• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Дезінфекційні засоби

Закупівля здійснюється у порядку, встановленому нормами Закону України "Про публічні закупівлі" для задоволення потреби в даному товарі протягом 2018 року

Завершена

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 06.08.2018 15:29 - 18.08.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

щодо дискримінаційних вимог у ТД

Номер: ddf9fdca63534793928deb6b19705804
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-06-000457-c.b1
Назва: щодо дискримінаційних вимог у ТД
Вимога:
Шановний замовнику! Згідно положень Закону "Про публічні закупівлі" при формуванні вимог до предмету закупівлі та проведенні процедури закупівлі в системі Prozorro Замовник повинен керуватися принципами НЕДИСКРИМІНАЦІЇ до учасника. Медико-технічне вимоги документації сформоване таким чином, що всім вимогам завдання може відповідати лише ті найменування дезінфекційних засобів, які вказані в документації та може запропонувати лише «СЛАВНОЗВІСНИЙ УЧАСНИК», який своїми «ЦІКАВИМИ ПРОПОЗИЦІЯМИ» охопив всю країну. А це є порушенням головних принципів закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; та запобігання корупційним діям і зловживанням Слід зазначити, що на ринку України є дезінфікуючі засоби, які за своїми характеристиками та призначенню не гірше за зазначені в документації, але не відповідають всім пунктам дискримінаційного медико-технічного завдання, яке було прописано Вашим потенційним переможцем. Далі, в документації торгів Замовник вимагає, щоб учасник надав оригінал гарантійного листа від Виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником. Нагадаємо Замовнику, що дана вимога визнана АМКУ дискримінаційною (розгляд справ № 237-р/пк-ск від 26.02.2014, № 429-р/пк-ск від 18.04.2014). Враховуючи вищезазначене, вимагаємо прибрати з документації дискримінаційне медико-технічне завдання та вимогу щодо надання гарантійного листа виробника. Шановний тендерний комітет закликаємо вас просимо винести зміни та привести Документацію у відповідність до норм чинного законодавства України та надати можливість приймати участь у торгах всім зацікавленим учасникам!!!!!! Якщо «ГОЛОВНИЙ УЧАСНИК-ХАБАРНИК КРАЇНИ» вже пообіцяв вам «ЗОЛОТІ ГОРИ». Просимо Вас провести торги з дотриманням чинного законодавства та дійсно ПРОЗОРО і головне економічно ефективно! В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до розпорядника коштів, Антимонопольного комітету України
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Скаржнику! Замовник при складанні документації та проведенні процедури керувався виключно Законом України «Про публічні Закупівлі», а саме: 1. При формуванні предмету закупівлі згідно з розділом 4, статті 22 пункту 3 Закону України «Про публічні закупівлі», документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Ми, як Замовник, в тендерній документації сформували технічну специфікацію на продукцію (медико-технічне завдання) з посиланням на торгівельну марку та зазначили вираз «або еквівалент», тобто вимоги Закону були виконані. Технічне завдання на продукцію було сформовано, виходячи з потреб госпіталю. Саме з такими характеристиками засоби протестовані нашими фахівцями та обрані для закупівлі. 2. Стосовно твердження, що вимога щодо надання гарантійного листа від виробника визнана рішеннями АМКУ дискримінаційною, повідомляємо наступне. По-перше, рішення АМКУ від 26.02.2014 №237-р/пк-ск, від 18.04.2014 № 429-р/пк-ск, на які Ви посилаєтесь, стосуються конкретних справ і не розповсюджуються на інші закупівлі. По-друге, ці рішення прийняті, коли діяв старий Закон «Про державні закупівлі», котрий втратив свою чинність. На сьогоднішній день діє Закон України «Про публічні Закупівлі» від 25.12.2015 року. По-третє, у тендерній документації міститься альтернативна вимога: учасник надає оригінал гарантійного листа від Виробника, представництва, філії виробника або представника, дилера, дистриб'ютора. По-четверте, у разі, якщо Учасник пропонує еквівалент, то гарантійний лист має бути від виробника, диллера, дистриб’ютора і т.п. того засобу, що пропонується Учасником. 3. Ваші звинувачення в лобіюванні інтересів якихось компаній не мають підстав, тому що на ринку України існують засоби не одного виробника, які відповідають вимогам медико-технічного завдання документації. Нам дуже прикро, що Ви припускаєтесь такої грубої форми звернення та здійснюєте наклеп. У подальшому, наполягаємо на дотриманні правил ділового етикету та закликаємо не звинувачувати безпідставно в корупційному правопорушенні Замовника. Враховуючи вищевикладене, залишаємо Вашу скаргу без задоволення.
Статус вимоги: Не задоволено