-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Металопластикові двері та вікна
Торги відмінено
133 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 670.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 670.00 UAH
Період оскарження:
03.08.2018 09:16 - 08.08.2018 09:20
Вимога
Без відповіді
щодо викладеного листа ТОВ ВФК "Нікс-М"
Номер:
4d82d4d94e93422ba322cf7fad5d180e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-03-000150-b.a4
Назва:
щодо викладеного листа ТОВ ВФК "Нікс-М"
Вимога:
Наступним повідомляємо, згідно наданого листа від ТОВ ВКФ "Нікс-М", учасник вимагає розглядати пропозиції учасників виключно керуючись вимогами документації, ЗУ Про публічні закупівлі та Порядком №35 Затвердженим ДП "Зовнішторгвидав України", тому, у звязку з тим, що жодна з поданих пропозицій учасників не відповідає умовам закупівлі, Замовник зобовязаний відхилити пропозицію ТОВ ВКФ "Нікс-М", як таку що не відповідає умовам Закупівлі, та скасувати торги. Однак, зважаючи на раніше проведені торги (оголошення UA-2017-03-13-001672-b та UA-2017-11-30-000788-a), якщо замовник керується лише максимальною економією та ефективністю, Замовник повинен керуватися лише єдиним критерієм "Ціна", та не зважаючи на наявні зауваження до пропозицій учасників, повинен укласти договір з найбільш економічно вигідною пропозицією, тобто відмінити рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ "Компанія Позитив" та обранна переможцем ТОВ ВКФ "Нікс-М", та обрати переможцем пропозицію ТОВ "Компанія Позитив", оскільки учасник запропонував найнижчу ціну. У разі укладення договору з учасником ТОВ ВКФ "Нікс-М", це буде порушення всіх норм Законодавства, Порядку проведення допорогових закупівель та умов документації, таким чином Замовником буде знівельовано основні принципи закупівель, та буде йти мова про зацікавленість в обранні пропозиції конкретного учасника.
Зважаючи на викладене вище, Вимагаємо відмінити рішення щодо обрання переможцем торгв пропозицію ТОВ ВКФ "Нікс-М", та скасувати торги, або визнати переможцем торгів пропозицію ТОВ "Компанія Позитив".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.08.2018 14:46
Вимога
Без відповіді
Відповідь на Вимогу
Номер:
ba42464d330144eabdda32e7c18af32e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-03-000150-b.c3
Назва:
Відповідь на Вимогу
Вимога:
Директору
КП «Міжнародний Аеропорт Запоріжжя»
Біскупському В.Г.
Відповідальній особі за проведення торгів
Єфімову О.С.
Відповідь на Вимогу
На Вашу вимогу від 22.08.2018 р. №22/1 КП «Міжнародний Аеропорт Запоріжжя» повідомляємо наступне.
Стосовно п.1 Вимоги:
В п. 4 інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель Замовником чітко зазначено, що «оплата за товар: Можлива передоплата у розмірі до 30% від загальної суми договору. оплата за поставлений товар здійснюється у безготівковому вигляді, з відтермінуванням платежу, протягом 60 (шестидесяти) календарних днів з дати підписання акту виконаних робіт, та/або видаткових накладних.»
У складі своєї пропозиції, а саме у гарантійному листі від 10.08.2018 р. №10/6, ТОВ «Компанія Позитив» зазначило оплату за товар на умовах відтермінуванням платежу до 30 банківський днів.
Умовами тендерної документації Замовника не передбачено допущення учасниками формальних (несуттєвих, технічних) помилок. Також на розсуд Замовника формальними (несуттєвими, технічними) помилками вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме описки, орфографічні помилки, незначні текстуальні помилки, допущені учасником, або помилково вказана інформація з певних питань, відповідність якої можна встановити з інших документів, що входять до складу пропозиції учасника. Інформація зазначена у пропозиції ТОВ «Компанія Позитив» щодо умов відтермінування платежу на розсуд Замовника не є незначною та впливає на зміст пропозиції учасника. Визначення такої помилки технічною, як того вимагає ТОВ «Компанія Позитив», призведе до порушення такого принципу закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників.
Таким чином пропозиція ТОВ «Компанія Позитив» не відповідає вимогам Замовника та має бути відхилена.
Стосовно п. 2 Вимоги:
Відповідно Додатку 1 до Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав Ураїни» від 13.04.2016 р. №35 (далі-Порядок) тривалість періоду уточнень якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50000 гривень повинна бути не менше 3-х робочих днів, а тривалість періоду подання пропозицій – не менше 2-х робочих днів. Таким чином Замовник жодним чином не порушив вимог вищезазначеного Порядку. До того ж згідно п. 6.5 Порядку у період уточнення усі учасники мають можливість звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Згідно п. 7.1. Замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної Закупівлі до початку прийому пропозицій.
В тендерній документації Замовника чітко зазначено, що «Подання учасником пропозиції означає, що учасник ознайомився з вимогами замовника і згоден надати у пропозиції усі затребувані документи.»
Враховуючи все вищезазначене Замовник не тільки не встановлював жодних дискримінаційних вимог учасникам, але й не несе відповідальність за бездіяльність учасників та відсутність у них необхідних документів.
Стосовно п. 3 Вимоги:
В п. 6 інформації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель Замовником чітко зазначено, що після закінчення аукціону Учасник, кандидат в переможці, пропозиція якого знаходиться в статусі «кандидат очікує рішення», повинен протягом 1 робочого дня прикріпити в систему (в сканованому вигляді, в форматі PDF) документи, які вимагаються Замовником:
-пропозицію з цінами з якими Учасник переміг на аукціоні
-заповнений Проект договору.
Оскільки аукціон відбувся 13.08.2018 р., Учасник, кандидат в переможці, повинен був прикріпити в систему заповнений Проект договору не пізніше 14.08.2018 р. ТОВ «Компанія Позитив» прикріпило проект договору в систему лише 19.08.2018 р., тим самим порушив вимоги зазначені у документації Замовника. Щодо твердження Учасника щодо необхідності погодження та затвердження відповідного договору із Замовником, як вже зазначалося раніше згідно п. 6.5 Порядку у період уточнення усі учасники мають можливість звернутися до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Внесення змін до Проекту договору після закінчення періоду уточнення не можливе та порушує основні принципи здійснення закупівель, а саме принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином пропозиція ТОВ «Компанія Позитив» не відповідає вимогам Замовника зазначеним у документації закупівлі і повинна бути відхилена.
Щодо Вашого безпідставного твердження у зацікавленості Замовника в проведенні закупівлі з певним учасником нагадуємо, що відповідно ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» під час закупівлі товарів вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 і 3 цієї частини (тобто меншою за 200000 грн.) Замовник має право здійснити закупівлю як з використанням електронної системи закупівель, так і без використання вищезазначеної системи. У разі здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель Замовник повинен оприлюднити звіт про укладений договір в системі електронних закупівель.
Саме використання електронної системи закупівель з метою відбору постачальників товарів та укладення з ними відповідних договорів доводить зацікавленість Замовника у дотриманні таких принципів здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, запобігання корупційним діям та зловживанням.
Також нагадуємо Вам, що згідно Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. №35 саме Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Якщо пропозиція Учасника відповідає умовам Закупівлі, Замовник визначає такого Учасника Переможцем та публікує в Системі документ з відповідним рішенням.
Згідно п 7. Документації закупівлі «Відхилення пропозицій» Замовником зазначено, що:
У разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником на момент проведення оцінки та (або) ненадання Учасником в паперовому вигляді, ВСІХ копій документів, що були прикріплені учасником в системі проведення електронних закупівель, завірених підписом та печаткою учасника, Замовнику Переможцем ДО укладання договору про закупівлю - Замовник має право дискваліфікувати учасника.
Тим самим ми наголошуємо, що саме Замовник має право на свій розсуд та керуючись основними принципами здійснення закупівель приймати рішення щодо переможця Закупівлі.
Згідно п. 13.1 вищезазначеного Порядку усі спори між Учасником та Замовником, що виникли при проведенні Закупівлі, вирішуються згідно з положеннями, наведеними у цьому порядку, або згідно діючого законодавства України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Відповідь на Вимогу 28.08.2018 13:03
Дата подачі:
28.08.2018 13:03
Вимога
Без відповіді
щодо прийняття неправомірного рішення
Номер:
6edce8e036024786963e6092d4ad8f52
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-03-000150-b.b2
Назва:
щодо прийняття неправомірного рішення
Вимога:
повний текст вимоги викладено у вкладені
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.docx 22.08.2018 16:57
Дата подачі:
22.08.2018 16:57
Вимога
Відкликано скаржником
Оскарження
Номер:
703fe34775c344c48be96a43fdd1b50e
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-03-000150-b.c1
Назва:
Оскарження
Вимога:
Оскарження Аеропорт Запоріжжя
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Запоріжжя" було проведено закупівлю ID a93ab7277a5a4e6ea3739198789975d2 UA-2018-08-03-000150-b на Металопластикові вікна та двері.
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ТОВ "Компанія Позитив";
2. ТОВ ВКФ НІКС-М.
За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ "Компанія Позитив".
Детально ознайомившись з тендерною пропозицією учасника ТОВ "Компанія Позитив", зазначаємо, що в її складі відсутні наступні документи:
1.Згідно тендерного завдання КП Міжнародний Аеропорт Запоріжжя відстрочка платежу після підписання Акту виконаних робіт становить 60 календарних дней. Но підприємство Позитив не погоджується з тендерним завданням і прикріпили гарантійний лист про те, що вони згодні працювати з відстрочкою платежу 30 банківських днів після поставкі.Це суперечить умовам тендерної завдання п.4..
2.В протоколі випробувань на склопакет відсутній склопакет 4sol-16Ар-4 і (який пропонують) .тобто на запропонований склопакет відсутній протокол випробувань.
3.Паспорт на виріб надали на профіль Olimpia склопакет 4-16-4., що не відповідає тендерному завдання п.5
4.Учаснік НЕ прикріпив Договір протягом 1 робочого дня прикріпити в систему як вимагалося в тендерному завданні п.6.
Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний був дискваліфікувати учасника ТОВ "Компанія Позитив" і приступити до розгляду пропозиції наступного.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ "Компанія Позитив" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
З повагою,
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження 15.08.2018 17:05
Дата подачі:
15.08.2018 17:06
Вирішення:
Оскарження прийнято до розгляду.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
17.08.2018 11:40