-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (Супровід перевезення наркотичних засобів)
Закупівля здійснюється з метою виконання Замовником програми Глобального фонду для боротьби зі СНІДом, туберкульозом та малярією «Стійка відповідь на епідемії ВІЛ і ТБ в умовах війни та відновлення України» Закупівля здійснюється без ПДВ.
Торги відмінено
155 400.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 777.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 777.00 UAH
Період оскарження:
02.12.2024 18:02 - 07.12.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
d481d920e74e4791b2d242cb6714aec2
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-02-017005-a.a1
Назва:
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Не відповідність Анкети для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів та листа-відгука до вимог тендерної документації, яка надана Управлінням поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві (далі - Учасник).
Не надання скан-копії ліцензії на провадження охоронної діяльності Учасником.
Вартість послуг, а саме: 1 години супроводу (в т.ч. охорони) однією людиною вантажів під час їх розвезення по території України є низькою.
Пов'язані документи:
Учасник
- Довідка-Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за кодом ДК 0212015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Супровід перевезення наркотичних засобів) вих.№2708434601-2024 від 09 грудня 2024 року 18.12.2024 11:02
- Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 18.12.2024 11:02
- Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві від 09 грудня 2024 року вих. №2714/43/46/01-2024 18.12.2024 11:02
- Лист ТОВ «Фарма Старт» 18.12.2024 11:02
- Ліцензія на охоронну діяльність видана Міністерством внутрішніх справ України № 1461 від 13.11.2015р. 18.12.2024 11:02
- sign.p7s 18.12.2024 11:30
- рішення від 20.12.2024 № 20296.pdf 20.12.2024 15:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.12.2024 № 20747.pdf 27.12.2024 16:36
- рішення від 27.12.2024 № 20747.pdf 27.12.2024 16:37
- Пояснення на скаргу ДПСЗ_UUA-2024-12-02-017005-a.a1.docx 24.12.2024 21:03
- Поясненння на скаргу ДПСЗ.pdf 24.12.2024 21:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.12.2024 12:09
Дата розгляду скарги:
27.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.12.2024 15:49
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.12.2024 16:38
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
fb9d0d83d84b47caab3618be8cdf2d5a
Заголовок пункту скарги:
Скарга
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) скарга на рішення замовника подається у порядку та строки, визначені статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей.
Державне підприємство «Медичні закупівлі України» (далі також – Замовник) оголосило відкриті торги UA-2024-12-02-017005-а за предметом закупівлі ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Супровід перевезення наркотичних засобів), очікуваною вартістю 155 400,00 грн., в якому ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ (далі – Скаржник) взяло участь.
Протоколом №201 від 16.12.2024р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовник визначив переможцем процедури закупівлі Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві та відповідно Замовник розмістив в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 16.12.2024р.
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ не погоджується з зазначеними рішенням Замовника. Вказане рішення замовника порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції. Окрім того, Скаржник вважає, що Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель перебачений ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що у свою чергу призводить до порушення прав та інтересів Скаржника. Скаржник вважає рішення Замовника необґрунтованим та хибним, зважаючи на те, що пропозиція Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві не відповідає вимогам тендерної документації та мала бути відхиленою Замовником з наступних підстав:
Відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Тобто, переможцем може бути лише той учасник, пропозиція якого повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Підстава №1 для відхилення тендерної пропозиції Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві:
Виявлена скаржником невідповідність:
Додаток № 2-а до тендерної документації – «Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів» заповнена не в повному обсязі, а саме, в п.3 відсутня інформація про власників (учасників/засновників/акціонерів) Компанії (Організації) (частки яких разом складуть 100%).
Обґрунтування:
Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну*, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження файла/-ів з інформацією, перелік якої визначено в Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації серед документів, які має надати учасник, є Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів (за формою, наведеною в Додатку 2-а) (пункт 4.1. розділу «І. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ»).
Також, відповідно до пункту 2 розділу «ІІ. ВИМОГИ ДО ДОКУМЕНТІВ (ІНФОРМАЦІЇ), ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ» Додатку 2 до тендерної документації Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію Учасника у випадках, якщо документи тендерної пропозиції складені не за встановленою Додатками формою, а в довільній формі, що за змістом відповідає встановленій Замовником формі, і при цьому в складі пропозиції наявна інформація, яка вимагалася тендерною документацією закупівлі (не поширюється на вимогу 4.1 розділу I цього Додатка).
Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві в складі тендерної пропозиції надали Анкету для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів від 09 грудня 2024 року вих. №2714/43/46/01-2024, яка заповнена не в повному обсязі, а саме, в п.3 відсутня інформація про власників (учасників/засновників/акціонерів) Компанії (Організації) (частки яких разом складуть 100%), що не відповідає вимогам тендерної документації.
Підстава №2 для відхилення тендерної пропозиції Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві:
Виявлена скаржником невідповідність:
Лист відгук ТОВ «Фарма Старт» не відповідає вимогам тендерної документації.
Обґрунтування:
Відповідно до п. 1.2. розділу «І. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ» Додатку 2 тендерної документації учасник має надати скан-копію/-ї (з оригіналу та/або копії) акта/-ів наданих послуг, та/або лист відгук від отримувача, та/або інші документи, які підтверджують факт виконання послуги згідно з наданим договором/-ами.
Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві в складі тендерної пропозиції надали лист ТОВ «Фарма Старт» (без дати та номеру).
Лист ТОВ «Фарма Старт» не містить інформації, яка підтверджує факт виконання послуги згідно з наданим аналогічним договором (договір №7-Д/2016 від 19.01.2016 року).
Лист ТОВ «Фарма Старт» містить лише описові, загальні враження про Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві, та не містить жодної інформації про вчасність та якість надання послуг, чи надані послуги в повному обсязі, чи були претензії до надавача послуг та чи надавались послуги відповідно до умов договору №7-Д/2016 від 19.01.2016 року.
Також, лист ТОВ «Фарма Старт» не містить дати його складання, а тому не можна перевірити коли він був підписаний та чи мала особа на той час право підпису цього листа.
Таким чином, лист ТОВ «Фарма Старт» не підтверджує факт виконання послуги згідно з наданим аналогічним договором, а тому не відповідає вимогам тендерної документації.
Підстава №3 для відхилення тендерної пропозиції Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві:
Виявлена скаржником невідповідність:
Ліцензія на охоронну діяльність видана Міністерством внутрішніх справ України № 1461 від 13.11.2015р. має помилку в найменуванні юридичної особи (її філій, інших відокремлених підрозділів) або прізвище, ім’я по батькові фізичної особи-підприємця.
Обґрунтування:
Відповідно до п.6 розділу «І. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ» Додатку 2 тендерної документації учасник має надати підтвердження наявності ліцензії на провадження охоронної діяльності, тобто скан-копію ліцензії на провадження охоронної діяльності.
Учасник в складі тендерної пропозиції надав ліцензію на охоронну діяльність № 1461 від 13.11.2015р., де в найменуванні юридичної особи (її філій, інших відокремлених підрозділів) або прізвище, ім’я по батькові фізичної особи-підприємця, вказано – УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ З ФІЗИНОЇ БЕЗПЕКИ В М.КИЄВІ. Але, учасник, згідно тендера - Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві.
Таким чином, учасник порушує п.6 розділу «І. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ» Додатку 2, тобто, не надав скан-копію ліцензії на провадження охоронної діяльності.
Підстава №4 для відхилення тендерної пропозиції Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві:
Виявлена скаржником невідповідність:
1 година супроводу (в т.ч. охорона) однією людиною вантажів, під час їх розвезення по території України є низькою.
Обґрунтування:
Відповідно до умов тендерної документації, а саме в Додатку №1 (Довідка/Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Супровід перевезення наркотичних засобів)) Замовник процедури закупівлі – Державне підприємство «Медичні закупівлі» визначив основні вимоги до обсягу предмета закупівлі послуг, а саме:
Таблиця:
9. Вимоги до обсягу предмета закупівлі послуг з митно-брокерського обслуговування товарів
1. Розрахунок послуг здійснюється від моменту передачі об’єкта під охорону до кінцевої точки доставки охороняємого об’єкта.
2. Можливість надання для супроводу одночасно не менше 8 (восьми) супроводжуючих (охоронців (із розрахунку 2 супроводжуючих на 1 маршрут, 4 різні маршрути по території України одночасно)) - 300 годин
3. Можливість надання для супроводу не менше 4 (чотирьох) спеціально обладнаних транспортних засобів спеціального призначення (розрахунок 1 автомобіль на маршрут) –
2 300 кілометрів
10. Вартість послуг складає:
10.1 * 1 година супроводу (в т.ч. охорона) однією людиною вантажів, під час їх розвезення по території України
10.2 * 1 (один) кілометр проїзду автомобіля супроводу (у т.ч. охорони) під час розвезення товару, по території України
Відповідно до визначених умов Учасник закупівлі - Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві зазначив вартість послуг у розмірі:
* 1 година супроводу (в т.ч. охорона) однією людиною вантажів, під час їх розвезення по території України – складає 200 грн.
Звертаємо увагу, що зазначена вартість послуг є низькою, враховуючи, що послуги будуть надаватись лише до моменту вручення вантажу (вміст яких складають наркотичні засоби), тобто зворотній шлях за відсутністю вантажу здійснюється за рахунок Виконавця/Учасника.
Враховуючи вищевикладене, Замовник незаконно визначив переможцем Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві, а відповідно тендерна пропозиція цього Учасника мала бути відхилена Замовником на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Керуючись вище викладеним, ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ вважає, що рішення замовника про визначення переможцем Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві є необґрунтованим, протиправним, таким, що порушує права ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ, порушує норми законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей, звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою за захистом наших порушених прав та інтересів.
Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, Закону,
Державне підприємство «Медичні закупівлі України» (далі також – Замовник) оголосило відкриті торги UA-2024-12-02-017005-а за предметом закупівлі ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Супровід перевезення наркотичних засобів), очікуваною вартістю 155 400,00 грн., в якому ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ (далі – Скаржник) взяло участь.
Протоколом №201 від 16.12.2024р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовник визначив переможцем процедури закупівлі Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві та відповідно Замовник розмістив в електронній системі закупівель (далі – ЕСЗ) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 16.12.2024р.
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ не погоджується з зазначеними рішенням Замовника. Вказане рішення замовника порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерної пропозиції. Окрім того, Скаржник вважає, що Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель перебачений ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що у свою чергу призводить до порушення прав та інтересів Скаржника. Скаржник вважає рішення Замовника необґрунтованим та хибним, зважаючи на те, що пропозиція Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві не відповідає вимогам тендерної документації та мала бути відхиленою Замовником з наступних підстав:
Відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Тобто, переможцем може бути лише той учасник, пропозиція якого повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Підстава №1 для відхилення тендерної пропозиції Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві:
Виявлена скаржником невідповідність:
Додаток № 2-а до тендерної документації – «Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів» заповнена не в повному обсязі, а саме, в п.3 відсутня інформація про власників (учасників/засновників/акціонерів) Компанії (Організації) (частки яких разом складуть 100%).
Обґрунтування:
Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну*, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження файла/-ів з інформацією, перелік якої визначено в Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації серед документів, які має надати учасник, є Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів (за формою, наведеною в Додатку 2-а) (пункт 4.1. розділу «І. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ»).
Також, відповідно до пункту 2 розділу «ІІ. ВИМОГИ ДО ДОКУМЕНТІВ (ІНФОРМАЦІЇ), ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ» Додатку 2 до тендерної документації Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерну пропозицію Учасника у випадках, якщо документи тендерної пропозиції складені не за встановленою Додатками формою, а в довільній формі, що за змістом відповідає встановленій Замовником формі, і при цьому в складі пропозиції наявна інформація, яка вимагалася тендерною документацією закупівлі (не поширюється на вимогу 4.1 розділу I цього Додатка).
Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві в складі тендерної пропозиції надали Анкету для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів від 09 грудня 2024 року вих. №2714/43/46/01-2024, яка заповнена не в повному обсязі, а саме, в п.3 відсутня інформація про власників (учасників/засновників/акціонерів) Компанії (Організації) (частки яких разом складуть 100%), що не відповідає вимогам тендерної документації.
Підстава №2 для відхилення тендерної пропозиції Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві:
Виявлена скаржником невідповідність:
Лист відгук ТОВ «Фарма Старт» не відповідає вимогам тендерної документації.
Обґрунтування:
Відповідно до п. 1.2. розділу «І. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ» Додатку 2 тендерної документації учасник має надати скан-копію/-ї (з оригіналу та/або копії) акта/-ів наданих послуг, та/або лист відгук від отримувача, та/або інші документи, які підтверджують факт виконання послуги згідно з наданим договором/-ами.
Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві в складі тендерної пропозиції надали лист ТОВ «Фарма Старт» (без дати та номеру).
Лист ТОВ «Фарма Старт» не містить інформації, яка підтверджує факт виконання послуги згідно з наданим аналогічним договором (договір №7-Д/2016 від 19.01.2016 року).
Лист ТОВ «Фарма Старт» містить лише описові, загальні враження про Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві, та не містить жодної інформації про вчасність та якість надання послуг, чи надані послуги в повному обсязі, чи були претензії до надавача послуг та чи надавались послуги відповідно до умов договору №7-Д/2016 від 19.01.2016 року.
Також, лист ТОВ «Фарма Старт» не містить дати його складання, а тому не можна перевірити коли він був підписаний та чи мала особа на той час право підпису цього листа.
Таким чином, лист ТОВ «Фарма Старт» не підтверджує факт виконання послуги згідно з наданим аналогічним договором, а тому не відповідає вимогам тендерної документації.
Підстава №3 для відхилення тендерної пропозиції Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві:
Виявлена скаржником невідповідність:
Ліцензія на охоронну діяльність видана Міністерством внутрішніх справ України № 1461 від 13.11.2015р. має помилку в найменуванні юридичної особи (її філій, інших відокремлених підрозділів) або прізвище, ім’я по батькові фізичної особи-підприємця.
Обґрунтування:
Відповідно до п.6 розділу «І. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ» Додатку 2 тендерної документації учасник має надати підтвердження наявності ліцензії на провадження охоронної діяльності, тобто скан-копію ліцензії на провадження охоронної діяльності.
Учасник в складі тендерної пропозиції надав ліцензію на охоронну діяльність № 1461 від 13.11.2015р., де в найменуванні юридичної особи (її філій, інших відокремлених підрозділів) або прізвище, ім’я по батькові фізичної особи-підприємця, вказано – УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ З ФІЗИНОЇ БЕЗПЕКИ В М.КИЄВІ. Але, учасник, згідно тендера - Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві.
Таким чином, учасник порушує п.6 розділу «І. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ» Додатку 2, тобто, не надав скан-копію ліцензії на провадження охоронної діяльності.
Підстава №4 для відхилення тендерної пропозиції Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві:
Виявлена скаржником невідповідність:
1 година супроводу (в т.ч. охорона) однією людиною вантажів, під час їх розвезення по території України є низькою.
Обґрунтування:
Відповідно до умов тендерної документації, а саме в Додатку №1 (Довідка/Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Супровід перевезення наркотичних засобів)) Замовник процедури закупівлі – Державне підприємство «Медичні закупівлі» визначив основні вимоги до обсягу предмета закупівлі послуг, а саме:
Таблиця:
9. Вимоги до обсягу предмета закупівлі послуг з митно-брокерського обслуговування товарів
1. Розрахунок послуг здійснюється від моменту передачі об’єкта під охорону до кінцевої точки доставки охороняємого об’єкта.
2. Можливість надання для супроводу одночасно не менше 8 (восьми) супроводжуючих (охоронців (із розрахунку 2 супроводжуючих на 1 маршрут, 4 різні маршрути по території України одночасно)) - 300 годин
3. Можливість надання для супроводу не менше 4 (чотирьох) спеціально обладнаних транспортних засобів спеціального призначення (розрахунок 1 автомобіль на маршрут) –
2 300 кілометрів
10. Вартість послуг складає:
10.1 * 1 година супроводу (в т.ч. охорона) однією людиною вантажів, під час їх розвезення по території України
10.2 * 1 (один) кілометр проїзду автомобіля супроводу (у т.ч. охорони) під час розвезення товару, по території України
Відповідно до визначених умов Учасник закупівлі - Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві зазначив вартість послуг у розмірі:
* 1 година супроводу (в т.ч. охорона) однією людиною вантажів, під час їх розвезення по території України – складає 200 грн.
Звертаємо увагу, що зазначена вартість послуг є низькою, враховуючи, що послуги будуть надаватись лише до моменту вручення вантажу (вміст яких складають наркотичні засоби), тобто зворотній шлях за відсутністю вантажу здійснюється за рахунок Виконавця/Учасника.
Враховуючи вищевикладене, Замовник незаконно визначив переможцем Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві, а відповідно тендерна пропозиція цього Учасника мала бути відхилена Замовником на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Керуючись вище викладеним, ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ вважає, що рішення замовника про визначення переможцем Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві є необґрунтованим, протиправним, таким, що порушує права ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА СПЕЦІАЛЬНОГО ЗВ'ЯЗКУ, порушує норми законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема Закону та Особливостей, у зв’язку з чим, керуючись статтею 18 Закону та у строк, визначений абзацом 3 пункту 56 Особливостей, звертаємось до Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) зі скаргою за захистом наших порушених прав та інтересів.
Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, Закону,
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОШУ 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем Управління поліції охорони з фізичної безпеки в м. Києві ухвалене протоколом №201 від 16.12.2024р. 3. Зобов’язати Замовника скасувати повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2024-12-02-017005-а. 4. Зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі з дотриманням норм чинного законодавства.