-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Електрична енергія» (ДК 021:2015: 09310000-5 «Електрична енергія»)
Завершена
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 12 000.00 UAH
Період оскарження:
02.12.2024 11:15 - 13.12.2024 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації та інші порушення законодавства
Номер:
3862e7c3e2814bd8b7c573068e81d919
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-12-02-004403-a.c1
Назва:
СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації та інші порушення законодавства
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ Усть-Чорнянська селищна рада .docx 04.12.2024 18:01
- Скарга в АМКУ Усть-Чорнянська селищна рада .docx.p7s 04.12.2024 18:01
- ДСТУ EN 50160-2014.pdf 04.12.2024 18:01
- UA-2024-12-02-004403-a-open.pdf 04.12.2024 18:01
- Скарга в АМКУ Усть-Чорнянська селищна рада .pdf.p7s 04.12.2024 18:01
- Скарга в АМКУ Усть-Чорнянська селищна рада .pdf 04.12.2024 18:01
- Тендерна документація.docx 04.12.2024 18:01
- sign.p7s 04.12.2024 18:03
- рішення від 09.12.2024 № 19469.pdf 09.12.2024 17:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.12.2024 № 19981.pdf 17.12.2024 12:13
- рішення від 16.12.2024 № 19981.pdf 18.12.2024 18:25
- перелік змін до ТД.docx 11.12.2024 18:16
- Відповідь на скаргу АМКУ.docx.p7s 11.12.2024 18:16
- перелік змін до ТД.pdf 11.12.2024 18:16
- Відповідь на скаргу АМКУ.pdf 11.12.2024 18:16
- Відповідь на скаргу АМКУ.docx 11.12.2024 18:16
- Тендерна документація _нова редакція.pdf 11.12.2024 18:16
- Тендерна документація _нова редакція.docx 11.12.2024 18:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.12.2024 15:38
Дата розгляду скарги:
16.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.12.2024 17:03
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
18.12.2024 18:26
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
18.12.2024 18:26
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
be0f5d74848749feba6b804e66320994
Заголовок пункту скарги:
Сертифікати ISO
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до пункту 5.12 Додатку 4 до Тендерної документації Замовник просить надати:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій підтвердження, у вигляді Технічної пропозиції (довільної форми), вимог, передбачених технічним завданням (технічною специфікацією) згідно з цією тендерною документацією, а також сертифікат відповідності системи управління якістю в учасника процедури закупівлі вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності».
2. Відповідно до пункту 5.13 Додатку 4 до Тендерної документації Замовник просить надати:
«Документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності ISO 37001:2016 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» видані органом з сертифікації діяльність якого відповідає EN ISO/IEC 17021-1:2017 з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання пропозиції, із метою підтвердження того, що Учасник у свої діяльності відповідає вимога законодавства України у сфері боротьби із корупцією та відповідним міжнародним стандартам. Належність процедури отримання такого сертифікату та його дійсність – повинна підтверджуватися до міжнародних стандартів згідно критеріїв та компетенції 17021, також цей сертифікат повинен містити реквізити для можливість перевірити в загальному публічному доступі його дійсність на момент проведення закупівлі»
3. Відповідно до пункту 5.14 Додатку 4 до Тендерної документації Замовник просить надати:
«Учасник надає документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності ISO 27701:2019 «Методи безпеки. Розширення для управління інформацією про конфіденційність. Вимоги та вказівки», з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання пропозиції, із метою підтвердження того, що Учасник забезпечить збереження конфіденційної інформації, до якої отримає доступ від Замовника, у ході виконання Договору. Належність процедури отримання такого сертифікату та його дійсність - повинна підтверджуватися до міжнародних стандартів, що замовник повинен мати можливість перевірити в загальному публічному доступі, а також учасник має надати для підтвердження версію сертифікату на англійській мові.»
4. Відповідно до пункту 5.15 Додатку 4 до Тендерної документації Замовник просить надати:
«ISO 50001:2018 «Системи управління енергетичним менеджментом. Вимоги», виданий на ім’я учасника, діючий на дату подання пропозиції.»
5. Відповідно до пункту 5.16 Додатку 4 до Тендерної документації Замовник просить надати:
«ISO 14001:2015 Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування, , виданий на ім’я учасника, діючий на дату подання пропозиції. Належність процедури отримання такого сертифікату та його дійсність - повинна підтверджуватися до міжнародних стандартів, що замовник повинен мати можливість перевірити в загальному публічному доступі, а також учасник має надати для підтвердження версію сертифікату на англійській мові.»
6. Відповідно до пункту 5.17 Додатку 4 до Тендерної документації Замовник просить надати:
«ISO 45001:2018 Система управління охороною здоров’я і безпекою праці . Вимоги та настанови щодо застосування, , виданий на ім’я учасника, діючий на дату подання пропозиції. Належність процедури отримання такого сертифікату та його дійсність – повинна підтверджуватися до міжнародних стандартів, що замовник повинен мати можливість перевірити в загальному публічному доступі, а також учасник має надати для підтвердження версію сертифікату на англійській мові.»
Згідно з пунктом 29 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 р.) (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності».
Документи, які вимагає надати Замовник, не передбачені національними стандартами для електричної енергії. Таким чином, Замовник порушив п. 29 Особливостей.
Встановивши цю вимогу, Замовник значно обмежив коло учасників, які зможуть взяти участь у публічній закупівлі, оскільки умовам тендерної документації будуть відповідати лише ті учасники, які мають сертифікати, наявність яких не є обов’язковою для здійснення постачання електричної енергії.
Закон України «Про ринок електричної енергії»; Правила роздрібного ринку електричної енергії (затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312) та інші нормативно-правові акти, не встановлюють обов'язку наявності жодного сертифікату ISO для учасників ринку електричної енергії.
Згідно з ч. 5 ст. 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Товаром (предметом закупівлі) є електрична енергія. Замовником вимагається надання сертифікатів та документів, які встановлюють вимоги не до предмету закупівлі (електричної енергії), а до діяльності постачальника. Жоден із вказаних документів не встановлює вимоги до характеристик електричної енергії як товару.
Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає права замовника вимагати документи на підтвердження відповідності діяльності постачальника будь-яким сертифікатам. Законом передбачено право замовника вимагати виключно сертифікати відповідності пропонованого товару.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси ТОВ «Закарпатенергопостач», пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Встановивши вищезазначені вимоги, Замовник обмежив право ТОВ «Закарпатенергопостач» взяти участь у цій закупівлі. За таких обставин взяти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які нададуть документи, наявність яких для постачальників електричної енергії не передбачена чинним законодавством та національними стандартами. Звертаємо увагу, що ТОВ «Закарпатенергопостач» отримало ліцензію з постачання електричної енергії споживачу, а отже підтвердило відповідність вимогам, що ставляться до постачальників. З огляду на це, ТОВ «Закарпатенергопостач» має рівні права з іншими учасниками ринку електричної енергії брати участь у публічних закупівлях електричної енергії, а Замовник не має права застосовувати будь-які обмеження та дискримінацію.
«Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій підтвердження, у вигляді Технічної пропозиції (довільної форми), вимог, передбачених технічним завданням (технічною специфікацією) згідно з цією тендерною документацією, а також сертифікат відповідності системи управління якістю в учасника процедури закупівлі вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності».
2. Відповідно до пункту 5.13 Додатку 4 до Тендерної документації Замовник просить надати:
«Документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності ISO 37001:2016 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» видані органом з сертифікації діяльність якого відповідає EN ISO/IEC 17021-1:2017 з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання пропозиції, із метою підтвердження того, що Учасник у свої діяльності відповідає вимога законодавства України у сфері боротьби із корупцією та відповідним міжнародним стандартам. Належність процедури отримання такого сертифікату та його дійсність – повинна підтверджуватися до міжнародних стандартів згідно критеріїв та компетенції 17021, також цей сертифікат повинен містити реквізити для можливість перевірити в загальному публічному доступі його дійсність на момент проведення закупівлі»
3. Відповідно до пункту 5.14 Додатку 4 до Тендерної документації Замовник просить надати:
«Учасник надає документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності ISO 27701:2019 «Методи безпеки. Розширення для управління інформацією про конфіденційність. Вимоги та вказівки», з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання пропозиції, із метою підтвердження того, що Учасник забезпечить збереження конфіденційної інформації, до якої отримає доступ від Замовника, у ході виконання Договору. Належність процедури отримання такого сертифікату та його дійсність - повинна підтверджуватися до міжнародних стандартів, що замовник повинен мати можливість перевірити в загальному публічному доступі, а також учасник має надати для підтвердження версію сертифікату на англійській мові.»
4. Відповідно до пункту 5.15 Додатку 4 до Тендерної документації Замовник просить надати:
«ISO 50001:2018 «Системи управління енергетичним менеджментом. Вимоги», виданий на ім’я учасника, діючий на дату подання пропозиції.»
5. Відповідно до пункту 5.16 Додатку 4 до Тендерної документації Замовник просить надати:
«ISO 14001:2015 Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування, , виданий на ім’я учасника, діючий на дату подання пропозиції. Належність процедури отримання такого сертифікату та його дійсність - повинна підтверджуватися до міжнародних стандартів, що замовник повинен мати можливість перевірити в загальному публічному доступі, а також учасник має надати для підтвердження версію сертифікату на англійській мові.»
6. Відповідно до пункту 5.17 Додатку 4 до Тендерної документації Замовник просить надати:
«ISO 45001:2018 Система управління охороною здоров’я і безпекою праці . Вимоги та настанови щодо застосування, , виданий на ім’я учасника, діючий на дату подання пропозиції. Належність процедури отримання такого сертифікату та його дійсність – повинна підтверджуватися до міжнародних стандартів, що замовник повинен мати можливість перевірити в загальному публічному доступі, а також учасник має надати для підтвердження версію сертифікату на англійській мові.»
Згідно з пунктом 29 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 р.) (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності».
Документи, які вимагає надати Замовник, не передбачені національними стандартами для електричної енергії. Таким чином, Замовник порушив п. 29 Особливостей.
Встановивши цю вимогу, Замовник значно обмежив коло учасників, які зможуть взяти участь у публічній закупівлі, оскільки умовам тендерної документації будуть відповідати лише ті учасники, які мають сертифікати, наявність яких не є обов’язковою для здійснення постачання електричної енергії.
Закон України «Про ринок електричної енергії»; Правила роздрібного ринку електричної енергії (затверджені постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. № 312) та інші нормативно-правові акти, не встановлюють обов'язку наявності жодного сертифікату ISO для учасників ринку електричної енергії.
Згідно з ч. 5 ст. 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Товаром (предметом закупівлі) є електрична енергія. Замовником вимагається надання сертифікатів та документів, які встановлюють вимоги не до предмету закупівлі (електричної енергії), а до діяльності постачальника. Жоден із вказаних документів не встановлює вимоги до характеристик електричної енергії як товару.
Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає права замовника вимагати документи на підтвердження відповідності діяльності постачальника будь-яким сертифікатам. Законом передбачено право замовника вимагати виключно сертифікати відповідності пропонованого товару.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси ТОВ «Закарпатенергопостач», пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Встановивши вищезазначені вимоги, Замовник обмежив право ТОВ «Закарпатенергопостач» взяти участь у цій закупівлі. За таких обставин взяти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які нададуть документи, наявність яких для постачальників електричної енергії не передбачена чинним законодавством та національними стандартами. Звертаємо увагу, що ТОВ «Закарпатенергопостач» отримало ліцензію з постачання електричної енергії споживачу, а отже підтвердило відповідність вимогам, що ставляться до постачальників. З огляду на це, ТОВ «Закарпатенергопостач» має рівні права з іншими учасниками ринку електричної енергії брати участь у публічних закупівлях електричної енергії, а Замовник не має права застосовувати будь-які обмеження та дискримінацію.
×
-
Назва доказу:
ДСТУ
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ EN 50160-2014.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника - УСТЬ-ЧОРНЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни до тендерної документації у закупівлі UA-2024-12-02-004403-a з метою усунення порушень, зазначених у цій скарзі.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
e4ffb10331254b22a33ce575315854c6
Заголовок пункту скарги:
Забезпечення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Тип порушення:
Забезпечення тендерної пропозиції/виконання договору
Опис суті пункту скарги:
За змістом ч. 1 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Згідно з п. 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082 (далі – Порядок), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію. Відповідно до абз. 2 п. 3 Порядку, у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-12-02-004403-a, яке сформоване шляхом заповнення Замовником електронних полів, Розмір забезпечення тендерних пропозиції – відсутній, Вид забезпечення тендерних пропозиції – відсутній.
Отже, відомості, які містять у тендерній документації та відомості, які відображені шляхом заповнення електронних полів, різняться, а тому слід вважати, що у закупівлі відсутнє забезпечення тендерної пропозиції. Таким чином, тендерна документація повинна бути приведена у відповідність до інформації, що міститься в оголошенні.
Згідно з п. 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082 (далі – Порядок), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію. Відповідно до абз. 2 п. 3 Порядку, у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-12-02-004403-a, яке сформоване шляхом заповнення Замовником електронних полів, Розмір забезпечення тендерних пропозиції – відсутній, Вид забезпечення тендерних пропозиції – відсутній.
Отже, відомості, які містять у тендерній документації та відомості, які відображені шляхом заповнення електронних полів, різняться, а тому слід вважати, що у закупівлі відсутнє забезпечення тендерної пропозиції. Таким чином, тендерна документація повинна бути приведена у відповідність до інформації, що міститься в оголошенні.
×
-
Назва доказу:
Оголошення
-
Повʼязаний документ:
UA-2024-12-02-004403-a-open.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника - УСТЬ-ЧОРНЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ внести зміни до тендерної документації у закупівлі UA-2024-12-02-004403-a з метою усунення порушень, зазначених у цій скарзі.