-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 3
Код ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія (Енергія електрична)
Торги відмінено
19 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 95 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 95 000.00 UAH
Період оскарження:
02.12.2024 12:30 - 25.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на неправомірне рішення замовника щодо відхилення пропозиції
Номер:
34e7ad323347463c8dc2a392cd8bd65a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-02-006916-a.a2
Назва:
СКАРГА на неправомірне рішення замовника щодо відхилення пропозиції
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ЗАЯВА.pdf 08.01.2025 16:29
- ЗАЯВА.docx 08.01.2025 16:29
- скарга_ГЕТ.pdf 08.01.2025 16:29
- скарга_ГЕТ.doc 08.01.2025 16:29
- sign.p7s 08.01.2025 16:30
- рішення від 10.01.2025 № 438.pdf 10.01.2025 12:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.01.2025 №707.pdf 17.01.2025 10:30
- рішення від 16.01.2025 №707.pdf 20.01.2025 12:11
- Пояснення на скаргу_UA-2024-12-02-006916-a.docx 13.01.2025 11:52
- Пояснення на скаргу_UA-2024-12-02-006916-a_Validation_Report.pdf 13.01.2025 11:52
- Пояснення на скаргу_UA-2024-12-02-006916-a.docx.asice 13.01.2025 11:52
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.01.2025 17:04
Дата розгляду скарги:
16.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.01.2025 12:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.01.2025 12:11
Дата виконання рішення Замовником:
28.01.2025 10:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.01.2025 №707-р/пк-пз Комунальне підприємство "Водопостачання та водовідведення Звенигородської міської ради" (код ЄДРПОУ:36773489) скасувало рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальності "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" (код ЄДРПОУ:42827548) за процедурою закупівлі - Код ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія (Енергія електрична)" , оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2024-12-02-006916-a
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ad63e29a5c5e4dab9f1b8868fcb277ae
Заголовок пункту скарги:
Відповідно до пункту 2 додатку 6 до тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно з ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від «03» січня 2025 р. № 1 підставою відхилення пропозиції Учасника ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» стало наступне:
«У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» надано гарантійний лист № 50 від 27.12.2024, в якому відсутній опис показників якості, що передбачені наведеними вище пунктами, а саме пунктами 11.4.12 та 11.4.13 глави 11.4 розділу XІ Кодексу системи розподілу, що не відповідає умовам пункту 2 додатку 6 до тендерної документації.
Отже, тендера пропозиція ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» не відповідає технічним, якісним характеристикам предмета закупівлі.»
ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» не погоджується з такою підставою відхилення з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 2 додатку 6 до тендерної документації передбачено - учасник повинен надати у складі пропозиції гарантійний лист щодо постачання електричної енергії відповідної якості з описом основних показників якості та кількості товару.
Замовником у ТД не було встановлено жодних додаткових вимог до змісту такого листа, не встановлено переліку показників, які мають бути зазначені, не визначено, що саме вважається основними показниками якості та форма надання їх опису.
Крім того, Тендерна документація не містила визначення основних чи будь-яких інших показників, яким повинна відповідати електрична енергія як предмет закупівлі, окрім найменування товару та його кількості.
На виконання даної вимоги ТД ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» було надано гарантійний лист № 50 від 27.12.2024 р.
У тексті даного листа вказано, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» (далі - Учасник) гарантує постачання електричної енергії відповідної якості; зазначено найменування товару, кількість товару, а також встановлено, що Основні показники якості електричної енергії визначені у пунктах 11.4.6 – 11.4.13 глави 11.4 розділу XІ Кодексу системи розподілу, затвердженого Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310.
Також, у даному гарантійному листі міститься наступна інформація:
Якість електричної енергії - це сукупність властивостей електричної енергії відповідно до встановлених стандартів, які визначають ступінь її придатності для використання за призначення.
Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 (далі – КСР), параметри якості електроенергії в точках приєднання споживачів в нормальних умовах експлуатації відповідають параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (далі – ДСТУ EN 50160:2014).
Основні показники якості електричної енергії визначені у пунктах 11.4.7 – 11.4.12 глави 11.4 розділу XІ КСР.
Стандартна номінальна напруга Uн для мереж низької напруги загального призначення має значення 220 В між фазним і нульовим проводом або між фазними проводами:
- для трифазних чотирипровідних мереж: Uн = 220 В між фазним та нульовим проводом;
- для трифазних трипровідних мереж: Uн = 220 В між фазними проводами.
Зміна напруги не перевищує ± 10 % від величини номінальної напруги.
Частота напруги електропостачання для мереж низької напруги є в межах:
1) для систем, які синхронно приєднані до ОЕС України - 50 Гц ± 1 % протягом 99,5 % часу за рік та 50 Гц + 4 % ( - 6 %) протягом 100 % часу;
2) для систем без синхронного приєднання до ОЕС України - 50 Гц ± 2 % протягом 99,5 % часу за рік та 50 Гц ± 15 % протягом 100 % часу.
Показник довготривалого флікера (мерехтіння), спричиненого коливанням напруги, для мереж низької напруги є меншим або рівним 1 для 95 % часу спостереження.
95 % середньоквадратичних значень складника зворотної послідовності напруги електропостачання, усереднених на 10-хвилинному проміжку, для мереж низької напруги є в межах від 0 % до 2 % від складника напруги прямої послідовності.
95 % середньоквадратичних значень напруги кожної гармоніки, усереднених на 10-хвилинному проміжку, для мереж низької напруги є меншими або рівними наступним значенням:
Непарні гармоніки Парні гармоніки
не кратні 3 кратні 3
порядок відносна амплітуда порядок відносна амплітуда порядок відносна амплітуда
5 6,0 % 3 5,0 % 2 2,0 %
7 5,0 % 9 1,5 % 4 1,0 %
11 3,5 % 15 1,5 % 6…24 0,5 %
13 3,0 % 21 0,5 %
17 2,0 %
19 1,5 %
23 1,5 %
25 1,5 %
Таким чином, наданий нами Гарантійний лист містить інформацію про відповідність пропонованого Скаржником товару тим показникам, які встановлені безпосередньо Замовником, оскільки у ньому міститься вся інформація з Додатку 2 до Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі» та встановлено, що ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» зобов’язується постачати електричну енергію тої якості, яка описана у наданому листі, тобто, в тому числі і тої якості, вимоги до якої встановлено у Додатку 2 до Тендерної документації, а також такий лист підтверджує відповідність товару показникам, які визначені у пунктах 11.4.6 – 11.4.13 глави 11.4 розділу XІ Кодексу системи розподілу, який є у відкритому доступі.
Тобто, наданий нами гарантійний лист містить опис показників якості, що передбачені пунктами 11.4.12 та 11.4.13 глави 11.4 розділу XІ Кодексу системи розподілу, за відсутність яких нас відхиляє Замовник.
ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» надано у складі пропозиції гарантійний лист щодо постачання електричної енергії відповідної якості з описом тих показників якості та кількості товару, які були встановлені самим Замовником, оскільки інших вимог щодо таких показників Тендерна документація не містить.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» містить опис показників якості електричної енергії, які Скаржник визначив як основні на власний розсуд, а отже вимога Тендерної документації виконана належним чином.
Враховуючи дане, вважаємо, що пропозиція ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» була неправомірно відхиленою з наведеної підстави.
Більше того, відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, якщо Замовник вважав, що учасником надано не повний опис основних показників електричної енергії чи не в належній формі, він повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Оскільки такі показники вже і так містяться в тендерній пропозиції Скаржника, то їхнє доповнення 2 додатковими пунктами не змінило б предмету закупівлі, а отже така «невідповідність», надумана Замовником, могла би бути усунута відповідно до зазначеного пункту Особливостей.
Підсумовуючи усе наведене вище, вважаємо, що відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" є неправомірним з наведеної Замовником підстави, а тому відповідне рішення повинно бути скасованим.
Аналогічною є практика Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у Рішенні № 190-р/пк-пз від 03.01.2024 року, Рішенні № 63-р/пк-пз від 02.01.2025року.
«У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» надано гарантійний лист № 50 від 27.12.2024, в якому відсутній опис показників якості, що передбачені наведеними вище пунктами, а саме пунктами 11.4.12 та 11.4.13 глави 11.4 розділу XІ Кодексу системи розподілу, що не відповідає умовам пункту 2 додатку 6 до тендерної документації.
Отже, тендера пропозиція ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» не відповідає технічним, якісним характеристикам предмета закупівлі.»
ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» не погоджується з такою підставою відхилення з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 2 додатку 6 до тендерної документації передбачено - учасник повинен надати у складі пропозиції гарантійний лист щодо постачання електричної енергії відповідної якості з описом основних показників якості та кількості товару.
Замовником у ТД не було встановлено жодних додаткових вимог до змісту такого листа, не встановлено переліку показників, які мають бути зазначені, не визначено, що саме вважається основними показниками якості та форма надання їх опису.
Крім того, Тендерна документація не містила визначення основних чи будь-яких інших показників, яким повинна відповідати електрична енергія як предмет закупівлі, окрім найменування товару та його кількості.
На виконання даної вимоги ТД ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» було надано гарантійний лист № 50 від 27.12.2024 р.
У тексті даного листа вказано, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» (далі - Учасник) гарантує постачання електричної енергії відповідної якості; зазначено найменування товару, кількість товару, а також встановлено, що Основні показники якості електричної енергії визначені у пунктах 11.4.6 – 11.4.13 глави 11.4 розділу XІ Кодексу системи розподілу, затвердженого Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310.
Також, у даному гарантійному листі міститься наступна інформація:
Якість електричної енергії - це сукупність властивостей електричної енергії відповідно до встановлених стандартів, які визначають ступінь її придатності для використання за призначення.
Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 (далі – КСР), параметри якості електроенергії в точках приєднання споживачів в нормальних умовах експлуатації відповідають параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (далі – ДСТУ EN 50160:2014).
Основні показники якості електричної енергії визначені у пунктах 11.4.7 – 11.4.12 глави 11.4 розділу XІ КСР.
Стандартна номінальна напруга Uн для мереж низької напруги загального призначення має значення 220 В між фазним і нульовим проводом або між фазними проводами:
- для трифазних чотирипровідних мереж: Uн = 220 В між фазним та нульовим проводом;
- для трифазних трипровідних мереж: Uн = 220 В між фазними проводами.
Зміна напруги не перевищує ± 10 % від величини номінальної напруги.
Частота напруги електропостачання для мереж низької напруги є в межах:
1) для систем, які синхронно приєднані до ОЕС України - 50 Гц ± 1 % протягом 99,5 % часу за рік та 50 Гц + 4 % ( - 6 %) протягом 100 % часу;
2) для систем без синхронного приєднання до ОЕС України - 50 Гц ± 2 % протягом 99,5 % часу за рік та 50 Гц ± 15 % протягом 100 % часу.
Показник довготривалого флікера (мерехтіння), спричиненого коливанням напруги, для мереж низької напруги є меншим або рівним 1 для 95 % часу спостереження.
95 % середньоквадратичних значень складника зворотної послідовності напруги електропостачання, усереднених на 10-хвилинному проміжку, для мереж низької напруги є в межах від 0 % до 2 % від складника напруги прямої послідовності.
95 % середньоквадратичних значень напруги кожної гармоніки, усереднених на 10-хвилинному проміжку, для мереж низької напруги є меншими або рівними наступним значенням:
Непарні гармоніки Парні гармоніки
не кратні 3 кратні 3
порядок відносна амплітуда порядок відносна амплітуда порядок відносна амплітуда
5 6,0 % 3 5,0 % 2 2,0 %
7 5,0 % 9 1,5 % 4 1,0 %
11 3,5 % 15 1,5 % 6…24 0,5 %
13 3,0 % 21 0,5 %
17 2,0 %
19 1,5 %
23 1,5 %
25 1,5 %
Таким чином, наданий нами Гарантійний лист містить інформацію про відповідність пропонованого Скаржником товару тим показникам, які встановлені безпосередньо Замовником, оскільки у ньому міститься вся інформація з Додатку 2 до Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі» та встановлено, що ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» зобов’язується постачати електричну енергію тої якості, яка описана у наданому листі, тобто, в тому числі і тої якості, вимоги до якої встановлено у Додатку 2 до Тендерної документації, а також такий лист підтверджує відповідність товару показникам, які визначені у пунктах 11.4.6 – 11.4.13 глави 11.4 розділу XІ Кодексу системи розподілу, який є у відкритому доступі.
Тобто, наданий нами гарантійний лист містить опис показників якості, що передбачені пунктами 11.4.12 та 11.4.13 глави 11.4 розділу XІ Кодексу системи розподілу, за відсутність яких нас відхиляє Замовник.
ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» надано у складі пропозиції гарантійний лист щодо постачання електричної енергії відповідної якості з описом тих показників якості та кількості товару, які були встановлені самим Замовником, оскільки інших вимог щодо таких показників Тендерна документація не містить.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» містить опис показників якості електричної енергії, які Скаржник визначив як основні на власний розсуд, а отже вимога Тендерної документації виконана належним чином.
Враховуючи дане, вважаємо, що пропозиція ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» була неправомірно відхиленою з наведеної підстави.
Більше того, відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, якщо Замовник вважав, що учасником надано не повний опис основних показників електричної енергії чи не в належній формі, він повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Оскільки такі показники вже і так містяться в тендерній пропозиції Скаржника, то їхнє доповнення 2 додатковими пунктами не змінило б предмету закупівлі, а отже така «невідповідність», надумана Замовником, могла би бути усунута відповідно до зазначеного пункту Особливостей.
Підсумовуючи усе наведене вище, вважаємо, що відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" є неправомірним з наведеної Замовником підстави, а тому відповідне рішення повинно бути скасованим.
Аналогічною є практика Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема у Рішенні № 190-р/пк-пз від 03.01.2024 року, Рішенні № 63-р/пк-пз від 02.01.2025року.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду по суті. 2. Призупинити процедуру закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД».
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
0ba3b0c01aed49d2999b94aa0aa27d8d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-02-006916-a.b1
Назва:
СКАРГА на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.Додаток 6 (перелік документів у складі ТД для учасника).docx 06.12.2024 21:03
- 6.ТОВ_ГАЗЕНЕРГО-ТРЕИД_Договір_купівлі-продажу_ВДР 1.pdf 06.12.2024 21:03
- 5.ТОВ_ГАЗЕНЕРГО-ТРЕИД_Договір_купівлі-продажу_РДН (1).pdf 06.12.2024 21:03
- 4.Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178.pdf 06.12.2024 21:03
- 7.запит банк 11.09 (1).pdf 06.12.2024 21:03
- 9.ЗАЯВА.pdf 06.12.2024 21:03
- 8. відповідь приватбанк.pdf 06.12.2024 21:03
- 3.«ДСТУ 3466-96 Якість електричної енергії. Терміни та визначення».pdf 06.12.2024 21:03
- скарга_ГЕТ.pdf 06.12.2024 21:03
- 2.«ДСТУ EN 50160_2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160_2022, IDT)».pdf 06.12.2024 21:03
- скарга_ГЕТ.doc 06.12.2024 21:03
- sign.p7s 06.12.2024 21:10
- рішення від 10.12.2024 № 19528.pdf 10.12.2024 15:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.12.2024 № 20068.pdf 18.12.2024 09:56
- рішення від 17.12.2024 № 20068.pdf 19.12.2024 08:17
- Пояснення на скаргу.docx.asice 12.12.2024 15:25
- Пояснення на скаргу.docx 12.12.2024 15:25
- Пояснення на скаргу_Validation_Report.pdf 12.12.2024 15:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.12.2024 21:28
Дата розгляду скарги:
17.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.12.2024 15:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.12.2024 08:17
Дата виконання рішення Замовником:
23.12.2024 14:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
на виконання рішення Антимонопольного комітету щодо внесення змін до тендерної документації виконано.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
51e79fe576df470eb7445df5ab8d5409
Заголовок пункту скарги:
пункт 2 Додатку 6 до ТД
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до пункту 2 Додатку 6 до ТД Замовником вимагається подати:
«Договір укладений між учасником та Оператором ринку, про купівлю продаж електричної енергії на ринку «на добу наперед» та договір укладений між учасником та Оператором ринку, про купівлю продаж електричної енергії на внутрішньодобового ринку. Договори надаються в електронному вигляді з накладеними кваліфікованими/удосконаленими електронними підписами уповноважених осіб з боку учасника та Оператора ринку.»
Зазначені вище вимоги Замовника є необґрунтованими і дискримінаційними, а відтак незаконними та такими, що обмежують коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі.
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" підтверджує укладання Договору між учасником та Оператором ринку (посилання на сайт: https://www.oree.com.ua/index.php/main/register), про купівлю продаж електричної енергії на ринку "на добу наперед" (далі - РДН) та договір укладений між учасником та Оператором ринку, про купівлю продаж електричної енергії на внутрішньодобового ринку (далі - ВДР), які дозволяють учаснику брати участь у торгах, купівлі-продажу електричної енергії та врегулювання відповідних фінансових зобов’язань згідно з Правилами РДН/ВДР.
Інформація про наявність укладених з Оператором ринку договорів є публічною, знаходиться у відкритому доступі.
Відповідно до Документації: Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Зважаючи на це, відсутній обов’язок щодо надання документу, визначеного в пункті 2 Додатку 6 (Договір укладений між учасником та Оператором ринку, про купівлю продаж електричної енергії на ринку «на добу наперед» та договір укладений між учасником та Оператором ринку, про купівлю продаж електричної енергії на внутрішньодобового ринку. Договори надаються в електронному вигляді з накладеними кваліфікованими/удосконаленими електронними підписами уповноважених осіб з боку учасника та Оператора ринку).
Для участі в торгах ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" може лише надати скрін-шоти, які підтверджують факт підписання сторонами відповідних договорів купівлі-продажу на РДН та ВДР кваліфікованим електронним підписом (КЕП), оскільки такі договори підписуються у відповідному програмному забезпеченні Оператора Ринку.
Відповідно до вказаних договорів обмін документами, необхідними для здійснення та оформлення операцій купівлі-продажу електричної енергії на РДН/ВДР, здійснюється в електронній формі через програмне забезпечення Оператора Ринку.
Електронні документи оформлюються Сторонами з накладенням КЕП їхніх уповноважених осіб у порядку, передбаченому законодавством України, що унеможливлює їх завантаження з файлами підписів Сторін, що в подальшому також унеможливлює виконання даної вимоги тендерної документації.
Крім того, відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), який, у свою чергу, не передбачає оскаржувані нами документи, що вимагає надати Замовник. Більше того, в Україні також діє ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення», що теж є національним стандартом для предмету закупівлі, який не передбачає необхідність отримання документів, що оскаржуються.».
Жоден з оскаржуваних нами документів, які вимагає надати Замовник, не передбачено національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) та ДСТУ 3466-96 .
Також, інформація що вимагається Замовником є публічною.
За таких умов, взяти участь в торгах зможуть лише ті учасники, які мають укладені договори з Оператором Ринку з накладеними кваліфікованими/удосконаленими електронними підписами уповноважених осіб та зможуть надати їх у складі тендерної пропозиції, що є дискримінаційним щодо ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД".
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" не може взяти участь в даній закупівлі попри те, що уклав договори, які вимагаються Замовником у встановленому законом порядку.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в
порушення пункту 29 Особливостей.
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині.
Тому, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до документації в цій частині.
«Договір укладений між учасником та Оператором ринку, про купівлю продаж електричної енергії на ринку «на добу наперед» та договір укладений між учасником та Оператором ринку, про купівлю продаж електричної енергії на внутрішньодобового ринку. Договори надаються в електронному вигляді з накладеними кваліфікованими/удосконаленими електронними підписами уповноважених осіб з боку учасника та Оператора ринку.»
Зазначені вище вимоги Замовника є необґрунтованими і дискримінаційними, а відтак незаконними та такими, що обмежують коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі.
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" підтверджує укладання Договору між учасником та Оператором ринку (посилання на сайт: https://www.oree.com.ua/index.php/main/register), про купівлю продаж електричної енергії на ринку "на добу наперед" (далі - РДН) та договір укладений між учасником та Оператором ринку, про купівлю продаж електричної енергії на внутрішньодобового ринку (далі - ВДР), які дозволяють учаснику брати участь у торгах, купівлі-продажу електричної енергії та врегулювання відповідних фінансових зобов’язань згідно з Правилами РДН/ВДР.
Інформація про наявність укладених з Оператором ринку договорів є публічною, знаходиться у відкритому доступі.
Відповідно до Документації: Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Зважаючи на це, відсутній обов’язок щодо надання документу, визначеного в пункті 2 Додатку 6 (Договір укладений між учасником та Оператором ринку, про купівлю продаж електричної енергії на ринку «на добу наперед» та договір укладений між учасником та Оператором ринку, про купівлю продаж електричної енергії на внутрішньодобового ринку. Договори надаються в електронному вигляді з накладеними кваліфікованими/удосконаленими електронними підписами уповноважених осіб з боку учасника та Оператора ринку).
Для участі в торгах ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" може лише надати скрін-шоти, які підтверджують факт підписання сторонами відповідних договорів купівлі-продажу на РДН та ВДР кваліфікованим електронним підписом (КЕП), оскільки такі договори підписуються у відповідному програмному забезпеченні Оператора Ринку.
Відповідно до вказаних договорів обмін документами, необхідними для здійснення та оформлення операцій купівлі-продажу електричної енергії на РДН/ВДР, здійснюється в електронній формі через програмне забезпечення Оператора Ринку.
Електронні документи оформлюються Сторонами з накладенням КЕП їхніх уповноважених осіб у порядку, передбаченому законодавством України, що унеможливлює їх завантаження з файлами підписів Сторін, що в подальшому також унеможливлює виконання даної вимоги тендерної документації.
Крім того, відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), який, у свою чергу, не передбачає оскаржувані нами документи, що вимагає надати Замовник. Більше того, в Україні також діє ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення», що теж є національним стандартом для предмету закупівлі, який не передбачає необхідність отримання документів, що оскаржуються.».
Жоден з оскаржуваних нами документів, які вимагає надати Замовник, не передбачено національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) та ДСТУ 3466-96 .
Також, інформація що вимагається Замовником є публічною.
За таких умов, взяти участь в торгах зможуть лише ті учасники, які мають укладені договори з Оператором Ринку з накладеними кваліфікованими/удосконаленими електронними підписами уповноважених осіб та зможуть надати їх у складі тендерної пропозиції, що є дискримінаційним щодо ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД".
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" не може взяти участь в даній закупівлі попри те, що уклав договори, які вимагаються Замовником у встановленому законом порядку.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в
порушення пункту 29 Особливостей.
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині.
Тому, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
договір ВДР
-
Повʼязаний документ:
6.ТОВ_ГАЗЕНЕРГО-ТРЕИД_Договір_купівлі-продажу_ВДР 1.pdf
-
-
Назва доказу:
договір РДН
-
Повʼязаний документ:
5.ТОВ_ГАЗЕНЕРГО-ТРЕИД_Договір_купівлі-продажу_РДН (1).pdf
-
-
Назва доказу:
особливості
-
Повʼязаний документ:
4.Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178.pdf
-
-
Назва доказу:
дсту
-
Повʼязаний документ:
3.«ДСТУ 3466-96 Якість електричної енергії. Терміни та визначення».pdf
-
-
Назва доказу:
дсту
-
Повʼязаний документ:
2.«ДСТУ EN 50160_2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160_2022, IDT)».pdf
-
-
Назва доказу:
ТД
-
Повʼязаний документ:
1.Додаток 6 (перелік документів у складі ТД для учасника).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
034f453665b74e39a0fc7f5872433421
Заголовок пункту скарги:
пункт 3 Додатку 6 до ТД
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 3 Додатку 6 до ТД Замовником вимагається подати наступний документ:
«Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданого або сформованого не раніше 30 днів відносно дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Витяг обов’язково має містити:
- відомості про керівника учасника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені учасника юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності);
- дані про хронологію реєстраційних дій.»
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону Документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб -підприємців та громадських формувань міститься у відкритих єдиних державних реєстрах доступ до яких є вільним. Замовник може самостійно отримати інформацію щодо учасника у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search (доступ до нього є вільним).
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань містяться у єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним.
За таких умов, вищезазначені умови документації не узгоджуються з вимогами Закону в цій частині.
Встановивши наведені вище умови у документації, Замовник порушив положення статті 22 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до документації в цій частині.
Тому, просимо зобов’язати замовника внести зміни до ТД та виключити оскаржувані нами вимоги.
«Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданого або сформованого не раніше 30 днів відносно дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Витяг обов’язково має містити:
- відомості про керівника учасника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені учасника юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності);
- дані про хронологію реєстраційних дій.»
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону Документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб -підприємців та громадських формувань міститься у відкритих єдиних державних реєстрах доступ до яких є вільним. Замовник може самостійно отримати інформацію щодо учасника у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search (доступ до нього є вільним).
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань містяться у єдиному державному реєстрі, доступ до якого є вільним.
За таких умов, вищезазначені умови документації не узгоджуються з вимогами Закону в цій частині.
Встановивши наведені вище умови у документації, Замовник порушив положення статті 22 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до документації в цій частині.
Тому, просимо зобов’язати замовника внести зміни до ТД та виключити оскаржувані нами вимоги.
×
-
Назва доказу:
Особливості
-
Повʼязаний документ:
4.Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178.pdf
-
-
Назва доказу:
тд
-
Повʼязаний документ:
1.Додаток 6 (перелік документів у складі ТД для учасника).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
957a1226142d4a62bd1c23ba56553397
Заголовок пункту скарги:
пункт 4 Додатку 6 до ТД
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
3. Відповідно до пункту 4 Додатку 6 до ТД Замовником вимагається подати наступний документ:
«Довідка(-ки) з обслуговуючого банку (у випадку наявності декількох обслуговуючих банків надати такі довідки з усіх обслуговуючих банків) про відкриті рахунки та про відсутність простроченої заборгованості по сплаті відсотків за кредитом(ами), арештів по рахунках, видану(-і) у поточному році.»
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" не може виконати дану вимогу ТД з огляду на наступне.
У ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" наявний відкритий розрахунковий рахунок у АТ КБ «ПриватБанк».
Отримати довідку про відсутність арештів по рахунках з даного банку не вбачається можливим для ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД".
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" неодноразово зверталося з запитами на отримання такої інформації до даної установи, проте, отримувало відмову від видачі довідки (копії листів додаємо).
АТ КБ «ПриватБанк» видає лише наступні типи довідок:
Враховуючи дане, ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" не може отримати довідку, що вимагається Замовником для участі в торгах, оскільки внутрішніми інструкціями з діловодства банку не передбачено надання довідок про відсутність арештів по рахунках.
За таких умов, взяти участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати
Довідка(-ки) з обслуговуючого банку (у випадку наявності декількох обслуговуючих банків надати такі довідки з усіх обслуговуючих банків) про відкриті рахунки та про відсутність простроченої заборгованості по сплаті відсотків за кредитом(ами), арештів по рахунках, видану(-і) у поточному році, що є дискримінаційним для ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" та інших учасників, які мають відкриті розрахункові рахунки у АТ КБ «ПриватБанк».
Крім того, відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), який, у свою чергу, не передбачає оскаржувані нами документи, що вимагає надати Замовник. Більше того, в Україні також діє ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення», що теж є національним стандартом для предмету закупівлі, який не передбачає необхідність отримання документів, що оскаржуються.».
Жоден з оскаржуваних нами документів, які вимагає надати Замовник, не передбачено національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) та ДСТУ 3466-96 .
Тому, просимо зобов’язати замовника внести зміни до ТД та виключити оскаржувані нами вимоги.
«Довідка(-ки) з обслуговуючого банку (у випадку наявності декількох обслуговуючих банків надати такі довідки з усіх обслуговуючих банків) про відкриті рахунки та про відсутність простроченої заборгованості по сплаті відсотків за кредитом(ами), арештів по рахунках, видану(-і) у поточному році.»
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" не може виконати дану вимогу ТД з огляду на наступне.
У ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" наявний відкритий розрахунковий рахунок у АТ КБ «ПриватБанк».
Отримати довідку про відсутність арештів по рахунках з даного банку не вбачається можливим для ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД".
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" неодноразово зверталося з запитами на отримання такої інформації до даної установи, проте, отримувало відмову від видачі довідки (копії листів додаємо).
АТ КБ «ПриватБанк» видає лише наступні типи довідок:
Враховуючи дане, ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" не може отримати довідку, що вимагається Замовником для участі в торгах, оскільки внутрішніми інструкціями з діловодства банку не передбачено надання довідок про відсутність арештів по рахунках.
За таких умов, взяти участь в закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати
Довідка(-ки) з обслуговуючого банку (у випадку наявності декількох обслуговуючих банків надати такі довідки з усіх обслуговуючих банків) про відкриті рахунки та про відсутність простроченої заборгованості по сплаті відсотків за кредитом(ами), арештів по рахунках, видану(-і) у поточному році, що є дискримінаційним для ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" та інших учасників, які мають відкриті розрахункові рахунки у АТ КБ «ПриватБанк».
Крім того, відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), який, у свою чергу, не передбачає оскаржувані нами документи, що вимагає надати Замовник. Більше того, в Україні також діє ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення», що теж є національним стандартом для предмету закупівлі, який не передбачає необхідність отримання документів, що оскаржуються.».
Жоден з оскаржуваних нами документів, які вимагає надати Замовник, не передбачено національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) та ДСТУ 3466-96 .
Тому, просимо зобов’язати замовника внести зміни до ТД та виключити оскаржувані нами вимоги.
×
-
Назва доказу:
відповідь банку
-
Повʼязаний документ:
8. відповідь приватбанк.pdf
-
-
Назва доказу:
запит в банк
-
Повʼязаний документ:
7.запит банк 11.09 (1).pdf
-
-
Назва доказу:
особливості
-
Повʼязаний документ:
4.Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178.pdf
-
-
Назва доказу:
дсту
-
Повʼязаний документ:
3.«ДСТУ 3466-96 Якість електричної енергії. Терміни та визначення».pdf
-
-
Назва доказу:
дсту
-
Повʼязаний документ:
2.«ДСТУ EN 50160_2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160_2022, IDT)».pdf
-
-
Назва доказу:
тд
-
Повʼязаний документ:
1.Додаток 6 (перелік документів у складі ТД для учасника).docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.