• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з утилізації лікарських препаратів за ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ДК 021:2015 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами)

Торги не відбулися

82 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 820.00 UAH
Період оскарження: 02.12.2024 16:18 - 26.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА На умови тендерної документації

Номер: 566bccb912c048899a04445ac78738f9
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-02-014871-a.b1
Назва: СКАРГА На умови тендерної документації
Скарга:
Дата розгляду скарги: 18.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.12.2024 15:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.12.2024 16:33
Дата виконання рішення Замовником: 24.12.2024 15:01
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до Рішення Комісії Антимонопольного комітету №20158-р/пк-пз від 18.12.2024р повідомляємо, що Замовником були внесені зміни до тендерної документації за процедурою Закупівлі за ідентифікатором: № UA-2024-12-02-014871-a.
Автор: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Володимир Андреєв +380502507677 andreev.aenergo@gmail.com https://aenergo.com.ua/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f51a2f71f72f4b78b2db323fe0992b88
Заголовок пункту скарги: Уважно ознайомившись з умовами Тендерної документації (далі- Документація) Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури закупівлі, вважає, що документація містить дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, що грубо порушує процедуру закупівлі згідно норм чинного законодавства України
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 02.12.2024 року КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: Послуги з утилізації лікарських препаратів за ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (ДК 021:2015 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами) з очікуваною вартістю 82 000,00 грн. з ПДВ (далі – Процедура закупівлі).

Уважно ознайомившись з умовами Тендерної документації (далі- Документація) Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури закупівлі, вважає, що документація містить дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, що грубо порушує процедуру закупівлі згідно норм чинного законодавства України, саме:
-Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі –Закон);
- Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).



Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують.

Відповідно до додатку 2 до тендерної документації замовник визначає Операції з управління відходами «видалення», «відновлення» до відходу 18 01 09 Лікарські препарати інші, ніж зазначені за кодом 18 01 08. Скаржник не погоджується з встановленням вимоги щодо операції «відновлення» в умовах тендерної документації виходячи з наступного:

Замовник в Додатку 2 визначає, що «Здійснення заходів щодо управління з медичними та небезпечними відходами повинно проводиться у відповідності до вимог Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами, що затверджені наказом МОЗ України від 08.06.2015 № 325 ( у редакції наказу Міністерства охорони здоров’я України від 06 вересня 2022 року № 1602 « Про затвердження Змін до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами»)». Відповідно до Розділу 5 Наказу МОЗ України №325 від 08.06.2015 року визначено:
V. Вимоги до відходів категорії В 1

1. До відходів категорії В належать контаміновані (забруднені) або потенційно контаміновані інфекційними агентами відходи, незалежно від місця їхнього утворення:
1) використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби (наприклад, голки, шприци з одягненою голкою, скальпелі та їхні леза, битий скляний посуд, внутрішньовенні катетери, ланцети для забору крові) забруднені біологічними рідинами;
2) імунобіологічні лікарські засоби, з первинною упаковкою лікарського засобу, яка не втратила цілісність:
із закінченим терміном придатності;
які зберігалися із порушенням холодового ланцюга;
із візуальними характеристиками, що змінилися, які не визначені в інструкції виробника (наприклад, наявність осаду та/або сторонніх домішок, зміна кольору і прозорості);
(…)
2. Відходи, визначені у підпунктах 1, 2 пункту 1 цього розділу, підлягають інсинерації.
Відповідно до пунтку 6 Розділу 1 Наказу №325 від 08.06.2015 року МОЗ України - інсинерація медичних відходів - контрольований процес спалювання медичних відходів у спеціальній печі (інсинераторі);
Скаржник провадить свою діяльність з управління небезпечними відходами на піставі ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами – Наказ Міндовкілля №329 від 29.03.2024 року за операціями з видалення відходів D10, D13, D15 на інсинераторному комплексі УТ300Д. Відповідно до технічного паспорту обладнання утилізатор термічний призначений для знищення (утилізації) шляхом спалювання різноманітного походження. Спалювання відходів УНЕМОЖЛИВЛЮЄ їх відновлення, відповідно неможливо провести операції з відновлення до відходів, що є предметом закупівлі ні фізично ні на законодавчому рівні.
Встановлення вимоги щодо операції «відновлення» до предмету закупівлі, Замовник обмежує участь Скаржника та порушує законодавство у сфері управління відходами.
Як доказ Скаржник надає комісії Наказ Міндовкілля №329 від 29.03.2024 року, Технічний паспорт на обладнання УТ300Д та документи на право власності обладнанням.

Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.



Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення вищевказаних вимог тендерної документації.

Згідно статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

Суб'єкт оскарження дійшов висновку, що у даній процедурі закупівлі Замовник порушує основні принципи здійснення процедури закупівель, зокрема принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, не дотримується вимог чинного законодавства України,


В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи інформацію викладену цій Скарзі, виниклі порушення Замовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов'язання Замовника внести зміни до умов тендерної документації визначені в мотивувальній частині Скарги.

З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника,

Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації