-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охоронні послуги (послуги охорони приміщень за допомогою пунктів централізованого спостереження, спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням наряду охорони та технічне обслуговування системи сигналізації)
Завершена
370 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 850.00 UAH
Період оскарження:
02.12.2024 15:45 - 22.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі
Номер:
2e6ba07d5ac34330a40bc4ac9b95f4fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-02-012698-a.b1
Назва:
щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації при проведенні закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Аналогічний договір від 09.01.2023 року №0901-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпро.pdf 03.12.2024 14:32
- Скарга UA-2024-12-02-012698-a.pdf 03.12.2024 14:32
- 4. Рішення АМКУ від 22.02.2024 № 3388.pdf 03.12.2024 14:32
- Скарга UA-2024-12-02-012698-a.docx 03.12.2024 14:32
- 3. Аналогічний договір від 01.06.2021 року №0106 на надання охоронних послуг у м. Львів.pdf 03.12.2024 14:32
- 2. Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області.pdf 03.12.2024 14:32
- 5. Рішення колегії АМКУ від 29.03.2021 №6298.pdf 03.12.2024 14:32
- 6. Постанова Кабінету Міністрів України №960 від 11.02.2013 року.pdf 03.12.2024 14:32
- sign.p7s 03.12.2024 14:33
- рішення від 05.12.2024 № 19318.pdf 05.12.2024 15:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.12.2024 № 19841.pdf 13.12.2024 11:27
- рішення від 12.12.2024 № 19841.pdf 16.12.2024 18:16
- Пояснення.pdf 09.12.2024 16:01
- пояснення Антимонопольний.docx 09.12.2024 16:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.12.2024 17:18
Дата розгляду скарги:
12.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.12.2024 15:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.12.2024 18:18
Дата виконання рішення Замовником:
19.12.2024 14:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Головним управлінням Пенсійного фонду України у Львівській області, на виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України від 12 грудня 2024 року №19841-р/пк-пз 19 грудня 2024 року внесено зміни до тендерної документації за предметом закупівлі: Охоронні послуги (послуги охорони приміщень за допомогою пунктів централізованого спостереження, спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням наряду охорони та технічне обслуговування системи сигналізації)
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e4d97ab13d4148e8828c45da317cc17f
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п.1. Додатку 1 Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним.
Ми, як надавач охоронних послуг з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності структурного підрозділу (філії) та власного офісу у Львівській області, не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших потенційних учасників.
Охоронні послуги надаються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі Охоронні послуги (послуги охорони приміщень за допомогою пунктів централізованого спостереження, спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням наряду охорони та технічне обслуговування системи сигналізації) на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія ліценції поширюється на всю територію України, а отже, суб’єкти господарювання, які отримали ліцензую, мають право надавати охоронні послуги, що становлять предмет даної закупівлі, у тому числі і у Львівській області.
Ми, як учасник та переможець багатьох закупівель, маємо успішно виконані договори та договори які виконуються у різних містах і областях України без наявного там структурного підрозділу (філії) та власного офісу , оскільки маємо офіс, який розміщений в м. Києві.
Ми, як надавач охоронних послуг з великим позитивним досвідом роботи у вказаній сфері, за відсутності структурного підрозділу (філії) та власного офісу у Львівській області, не має можливості прийняти участь у закупівлі, що є дискримінаційним і по відношенню до інших потенційних учасників.
Охоронні послуги надаються суб'єктами господарювання на підставі отриманої Ліцензії. Тобто, учасники можуть і повинні надавати вказані у даній процедурі закупівлі Охоронні послуги (послуги охорони приміщень за допомогою пунктів централізованого спостереження, спостереження за ручними системами тривожної сигналізації, що встановлені на об’єктах з реагуванням наряду охорони та технічне обслуговування системи сигналізації) на підставі отриманої ними ліцензії, жодних інших документів (або обов'язку їх отримати) на законодавчому рівні для учасників не встановлено. Крім того дія ліценції поширюється на всю територію України, а отже, суб’єкти господарювання, які отримали ліцензую, мають право надавати охоронні послуги, що становлять предмет даної закупівлі, у тому числі і у Львівській області.
Ми, як учасник та переможець багатьох закупівель, маємо успішно виконані договори та договори які виконуються у різних містах і областях України без наявного там структурного підрозділу (філії) та власного офісу , оскільки маємо офіс, який розміщений в м. Києві.
×
-
Назва доказу:
рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №3388-р/пк-пз від 22.02.2024
-
Повʼязаний документ:
4. Рішення АМКУ від 22.02.2024 № 3388.pdf
-
-
Назва доказу:
аналогічний договір від 01.06.2021 року №01/06 на надання охоронних послуг у м. Львів;
-
Повʼязаний документ:
3. Аналогічний договір від 01.06.2021 року №0106 на надання охоронних послуг у м. Львів.pdf
-
-
Назва доказу:
аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області;
-
Повʼязаний документ:
2. Аналогічний договір від 30.03.2023 року № 97 на надання послуг у Івано-Франківській області.pdf
-
-
Назва доказу:
аналогічний договір від 09.01.2023 року №09/01-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпро
-
Повʼязаний документ:
1. Аналогічний договір від 09.01.2023 року №0901-2 на надання охоронних послуг у м. Дніпро.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дану дискримінаційну вимогу.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
c2baba8d12284ae492c41e53bf66c275
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п.8 Додатку 1 Тендерної документації та п.2 Додатку 2 Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною вищезазначену вимогу Замовника. Порушення прав нашого підприємства цією вимогою пояснюється наступним.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику здійснити виїзд на об’єкти, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після обстеження об’єктів інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Встановивши вимогу про обстеження об’єктів, про що повинно бути документально підтверджено у вигляді акту обстеження об’єктів за підписами Замовника та Учасника, Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних робіт та відповідають всім встановленим вимогам, однак не змогли відвідати об’єкти, не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть даній вимогі, яка встановлена у Тендерній документації.
Встановивши дану вимогу Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежує коло потенційних учасників, які зареєстровані в інших містах та областях.
Для нас дана вимога є дискримінаційною, оскільки даний огляд понесе в собі додаткові витрати. Наше підприємство не може відряджати своїх працівників на огляд до Замовників з якими невідомо чи буде заключений договір.
Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Обстеження об'єктів потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, за результатами обстеження об'єктів надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо обстеження об'єктів та підписання за результатами зустрічі відповідно будь-яких документів до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учас- ників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Встановлена вимога не відповідає нормам Закону і в свою чергу порушує принципи здійснення закупівлі, недискримінації учасників та необ'єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників в подальшому. Дану вимогу можна характеризувати, як попередні перемовини учасників із Замовником, що не є стадією процедури відкритих торгів. Вимога щодо обстеження об'єктів є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних Учасників.
Вимоги можуть вважатися аргументованими та необхідними у випадку, якщо Замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення. Однак, Замовник не довів та не встановив необхідність встановлення даної вимоги до Учасників.
Крім того, відповідно до ч.2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» у Тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), проте Замовник не зазначив перелік, кількість та технічні характеристики наявного та/або яке необхідно встановити обладнання охоронної та тривожної сигналізації.
Відсутність переліку, кількості та технічних характеристик наявного та/або яке необхідно встановити обладнання охоронної та тривожної сигналізації, не дає можливості коректно прорахувати цінову пропозицію щодо надання послуг, які є предметом закупівлі, чим обмежує коло потенційних учасників.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкових оглядів об’єктів та документального оформлення таких оглядів, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішення від 29.03.2021 №6298.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику здійснити виїзд на об’єкти, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після обстеження об’єктів інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною.
Встановивши вимогу про обстеження об’єктів, про що повинно бути документально підтверджено у вигляді акту обстеження об’єктів за підписами Замовника та Учасника, Замовник СВІДОМО та НАВМИСНО обмежуєте коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних робіт та відповідають всім встановленим вимогам, однак не змогли відвідати об’єкти, не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть даній вимогі, яка встановлена у Тендерній документації.
Встановивши дану вимогу Замовник ЦІЛЕСПРЯМОВАНО обмежує коло потенційних учасників, які зареєстровані в інших містах та областях.
Для нас дана вимога є дискримінаційною, оскільки даний огляд понесе в собі додаткові витрати. Наше підприємство не може відряджати своїх працівників на огляд до Замовників з якими невідомо чи буде заключений договір.
Відповідно до ч.1 ст. 12 Закону, електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Обстеження об'єктів потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, за результатами обстеження об'єктів надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо обстеження об'єктів та підписання за результатами зустрічі відповідно будь-яких документів до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учас- ників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Встановлена вимога не відповідає нормам Закону і в свою чергу порушує принципи здійснення закупівлі, недискримінації учасників та необ'єктивної і неупередженої оцінки тендерних пропозицій учасників в подальшому. Дану вимогу можна характеризувати, як попередні перемовини учасників із Замовником, що не є стадією процедури відкритих торгів. Вимога щодо обстеження об'єктів є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних Учасників.
Вимоги можуть вважатися аргументованими та необхідними у випадку, якщо Замовник не тільки зазначив про них в тендерній документації, але й об’єктивно довів та підтвердив необхідність їх встановлення. Однак, Замовник не довів та не встановив необхідність встановлення даної вимоги до Учасників.
Крім того, відповідно до ч.2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» у Тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), проте Замовник не зазначив перелік, кількість та технічні характеристики наявного та/або яке необхідно встановити обладнання охоронної та тривожної сигналізації.
Відсутність переліку, кількості та технічних характеристик наявного та/або яке необхідно встановити обладнання охоронної та тривожної сигналізації, не дає можливості коректно прорахувати цінову пропозицію щодо надання послуг, які є предметом закупівлі, чим обмежує коло потенційних учасників.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкових оглядів об’єктів та документального оформлення таких оглядів, була визнана як дискримінаційна рядом рішень Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема рішення від 29.03.2021 №6298.
×
-
Назва доказу:
рішення колегії АМКУ від 29.03.2021 року №6298
-
Повʼязаний документ:
5. Рішення колегії АМКУ від 29.03.2021 №6298.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, видалити дані дискримінаційні вимоги та доповнити інформацію про наявні засоби.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
bf5d673ec7054b4aa95b5bf95bce222c
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п.1 Додатку 2 Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
ДСТУ ISO ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпека праці. Вимоги та рекомендації щодо застосування» − єдиний набір міжнародних вимог, спрямованих на допомогу організаціям у забезпеченні захисту персоналу від нещасних випадків. Його мета – сприяння вирішенню цієї проблеми.
Так, ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» курується у свої діяльності Кодексом законів про працю України від 23.07.1996 р. № 322-08, Законом України «Про охорону праці» від 14.10.1992 р. № 2694-XII.
Зокрема, ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» створені безпечні і нешкідливі умови праці, впроваджуються сучасні засоби техніки безпеки, що запобігають виробничому травматизму, і забезпечується санітарно-гігієнічні умови, що запобігають виникненню професійних захворювань у працівників.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» також розробляє комплексні заходи щодо охорони праці та здійснює видачу спеціального одягу та інших засобів індивідуального захисту.
Працівники ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018», у тому числі і персонал охорони, що залучаються для надання послуг з охорони проходять в обов’язковому порядку вступний інструктаж з питань охорони праці (на робочому місці), інструктаж з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та дій у надзвичайних ситуаціях.
Слід зазначити, що Законом «Про охоронну діяльність» та Ліцензійними умовами не передбачено необхідності проходження сертифікаційної програми за ISO 45001, а тому вимога – дискримінаційна.
Так, ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» курується у свої діяльності Кодексом законів про працю України від 23.07.1996 р. № 322-08, Законом України «Про охорону праці» від 14.10.1992 р. № 2694-XII.
Зокрема, ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» створені безпечні і нешкідливі умови праці, впроваджуються сучасні засоби техніки безпеки, що запобігають виробничому травматизму, і забезпечується санітарно-гігієнічні умови, що запобігають виникненню професійних захворювань у працівників.
ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» також розробляє комплексні заходи щодо охорони праці та здійснює видачу спеціального одягу та інших засобів індивідуального захисту.
Працівники ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018», у тому числі і персонал охорони, що залучаються для надання послуг з охорони проходять в обов’язковому порядку вступний інструктаж з питань охорони праці (на робочому місці), інструктаж з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та дій у надзвичайних ситуаціях.
Слід зазначити, що Законом «Про охоронну діяльність» та Ліцензійними умовами не передбачено необхідності проходження сертифікаційної програми за ISO 45001, а тому вимога – дискримінаційна.
×
-
Назва доказу:
- постанова КМУ від 18.11.2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності».
-
Повʼязаний документ:
6. Постанова Кабінету Міністрів України №960 від 11.02.2013 року.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
7a243d0752d74985920eda9d358cd7bb
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до п.1 Додатку 2 Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23.025.2017 р. № 2059-VIII (надалі – Закон про оцінку впливу на довкілля) виділяють 2 (дві) категорії видів планованої діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля:
Категорія № 1: нафтопереробні та газопереробні заводи, теплові електростанції (ТЕС, ТЕЦ) та інші потужності для виробництва електроенергії, установки для виробництва або збагачення ядерного палива, хімічне виробництво, чорна та кольорова металургія тощо.
Категорія № 2: глибоке буріння, у тому числі геотермальне буріння, сільське господарство, лісівництво та водне господарство, енергетична промисловість, видобувна промисловість виробництво та обробку металу тощо.
Призначення стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» — надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами.
Закон про оцінку впливу на довкілля не передбачає охоронну діяльність як таку, що має влив на довкілля (навколишнє середовище), а тому оцінку впливі та сертифікаційної програми не потребує.
Під час виконання надання послуг ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» впроваджує наступні заходи запобігання забруднення навколишнього, зокрема:
- не допускаємо складування сміття у несанкціонованих місцях;
- компенсуємо шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище;
- вживаємо інші заходи, що передбаченні природоохоронним законодавством.
Слід зазначити, що Законом «Про охоронну діяльність» та Ліцензійними умовами не передбачено необхідності проходження сертифікаційної програми за ISO 14001, а тому вимога – дискримінаційна.
Категорія № 1: нафтопереробні та газопереробні заводи, теплові електростанції (ТЕС, ТЕЦ) та інші потужності для виробництва електроенергії, установки для виробництва або збагачення ядерного палива, хімічне виробництво, чорна та кольорова металургія тощо.
Категорія № 2: глибоке буріння, у тому числі геотермальне буріння, сільське господарство, лісівництво та водне господарство, енергетична промисловість, видобувна промисловість виробництво та обробку металу тощо.
Призначення стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» — надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами.
Закон про оцінку впливу на довкілля не передбачає охоронну діяльність як таку, що має влив на довкілля (навколишнє середовище), а тому оцінку впливі та сертифікаційної програми не потребує.
Під час виконання надання послуг ТОВ «ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018» впроваджує наступні заходи запобігання забруднення навколишнього, зокрема:
- не допускаємо складування сміття у несанкціонованих місцях;
- компенсуємо шкоду, заподіяну в разі забруднення або іншого негативного впливу на природне середовище;
- вживаємо інші заходи, що передбаченні природоохоронним законодавством.
Слід зазначити, що Законом «Про охоронну діяльність» та Ліцензійними умовами не передбачено необхідності проходження сертифікаційної програми за ISO 14001, а тому вимога – дискримінаційна.
×
-
Назва доказу:
- постанова КМУ від 18.11.2015 року №960 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності».
-
Повʼязаний документ:
6. Постанова Кабінету Міністрів України №960 від 11.02.2013 року.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
На підставі вищевикладеного, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та видалити дані дискримінаційні вимоги.