-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Продукція для чищення
Торги відмінено
183 948.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 919.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 919.74 UAH
Період оскарження:
04.12.2024 12:04 - 09.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірну відміну замовником процедури закупівлі
Номер:
0ec4d6fe33aa4f2a93620deec267a0ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-04-007474-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірну відміну замовником процедури закупівлі
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 24.12.2024 р. №268/юр/24.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.01.2025 № 64.pdf 02.01.2025 17:07
- рішення від 02.01.2025 № 64.pdf 02.01.2025 17:08
- рішення від 26.12.2024 № 20654.pdf 26.12.2024 13:53
- Пояснення по суті скарги.pdf 30.12.2024 14:36
- Пояснення по суті скарги.docx 30.12.2024 14:36
- Скарга від 24.12.2024.docx 24.12.2024 15:16
- Скарга від 24.12.2024.pdf.asice.zip 24.12.2024 15:16
- sign.p7s 24.12.2024 15:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.12.2024 17:00
Дата розгляду скарги:
02.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.12.2024 13:54
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.01.2025 17:09
Дата виконання рішення Замовником:
31.01.2025 13:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником виконано рішення АМКУ та скасовано рішення про скасування процедури закупівлі
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
635ae119475249e7afc14518128fd179
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірну відміну замовником процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
З рішенням Замовника про відміну тендеру не погоджуємось, вважаємо його протиправним, дискримінаційним, прийнятими з грубим порушенням правових норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель з наступних підстав.
Згідно з підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Даною нормою визначено, що замовник може відмінити відкриті торги при неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Однак жодних вимог до таких дій зазначена норма не містить.
Водночас в даному відміна повинна бути аргументовано та документально підтвердженою. Зокрема, замовник в кожному конкретному випадку повинен довести, неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Однак, у даному випадку Замовник у Протоколі зазначає «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель», що ставить під сумнів відсутність у Замовника домовленостей із наперед визначеною для нього особою, яка б повинна була бути обраною Переможцем. Замовником вказано лише коментар, що «Замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі у зв’язку з допущенням порушення, а саме, уповноваженою особою не здійснено оцінку пропозиції учасника у строк 5 робочих днів, чим порушено строки, передбачені п.49 Особливостей та ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі»».
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник у своєму Протоколі фактично лише вказав (процитував) п.п.2 п. 50 Особливостей, але відповідне рішення про відміну торгів по даній закупівлі не підтвердив жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на те причинами, як наявність доказової бази відповідної відміни, що свідчило б про фактичну необхідність та правомірність дій Замовника.
Необхідно зауважити, що Скаржнику не зрозуміло, чому помилка Замовника повинна стати причиною для відміни закупівлі? Законодавством не встановлено такої підстави для відміни тендеру, як «не здійснено оцінку пропозиції учасника у строк 5 робочих днів, чим порушено строки, передбачені п.49 Особливостей та ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що Замовник безпідставно та без належного обґрунтування відмінив публічну закупівлю, чим порушив вимоги ст. 5, 29 Закону.
Просимо зобовʼязати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-12-04-007474-a.
Аналогічна правова позиція викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 601-р/пк-пз від 10.01.2024 та № 15365-р/пк-пз від 26.09.2023р.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Згідно з підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Даною нормою визначено, що замовник може відмінити відкриті торги при неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Однак жодних вимог до таких дій зазначена норма не містить.
Водночас в даному відміна повинна бути аргументовано та документально підтвердженою. Зокрема, замовник в кожному конкретному випадку повинен довести, неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Однак, у даному випадку Замовник у Протоколі зазначає «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель», що ставить під сумнів відсутність у Замовника домовленостей із наперед визначеною для нього особою, яка б повинна була бути обраною Переможцем. Замовником вказано лише коментар, що «Замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі у зв’язку з допущенням порушення, а саме, уповноваженою особою не здійснено оцінку пропозиції учасника у строк 5 робочих днів, чим порушено строки, передбачені п.49 Особливостей та ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі»».
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник у своєму Протоколі фактично лише вказав (процитував) п.п.2 п. 50 Особливостей, але відповідне рішення про відміну торгів по даній закупівлі не підтвердив жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на те причинами, як наявність доказової бази відповідної відміни, що свідчило б про фактичну необхідність та правомірність дій Замовника.
Необхідно зауважити, що Скаржнику не зрозуміло, чому помилка Замовника повинна стати причиною для відміни закупівлі? Законодавством не встановлено такої підстави для відміни тендеру, як «не здійснено оцінку пропозиції учасника у строк 5 робочих днів, чим порушено строки, передбачені п.49 Особливостей та ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що Замовник безпідставно та без належного обґрунтування відмінив публічну закупівлю, чим порушив вимоги ст. 5, 29 Закону.
Просимо зобовʼязати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-12-04-007474-a.
Аналогічна правова позиція викладена у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 601-р/пк-пз від 10.01.2024 та № 15365-р/пк-пз від 26.09.2023р.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобовʼязати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-12-04-007474-a.