Також не зрозуміло, як навіть за умови відповідності предмета закупівлі, товар міг би відповідати
не стандарту, що встановлює вимоги до товару,
а стандарту, який встановлює методику перевірки відповідності цим вимогам – (Визначення стійкості до розтріскування під впливом навколишнього середовища).
На прикладі прального порошку це б означало, що він мав би відповідати
не ДСТУ 2972:2010, який вимагає значення мийної здатності не менше ніж 85%,
а ДСТУ 2665:2012, яким описано методику визначення показника мийної здатності.
Просимо зобов’язати Замовника видалити вимоги, які не стосуються предмета закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного, –
Просимо:
Зобов’язати Замовника викласти обгрунтовані вимоги до предмета закупівлі у спосіб, що надасть можливість участі у закупівлі учасникам, що пропонуватимуть продукцію різних виробників, а саме:
1) надати учасникам можливість підтвердження еквівалентним (а саме – щодо відповідності для застосування в продовольчому секторі) вимогам
не лише виключно саме сертифікатами відповідності для застосування в продовольчому секторі,
але й сертифікатами відповідності ДСТУ ISO 22000 щодо управління безпечністю харчових продуктів, які видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації (згідно закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності») або іншим способом, визначеним законодавством;
2) надати учасникам можливість підтвердження еквівалентним (а саме – екологічним) вимогам
не лише виключно саме сертифікатами з присвоєнням Європейського знаку екологічної якості,
але й сертифікатами відповідності ДСТУ ISO 14001 на систему екологічного управління які видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації (згідно закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності») або іншим способом, визначеним законодавством;
3) видалити вимоги, які не стосуються предмета закупівлі,
оскільки за наявного формулювання зазначених вимог ТОВ «Гренландія НВП», як і переважна більшість інших потенційних учасників, позбавлене можливості взяти участь у даній закупівлі.
На доказ наявності порушених прав надаємо копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, копії Сертифікатів управління безпечністю харчових продуктів відповідно до стандарту ISO 22000:2018, копії Сертифікатів на систему екологічного управління відповідно до стандарту ISO 14001:2015 на засоби, пропоновані ТОВ «Гренландія НВП».
ТОВ «Гренландія НВП» вважає, що встановленими вимогами тендерної документації здійснено порушення його прав та законних інтересів як потенційного учасника, а також порушено принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також, фактично, порушено норму частини четвертої статті 5, яка визначає, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників
Відповідно до вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 11, 18, 22, 23, 24, Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 28, 30, 55-67 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, –
×
-
Назва доказу:
Копії Сертифікатів на систему екологічного управління відповідно до стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 на засоби, пропоновані ТОВ «Гренландія НВП»
-
Повʼязаний документ:
3. Сертифікати 14001 ТОВ Гренландія НВП 2023.pdf
-
-
Назва доказу:
Копії Сертифікатів управління безпечністю харчових продуктів відповідно до стандарту ДСТУ ISO 22000:2018 на засоби, пропоновані ТОВ «Гренландія НВП».
-
Повʼязаний документ:
2. Сертифікати 22000 ТОВ Гренландія НВП 2024.pdf
-
-
Назва доказу:
Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засоби, пропоновані ТОВ «Гренландія НВП»
-
Повʼязаний документ:
1. Висновок TM Extreme Wash (ЧР).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо: Зобов’язати Замовника викласти обгрунтовані вимоги до предмета закупівлі у спосіб, що надасть можливість участі у закупівлі учасникам, що пропонуватимуть продукцію різних виробників, а саме: 1) надати учасникам можливість підтвердження еквівалентним (а саме – щодо відповідності для застосування в продовольчому секторі) вимогам не лише виключно саме сертифікатами відповідності для застосування в продовольчому секторі, але й сертифікатами відповідності ДСТУ ISO 22000 щодо управління безпечністю харчових продуктів, які видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації (згідно закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності») або іншим способом, визначеним законодавством; 2) надати учасникам можливість підтвердження еквівалентним (а саме – екологічним) вимогам не лише виключно саме сертифікатами з присвоєнням Європейського знаку екологічної якості, але й сертифікатами відповідності ДСТУ ISO 14001 на систему екологічного управління які видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації (згідно закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності») або іншим способом, визначеним законодавством; 3) видалити вимоги, які не стосуються предмета закупівлі, оскільки за наявного формулювання зазначених вимог ТОВ «Гренландія НВП», як і переважна більшість інших потенційних учасників, позбавлене можливості взяти участь у даній закупівлі.