-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Електрична енергія та супутні послуги, зокрема послуг з постачання та передачі електричної енергії та без врахування послуг з розподілу
Завершена
396 453.75
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 964.54 UAH
мін. крок: 1% або 3 964.54 UAH
Період оскарження:
02.12.2024 18:12 - 07.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Неправомірні дії Замовника
Номер:
b94e06268ba24303b82dece269d3d2b6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-02-017086-a.a1
Назва:
Неправомірні дії Замовника
Скарга:
Відповідно до протоколу № 19 від 13.12.2024 тендерну пропозицію учасника – ТОВ «ЗБУТ – ЕНЕРГО ПЛЮС» було відхилено, виходячи з наступного: Учасник не надав копію заповненої форми згідно додатку 8 до Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, з інформацію щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання за 2023р. наданого до НКРЕКП, підписану уповноваженою особою Учасника.
По – перше, запитувана Замовником інформація відповідає додатку № 8 щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання за формою, затвердженою постанови НКРЕКП №375 від 12.06.2018 р.
Звертаємо увагу, що у додатку № 8 вказаної постанови, заповнюється інформація щодо діяльності кол-центрів, а також (дослівно) «сума компенсацій, виплачена споживачам у звітному періоді, тис. грн».Тобто вказана форма заповнюється та подається до НКРЕКП у випадку наявності у постачальника підстав та випадків саме виплат компенсації споживачів. Оскільки у Учасника таких випадків не було, то і форма не подається.
Про вказані обставини було повідомлено Замовника відповідною довідкою № 1707-619—е від 04.12.2024. Також згідно з даними офіційного сайту НКРЕП (https://www.nerc.gov.ua/derzhavnij-kontrol/formi-zvitnosti-nkrekp) подання вказаної форми до НКРЕКП не передбачено.По-друге, дана вимога Замовника є необґрунтованою і дискримінаційною оскільки відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (EN 50160:2022, IDТ) та Національний стандарт ДСТУ EN 3466-96. Вказаними стандартами дана вимога не передбачена. За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині. Крім того, жодними іншими нормативно-правовим актами, ліцензійним умовами тощо, не передбачено обов’язку для постачальника електричної енергії отримувати зазначений вище документ. Але не дивлячись на вказане, Скаржник надав всю інформацію, що передбачає відповідна форма № 8.
Окремо слід зауважити, що відповідно до п.п. 1.6 п. 1 розділу ІІІ ТД «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Також відповідно до п.п. 4 п. розділу V ТД «Оцінка тендерної пропозиції» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Також, просимо при розгляді даного повідомлення врахувати наступне.
Згідно з п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (далі — ТД) — документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. У ТД замовник визначає свої вимоги до товару (послуги, роботи), які він має намір закупити, а також до постачальника предмета закупівлі, який повинен виконати умови ТД. Вимоги до ТД викладені у ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог також порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Разом з цим, ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (далі — дискримінаційні вимоги або дискримінаційні умови). Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 5 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 1 ст. 12 Закону встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.
Отже, головна ознака умов ТД, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Пов'язані документи:
Учасник
- довідка по ф дод 8 НКРЕКП та комерц якість послуг.pdf 16.12.2024 10:24
- довідка по ф дод 8 НКРЕКП та комерц якість послуг.pdf.p7s 16.12.2024 10:24
- Протокол.PDF 16.12.2024 10:24
- Скарга від 16.12.docx.p7s 16.12.2024 10:24
- Скарга від 16.12.docx 16.12.2024 10:24
- ТД_Електроенергія_без_розподілу_2025р.doc 16.12.2024 10:25
- Скарга від 16.12.pdf 16.12.2024 10:25
- Текст «ДСТУ 3466-96 Якість електричної енергії. Терміни та визначення».pdf 16.12.2024 10:25
- Текст «ДСТУ EN 50160_2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160_2022, IDT)» (1).pdf 16.12.2024 10:25
- sign.p7s 16.12.2024 10:25
- рішення від 18.12.2024 № 20123.pdf 18.12.2024 17:16
- інформація про резолютивну частину рішення від 25.12.2024 № 20593.pdf 26.12.2024 11:53
- рішення від 25.12.2024 № 20593.pdf 26.12.2024 13:03
- Пояснення 20.12.2024 18:08
- Пояснення 20.12.2024 18:08
- Протокол уповноваженої особи № 19 від 13.12.2024 20.12.2024 18:08
- Постанова НКРЕКП від 12.06.2018р. № 375 «Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання» 20.12.2024 18:08
- Тендерна документація у закупівлі UA-2024-12-02-017086-a. 20.12.2024 18:08
- Додаток 8 “Інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг електропостачальника та сум наданих компенсацій за недотримання гарантованих стандартів якості надання послуг” до Порядку 20.12.2024 18:08
- Довідка Скаржника № 1707-619-е від 04.12.2024. 20.12.2024 18:08
- Довідка Скаржника № 1707-15-е від 02.12.2024р. 20.12.2024 18:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.12.2024 10:39
Дата розгляду скарги:
25.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.12.2024 17:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.12.2024 13:03
Дата виконання рішення Замовником:
26.12.2024 14:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З рішенням №20593-р/пк-пз від 25.12.2024 згоден
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f5ff6cee174a4f97968bea696d06c4ff
Заголовок пункту скарги:
Неправомірні дії Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до протоколу № 19 від 13.12.2024 тендерну пропозицію учасника – ТОВ «ЗБУТ – ЕНЕРГО ПЛЮС» було відхилено, виходячи з наступного: Учасник не надав копію заповненої форми згідно додатку 8 до Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання, з інформацію щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання за 2023р. наданого до НКРЕКП, підписану уповноваженою особою Учасника.
По – перше, запитувана Замовником інформація відповідає додатку № 8 щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання за формою, затвердженою постанови НКРЕКП №375 від 12.06.2018 р.
Звертаємо увагу, що у додатку № 8 вказаної постанови, заповнюється інформація щодо діяльності кол-центрів, а також (дослівно) «сума компенсацій, виплачена споживачам у звітному періоді, тис. грн».Тобто вказана форма заповнюється та подається до НКРЕКП у випадку наявності у постачальника підстав та випадків саме виплат компенсації споживачів. Оскільки у Учасника таких випадків не було, то і форма не подається.
Про вказані обставини було повідомлено Замовника відповідною довідкою № 1707-619—е від 04.12.2024. Також згідно з даними офіційного сайту НКРЕП (https://www.nerc.gov.ua/derzhavnij-kontrol/formi-zvitnosti-nkrekp) подання вказаної форми до НКРЕКП не передбачено.По-друге, дана вимога Замовника є необґрунтованою і дискримінаційною оскільки відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (EN 50160:2022, IDТ) та Національний стандарт ДСТУ EN 3466-96. Вказаними стандартами дана вимога не передбачена. За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині. Крім того, жодними іншими нормативно-правовим актами, ліцензійним умовами тощо, не передбачено обов’язку для постачальника електричної енергії отримувати зазначений вище документ. Але не дивлячись на вказане, Скаржник надав всю інформацію, що передбачає відповідна форма № 8.
Окремо слід зауважити, що відповідно до п.п. 1.6 п. 1 розділу ІІІ ТД «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Також відповідно до п.п. 4 п. розділу V ТД «Оцінка тендерної пропозиції» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Також, просимо при розгляді даного повідомлення врахувати наступне.
Згідно з п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (далі — ТД) — документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. У ТД замовник визначає свої вимоги до товару (послуги, роботи), які він має намір закупити, а також до постачальника предмета закупівлі, який повинен виконати умови ТД. Вимоги до ТД викладені у ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог також порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Разом з цим, ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (далі — дискримінаційні вимоги або дискримінаційні умови). Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 5 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 1 ст. 12 Закону встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.
Отже, головна ознака умов ТД, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
По – перше, запитувана Замовником інформація відповідає додатку № 8 щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання за формою, затвердженою постанови НКРЕКП №375 від 12.06.2018 р.
Звертаємо увагу, що у додатку № 8 вказаної постанови, заповнюється інформація щодо діяльності кол-центрів, а також (дослівно) «сума компенсацій, виплачена споживачам у звітному періоді, тис. грн».Тобто вказана форма заповнюється та подається до НКРЕКП у випадку наявності у постачальника підстав та випадків саме виплат компенсації споживачів. Оскільки у Учасника таких випадків не було, то і форма не подається.
Про вказані обставини було повідомлено Замовника відповідною довідкою № 1707-619—е від 04.12.2024. Також згідно з даними офіційного сайту НКРЕП (https://www.nerc.gov.ua/derzhavnij-kontrol/formi-zvitnosti-nkrekp) подання вказаної форми до НКРЕКП не передбачено.По-друге, дана вимога Замовника є необґрунтованою і дискримінаційною оскільки відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (EN 50160:2022, IDТ) та Національний стандарт ДСТУ EN 3466-96. Вказаними стандартами дана вимога не передбачена. За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині. Крім того, жодними іншими нормативно-правовим актами, ліцензійним умовами тощо, не передбачено обов’язку для постачальника електричної енергії отримувати зазначений вище документ. Але не дивлячись на вказане, Скаржник надав всю інформацію, що передбачає відповідна форма № 8.
Окремо слід зауважити, що відповідно до п.п. 1.6 п. 1 розділу ІІІ ТД «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Також відповідно до п.п. 4 п. розділу V ТД «Оцінка тендерної пропозиції» відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Також, просимо при розгляді даного повідомлення врахувати наступне.
Згідно з п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація (далі — ТД) — документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. У ТД замовник визначає свої вимоги до товару (послуги, роботи), які він має намір закупити, а також до постачальника предмета закупівлі, який повинен виконати умови ТД. Вимоги до ТД викладені у ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі — Закон).
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог також порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Разом з цим, ч. 4 ст. 22 Закону заборонено встановлювати у ТД вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (далі — дискримінаційні вимоги або дискримінаційні умови). Заборона на встановлення дискримінаційних вимог випливає також з інших вимог Закону. Зокрема, ст. 5 Закону визначено, що одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Ст. 5 Закону встановлює наступні правила, покликані забезпечити недискримінацію учасників: рівність умов участі у закупівлях учасників всіх форм власності та організаційно правових форм; обов'язок замовника забезпечити вільний доступ всім учасникам до інформації про закупівлю; заборона замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч. 1 ст. 12 Закону встановлює вимоги, зокрема до Prozorro, зазначаючи про те, що електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію.
Отже, головна ознака умов ТД, за якою їх можна віднести до дискримінаційних — це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими у порівнянні з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об'єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Шляхом включення до тендерної документації дискримінаційних умов замовник (навмисно або ні) необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним постачальникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
×
-
Назва доказу:
Національний стандарт ДСТУ EN 3466-96.
-
Повʼязаний документ:
Текст «ДСТУ 3466-96 Якість електричної енергії. Терміни та визначення».pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ EN 50160:2023 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (EN 50160:2022, IDТ).
-
Повʼязаний документ:
Текст «ДСТУ EN 50160_2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160_2022, IDT)» (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація Замовника
-
Повʼязаний документ:
ТД_Електроенергія_без_розподілу_2025р.doc
-
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол.PDF
-
-
Назва доказу:
Довідка № 1707-619—е від 04.12.2024
-
Повʼязаний документ:
довідка по ф дод 8 НКРЕКП та комерц якість послуг.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
ПРОСИМО: скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЗБУТ-ЕНЕРГО ПЛЮС" в рамках відкритих торгів UA-2024-12-02-017086-a та зобов’язати замовника прийняти тендерну пропозицію ТОВ "ЗБУТ-ЕНЕРГО ПЛЮС".