• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Генератори

Торги не відбулися

199 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Період оскарження: 02.12.2024 11:07 - 07.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: b6497b323d374081aefecbf22917ca1f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-02-004147-a.c2
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 27.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.12.2024 15:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.12.2024 17:29
Дата виконання рішення Замовником: 31.12.2024 11:44
Коментар замовника щодо усунення порушень: ВИРІШИЛА: 1. Виконати рішення Комісії про скасування рішення уповноваженої щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «Київська насосна компанія» (зазначити найменування переможця) та відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна (зазначити найменування переможця) / відхилення тендерної пропозиції учасника (зазначити найменування учасника) / відміну процедури закупівлі) на закупівлю Генератори ДК 021:2015 31120000-3 (зазначити назву предмета закупівлі та код за Єдиним закупівельним словником), № UA-2024-12-02-004147-a (зазначити номер процедури закупівлі). Також, повідомляємо, що закупівля буде скасована в зв’язку з закінченням бюджетного року та відповідно до ст. 57 Бюджетного Кодексу України - залишки коштів не використаних в поточному році повертаються до бюджету територіальної громади. Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. 2. Оприлюднити інформацію про скасування рішення уповноваженої особи щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «Київська насосна компанія» (зазначити найменування переможця) та відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна (зазначити найменування учасника) / відміну процедури закупівлі) щодо проведення відкритих торгів на закупівлю Генератори ДК 021:2015 31120000-3 (зазначити назву предмета закупівлі та код за Єдиним закупівельним словником), № UA-2024-12-02-004147-a (зазначити номер процедури закупівлі).
Автор: ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна, Коломоєць Світлана 380937762561 infokolomoets@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 87160b07d85d4657bc06e8c253d13526
Заголовок пункту скарги: Порушення замовником вимог п. 44 Особливостей шляхом безпідставного відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Замовником Сільське комунальне підприємство “Прогрес” (Код ЄДРПОУ: 31843960) було оголошено відкриті торги з особливостями ідентифікатор закупівлі – UA-2024-12-02-004147-a.
Предметом закупівлі є Генератор (1 шт) за кодом ДК 021:2015:31120000-3: Генератори

ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна є учасником даної закупівлі (далі – Скаржник).

13.12.2024 року Учаснику стало відомо про відхилення його Пропозиції на веб-порталі Уповноваженого органу.

Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його Пропозиції з огляду на наступне.

Відповідно до протоколу від 13.12.2024 №25 підставою відхилення Пропозиції Скаржника було наступне:

“Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Частиною 1 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі", після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно з частиною 10 статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі", строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Учасником ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна (зазначити назву учасника) у складі тендерної пропозиції не надано довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження. Проте пунктом 15 Додатку 1 тендерної документації замовником було встановлено вимогу щодо У разі ненадання учасником довідки в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора… замовник відхиляє тендерну пропозицію (зазначити вимогу тендерної документації). Тобто учасник ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна (зазначити назву учасника) не надав довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (зазначити яку інформацію або документ).

Згідно з абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.

Згідно з пунктом 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Керуючись абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна (зазначити назву учасника).

Під час розгляду другого питання порядку денного:

Згідно з пунктом 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та / або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.

На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна (зазначити назву учасника) протягом одного дня з дати ухвалення даного рішення.

ВИРІШИЛА:

1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна (зазначити назву учасника) на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

2. Оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна (зазначити назву учасника) протягом одного дня з дати ухвалення даного рішення.

Скаржник зазначає, що рішення про відхилення Пропозиції ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна є безпідставним та таким що порушує права та інтереси учасника.

У складі Пропозиції Скаржника міститься:
- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осібпідприємців та громадських формувань: ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ
Коломоєць Світлана Миколаївна.
Місцезнаходження юридичної особи: Україна, 49008, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Робоча, будинок 73, квартира 283.

Тобто, з Виписки вбачається, що Скаржник його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України “Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України”.

Однак, Замовником було визначено як порушення ненадання довідки в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження та відхилення Пропозиції на підставі вимог визначених пунктом 43 Особливостей.

Проте, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).

Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі", учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Враховуючи викладене, Замовник, не надав учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев’ятої статті 26 Закону.

Враховуючи наведене, Скаржник вважає що його Пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.

Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей.

Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі” за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);

2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції Скаржника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Скасована
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 81ab2a22b00b4b8da908bede6bc6cdcb
Ідентифікатор запиту: UA-2024-12-02-004147-a.c1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 18.12.2024 15:57
Автор: ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна, Коломоєць Світлана 380937762561 infokolomoets@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 8833d6bc497249c884bf9841ad4f7322
Заголовок пункту скарги: Порушення замовником вимог п. 44 Особливостей шляхом безпідставного відхилення тендерної пропозиціюї
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Замовником Сільське комунальне підприємство “Прогрес” (Код ЄДРПОУ: 31843960) було оголошено відкриті торги з особливостями ідентифікатор закупівлі – UA-2024-12-02-004147-a.
Предметом закупівлі є Генератор (1 шт) за кодом ДК 021:2015:31120000-3: Генератори

ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна є учасником даної закупівлі (далі – Скаржник).

13.12.2024 року Учаснику стало відомо про відхилення його Пропозиції на веб-порталі Уповноваженого органу.

Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його Пропозиції з огляду на наступне.

Відповідно до протоколу від 13.12.2024 №25 підставою відхилення Пропозиції Скаржника було наступне:

“Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Учасником ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна (зазначити назву учасника) у складі тендерної пропозиції не надано довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження. Проте пунктом 15 Додатку 1 тендерної документації замовником було встановлено вимогу щодо У разі ненадання учасником довідки в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора… замовник відхиляє тендерну пропозицію (зазначити вимогу тендерної документації). Тобто учасник ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна (зазначити назву учасника) не надав довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (зазначити яку інформацію або документ).

Згідно з абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону, а саме: тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.

Згідно з пунктом 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону.
Керуючись абзацом 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна (зазначити назву учасника).

Під час розгляду другого питання порядку денного:

Згідно з пунктом 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та / або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.

На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна (зазначити назву учасника) протягом одного дня з дати ухвалення даного рішення.

ВИРІШИЛА:

1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна (зазначити назву учасника) на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.

2. Оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна (зазначити назву учасника) протягом одного дня з дати ухвалення даного рішення.


Скаржник зазначає, що рішення про відхилення Пропозиції ФОП Коломоєць Світлана Миколаївна є безпідставним та таким що порушує права та інтереси учасника.

У складі Пропозиції Скаржника міститься:
- виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осібпідприємців та громадських формувань: ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ
Коломоєць Світлана Миколаївна.
Місцезнаходження юридичної особи: Україна, 49008, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вулиця Робоча, будинок 73, квартира 283.

Тобто, з Виписки вбачається, що Скаржник його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України “Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України”.

Однак, Замовником було визначено як порушення ненадання довідки в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження та відхилення Пропозиції на підставі вимог визначених пунктом 43 Особливостей.

Проте, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).

Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Враховуючи викладене, Замовник, не надав учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев’ятої статті 26 Закону.

Враховуючи наведене, Скаржник вважає що його Пропозиція була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави.

Неправомірно відхиливши Пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей.

Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);

2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції Скаржника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника