• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Папір офісний

Папір офісний

Торги відмінено

83 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 418.50 UAH
Період оскарження: 10.07.2018 15:37 - 13.07.2018 17:00
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження визначення переможця, скасувати рішення засідання тендерного комітету про дискаліфікацію ТОВ "Аверс Канцелярія"!!!!

Номер: 6cae0fdbfeaf4a7a8a21616d82b66f82
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-10-001573-a.b3
Назва: Оскарження визначення переможця, скасувати рішення засідання тендерного комітету про дискаліфікацію ТОВ "Аверс Канцелярія"!!!!
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ» код ЄДРПОУ 39417349 (далі - Учасник), взяло участь у допороговій закупівлі щодо закупівлі згідно до коду ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний) (далі – Предмет закупівлі), номер оголошення про проведення процедури закупівлі – UA-2018-07-10-001573-a. Протокол № 442 засідання тендерного комітету ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ПО ГАЗОПОСТАЧАННЮ ТА ГАЗИФІКАЦІЇ «ЗАПОРІЖГАЗ» пропозицію Учасника було дискваліфіковано на підставі того що: - в складі документів наданих Учасником, відсутній статут, що не відповідає розділу IV п.3 п.п.5 «Інструкції з підготовки пропозицій для проведення процедури закупівлі через електронну систему закупівель». Учасник категорично не згоден з даним висновком і важає його упередженим та таким, що може містити підстави згоди замовника з іншим учасником Тендеру посилаючись на наступні обставини: В протоколі зазначено що Секретар тендерного комітету надала всім присутнім документи цінової пропозиції Учасника, що були завантажені Учасником на веб-порталі Уповноваженого органу. Отже у членів тендерного комітету був наявним на руках ЛИСТ Учасника де він повідомляє що підприємство було створене і здійснює свою діяльність на підставі «модельного статуту», який в свою чергу затверджений Нормативним Актом, а саме Постановою КМУ № 1182 від 16 листопада 2011 року. Отже даний модельний статут не затверджується в паперовому виді, а існує виключно в електронній формі. Посилання на сайт Верховної Ради де розміщено примірник Модельного статуту було зазначено в даному листі. Отже учасник виконав фактично усі вимоги Інструкції з підготовки пропозицій для проведення процедури закупівлі через електронну систему закупівель Отже пропозиція Голови тендерного комітету Омельченко Ю.В., яка запропонувала відхилити пропозицію Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ» код ЄДРПОУ 39417349, та визнати пропозицію як таку, що не відповідає вимогам «Інструкції з підготовки пропозицій для проведення процедури закупівлі через електронну систему закупівель» не відповідала реальним обставинам. Враховуючи вищенаведене вимагаємо скасувати рішення засідання тендерного комітету ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ПО ГАЗОПОСТАЧАННЮ ТА ГАЗИФІКАЦІЇ «ЗАПОРІЖГАЗ» затвердженого Протоколом № 442 від 26 липня 2018, та визнати Учасника переможцем даного тендеру.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 03.08.2018 16:12
Вимога
Відкликано скаржником

Cкасувати рішення засідання тендерного комітету!

Номер: e20344801af04a13923761d546151598
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-10-001573-a.b2
Назва: Cкасувати рішення засідання тендерного комітету!
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ» код ЄДРПОУ 39417349 (далі - Учасник), взяло участь у допороговій закупівлі щодо закупівлі згідно до коду ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне (папір офісний) (далі – Предмет закупівлі), номер оголошення про проведення процедури закупівлі – UA-2018-07-10-001573-a. Протокол № 442 засідання тендерного комітету ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ПО ГАЗОПОСТАЧАННЮ ТА ГАЗИФІКАЦІЇ «ЗАПОРІЖГАЗ» пропозицію Учасника було дискваліфіковано на підставі того що: - в складі документів наданих Учасником, відсутній статут, що не відповідає розділу IV п.3 п.п.5 «Інструкції з підготовки пропозицій для проведення процедури закупівлі через електронну систему закупівель». Учасник категорично не згоден з даним висновком і важає його упередженим та таким що може містити підстави згоди замовника з іншим учасником Тендеру посилаючись на наступні обставини: В протоколі зазначено що Секретар тендерного комітету надала всім присутнім документи цінової пропозиції Учасника, що були завантажені Учасником на веб-порталі Уповноваженого органу. Отже у членів тендерного комітету був наявним на руках ЛИСТ Учасника де він повідомляє що підприємство було створене і здійснює свою діяльність на підставі «модельного статуту», який в свою чергу затверджений Нормативним Актом а саме Постановою КМУ № 1182 від 16 листопада 2011 року. Отже даний модельний статут не затверджується в паперовому виді, а існує виключно в електронній формі. Посилання на сайт Верховної Ради де розміщено примірник Модельного статуту було зазначено в даному листі. Отже учасник виконав фактично усі вимоги Інструкції з підготовки пропозицій для проведення процедури закупівлі через електронну систему закупівель Отже пропозиція Голови тендерного комітету Омельченко Ю.В., яка запропонувала відхилити пропозицію Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ» код ЄДРПОУ 39417349, та визнати пропозицію як таку, що не відповідає вимогам «Інструкції з підготовки пропозицій для проведення процедури закупівлі через електронну систему закупівель» не відповідала реальним обставинам. Враховуючи вищенаведене вимагаємо скасувати рішення засідання тендерного комітету ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА ПО ГАЗОПОСТАЧАННЮ ТА ГАЗИФІКАЦІЇ «ЗАПОРІЖГАЗ» затвердженого Протоколом № 442 від 26 липня 2018, та визнати Учасника переможцем даного тендеру.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 03.08.2018 16:12
Вимога
Вирішена

Невідповідність вимогам.

Номер: 465fe37b335b46c38a05c1fcdbea8b8a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-10-001573-a.b1
Назва: Невідповідність вимогам.
Вимога:
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2018-07-10-001573-a (Папір офісний), який проходив 20.07.2018 р. Вимогами Додатку 1 до інструкції з підготовки пропозиції, Замовником встановлено, що необхідно надати Папір офісний IQ Economy або аналог форматів А4 та А3. Виходячи з результатів аукціону було встановлено, що учасник ТОВ "Аверс Канцелярія" у складі своєї пропозиції надає Цінову пропозицію де не зазначає конкретної торгівельної марки запропонованого паперу, що унеможливлює підтвердження надання відповідного товару. Також, звертаємо Вашу увагу, що учасником надано одразу 6 сертифікатів якості на папір офісний, а саме TM «idea!», TM «SvetoCopy», TM «IP Basic», TM «HP Copy», TM «Maestro standard» та невизначеної ТМ виробництва ТОВ "Виробничо-торгове підприємство "Папір", проте з представлених ТМ лише «Maestro standard» відповідає вимозі замовника, адже є повним аналогом паперу ТМ «IQ Economy» але жодного підтвердження, що учасником запропоновано саме даний папір немає. Просимо запросити у ТОВ "Аверс Канцелярія" офіційний лист-підтвердження, що учасником буде надано саме Папір офісний ТМ «Maestro standard», або відхилити пропозицію даного учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Прийнято до уваги. Будемо вимагати лист ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 24.07.2018 16:55
Підтвердження вирішення: Прийнято до уваги. Будемо вимагати лист ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"