-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охоронні послуги (технічна пультова охорона об’єктів)
Завершена
840 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 400.00 UAH
Період оскарження:
03.12.2024 22:13 - 22.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника
Номер:
7d9e2414116046d48b928cbcb520920b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-03-020334-a.c2
Назва:
Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.Обґрунтування аномально низької ціни пенс.pdf 02.01.2025 13:07
- Скарга на рішення замовника UA-2024-12-03-020334-a.docx 02.01.2025 13:07
- 2. Фін. зв. 2023 ШП-018.pdf 02.01.2025 13:07
- Скарга на рішення замовника UA-2024-12-03-020334-a.pdf 02.01.2025 13:07
- sign.p7s 02.01.2025 13:08
- рішення від 06.01.2024 № 123.pdf 06.01.2025 14:06
- інформація про резолютивну частину рішення від 13.01.2025 № 495.pdf 13.01.2025 17:58
- рішення від 13.01.2025 № 495.pdf 14.01.2025 11:35
- Пояснення по суті скарги.pdf 08.01.2025 15:52
- Пояснення по суті скарги.docx 08.01.2025 15:52
- Протокол 4 викон рішення АМКУ.docx 16.01.2025 09:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.01.2025 10:31
Дата розгляду скарги:
13.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.01.2025 14:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.01.2025 11:35
Дата виконання рішення Замовником:
16.01.2025 09:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 13.01.2025 № 495-р/пк-пз скасовано рішення від 31.12.2024 №448 про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018".
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
29091a66c7f247fc905a4687563b544d
Заголовок пункту скарги:
відповідно до протоколу уповноваженої особи Замовника від 31.12.2024 №448
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
03 грудня 2024 року Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області (далі – Замовник) оприлюднило Оголошення UA-2024-12-03-020334-а про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю Охоронні послуги (технічна пультова охорона об’єктів) (ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги).
Ми, ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» (далі –Скаржник) виявили бажання взяти участь у даній закупівлі та, ретельно проаналізувавши Тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи №434 від 20.12 2024 року, подали свою тендерну пропозицію.
25.12.2024 року відбувся аукціон по закупівлі, за результатами якого ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» надало найбільш економічно вигідну цінову пропозицію: 83 995,80 (вісімдесят три тисячі дев’ятсот дев’яносто п’ять гривень вісімдесят копійок ) грн.
31.12.2024 року Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей (протокол №448 від 31.12.2024 року): «коли учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону та абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей».
Ми, як Учасник цієї процедури закупівлі категорично не погоджуємось з рішенням Замовника та вважаємо його незаконним, прийнятим у непрозорий спосіб, упередженим і необ’єктивним, таким, що порушує наші законні права й інтереси, а також принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників з огляду на наступне:
25.12.2024 року за результатами аукціону електронною системою закупівель було визначено нашу ціну тендерної пропозиції аномально низькою («найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону.
Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 27.12.2024 00:00.
Відповідно до абзацу першого частини чотирнадцятої статті 29 Закону та абзацу дев’ятого пункту 37 Особливостей: «Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.»
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Як вбачається з положень тендерної документації Замовник не передбачив вимог щодо надання обґрунтування аномально низької ціни. Також необхідно констатувати і той факт, що ні тендерна документація, а ні Закон не містить поняття належне обґрунтування.
Скаржник звертає увагу, що ним було дотримано вимогу Закону та Особливостей, зокрема 25.12.2024 о 18:13 завантажено файл: «Обгрунтування аномальної ціни.PDF» в якому Скаржник чітко обґрунтовує та пояснює розрахунок зазначеної низької ціни. Більше того, зі змісту документа випливає, що розрахунок запропонованої цінової пропозиції було сформовано та досягнуто завдяки:
1) низька ціна тендерної пропозиції зумовлена досягненням економії в порядку надання послуг, а саме ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» має ліцензію для надання даного виду послуг та все необхідне обладнання, яке відповідає Ліцензійними умовами затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 №960. Застосування цього обладнання дозволяє якісно надавати послуги по предмету закупівлі;
2) наявність кваліфікованих працівників, які якісно виконують поставлені завдання;
3) ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» є платником Єдиного податку 3-ї групи без реєстрації ПДВ, що зменшує наше фінансове навантаження в результаті чого ціни на надання послуг є економічно вигідними та враховують усі ціноутворюючі фактори.
4) Для здійснення професійної діяльності ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018», нами укладено договори оренди транспортних засобів, які також використовуються для надання послуг для інших замовників, що зменшує витрати нашого товариства по кожній з закупівель, де будуть залучатись орендований автотранспорт.
Крім того, отримані прибутки ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» за попередні роки плідної праці, дозволяє нам виконати зобов’язання згідно технічних вимог даної закупівлі.
Отже, ціна нашої тендерної пропозиції обґрунтована застосуванням якісного обладнання, наявністю кваліфікованих працівників та достатнього досвіду з організації роботи у сфері охоронних послуг.
Таким чином, оскільки тендерна документація не містила окремих вимог до порядку формування ціни Пропозиції учасника, а також порядку оформлення обґрунтування аномально низької ціни, вимогу передбачену абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону та абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей нами було повністю дотримано (виконано).
Як, свідчить практика органу оскарження у сфері закупівель, рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 29.04.2021 UA-2021-03-11-006666-c , від 19.04.2021 UA-2021-02-22-012661-b.a2, від 30.07.2020 UA-2020-06-23-007983-a.b2, рішення № 6601-р/пк-пз від 31.03.2021 по закупівлі UA-2021-02-17-012964-a у разі якщо «документація не містить окремих вимог до порядку формування ціни Пропозиції учасника та порядку формування обґрунтування аномально низької ціни», відхилення пропозиції учасників на підставі не виконання вимог є безпідставним і такі рішення замовника скасовуються.
Підсумовуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовник - Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області відхиливши нашу тендерну пропозицію, яка є найбільш економічно вигідною та відповідає вимогам тендерної документації, Закону та Особливостям, продемонстрував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій, порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону, зокрема, щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також не враховує принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності чим було грубо порушено наші законні права й інтереси, як учасника процедури закупівлі та потенційного переможця.
Ми, ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» (далі –Скаржник) виявили бажання взяти участь у даній закупівлі та, ретельно проаналізувавши Тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи №434 від 20.12 2024 року, подали свою тендерну пропозицію.
25.12.2024 року відбувся аукціон по закупівлі, за результатами якого ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» надало найбільш економічно вигідну цінову пропозицію: 83 995,80 (вісімдесят три тисячі дев’ятсот дев’яносто п’ять гривень вісімдесят копійок ) грн.
31.12.2024 року Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей (протокол №448 від 31.12.2024 року): «коли учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону та абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей».
Ми, як Учасник цієї процедури закупівлі категорично не погоджуємось з рішенням Замовника та вважаємо його незаконним, прийнятим у непрозорий спосіб, упередженим і необ’єктивним, таким, що порушує наші законні права й інтереси, а також принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників з огляду на наступне:
25.12.2024 року за результатами аукціону електронною системою закупівель було визначено нашу ціну тендерної пропозиції аномально низькою («найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону.
Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 27.12.2024 00:00.
Відповідно до абзацу першого частини чотирнадцятої статті 29 Закону та абзацу дев’ятого пункту 37 Особливостей: «Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.»
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Як вбачається з положень тендерної документації Замовник не передбачив вимог щодо надання обґрунтування аномально низької ціни. Також необхідно констатувати і той факт, що ні тендерна документація, а ні Закон не містить поняття належне обґрунтування.
Скаржник звертає увагу, що ним було дотримано вимогу Закону та Особливостей, зокрема 25.12.2024 о 18:13 завантажено файл: «Обгрунтування аномальної ціни.PDF» в якому Скаржник чітко обґрунтовує та пояснює розрахунок зазначеної низької ціни. Більше того, зі змісту документа випливає, що розрахунок запропонованої цінової пропозиції було сформовано та досягнуто завдяки:
1) низька ціна тендерної пропозиції зумовлена досягненням економії в порядку надання послуг, а саме ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» має ліцензію для надання даного виду послуг та все необхідне обладнання, яке відповідає Ліцензійними умовами затверджених постановою КМУ від 18.11.2015 №960. Застосування цього обладнання дозволяє якісно надавати послуги по предмету закупівлі;
2) наявність кваліфікованих працівників, які якісно виконують поставлені завдання;
3) ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» є платником Єдиного податку 3-ї групи без реєстрації ПДВ, що зменшує наше фінансове навантаження в результаті чого ціни на надання послуг є економічно вигідними та враховують усі ціноутворюючі фактори.
4) Для здійснення професійної діяльності ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018», нами укладено договори оренди транспортних засобів, які також використовуються для надання послуг для інших замовників, що зменшує витрати нашого товариства по кожній з закупівель, де будуть залучатись орендований автотранспорт.
Крім того, отримані прибутки ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» за попередні роки плідної праці, дозволяє нам виконати зобов’язання згідно технічних вимог даної закупівлі.
Отже, ціна нашої тендерної пропозиції обґрунтована застосуванням якісного обладнання, наявністю кваліфікованих працівників та достатнього досвіду з організації роботи у сфері охоронних послуг.
Таким чином, оскільки тендерна документація не містила окремих вимог до порядку формування ціни Пропозиції учасника, а також порядку оформлення обґрунтування аномально низької ціни, вимогу передбачену абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону та абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей нами було повністю дотримано (виконано).
Як, свідчить практика органу оскарження у сфері закупівель, рішення ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ від 29.04.2021 UA-2021-03-11-006666-c , від 19.04.2021 UA-2021-02-22-012661-b.a2, від 30.07.2020 UA-2020-06-23-007983-a.b2, рішення № 6601-р/пк-пз від 31.03.2021 по закупівлі UA-2021-02-17-012964-a у разі якщо «документація не містить окремих вимог до порядку формування ціни Пропозиції учасника та порядку формування обґрунтування аномально низької ціни», відхилення пропозиції учасників на підставі не виконання вимог є безпідставним і такі рішення замовника скасовуються.
Підсумовуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовник - Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області відхиливши нашу тендерну пропозицію, яка є найбільш економічно вигідною та відповідає вимогам тендерної документації, Закону та Особливостям, продемонстрував дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій, порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону, зокрема, щодо недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також не враховує принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності чим було грубо порушено наші законні права й інтереси, як учасника процедури закупівлі та потенційного переможця.
×
-
Назва доказу:
Фінансова звітність за останній звітній період.
-
Повʼязаний документ:
2. Фін. зв. 2023 ШП-018.pdf
-
-
Назва доказу:
Обґрунтування аномально низької ціни
-
Повʼязаний документ:
1.Обґрунтування аномально низької ціни пенс.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» від 31.12.2024.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі
Номер:
d110ae51efb245cd9fa5b2681ef5cce5
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-03-020334-a.c1
Назва:
щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 3. Аналогічний договір від 01.06.2021 року №0106 на надання охоронних послуг у м. Львів.pdf 05.12.2024 15:15
- Скарга UA-2024-12-03-020334-a.pdf 05.12.2024 15:15
- 1. Аналогічний договір від 09.01.2023 року №0901-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпро.pdf 05.12.2024 15:15
- 2. Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області.pdf 05.12.2024 15:15
- Скарга UA-2024-12-03-020334-a.docx 05.12.2024 15:15
- 4. Постанова Кабінету Міністрів України №960 від 11.02.2013 року.pdf 05.12.2024 15:15
- sign.p7s 05.12.2024 15:17
- Рішення від 09.12.2024 № 19451.pdf 09.12.2024 17:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.12.2024 № 19992.pdf 17.12.2024 11:37
- Рішення від 16.12.2024 № 19992.pdf 18.12.2024 18:19
- Пояснення по суті скарги.pdf 11.12.2024 19:13
- Пояснення по суті скарги.docx 11.12.2024 19:13
- Протокол 434 внес змін АМКУ.docx 20.12.2024 19:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.12.2024 16:58
Дата розгляду скарги:
16.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.12.2024 17:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.12.2024 18:20
Дата виконання рішення Замовником:
20.12.2024 19:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 19992-р/пк-пз від 16.12.2024 внесено зміни до тендерної документації
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
90b2d4c94132476d830e911d7f9ae777
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п.2.5. Додатку 3 Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним.
Ми, як надавач охоронних послуг з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності ПЦС в кількості не менше 3-х, що мають бути розташовані в різних містах, не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших потенційних учасників.
Охоронні послуги надаються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі Охоронні послуги (технічна пультова охорона об’єктів) (ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги) на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія ліценції поширюється на всю територію України, а отже, суб’єкти господарювання, які отримали ліцензую, мають право надавати охоронні послуги, що становлять предмет даної закупівлі, у тому числі і у Київській області.
Ми, як учасник та переможець багатьох закупівель, маємо успішно виконані договори та договори які виконуються у різних містах і областях України без наявного там ПЦС , оскільки маємо лише один ПЦС, який розміщений в м. Києві.
Крім того відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності" зазначено, зокрема:
"1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності.
3. Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - відповідати цим Ліцензійним умовам.
4. Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Технологічні вимоги
19. У разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує:
цілодобовий режим чергування операторів такого пункту;
наявність транспорту реагування;
ведення електронного журналу реєстрації подій (тривога, несправність, відсутність живлення тощо), що передбачає збереження запису про відповідну подію протягом не менш як 30 діб;
наявність резервної персональної електронної обчислюваної машини;
наявність джерела безперебійного резервного живлення.
20. Пункт централізованого спостереження повинен розташовуватися у нежилому приміщенні і бути обладнаним:
системою цілодобової аудіореєстрації звукового фону операційного залу такого пункту і телефонних розмов у режимі реального часу з обсягом архівації запису не менше ніж за 14 діб;
системою відеоспостереження за операційним залом з цілодобовою реєстрацією відеоінформації у режимі реального часу з обсягом архівації запису не менше ніж за 14 діб;
аудіовідеопереговорним пристроєм і засобами технічної укріпленості, які унеможливлюють доступ до приміщення пункту централізованого спостереження сторонніх осіб.
Тому відповідно до ліцензійний вимог ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» має пункт централізованого спостереження, який розміщений в місті Києві та відповідає ліцензійним вимогам.
Ми, як надавач охоронних послуг з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності ПЦС в кількості не менше 3-х, що мають бути розташовані в різних містах, не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших потенційних учасників.
Охоронні послуги надаються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі Охоронні послуги (технічна пультова охорона об’єктів) (ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги) на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія ліценції поширюється на всю територію України, а отже, суб’єкти господарювання, які отримали ліцензую, мають право надавати охоронні послуги, що становлять предмет даної закупівлі, у тому числі і у Київській області.
Ми, як учасник та переможець багатьох закупівель, маємо успішно виконані договори та договори які виконуються у різних містах і областях України без наявного там ПЦС , оскільки маємо лише один ПЦС, який розміщений в м. Києві.
Крім того відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності" зазначено, зокрема:
"1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності.
3. Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - відповідати цим Ліцензійним умовам.
4. Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
Технологічні вимоги
19. У разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує:
цілодобовий режим чергування операторів такого пункту;
наявність транспорту реагування;
ведення електронного журналу реєстрації подій (тривога, несправність, відсутність живлення тощо), що передбачає збереження запису про відповідну подію протягом не менш як 30 діб;
наявність резервної персональної електронної обчислюваної машини;
наявність джерела безперебійного резервного живлення.
20. Пункт централізованого спостереження повинен розташовуватися у нежилому приміщенні і бути обладнаним:
системою цілодобової аудіореєстрації звукового фону операційного залу такого пункту і телефонних розмов у режимі реального часу з обсягом архівації запису не менше ніж за 14 діб;
системою відеоспостереження за операційним залом з цілодобовою реєстрацією відеоінформації у режимі реального часу з обсягом архівації запису не менше ніж за 14 діб;
аудіовідеопереговорним пристроєм і засобами технічної укріпленості, які унеможливлюють доступ до приміщення пункту централізованого спостереження сторонніх осіб.
Тому відповідно до ліцензійний вимог ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» має пункт централізованого спостереження, який розміщений в місті Києві та відповідає ліцензійним вимогам.
×
-
Назва доказу:
аналогічний договір від 01.06.2021 року №01/06 на надання охоронних послуг у м. Львів.
-
Повʼязаний документ:
3. Аналогічний договір від 01.06.2021 року №0106 на надання охоронних послуг у м. Львів.pdf
-
-
Назва доказу:
аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області;
-
Повʼязаний документ:
2. Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області.pdf
-
-
Назва доказу:
аналогічний договір від 09.01.2023 року №09/01-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпро
-
Повʼязаний документ:
1. Аналогічний договір від 09.01.2023 року №0901-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпро.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дану дискримінаційну вимогу.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
dfa11e9b5306432099491afe60078676
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п.3.2 Додатку 3 Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним.
Охоронні послуги надаються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі Охоронні послуги (технічна пультова охорона об’єктів) (ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги) на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено.
Крім того відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності" зазначено, зокрема:
"1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності.
3. Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - відповідати цим Ліцензійним умовам.
4. Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
6. До заяви про отримання ліцензії додаються:
1) копія паспорта керівника здобувача ліцензії (або його уповноваженого представника) з відміткою контролюючого органу про повідомлення про відмову через свої релігійні переконання від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків (подається тільки фізичними особами - підприємцями, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу);
2) копії документів, що підтверджують відповідність установленим умовам прийняття на роботу та відсутність обмежень стосовно фахівця (фахівців) з організації заходів охорони здобувача ліцензії, а саме:
- копія документа, який підтверджує його (їх) відповідність кваліфікаційним вимогам, визначеним пунктом 14 цих Ліцензійних умов;
- копії документів, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
- копія документа, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку;
- копія паспорта громадянина України;
- копія трудового договору або витяг з трудової книжки особи, завірені суб’єктом господарювання;
щодо персоналу охорони (за наявності):
- відомості про персонал охорони (додаток 2), підписані керівником здобувача ліцензії або його уповноваженим представником;
- відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військової частини), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з територіального центру комплектування та соціальної підтримки (додається копія відповідного документа), крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації;
- відомості про наявність спеціальних засобів (додаток 2-1);
- відомості про наявність транспорту реагування (додаток 2-2);
2-2) відомості про доступність місць провадження господарської діяльності для маломобільних груп населення (додаток 4);
3) опис документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії, у двох примірниках (додаток 3).
Тому, відповідно до ліцензійний вимог та Закону України «Про критичну інфраструктуру» ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» не зобов’язані мати статус критичної інфраструктури.
Охоронні послуги надаються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі Охоронні послуги (технічна пультова охорона об’єктів) (ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги) на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено.
Крім того відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 № 960 "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності" зазначено, зокрема:
"1. Ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності (далі - ліцензія), а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності.
3. Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - відповідати цим Ліцензійним умовам.
4. Охоронну діяльність можуть провадити на всій території України юридичні особи, а також фізичні особи - підприємці на підставі ліцензії за наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження такої діяльності, та за умови виконання такими особами організаційних, кадрових і технологічних вимог, передбачених цими Ліцензійними умовами.
6. До заяви про отримання ліцензії додаються:
1) копія паспорта керівника здобувача ліцензії (або його уповноваженого представника) з відміткою контролюючого органу про повідомлення про відмову через свої релігійні переконання від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків (подається тільки фізичними особами - підприємцями, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу);
2) копії документів, що підтверджують відповідність установленим умовам прийняття на роботу та відсутність обмежень стосовно фахівця (фахівців) з організації заходів охорони здобувача ліцензії, а саме:
- копія документа, який підтверджує його (їх) відповідність кваліфікаційним вимогам, визначеним пунктом 14 цих Ліцензійних умов;
- копії документів, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
- копія документа, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку;
- копія паспорта громадянина України;
- копія трудового договору або витяг з трудової книжки особи, завірені суб’єктом господарювання;
щодо персоналу охорони (за наявності):
- відомості про персонал охорони (додаток 2), підписані керівником здобувача ліцензії або його уповноваженим представником;
- відомості про проходження особою служби у військовому резерві або перебування її у військовому оперативному резерві територіального центру комплектування та соціальної підтримки (військової частини), що зазначені у військовому квитку, контракті, довідці з територіального центру комплектування та соціальної підтримки (додається копія відповідного документа), крім осіб, які не підлягають призову під час мобілізації;
- відомості про наявність спеціальних засобів (додаток 2-1);
- відомості про наявність транспорту реагування (додаток 2-2);
2-2) відомості про доступність місць провадження господарської діяльності для маломобільних груп населення (додаток 4);
3) опис документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії, у двох примірниках (додаток 3).
Тому, відповідно до ліцензійний вимог та Закону України «Про критичну інфраструктуру» ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» не зобов’язані мати статус критичної інфраструктури.
×
-
Назва доказу:
- постанова Кабінету Міністрів України №960 від 11.02.2013 року
-
Повʼязаний документ:
4. Постанова Кабінету Міністрів України №960 від 11.02.2013 року.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дану дискримінаційну вимогу.