-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
Страхові послуги
Торги не відбулися
80 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 20.00 UAH
мін. крок: 0% або 20.00 UAH
Період оскарження:
04.12.2024 12:57 - 13.12.2024 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Дискримінаційні вимоги ТД, Лот 1
Номер:
4e814dfb23934bb9b4f638476de1ea42
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-04-008880-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги ТД, Лот 1
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.1.2.2 Ліцензія нова Ультра_Альянс_витяг.pdf 06.12.2024 14:01
- Скарга до АМКУ - КНП Освітня агенція м. Києва.docx 06.12.2024 14:01
- Скарга до АМКУ - КНП Освітня агенція м. Києва.pdf 06.12.2024 14:01
- Скарга до АМКУ - КНП Освітня агенція м. Києва.pdf.p7s 06.12.2024 14:01
- sign.p7s 06.12.2024 14:02
- рішення від 10.12.2024 № 19523.pdf 10.12.2024 15:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.12.2024 № 20154.pdf 19.12.2024 11:31
- рішення від 18.12.2024 № 20154.pdf 19.12.2024 18:34
- Лист на АМКУ 1112.docx 11.12.2024 10:59
- Лист АМКУ ПДФ.pdf 11.12.2024 10:59
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.12.2024 16:20
Дата розгляду скарги:
18.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.12.2024 15:44
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
19.12.2024 18:34
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
19.12.2024 18:34
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ae99cf753e2c473da5ca1f6045b69bff
Заголовок пункту скарги:
Підпунктами 5.10, 5.15 п. 5 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові вимоги які, на думку Скаржника, є дискримінаційними.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на лот
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Підпунктами 5.10, 5.15 п. 5 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові вимоги, яким повинен відповідати та/або які повинен виконати Учасник, а саме, Учасник повинен надати довідку в довільній формі:
- з інформацією про те, що учасник є в списку страхових компаній - членів Моторного (транспортного) страхового бюро України (МТСБУ);
- з відомостями щодо оцінки ризиків діяльності страховиків-членів МТСБУ за останній звітній період за 2023 рік. Загальна оцінка ступеня ризику повинна бути (Q)* - 4 або 5.
Отже, прийняти участь у закупівлі може виключно той Учасник (страховик), який, є членом МТСБУ та має відповідну оцінку ризику діяльності страховиків-членів МТСБУ за останній звітній період за 2023 рік.
Відповідно до абз. 1 ст. 50 Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» (далі – Закон України «Про ОСЦПВВНТЗ»), страховики можуть входити до складу МТСБУ як асоційовані та повні його члени.
Згідно п. 51.1 ст. 51 Закону України «Про ОСЦПВВНТЗ», страховик має право звернутися до МТСБУ із заявою про набуття членства за умови наявності в нього ліцензії на здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.
Відповідно до п. 39.1. ст. 39 Закону України «Про ОСЦПВВНТЗ», МТСБУ є єдиним об’єднанням страховиків, які здійснюють обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за шкоду, заподіяну третім особам. Участь страховиків у МТСБУ є умовою здійснення діяльності щодо обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами.
Отже, членство страховика у МТСБУ є необхідною умовою, виключно, для здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами. На здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами, - страховику видається окрема ліцензія на здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Між тим, на підставі ліцензії на здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами, страховик не може надавати послуги з інших видів страхування, в тому числі і послуг добровільного страхування наземного транспорту (КАСКО), що є предметом цієї закупівлі.
Скаржник не здійснює діяльність у сфері обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Тому, апріорі, не має ліцензію з ОСЦПВВНТЗ, не є членом МТСБУ та не може надати довідки про наявність тих, чи інших оцінок діяльності Скаржника зі сторони МТСБУ.
В той же час, Скаржник має ліцензію на здійснення - страхування наземних транспортних засобів (копія надається витягу з ДРФУ надається), та відповідно, - має ліцензоване право і можливість укласти договір добровільного страхування наземного транспорту з подальшим його належним виконанням!
Отже, встановлені Замовником обов’язкові вимоги щодо членства учасника в МТСБУ та оцінок діяльності учасників згідно даних МТСБУ із ступенем ризику є вимогами, які можуть бути встановлені Замовником ВИКЛЮЧНО по закупівлі послуг з ОБОВ'ЯЗКОВОГО страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами та, відповідно – є дискримінаційними умовами відносно такого виду страхової послуги як ДОБРОВІЛЬНЕ страхування наземних транспортних засобів (КАСКО), на здійснення якого видається інша (окрема) ліцензія за класом 3!
Для здійснення добровільного страхування наземних транспортних засобів (КАСКО) чинним законодавством не передбачено членство страховика в МТСБУ та наявність тих чи інших оцінок діяльності згідно даних МТСБУ. Тому, Учасник не повинен і не зобов’язаний відповідати наведеним вище вимогам.
Скаржник вважає, що вищенаведені оскаржувані вимоги є дискримінаційними, такими, що штучно суттєво обмежують коло учасників закупівлі та не відповідають діючому законодавству, чим порушують права і законні інтереси Скаржника та інших потенційних учасників процедури закупівлі і мають бути видалені Замовником.
- з інформацією про те, що учасник є в списку страхових компаній - членів Моторного (транспортного) страхового бюро України (МТСБУ);
- з відомостями щодо оцінки ризиків діяльності страховиків-членів МТСБУ за останній звітній період за 2023 рік. Загальна оцінка ступеня ризику повинна бути (Q)* - 4 або 5.
Отже, прийняти участь у закупівлі може виключно той Учасник (страховик), який, є членом МТСБУ та має відповідну оцінку ризику діяльності страховиків-членів МТСБУ за останній звітній період за 2023 рік.
Відповідно до абз. 1 ст. 50 Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» (далі – Закон України «Про ОСЦПВВНТЗ»), страховики можуть входити до складу МТСБУ як асоційовані та повні його члени.
Згідно п. 51.1 ст. 51 Закону України «Про ОСЦПВВНТЗ», страховик має право звернутися до МТСБУ із заявою про набуття членства за умови наявності в нього ліцензії на здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.
Відповідно до п. 39.1. ст. 39 Закону України «Про ОСЦПВВНТЗ», МТСБУ є єдиним об’єднанням страховиків, які здійснюють обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за шкоду, заподіяну третім особам. Участь страховиків у МТСБУ є умовою здійснення діяльності щодо обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами.
Отже, членство страховика у МТСБУ є необхідною умовою, виключно, для здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами. На здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами, - страховику видається окрема ліцензія на здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Між тим, на підставі ліцензії на здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами, страховик не може надавати послуги з інших видів страхування, в тому числі і послуг добровільного страхування наземного транспорту (КАСКО), що є предметом цієї закупівлі.
Скаржник не здійснює діяльність у сфері обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Тому, апріорі, не має ліцензію з ОСЦПВВНТЗ, не є членом МТСБУ та не може надати довідки про наявність тих, чи інших оцінок діяльності Скаржника зі сторони МТСБУ.
В той же час, Скаржник має ліцензію на здійснення - страхування наземних транспортних засобів (копія надається витягу з ДРФУ надається), та відповідно, - має ліцензоване право і можливість укласти договір добровільного страхування наземного транспорту з подальшим його належним виконанням!
Отже, встановлені Замовником обов’язкові вимоги щодо членства учасника в МТСБУ та оцінок діяльності учасників згідно даних МТСБУ із ступенем ризику є вимогами, які можуть бути встановлені Замовником ВИКЛЮЧНО по закупівлі послуг з ОБОВ'ЯЗКОВОГО страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами та, відповідно – є дискримінаційними умовами відносно такого виду страхової послуги як ДОБРОВІЛЬНЕ страхування наземних транспортних засобів (КАСКО), на здійснення якого видається інша (окрема) ліцензія за класом 3!
Для здійснення добровільного страхування наземних транспортних засобів (КАСКО) чинним законодавством не передбачено членство страховика в МТСБУ та наявність тих чи інших оцінок діяльності згідно даних МТСБУ. Тому, Учасник не повинен і не зобов’язаний відповідати наведеним вище вимогам.
Скаржник вважає, що вищенаведені оскаржувані вимоги є дискримінаційними, такими, що штучно суттєво обмежують коло учасників закупівлі та не відповідають діючому законодавству, чим порушують права і законні інтереси Скаржника та інших потенційних учасників процедури закупівлі і мають бути видалені Замовником.
×
-
Назва доказу:
1. Витяг з ДРФУ;
-
Повʼязаний документ:
1.1.2.2 Ліцензія нова Ультра_Альянс_витяг.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «ОСВІТНЯ АГЕНЦІЯ МІСТА КИЄВА» внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації та вимоги, які не відповідають чинному законодавству зазначені у тексті цієї скарги.