-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Послуги з технічного обслуговування транспортних засобів
Торги відмінено
307 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 535.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 535.00 UAH
Період оскарження:
04.12.2024 09:46 - 09.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо рішення Замовника
Номер:
1cc7d7c7edf14bf18ee14672711c1bc3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-04-002169-a.c1
Назва:
Скарга щодо рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 173 Про відхилення учасника.docx 18.12.2024 23:48
- 20 Довідка про наявність працівників.pdf 18.12.2024 23:48
- Диплом Каспрук.pdf 18.12.2024 23:48
- ДИПЛОМ ЗАГИЧКА.PDF 18.12.2024 23:48
- 1 Лист Замовнику.pdf 18.12.2024 23:48
- ДОДАТКОВА УГОДА евакуатор.pdf 18.12.2024 23:48
- Наказ Загичка інженера механіка.pdf 18.12.2024 23:48
- Заповнений Проект договору.pdf 18.12.2024 23:48
- Наказ на суміщення Загичка.pdf 18.12.2024 23:48
- Договір - ТОВ Аудатекс Україна_ТОВ Автосервіс - Прозоро.pdf 18.12.2024 23:48
- СКАРГА.pdf.p7s.zip 18.12.2024 23:48
- Наказ.pdf 18.12.2024 23:48
- наказ Загичка на директора.pdf 18.12.2024 23:48
- наказ Каспрук на автомеханіка.pdf 18.12.2024 23:48
- Наказ Каспрук на слюсаря з ремонту автомобілів.pdf 18.12.2024 23:48
- Наказ на суміщення Каспрука.pdf 18.12.2024 23:48
- sign.p7s 18.12.2024 23:50
- Лист Плейтендер.pdf 19.12.2024 13:10
- пояснення по то машин.docx 19.12.2024 13:10
- пояснення по то машин (1).docx 24.12.2024 10:50
- Лист Плейтендер (1).pdf 24.12.2024 10:50
- 178 від 31.12 виконання Рішення Антимонопольного і рішення про дискваліфікацію.docx 31.12.2024 11:28
- 178 від 31.12 виконання Рішення Антимонопольного і рішення про дискваліфікацію.docx 31.12.2024 11:31
- рішення від 23.12.2024 №20382.pdf 23.12.2024 17:13
- інформація про резолютивну частину рішення від 30.12.2024 №20842.pdf 30.12.2024 17:23
- рішення від 30.12.2024 №20842.pdf 30.12.2024 18:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.12.2024 01:48
Дата розгляду скарги:
30.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.12.2024 17:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.12.2024 18:41
Дата виконання рішення Замовником:
31.12.2024 11:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протоколом Уповноваженої особи від 31.12.2024 №178 прийнято рішення про скасування дискваліфікації Учасника
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
01598b16c5594011ac67a5673c3a9203
Заголовок пункту скарги:
Скарга щодо рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Щодо ПІДСТАВ ВІДХИЛЕННЯ Замовником зазначено наступне:
«Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСЕРВІС-ПРОЗОРО".
За результатами розгляду встановлено наступне.
Під час перевірки документів учасника процедури закупівлі, встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
17.12.2024 в 17:00 год, в електронній системі закупівель замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією.
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСЕРВІС-ПРОЗОРО" у встановлений Законом строк, не завантажив в електронній системі закупівель документи, визначені у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей та/або не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
У зв’язку із зазначеним вище у замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСЕРВІС-ПРОЗОРО".
Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
На підставі вище викладеного, керуючись підпунктом 1 пункту 44 Особливостей вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСЕРВІС-ПРОЗОРО".»
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Щодо підстав відхилення вказаних в Протоколі відхилення зазначаю наступне:
17.12.2024 в 17:00 год, в електронній системі закупівель Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей наступного змісту: «1) Учасником не надано заповнений проєкт договору Замовника; 2) Для підтверження відповідності працівників відповідної кваліфікації, необхідно підтвердити наявність кваліфікації працівників: Дармограй Андрій Васильович та Нечипорук Віктор Олегович; 3) Копію документа, що підтверджує наявність ліцензії/сертифікату/договору на право використання спеціалізованого програмного забезпечення для визначення трудомісткості послуг: Ліцензійна угода і договір про надання послуг на право використання Програмного продукту; 4) Копії підтверджуючих документів, щодо власності та/або оренди матеріально технічної бази, що буде використовувана або залучена під час надання послуг.».
На виконання вище зазначеної вимоги Замовника про усунення невідповідностей Скаржником надано наступні документи: 1 Лист Замовнику.pdf, 20 Довідка про наявність працівників.pdf, ДИПЛОМ ЗАГИЧКА.pdf, Диплом Каспрук.pdf, Договір - ТОВ Аудатекс Україна_ТОВ Автосервіс – Прозоро.pdf, ДОДАТКОВА УГОДА евакуатор.pdf, Заповнений Проект договору.pdf, Наказ Загичка інженера механіка.pdf, наказ Загичка на директора.pdf, наказ Каспрук на автомеханіка.pdf, Наказ Каспрук на слюсаря з ремонту автомобілів.pdf, Наказ на суміщення Загичка.pdf, Наказ на суміщення Каспрука.pdf, Наказ.pdf.
Таким чином, Скаржником повністю виконано вимоги тендерної документації та вимоги Замовника про усунення невідповідностей.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено:
«16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.»
Відповідно до п. 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 встановлено:
«43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»
Згідно ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено:
«9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.».
Відповідно до п. 44 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178:
«44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
…
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
…»
Скаржник зазначає, що Замовник не зазначив аргументації пістав відхилення, зокрема не зазначив, яких саме документів не надано учасником на виконання вимоги про усунення невідповідностей, або в чому полягає невідповідність наданих документів на усунення невідповідностей.
Враховуючи викладене, Тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведених вище підстави.
Скаржник вважає, що Замовник не розглянув документи, надані на усунення невідповідностей, або навмисно вигадує неіснуючу підставу відхилення, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником в Протоколі відхилення підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
«Уповноваженою особою розглянуто тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСЕРВІС-ПРОЗОРО".
За результатами розгляду встановлено наступне.
Під час перевірки документів учасника процедури закупівлі, встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
17.12.2024 в 17:00 год, в електронній системі закупівель замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією.
Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСЕРВІС-ПРОЗОРО" у встановлений Законом строк, не завантажив в електронній системі закупівель документи, визначені у повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей та/або не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
У зв’язку із зазначеним вище у замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСЕРВІС-ПРОЗОРО".
Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
На підставі вище викладеного, керуючись підпунктом 1 пункту 44 Особливостей вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСЕРВІС-ПРОЗОРО".»
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Щодо підстав відхилення вказаних в Протоколі відхилення зазначаю наступне:
17.12.2024 в 17:00 год, в електронній системі закупівель Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей наступного змісту: «1) Учасником не надано заповнений проєкт договору Замовника; 2) Для підтверження відповідності працівників відповідної кваліфікації, необхідно підтвердити наявність кваліфікації працівників: Дармограй Андрій Васильович та Нечипорук Віктор Олегович; 3) Копію документа, що підтверджує наявність ліцензії/сертифікату/договору на право використання спеціалізованого програмного забезпечення для визначення трудомісткості послуг: Ліцензійна угода і договір про надання послуг на право використання Програмного продукту; 4) Копії підтверджуючих документів, щодо власності та/або оренди матеріально технічної бази, що буде використовувана або залучена під час надання послуг.».
На виконання вище зазначеної вимоги Замовника про усунення невідповідностей Скаржником надано наступні документи: 1 Лист Замовнику.pdf, 20 Довідка про наявність працівників.pdf, ДИПЛОМ ЗАГИЧКА.pdf, Диплом Каспрук.pdf, Договір - ТОВ Аудатекс Україна_ТОВ Автосервіс – Прозоро.pdf, ДОДАТКОВА УГОДА евакуатор.pdf, Заповнений Проект договору.pdf, Наказ Загичка інженера механіка.pdf, наказ Загичка на директора.pdf, наказ Каспрук на автомеханіка.pdf, Наказ Каспрук на слюсаря з ремонту автомобілів.pdf, Наказ на суміщення Загичка.pdf, Наказ на суміщення Каспрука.pdf, Наказ.pdf.
Таким чином, Скаржником повністю виконано вимоги тендерної документації та вимоги Замовника про усунення невідповідностей.
Відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено:
«16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.»
Відповідно до п. 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 встановлено:
«43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»
Згідно ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено:
«9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.».
Відповідно до п. 44 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178:
«44. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
…
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
…»
Скаржник зазначає, що Замовник не зазначив аргументації пістав відхилення, зокрема не зазначив, яких саме документів не надано учасником на виконання вимоги про усунення невідповідностей, або в чому полягає невідповідність наданих документів на усунення невідповідностей.
Враховуючи викладене, Тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведених вище підстави.
Скаржник вважає, що Замовник не розглянув документи, надані на усунення невідповідностей, або навмисно вигадує неіснуючу підставу відхилення, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником в Протоколі відхилення підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСЕРВІС-ПРОЗОРО" зазначене у Протоколі відхилення.