• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопрядку та громадського порядку на вказаному об`єкті, шляхом проведення патрулювання магістральних вулиць, що входять до Великодолинської селищної ради Одеського району Одеської області

ДК 021:2015 код 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопрядку та громадського порядку на вказаному об`єкті, шляхом проведення патрулювання магістральних вулиць, що входять до Великодолинської селищної ради Одеського району Одеської області)

Завершена

840 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 200.00 UAH
Період оскарження: 02.12.2024 15:44 - 22.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель (на дискримінаційні умови)

Номер: f570679f1c584677aa0d511d0f5f3632
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-02-013565-a.c1
Назва: СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель (на дискримінаційні умови)
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 18.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.12.2024 17:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.12.2024 19:17
Дата виконання рішення Замовником: 20.12.2024 14:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: Порушення усунуто Замовником шляхом внесення змін до тндерної документації.
Автор: ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД", Григорій Діногло +380503088810 fireagency.pride@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: b17d1338c68341c8a06dd6fbfa53dd43
Заголовок пункту скарги: Відповідно до пп. 1 п.1 додатку 3 до тендерної документації (надати: Сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження Учасника, в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до пп. 1 п.1 додатку 3 до тендерної документації: Додаткові вимоги до Учасника щодо надання послуг: для підтвердження наявності сертифікованого ПЦС надати: Сертифікат відповідності пункту централізованого спостереження Учасника, в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень, вимогам ДСТУ EN 50518:2019. Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» сертифікат повинен бути виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації. Сертифікат повинен бути чинним на кінцеву дату подання тендерної пропозиції.
ЛІЦЕНЗІЙНІ УМОВИ провадження охоронної діяльності затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі – Ліцензійні умови) не передбачають отримання сертифікатів пункту централізованого спостереження Учасника, в якості центру спостереження та приймання тривожних сповіщень, вимогам ДСТУ EN 50518:2019. На підтвердження надаємо копію вказаних ліцензійних умов.
Вказана вимога тендерної документації не узгоджується з вимогами чинного законодавства.
Окремо варто зазначити, що вказана вимога тендерної документації розрахована на учасників торгів, в яких наявний вищенаведений сертифікат відповідності, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні №6215-р/пк-пз від 08.04.2024 року.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 24196eb7786b421b806b837a3c166b61
Заголовок пункту скарги: Пп. 1 п.1 додатку 3 до тендерної документації (надати видані комендатурою Одеської області документ/и, що підтверджують право пересування по території м. Одеси та Одеської області під час дії комендантської години працівників Учасника та транспортних засобів Учасника)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 2. Відповідно до пп. 1 п.1 додатку 3 до тендерної документації: Додаткові вимоги до Учасника щодо надання послуг: видані комендатурою Одеської області документ/и, що підтверджують право пересування по території м. Одеси та Одеської області під час дії комендантської години працівників Учасника та транспортних засобів Учасника. Зазначені документи повинні бути чинними на кінцеву дату подання тендерної пропозиції; (Примітка: у випадку, якщо Учасник планує залучити для надання послуг субпідрядників, він у складі своєї пропозиції надає видані комендатурою Одеської області документи, що підтверджують право пересування по території м. Одеси та Одеської області під час дії комендантської години працівників та транспортних засобів таких субпідрядників.
Одеська обласна адміністрація прийняла Наказ «Про затвердження Порядку видачі перепусток комендатурою Одеської області» від 29.02.2024 року (надається до скарги).
Відповідно до вказаного наказу, для отримання перепусток потрібно подати заявку встановленого зразка, в які необхідно вказати інформацію про обґрунтування потреби у видачі перепусток на перебування в певний період доби на території, де запроваджено комендантську годину.
Потенційні учасники торгів, в тому числі Скаржник не мають належного обґрунтування для отримання перепусток. Належним обґрунтуванням буде наявність підписаного договору із замовником торгів, відповідно до якого потрібно буде надавати послуги охорони. Бажання взяти участь у вказаних торгах не надає належну підставу для отримання перепусток відповідно до вищенаведеного наказу.
Скаржник отримає вказані перепустки після підписання договору із замовником торгів на підставі договору.
Варто зазначити, що вимога про надання вказаних перепусток у складі тендерної пропозиції є логічно не послідовною.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 100be166adbd4c87abf8ea29cf81e950
Заголовок пункту скарги: пп. 7 п.1 додатку 3 до тендерної документації (надати копії документів, що підтверджують наявність прав та підстав застосування вогнепальної та травматичної зброї особовим складом, який надає послуги охорони на об’єктах та в складі груп швидкого реагування)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 3. Відповідно до пп. 7 п.1 додатку 3 до тендерної документації: Додаткові вимоги до Учасника щодо надання послуг: Вимоги до працівників Виконавця:
- відсутність судимостей;
- охоронники, повинні мати не нижче 3-го кваліфікаційного розряду;
- фізичний стан та здоров’я дозволяють працювати в охороні і нести цілодобове чергування;
- мають відповідати кваліфікаційним вимогам згідно встановлених Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг, пов’язаних з охороною державної та іншої власності та мати свідоцтва про робітничу кваліфікацію (посвідчення охоронця);
- знання інструкції та іншої документації з охорони об’єктів та їх виконання;
- знання встановленого порядку організації охорони та порядку дій у випадку спрацювання на об’єкті встановленої пожежної сигналізації, виникненні надзвичайної ситуації;
- копії документів, що підтверджують наявність прав та підстав застосування вогнепальної та травматичної зброї особовим складом, який надає послуги охорони на об’єктах та в складі груп швидкого реагування.

Відповідно до додатку 1 до тендерної документації (надається до скарги) будуть надаватись послуги з патрулювання.
У Ліцензійних умовах (надаються до скарги) відсутній вимоги до суб’єктів господарювання, які передбачають обов’язкову наявність права (дозволу) на зберігання, носіння та використання травматичної, та вогнепальної зброї.

Постановою Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 97 (дадаємо до скарги) затверджено перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності:
Бронежилети
Захисні каски
Газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії
Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії
Гумові кийки
Наручники пластикові (текстильні) одноразового використання
Електрошокові пристрої*
Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони*
*Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження.
Постановою Кабінету Міністрів України від 21.11.2018 № 957 (дадаємо до скарги) затверджено категорії об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах, зокрема:
18. Об’єкти та приміщення, які використовуються у сфері обігу та зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.
Слід зазначити, що Документація, зокрема, технічне завдання не містить інформації щодо необхідності надання послуг саме на об’єктах та приміщеннях, які використовуються у сфері обігу та зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів.
Взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають травматичну та вогнепальну зброю, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні № 3175-р/пк-пз від 20.02.2024 року.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: b865fff6d25c40f9aa9c420ea17e1ae0
Заголовок пункту скарги: пп. 7 п.1 додатку 3 до тендерної документації (надати переносні радіостанції (в кількості не менше 5 одиниць))
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 4. Відповідно до пп. 7 п.1 додатку 3 до тендерної документації: Додаткові вимоги до Учасника щодо надання послуг: Виконавець забезпечує за свій рахунок та своїми силами охоронців відповідною екіпіровкою: форменим одягом відповідної пори року, спеціальними засобами (мінімально: шоломи, бронежилети, гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії), які відповідають чинному законодавству та мобільним зв’язком, переносними радіостанціями (в кількості не менше 5 одиниць) радіусом дії не менше 1 км.
Для виконання договору достатньо мати лише 3 переносні радіостанції. Вимога про наявність 5 переносних радіостанцій є необґрунтованою та надмірною.
На підтвердження наявності 3 переносних радіостанцій надаємо договір оренди обладнання №16 від 17.10.2024 року.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації