• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги прибирання приміщень адміністративної будівлі адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради та прибудинкової території за адресою: пр. Богоявленський, 314

Номенклатурні позиції: Послуги прибирання приміщень адміністративної будівлі адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради та прибудинкової території за адресою: пр. Богоявленський, 314 - ДК 2021:2015 - (90911200-8) – послуги з прибирання будівель

Торги відмінено

614 880.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 148.80 UAH
Період оскарження: 03.12.2024 15:39 - 08.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на рішення про відхилення тендерної пропозиції та повторну спробу Замовника відхилити учасника після рішення Комісії Антимонопольного комітету України

Номер: 529958425dce4bf5a41e54edfa803cae
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-03-015217-a.c2
Назва: СКАРГА на рішення про відхилення тендерної пропозиції та повторну спробу Замовника відхилити учасника після рішення Комісії Антимонопольного комітету України
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 13.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.01.2025 15:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 14.01.2025 13:19
Дата виконання рішення Замовником: 23.01.2025 11:01
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії про скасування рішення уповноваженої особи від 02.01.2025 №3/01/2025 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП "СЛІСЬ ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА" у відкритих торгах на закупівлю «Послуги прибирання приміщень адміністративної будівлі адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради та прибудинкової території за адресою: пр. Богоявленський, 314», код відповідно до Єдиного закупівельного словника - ДК 021-2015: 2015-90910000-9- Послуги з прибирання», № UA-2024-12-03-015217-a.
Автор: ФОП "СЛІСЬ ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА", Тетяна Слісь +380972142042 slis_tetyana@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 393aafa67a914b38b1ec3ece615c279a
Заголовок пункту скарги: 1.Щодо неправомірного  рішення  ЗАМОВНИКА щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника:
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 1.Щодо неправомірного  рішення  ЗАМОВНИКА щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника:

Протокол № 03/01/2025 від 02 січня 2025 року про відхилення тендерної пропозиції Скаржника містить наступні підстави:
«Учасником ФОП "СІЛЬС ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА" не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме:

-надані строки трудові договори з працівниками відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що будуть безпосередньо зайняті у процесі надання послуг за даною закупівлею не відповідають вимогам встановленим пунктом 1 розділу 2 "Кваліфікаційні критерії та інформація про способи їх підтвердження" додатку № 1 до ТД (відсутня інформація про строки дії строкового договору, вимога передбачала, що вони мали бути укладені на строк не менше ніж строк надання послуг за даною закупівлею);

-надана нова довідка про аналогічний договір № 349 від 01.01.2025 року не відповідає вимогам встановленим у пункті 2 розділу 2 "Кваліфікаційні критерії та інформація про способи їх підтвердження" додатку № 1 до ТД (назва довідки не відповідає вимогам тендерної документації, не зазначено "обов’язкову інформацію про юридичну адресу установи");

-наданий рекомендаційний лист від установи за замовленням якої виконано аналогічний договір № 79 від 16.02.2022 не відповідає вимогам встановленим у пункті 2 розділу 2 "Кваліфікаційні критерії та інформація про способи їх підтвердження" додатку № 1 до ТД (не зазначено обов’язкову інформацію у якому році виконувалась аналогічний договір, сума договору не зазначена з урахуванням додаткової угоди № 369 від 30.12.2022, не зазначено схему виконання договору);

-наданий розрахунок у складі листа-звіту з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію до предмета закупівлі від 01.01.2025 № 350 не відповідає вимогам пункту 4 розділу 4 "Інформація про відповідність пропозиції технічним вимогам" додатку № 1 до ТД та кількість заробітна плата прибиральника (Розрахунок вартості послуг побудовано без урахування мінімальної заробітної плати відповідно до Закону України "Про державний бюджет України на 2025 рік" та Методики розрахунку чисельності окремих категорій працівників бюджет України на 2025 рік та наказом Міністерства праці та соціальної політики України, а саме: норми обслуговування для прибиральників службових приміщень (8-годинний робочий день), норми обслуговування площ для з загальною площею для прибиральника з загальним прибиральної площі на одного працівника складає - 556,9 м2, кількість поверхів і санвузлів)...»

Скаржник із такими підставами відхилення не погоджується та повідомляє, що вони є незаконними на підставі наступного:

-І-
Щодо незаконного твердження «-надані строки трудові договори з працівниками відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що будуть безпосередньо зайняті у процесі надання послуг за даною закупівлею не відповідають вимогам встановленим пунктом 1 розділу 2 "Кваліфікаційні критерії та інформація про способи їх підтвердження" додатку № 1 до ТД (відсутня інформація про строки дії строкового договору, вимога передбачала, що вони мали бути укладені на строк не менше ніж строк надання послуг за даною закупівлею);» - СКАРЖНИК надав довідку за формою 1 та Накази на працівників, а строкові договори є додатковими, бо Замовник встановив перелік «АБО» для документів на підтвердження, про що детально далі.

Умови документації закупівлі: Відповідно до пункту 1 Розділу ІІ Тендерної документації встановлено, що Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) наведені у Додатку № 1 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 1 розділу 2 Додатку 1 Тендерної документації встановлено «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід1, 2». - на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати (накази про прийняття на роботу або трудові книжки*/** (сторінки, які містять запис) або трудові угоди (укладені на строк не менше ніж строк надання послуг за даною закупівлею) або цивільно-правові угоди (укладені на строк не менше ніж строк надання послуг за даною закупівлею).
*Допускається подання трудових книжок мовою оригінала без одночасного надання автентичного перекладу українською мовою.
**ВАЖЛИВО! Фізична особа-підприємець, яка на умовах трудового договору наймає працівників для сприяння йому у здійсненні підприємницької діяльності – це службова (посадова) особа. Фізична особа-підприємець, яка НЕ наймає працівників на умовах трудового договору для сприяння йому у здійсненні підприємницької діяльності – це фізична особа (відповідно до листа Міністерства юстиції України від 03.11.2006 № 22-48-548).
«Форма 1Довідкапро наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що будуть безпосередньо задіяні у процесі надання послуг за даною закупівлею, а саме:
№ ПІБ Посада Загальний стаж роботи Підстава використання праці
Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців.»

Скаржник виконав вищенаведену вимогу: в період вимоги про усунення невідповідностей, Скаржником було подано повторно комплект документів на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям – «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід1, 2»:
1) Скаржником надано довідку за формою 1 ( довідка № 352 від 01.01.2025 року)– файл «352 Довідка про працівників.pdf.» - яким виконано вимогу «на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1.»
2) Скаржником надано накази працівників 4 штуки, згідно переліку працівників, що зазначені в довідці Скаржника за формою 1 про працівників – файл «Накази працівникіів.pdf» виконано вимогу «Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати (накази про прийняття на роботу…»;

3) Додатково ( бо друга частина вимоги містить перебір «АБО» про документи які можливо надати на підтвердження наявності працівників, Скаржник надав файл «Строкові трудові договори працівників.pdf» згідно переліку працівників, що зазначені в довідці за формою 1, а тому замовником додатково виконано вимогу «або трудові угоди (укладені на строк не менше ніж строк надання послуг за даною закупівлею)». Відповідно до пункту 13 Додатку 1 Тендерної документації встановлено, що Під час подання тендерної пропозиції учасник не може визначити конфіденційною інформацію про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей. Для забезпечення виконання цих вимог, учасники, при поданні інформації та документів тендерної пропозиції, не визначають їх як конфіденційні. На підставі цього, Скаржником приховано частину інформації, що стосується інтересів працівників, та відносіться до конфіденційної на основі Закону України «Про інформацію» та Закону України «Про доступ до публічної інформації».

-ІІ-
Щодо незаконного твердження «- надана нова довідка про аналогічний договір № 349 від 01.01.2025 року не відповідає вимогам встановленим у пункті 2 розділу 2 "Кваліфікаційні критерії та інформація про способи їх підтвердження" додатку № 1 до ТД (назва довідки не відповідає вимогам тендерної документації, не зазначено "обов’язкову інформацію про юридичну адресу установи");

-наданий рекомендаційний лист від установи за замовленням якої виконано аналогічний договір № 79 від 16.02.2022 не відповідає вимогам встановленим у пункті 2 розділу 2 "Кваліфікаційні критерії та інформація про способи їх підтвердження" додатку № 1 до ТД (не зазначено обов’язкову інформацію у якому році виконувалась аналогічний договір, сума договору не зазначена з урахуванням додаткової угоди № 369 від 30.12.2022, не зазначено схему виконання договору);» - Скаржник не погоджується із даним пунктом, Скаржником надано довідку про аналогічний досвід із необхідною інформацією у довільній формі, а також надано рекомендаційний лист із необхідною інформаціє до вимог документації закупівлі, про що детально далі.

Умови документації закупівлі: Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) наведені у Додатку № 1 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 2 розділу 2 Додатку 1 Тендерної документації встановлено «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»
1 На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку, складена у довільній формі, яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору відносно предмета закупівлі, який виконувався учасником власними силами контрагентом у якому має виступати замовник в розумінні норм Закону України «Про публічні закупівлі», із обов’язковим зазначенням назви предмету закупівлі (договору), номер, дату та суму договору, обсяг (кількість) 1 послуга, роки виконання договору, суму виконання договору, замовників їх назву, юридичну адресу та їх контактних осіб з номерами телефонів, посилання на публічне розміщення інформації про аналогічний договір (PROZORRO або інші)*/**.
Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати аналогічний договір із всіма додатками, які є його невід’ємними частинами і документу(-ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі та лист-відгук від організації, установи або підприємства за замовленням якої (- якого) виконувався наданий аналогічний договір. Лист-відгук повинен містити обов’язкову інформацію про назву предмету закупівлі (договору), номер, дату та суму договору, обсяг (кількість) 1 послуга, роки виконання договору, інформацію чи виконано договір у повному обсязі та суму виконання договору, характеристику Учасника за результатами надання послуг.
*У випадку, якщо відсутнє посилання на публічне розміщення інформації про аналогічний договір (PROZORRO або інші), учасник має надати лист-пояснення із зазначенням причин такої відсутності з посиланням на чинне законодавство.
**Аналогічним вважається договір з надання послуг прибирання приміщень адміністративної будівлі установи/організації/підприємства або надання послуг з прибирання приміщень адміністративної будівлі установи/організації/підприємства та прибудинкової території.»

Скаржник виконав вищенаведену вимогу: в період вимоги про усунення невідповідностей, Скаржником було подано повторно комплект документів на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям про наявність аналогічного договору, а саме Скаржником надано у довільні формі довідку на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), складену у довільній формі, яка містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору відносно предмета закупівлі, який виконувався учасником власними силами контрагентом у якому має виступати замовник в розумінні норм Закону України «Про публічні закупівлі», із наявним зазначенням назви предмету закупівлі (договору), номер, дату та суму договору, обсяг (кількість) 1 послуга, роки виконання договору, суму виконання договору, замовників їх назву, юридичну адресу та їх контактних осіб з номерами телефонів, посилання на публічне розміщення інформації про аналогічний договір, і дана інформація наявна у файлі «349 Довідка про аналогічні договори.pdf». (додається до Скарги).

Твердження протоколу «(назва довідки не відповідає вимогам тендерної документації,» не відповідає дійсності, відповідно до документації закупівлі, довідка надається у довільній формі містить назву «довідка про аналогічні договори», а тому твердження Замовника є незаконним, дискримінаційним та необ’єктивним.

Твердження протоколу «не зазначено "обов’язкову інформацію про юридичну адресу установи")» не відповідає дійсності, довідка містить інформацію «м. Чернігів, ул. Пятницька,8», довідка надається у довільні формі відповідно до вимог Тендерної документації, а тому твердження Замовника є незаконним, дискримінаційним та необ’єктивним.




Також Скаржником надано файл «Рекомендацій лист Чернігів 2022.pdf» , що містить інформацію: «Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області мало договірні відносини з Фізичною особою-підприємцем Слісь Тетяною Леонідівною.
16.02.2022 було укладено договір №79. Предметом договору є надання послуг з прибирання (прибирання будівлі та прибудинкової території). Період надання послуг: з 01.03.2022 по 31.12.2022. Загальна площа прибирання становить 11066,11 м², вартість послуг 1550000,00 грн (один мільйон п'ятсот п'ятдесят тисяч гривень 00 коп.), з ПДВ. Протягом дії зазначеного договору послуги Виконавцем надавались якісно, своєчасно та в обсягах, включно з витратними матеріалами та санітарно- гігієнічними засобами, передбачених договором.
Хочеться також відмітити роботу найманих працівників, старанність та акуратність яких дає можливість підтримувати належний санітарний стан приміщень.
ФОП Слісь Тетяна Леонідівна в своїй роботі використовує якісні та екологічно безпечні миючі засоби та інвентар.
За результатами нашої співпраці, ми можемо рекомендувати ФОП Слісь Т.Л. як надійного та професійного партнера в сфері надання послуг з прибирання, який виконує прибирання з високою якістю та в строк.»

Тому твердження протоколу Замовника: «не зазначено обов’язкову інформацію у якому році виконувалась аналогічний договір, сума договору не зазначена з урахуванням додаткової угоди № 369 від 30.12.2022, не зазначено схему виконання договору» не відповідає дійсності, відповідно до документації закупівлі, а саме пункту 2 розділу 2 Тендерної документації, Скаржник надано відгук, що містить інформації «назву предмету закупівлі (договору), номер, дату та суму договору, обсяг (кількість) 1 послуга, роки виконання договору, інформацію чи виконано договір у повному обсязі та суму виконання договору, характеристику Учасника за результатами надання послуг», твердження Замовника про схему виконання, про додаткові угоди не відповідає вимогам Додатку 1 Тендерної документації.
Тому в цій частині твердження Замовника є незаконним, дискримінаційним та необ’єктивним.



-ІІІ-
Щодо незаконного твердження «-наданий розрахунок у складі листа-звіту з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічну специфікацію до предмета закупівлі від 01.01.2025 № 350 не відповідає вимогам пункту 4 розділу 4 "Інформація про відповідність пропозиції технічним вимогам" додатку № 1 до ТД та кількість заробітна плата прибиральника (Розрахунок вартості послуг побудовано без урахування мінімальної заробітної плати відповідно до Закону України "Про державний бюджет України на 2025 рік" та Методики розрахунку чисельності окремих категорій працівників бюджет України на 2025 рік та наказом Міністерства праці та соціальної політики України, а саме: норми обслуговування для прибиральників службових приміщень (8-годинний робочий день), норми обслуговування площ для з загальною площею для прибиральника з загальним прибиральної площі на одного працівника складає - 556,9 м2, кількість поверхів і санвузлів)...».

Умови документації закупівлі: Відповідно до пункту 6 Розділу 4 Тендерної документації встановлено, що у розрахунок вартості повинні бути включені всі витрати необхідні для якісного прибирання, а саме:
• заробітна плата прибиральника (з урахуванням мінімальної заробітної плати відповідно до Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік»);
• забезпечення прибиральника спецодягом;
• витрати на використання миючих та дезінфікуючих засобів;
• витрати на використання технічного обладнання/ техніки для прибирання;
• витрати на забезпечення прибиральників необхідним інвентарем та витратними матеріалами;
• інші витрати, які відносяться до надання послуг.
Розрахунок вартості послуг повинен бути розроблений з урахуванням Методики розрахунку чисельності окремих категорій працівників на основі норм з праці, затвердженої наказом Міністерства праці та соціальної політики України.
Учасник/Переможець подає розрахунок ціни у вигляді Калькуляції.
Розрахунок ціни на послуги повинен бути виконаний відповідно до вимог діючих законодавчих та нормативних актів про оподаткування та калькулювання з урахуванням всіх необхідних об'ємів послуг та вимог до якості матеріальних ресурсів, з чітким зазначенням всіх розрахунків по кожному виду послуг.
Переможець визначає ціни на послуги з урахуванням усіх своїх втрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути ним сплачені. До розрахунку ціни входять усі види послуг, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам або субпідрядникам/співвиконавців.
Не враховані Переможцем вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні договору.
Ми, (назва Учасники), уважно вивчили тендерну документацію та провели, згідно зазначених обсягів послуг розрахунок ціни з урахуванням усіх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів, інших витрат. Вартість нашої тендерної пропозиції та всі інші ціни чітко визначені нами.
Якщо під час надання послуг і виникне необхідність одержання дозволів, ордерів, ліцензій, сертифікатів, висновків або інших документів, то ми самостійно будемо нести всі витрати на їх отримання.
Якщо ми будемо визнані Переможцем торгів, ми беремо на себе зобов'язання підписати Договір із Замовником не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації (в тому числі проекту договору) та нашої тендерної пропозиції. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі тендерні пропозиції торгів згідно з умовами тендерної документації, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
Ми гарантуємо, що послуги будуть такими, що не мають негативного впливу на навколишнє середовище.
З вищевикладеним – згоден.

Скаржник виконав вищенаведену вимогу: в період вимоги про усунення невідповідностей, Скаржником було подано повторно документи на підтвердження відповідності вимогам до Розділу 4 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі». та надав файл «350 Лист згода з технічними вимогам.pdf»(додається до Скарги).

На підтвердження відповідності, Скаржником надано калькуляцію та підтвердження наступного змісту згідно вимог Замовника: «Не враховані Переможцем вартість окремих послуг не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні договору.
Ми, Фізична особа – підприємець Слісь Тетяна Леонідівна уважно вивчили тендерну документацію та провели, згідно зазначених обсягів послуг розрахунок ціни з урахуванням усіх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів, інших витрат. Вартість нашої тендерної пропозиції та всі інші ціни чітко визначені нами.
Якщо під час надання послуг і виникне необхідність одержання дозволів, ордерів, ліцензій, сертифікатів, висновків або інших документів, то ми самостійно будемо нести всі витрати на їх отримання.
Якщо ми будемо визнані Переможцем торгів, ми беремо на себе зобов'язання підписати Договір із Замовником не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації (в тому числі проекту договору) та нашої тендерної пропозиції. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі тендерні пропозиції торгів згідно з умовами тендерної документації, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
Ми гарантуємо, що послуги будуть такими, що не мають негативного впливу на навколишнє середовище.
З вищевикладеним – згоден.»

Тому твердження протоколу Замовника: Розрахунок вартості послуг побудовано без урахування мінімальної заробітної плати відповідно до Закону України "Про державний бюджет України на 2025 рік" та Методики розрахунку чисельності окремих категорій працівників бюджет України на 2025 рік та наказом Міністерства праці та соціальної політики України, а саме: норми обслуговування для прибиральників службових приміщень (8-годинний робочий день), норми обслуговування площ для з загальною площею для прибиральника з загальним прибиральної площі на одного працівника складає - 556,9 м2, кількість поверхів і санвузлів).» не відповідає дійсності, вище учасник зазначив наданні документи на підтвердження виконання вимоги про врахуванням зазначених норм та згоду із ними за підписом Скаржника.
Скаржником калькуляція надана із врахуванням вимоги технічного завдання та наданого згоду щодо вимог, Скаржником враховано обсягу послуг, неповного робочого дня, крім того Замовником не зазначено формули для калькуляції чи деталі, щодо відображення калькуляції, в документації закупівлі, Замовником здійснено посилання на методику без уточнення номеру постанови та редакції такої методики. Замовник вимагав врахувати зазначені норми і врахувати всі витрати, що забезпечено Скаржником.

Тому в цій частині твердження Замовника є незаконним, дискримінаційним та необ’єктивним.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 18d6548f3c2944709c0889c1719e315e
Заголовок пункту скарги: 2. Щодо порушення принципів статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Невиконання рішення органу оскарження
Тип порушення: Невиконання рішення органу оскарження
Опис суті пункту скарги: 2. Щодо порушення принципів статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотримання встановлених принципів та недискримінація учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, але підстави для такого відхилення відсутні на підставі наведеного вище.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій Скаржника, а саме – безпідставно відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також, учасник - Скаржник запропонував найкращу ціну «420 800,00 грн з ПДВ.» під час аукціону для предмету закупівлі за кодом ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання, чим його пропозиція зберігає більше 194 080,00 грн. з ПДВ кошторису Замовника, та при цьому безпідставно відхиливши її Замовник порушує принцип максимальної економії відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».

Крім того, в частині відповідності тендерної пропозиції Скаржника Технічним вимогам підтверджується рішенням Антимонопольного комітету України №20844-р/пк-пз від 30.12.2024 :
«У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції"
Документації перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури
закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна
документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей) наведені у Додатку №
1 до тендерної документації
Додаток 1 Документації містить розділ. 1 "Перелік документів та / або інформації,
які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі
відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням
Особливостей)".
13. Інша інформація
Учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження інших вимог тендерної
документації має надати наступні документи/інформацію, а саме:
- лист-згоду з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики
предмета закупівлі та технічною специфікацією до предмета закупівлі, підготовлений у
відповідності з вимогами розділу 4 "інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні
характеристики предмета закупівлі та технічною специфікацією до предмета закупівлі"
Додатку 1 до тендерної документації, а також розрахунок ціни тендерної пропозиції
"Калькуляцію" за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її
використання/наявності).
Розділ. 4 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики
предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі".
ФОРМА лист-згода з інформацією НА БЛАНКУ (У РАЗІ НАЯВНОСТІ).
УВАГА! УЧАСНИКИ ПОВИННІ ДОТРИМУВАТИСЬ ВСТАНОВЛЕНОЇ ФОРМИ,
ЗМІСТУ ТА ПОРЯДКУ ЗАПОВНЕННЯ.
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета
закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі
Ми, (назва Учасника), надаємо у складі своєї пропозиції інформацію про необхіднітехнічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та технічна специфікація допредмета закупівлі.
1. Предмет закупівлі: "Послуги прибирання приміщень адміністративної будівлі адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради та прибудинкової території за адресою: пр. Богоявленський, 314, код відповідно до Єдиного закупівельного словника - ДК 021-2015: 90910000-9-Послуги з прибирання".
2. Загальні характеристики:
Обсяг надання послуг: 1 послуга
Місце надання послуг: пр. Богоявленський, 314, м. Миколаїв, Миколаївської області, 54050, Україна.
Термін надання послуг: з 01.01.2025 до 31.12.2025 року.

З вищевикладеним – згоден.
У складі Пропозиції Скаржника містяться, зокрема:
- Гарантіний лист від 07.12.2024 №333, відповідно до якого:
"Ми, фізична особа – підприємець Слісь Тетяна Леонідівна, як учасник тендеру на закупівлю "Послуги з прибирання приміщень адміністративної будівлі адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради та прибудинкової території за адресою: пр. Богоявленський, 314, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021-2015: 90910000- 9-Послуги з прибирання" ознайомившись з тендерними вимогами, який наведений до тендерної документації, погоджуємось виконувати наступні умови (згідно додатку ). Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі
Ми, (назва Учасника), надаємо у складі своєї пропозиції інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі.
1. Предмет закупівлі: "Послуги прибирання приміщень адміністративної будівлі адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради та прибудинкової території за адресою: пр. Богоявленський, 314, код відповідно до Єдиного закупівельного словника - ДК 021-2015: 90910000-9-Послуги з прибирання".
2. Загальні характеристики: Обсяг надання послуг: 1 послуга Місце надання послуг: пр. Богоявленський, 314, м. Миколаїв, Миколаївської області, 54050,Україна. Термін надання послуг: з 01.01.2025 до 31.12.2025 року …
З вищевикладеним – згоден. (файл "333 Гарантіний лист технічними вимогам.pdf.p7s"). Враховуючи наданий у складі Пропозиції гарантійний лист від 07.12.2024 №333,
Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена з наведеної Замовником підстави.»

Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.

Враховуючи наведену вище інформацію, Скаржник вважає, що наявні підстави для задоволення його скарги в повному обсязі із метою захисту його порушених інтересів в зазначеній закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, Закону та на підставі зазначеного вище,
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СкаргаСКАРГА на неправомірні дії Замовника в частині визначення переможця (відхилення пропозиції), порушення законодавства у сфері публічних закупівель (у відповідності до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)

Номер: bee0f19d4c684bed9006bc7eb8fc2569
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-03-015217-a.a1
Назва: СкаргаСКАРГА на неправомірні дії Замовника в частині визначення переможця (відхилення пропозиції), порушення законодавства у сфері публічних закупівель (у відповідності до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
Дата розгляду скарги: 30.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.12.2024 16:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.12.2024 12:11
Дата виконання рішення Замовником: 01.01.2025 12:19
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії про скасування рішення уповноваженої особи від 17.12.2024 №507/01/2024 щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП "СЛІСЬ ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА" у відкритих торгах на закупівлю «Послуги прибирання приміщень адміністративної будівлі адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради та прибудинкової території за адресою: пр. Богоявленський, 314», код відповідно до Єдиного закупівельного словника - ДК 021-2015: 2015-90910000-9- Послуги з прибирання», № UA-2024-12-03-015217-a.
Автор: ФОП "СЛІСЬ ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА", Тетяна Слісь +380972142042 slis_tetyana@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b678e0db2be74f73a71c76cbf6d97571
Заголовок пункту скарги: СКАРГА на неправомірні дії Замовника в частині визначення переможця (відхилення пропозиції), порушення законодавства у сфері публічних закупівель (у відповідності до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Тип порушення: Неправомірне обрання та застосування процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Адміністрацією Корабельного району Миколаївської міської ради (надалі за текстом - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу 03.12.2024 року було оголошено закупівлю № UA-2024-12-03-015217-a за процедурою на закупівлю послуг: «Послуги з прибирання приміщень адміністративної будівлі адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради та прибудинкової території за адресою: пр. Богоявленський, 314, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021-2015: 90910000-9-Послуги з прибирання» (надалі за текстом – Закупівля). Для участі у процедурі закупівлі надійшли тендерні пропозиції від 5 (п’яти) учасників, зокрема і від ФОП Слісь Тетяна Леонідівна.
12.12.2024 року відбулися публічні торги.
17.12.2024 року Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника № 507/01/2024 (надалі за текстом - рішення) було відхилено тендерну пропозицію Учасника ФОП Слісь Тетяна Леонідівна на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Підстава відхилення: «Учасником ФОП "СЛІСЬ ТЕТЯНА ЛЕОНІДІВНА" у складі тендерної пропозиції надано інформацію та/або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: не надано лист-згоду з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічною специфікацією до предмета закупівлі, підготовлений у відповідності з вимогами розділу 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічною специфікацією до предмета закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, що не відповідає вимогам встановленим вимогам розділу 1 «Перелік документів та/a6o інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)» додатку №1 тендерної документації та розділу 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» додатку №1 тендерної документації».
Вказана позиція та висновки Замовника не відповідають фактичним обставинам, та є помилковими.
Так, у поданій тендерні документації ФОП Слісь Т.Л. наявний документ у форматі «.p7s» під назвою: «333 Гарантійний лист технічним вимогам», в якому міститься лист-згода з Інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічною специфікацією до предмета закупівлі, підготовлений у відповідності з вимогами розділу 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічною специфікацією до предмета закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації. Таким чином у діях Замовника вбачаються явні ознаки ігнорування наявного документу, та винесення у зв’язку з цим неправомірного і необґрунтованого рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Слісь Т.Л.
Як наслідок, Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Слісь Т.Л. було порушено ст. 29 закону України «Про публічні закупівлі» в частині розгляду та належної оцінки тендерних пропозицій.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовником під час проведення процедури закупівлі були порушені принципи здійснення закупівель - недискримінація учасників та рівне ставлення до них, а також об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.

Керуючись статтями 3, 5, 18, 29 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника