-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
79710000-4 Охоронні послуги (фізична охорона)
Завершена
610 221.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 051.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 051.11 UAH
Період оскарження:
29.11.2024 16:33 - 06.12.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
660fcccfdfc14dd9ac35eeeda5a2e496
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-29-014399-a.a2
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Вимога:
Рішенням Уповноваженої особи, Фахівця з публічних закупівель від 31.12.2024 року (протокол №3112/1) ТОВ «ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ» визнано переможцем закупівлі 79710000-4 Охоронні послуги (фізична охорона), яка проводилась КНП «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради. ТОВ «МАКСИМА-Т» не погоджується з таким рішенням Замовника з огляду на наступне.
Пунктом 8 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Інформація про необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено в Додатку 4 до цієї тендерної документації.
Пунктом 3 Додатку 4 до тендерної документації передбачено наступне «Учасник повинен надати розрахунок вартості однієї години послуг з охорони. Запропонована вартість однієї години охорони повинна відповідати вимогам чинного законодавства щодо встановленого мінімального розміру оплати праці (за одну годину), а також включати усі податки, збори, інші обов'язкові платежі, які сплачуються або мають бути сплачені Учасником».
Відповідно до статті 108 Кодексу Законів про працю України, робота у нічний час (стаття 54) оплачується у підвищеному розмірі, встановлюваному генеральною, галузевою (регіональною) угодами та колективним договором, але не нижче 20 відсотків тарифної ставки (окладу) за кожну годину роботи у нічний час.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ» міститься Розрахунок вартості однієї години послуг з охорони (лист від 04.12.2024 року №4). Пункт 1 вказаного розрахунку передбачає статтю витрат: «Основна заробітна плата (у тому числі у святкові та вихідні дні) із врахуванням всіх податків та зборів» у розмірі 59,00. Водночас, вказаний розрахунок не містить витрат на підвищений розмір оплати за роботу у нічний час, як це передбачено статтею 108 КЗПП України.
Таким чином, запропонована учасником ТОВ «ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ» вартість однієї години охорони не відповідає вимогам чинного законодавства щодо встановленого мінімального розміру оплати праці (за одну годину), а також включати усі податки, збори, інші обов'язкові платежі, які сплачуються або мають бути сплачені Учасником, а тоже пропозиція ТОВ «ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, і вказана невідповідність не може бути учасником процедури закупівлі відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами).
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ "ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ" має бути відхилена відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 03.01.2025 18:36
- Відповідь на вимогу.pdf 07.01.2025 16:56
Дата подачі:
03.01.2025 18:36
Вирішення:
Протокол № 06.01/1
Комунального некомерційного підприємства
“Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня”
Тернопільської обласної ради
ЄДРПОУ 02001305, 46023, м. Тернопіль, вул. Академіка Сахарова, 2
Категорія замовника: юридичні особи, які забезпечують потреби держави
або територіальної громади, Ірина Кирич, +380971345495, zakupki200@todl.com.ua
м. Тернопіль „ 06 ” 01 2025р.
Щодо прийняття рішення
уповноваженою особою
Порядок денний:
1.Розгляд вимоги ТОВ Максима-Т (ЄДРПОУ 32148443) про неправомірне визначення переможця (далі – Вимога) щодо закупівлі послуг згідно ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (фізична охорона) (UA-2024-11-29-014399-a) та оприлюднення рішення через електронну систему закупівель.
Під час розгляду питання порядку денного:
31.12.2024 року протоколом уповноваженої особи № 31.12/1 визначено переможцем процедури закупівлі відкриті торги з особливостями (UA-2024-11-29-014399-a) щодо предмету закупівлі по ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (фізична охорона) Учасника ТОВ "ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ" (ЄДРПОУ: 45350717), ціна пропозиції якого складає 560 640 грн. 00 коп. (П’ятсот шістдесят тисяч шістсот сорок гривень 00 копійок ) без ПДВ.
Під час періоду оскарження, а саме 03.01.2025 року учасником ТОВ Максима-Т була подана вимога:
«Рішенням Уповноваженої особи, Фахівця з публічних закупівель від 31.12.2024 року (протокол №3112/1) ТОВ «ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ» визнано переможцем закупівлі 79710000-4 Охоронні послуги (фізична охорона), яка проводилась КНП «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради. ТОВ «МАКСИМА-Т» не погоджується з таким рішенням Замовника з огляду на наступне.
Пунктом 8 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачено, що учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Інформація про необхідні якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено в Додатку 4 до цієї тендерної документації.
Пунктом 3 Додатку 4 до тендерної документації передбачено наступне «Учасник повинен надати розрахунок вартості однієї години послуг з охорони. Запропонована вартість однієї години охорони повинна відповідати вимогам чинного законодавства щодо встановленого мінімального розміру оплати праці (за одну годину), а також включати усі податки, збори, інші обов'язкові платежі, які сплачуються або мають бути сплачені Учасником».
Відповідно до статті 108 Кодексу Законів про працю України, робота у нічний час (стаття 54) оплачується у підвищеному розмірі, встановлюваному генеральною, галузевою (регіональною) угодами та колективним договором, але не нижче 20 відсотків тарифної ставки (окладу) за кожну годину роботи у нічний час.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ» міститься Розрахунок вартості однієї години послуг з охорони (лист від 04.12.2024 року №4). Пункт 1 вказаного розрахунку передбачає статтю витрат: «Основна заробітна плата (у тому числі у святкові та вихідні дні) із врахуванням всіх податків та зборів» у розмірі 59,00. Водночас, вказаний розрахунок не містить витрат на підвищений розмір оплати за роботу у нічний час, як це передбачено статтею 108 КЗПП України.
Таким чином, запропонована учасником ТОВ «ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ» вартість однієї години охорони не відповідає вимогам чинного законодавства щодо встановленого мінімального розміру оплати праці (за одну годину), а також включати усі податки, збори, інші обов'язкові платежі, які сплачуються або мають бути сплачені Учасником, а тоже пропозиція ТОВ «ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, і вказана невідповідність не може бути учасником процедури закупівлі відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами).
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція ТОВ "ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ" має бути відхилена відповідно до пп. 2 п. 44 Особливостей.».
Пунктом 3 Додатку 4 до тендерної документації передбачено наступне «Учасник повинен надати розрахунок вартості однієї години послуг з охорони. Запропонована вартість однієї години охорони повинна відповідати вимогам чинного законодавства щодо встановленого мінімального розміру оплати праці (за одну годину), а також включати усі податки, збори, інші обов'язкові платежі, які сплачуються або мають бути сплачені Учасником».
У складі тендерної пропозиції учасник ТОВ «ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ» (ЄДРПОУ: 45350717) надав Розрахунок вартості однієї години послуг з охорони (лист №12 від 04.12.2024 року), який відповідає вимогам тендерної документації. Замовником в тендерній документації не встановлено інших (додаткових) вимог до даного документу.
Враховуючи викладене, замовник не бачить підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ» (ЄДРПОУ: 45350717).
Вирішила:
1. Відхилити вимогу ТОВ Максима-Т (ЄДРПОУ 32148443) про неправомірне визначення переможця щодо закупівлі послуг згідно ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (фізична охорона) (UA-2024-11-29-014399-a) та оприлюднити дане рішення через електронну систему закупівель.
Уповноважена особа,
Фахівець з публічних закупівель Ірина КИРИЧ
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на неправомірні дії Замовника при кваліфікації пропозицій при проведенні закупівлі Фізична охорона ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2024-11-29-014399-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю код «Фізична охорона ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони». Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 09 грудня 2024 року, до 01:00 год. Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ»» (далі - Скаржник) взяло участь в закупівлі та подало пропозицію згідно тендерної документації (надалі - ТД). За результатами аукціону виявилось, що участь в закупівлі взяли два учасники з наступними ціновими пропозиціями: 1 ТОВ "ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ" 560 640 грн з ПДВ Дискваліфіковано 2 ТОВ Максима-Т 586 620 грн з ПДВ Визнаний переможцем Дата розкриття пропозицій – 10 грудня 2024 року о 11:26 . Відповідно до тендерної документації: «Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Питома вага - 100 відсотків». Замовником було розглянуто найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ "ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ" та прийнято рішення про її відхилення на підставі Протоколу №13.12\3 від 13.12.2024 року. Але Скаржник не може погодитися з таким рішенням Замовника, оскільки пропозиція ТОВ "ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ" відповідає вимогам документації, і мала бути прийнята. Згідно абзацу 3 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення ТОВ "ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ" та обґрунтовує це наступним:
Номер:
5048df2b835541e5900837e7d12688b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-29-014399-a.a1
Назва:
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника при кваліфікації пропозицій при проведенні закупівлі Фізична охорона ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради (далі – Замовник) було оприлюднено оголошення UA-2024-11-29-014399-a про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю код «Фізична охорона ДК 021:2015: 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони».
Кінцева дата подання учасниками тендерних пропозицій – 09 грудня 2024 року, до 01:00 год.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ»» (далі - Скаржник) взяло участь в закупівлі та подало пропозицію згідно тендерної документації (надалі - ТД).
За результатами аукціону виявилось, що участь в закупівлі взяли два учасники з наступними ціновими пропозиціями:
1 ТОВ "ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ"
560 640 грн з ПДВ Дискваліфіковано
2 ТОВ Максима-Т 586 620 грн з ПДВ
Визнаний переможцем
Дата розкриття пропозицій – 10 грудня 2024 року о 11:26 .
Відповідно до тендерної документації: «Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Питома вага - 100 відсотків».
Замовником було розглянуто найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ "ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ" та прийнято рішення про її відхилення на підставі Протоколу №13.12\3 від 13.12.2024 року.
Але Скаржник не може погодитися з таким рішенням Замовника, оскільки пропозиція ТОВ "ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ" відповідає вимогам документації, і мала бути прийнята.
Згідно абзацу 3 пункту 59 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування: Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення ТОВ "ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ" та обґрунтовує це наступним:
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ 2 - МТБ.pdf 17.12.2024 15:43
- Доказ 3 -Працівники.pdf 17.12.2024 15:43
- Скарга.pdf 17.12.2024 15:43
- Доказ 1 - ТД - Фізична охорона-Нова редакція.doc 17.12.2024 15:43
- Доказ 7 - Документи на працівників.pdf 17.12.2024 15:43
- Доказ 4 - ТД - Фізична охорона-Нова редакція.doc 17.12.2024 15:43
- Доказ 6 - Збройова кімната переможця.pdf 17.12.2024 15:43
- Доказ 5 - ТД - Фізична охорона-Нова редакція.doc 17.12.2024 15:43
- sign.p7s 17.12.2024 15:43
- рішення від 19.12.2024 № 20205.pdf 19.12.2024 17:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.12.2024 № 20694.pdf 26.12.2024 20:06
- рішення від 26.12.2024 № 20694.pdf 27.12.2024 12:52
- МТБ (1).pdf 23.12.2024 18:21
- Відповідь на рішення комісії АМКУ.docx 23.12.2024 18:21
- Інші документи (1).pdf 23.12.2024 18:21
- протокол розгляду - Охорона.pdf 23.12.2024 18:21
- Оголошення.pdf 23.12.2024 18:21
- 4.1 Технічні характеристики.pdf 23.12.2024 18:21
- Протокол розгляду.pdf 23.12.2024 18:21
- ТЗ.pdf 23.12.2024 18:21
- Відповідь АМКУ.pdf 23.12.2024 18:21
- 2.1. Довідка та документи про наявність МТБ.pdf 23.12.2024 18:21
- ТД - Фізична охорона-Нова редакція.doc 23.12.2024 18:21
- Виконання рішення АМКУ.pdf 30.12.2024 17:14
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.12.2024 16:23
Дата розгляду скарги:
26.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.12.2024 17:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.12.2024 12:53
Дата виконання рішення Замовником:
30.12.2024 17:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протокол № 30.12/1
Комунального некомерційного підприємства
“Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня”
Тернопільської обласної ради
ЄДРПОУ 02001305, 46023, м. Тернопіль, вул. Академіка Сахарова, 2
Категорія замовника: юридичні особи, які забезпечують потреби держави
або територіальної громади, Ірина Кирич, +380971345495, zakupki200@todl.com.ua
м. Тернопіль „ 30 ”_______12_________ 2024р.
Щодо прийняття рішення
уповноваженою особою
Порядок денний:
Про скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ" (ЄДРПОУ: 45350717) та рішення про визначення ТОВ Максима-Т (ЄДРПОУ 32148443) переможцем процедури закупівлі відкриті торги з особливостями UA-2024-11-29-014399-a по ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (фізична охорона), відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з врахуванням Закону України „Про публічні закупівлі” (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “ Про публічні закупівлі ”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Постанова).
Під час розгляду питання порядку денного:
29.11.2024 року Замовником було оголошено процедуру закупівлі відкриті торги з особливостями UA-2024-11-29-014399-a по ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (фізична охорона).
10.12.2024 року за результатами проведення аукціону, розпочався етап кваліфікації Учасників щодо зазначеної закупiвлi, до якої електронною системою закупiвель допущено:
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція
ТОВ "ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ" 560 640,00
UAH з ПДВ 560 640,00
UAH з ПДВ
ТОВ Максима-Т 592 000,80
UAH з ПДВ 586 620,00
UAH з ПДВ
За результатами електронного аукцiону найбiльш економiчно вигiдною тендерною пропозицiєю є пропозицiя Учасника № 1 ТОВ "ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ" (ЄДРПОУ: 45350717).
13.12.2024 року пропозиція ТОВ "ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ" (ЄДРПОУ: 45350717) була дискваліфікована Замовником та було прийнято рішення щодо визначення переможцем ТОВ Максима-Т (ЄДРПОУ 32148443) щодо процедури закупівлі відкриті торги з особливостями UA-2024-11-29-014399-a по ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (фізична охорона).
17.12.2024 року ТОВ "ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ" була подана скарга в Антимонопольний Комітет України щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, яка була прийнята на розгляд 19.12.2024 року.
26.12.2024 року Рішенням №20694-р/пк-пз Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель постановила:
Зобов’язати комунальне некомерційне підприємство «Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня» Тернопільської обласної ради (код ЄДРПОУ: 02001305) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ" (ЄДРПОУ: 45350717) та рішення про визначення ТОВ Максима-Т (ЄДРПОУ 32148443) переможцем процедури закупівлі відкриті торги з особливостями UA-2024-11-29-014399-a по ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (фізична охорона).
Відповідно до статті 18 Закону та Постанови рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Вирішила:
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ" (ЄДРПОУ: 45350717) та рішення про визначення ТОВ Максима-Т (ЄДРПОУ 32148443) переможцем процедури закупівлі відкриті торги з особливостями UA-2024-11-29-014399-a по ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (фізична охорона).
Уповноважена особа,
Фахівець з публічних закупівель Ірина КИРИЧ
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0e2bf3e69cba4d22ac399879a055fa0c
Заголовок пункту скарги:
Невідповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Підстава відхилення наступна: Пунктом 10 Таблиці про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Додатку 4 до тендерної документації передбачено «Оснащення охоронників спецзасобами і наявність уніформи, яка має відповідати кліматичним умовам періоду несення служби на посту охорони.». У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ" надано Лист №13 від 04.12.2024 року де навпроти характеристики «Оснащення охоронників спецзасобами і наявність уніформи, яка має відповідати кліматичним, умовам періоду несення служби на посту охорони» у графі відповідність вказано «так».
З даної норми взагалі незрозуміло, що саме не так і чому пропозиція відхилена з цієї підстави. Замовник не вимагав надати таблицю з коментарями (окрім випадку пропозиції аналогу), не вимагав надати фото одягу, або документи щодо власності одягу або інше. Замовником було оприлюднено технічні вимоги в яких є тільки обов’язок учасника про надання ліцензії та розрахунку.
Тому дана вимога дискваліфікації є надуманою та безпідставно сформульованою.
З даної норми взагалі незрозуміло, що саме не так і чому пропозиція відхилена з цієї підстави. Замовник не вимагав надати таблицю з коментарями (окрім випадку пропозиції аналогу), не вимагав надати фото одягу, або документи щодо власності одягу або інше. Замовником було оприлюднено технічні вимоги в яких є тільки обов’язок учасника про надання ліцензії та розрахунку.
Тому дана вимога дискваліфікації є надуманою та безпідставно сформульованою.
×
-
Назва доказу:
тендерна документація Замовника
-
Повʼязаний документ:
Доказ 1 - ТД - Фізична охорона-Нова редакція.doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника ТОВ «ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ»
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
77ad9dc5b14f416d8eaaa8820e9390c0
Заголовок пункту скарги:
Щодо пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Підстава відхилення наступна: залучення субпідрядника згідно з Договором №01 від 11.11.2024 року для «надання послуг по виїзду (реагуванню) ГШР зі зброєю на об’єкти, що знаходяться під спостереженням ПЦС та на якому спрацювали засоби СОС.», а не для надання послуг, що передбачені предметом закупівлі.
Перше: почнемо з того, що Замовником ні у технічних вимогах (додаток 4), ні у проєкті договору немає жодної згадки про те, що послуги охорони надаються зі зброєю.
Друге: вимоги тендерної документації містили наступне:
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.1. Довідка Учасника про наявність:
1.1.1. головного офісу чи представництва надання послуг у м. Тернопіль;
1.1.2.пункту централізованого спостереження*;
1.1.3.транспорту реагування у кількості не менше 2-х одиниць* (власного чи орендованого) та груп швидкого реагування;
1.1.4. забезпечення обладнання посту охорони безкоштовною тривожною кнопкою з виведенням її на пульт централізованого спостереження Учасника та забезпечення оперативного реагування на її спрацювання.
1.2.Учасник повинен надати підтверджуючі документи (копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) щодо наявності у нього власного транспорту реагування, орендованого або залученого через субпідряд (не менше 2-ох в межах населеного пункту надання послуг) для забезпечення цілодобового реагування (прибуття наряду реагування протягом 5-ти хвилин) на повідомлення про спрацювання засобів охоронного-пожежного призначення, що мають спеціальне кольорографічне пофарбування, розпізнавальні знаки (копії дозволів, виданих відповідно до наказу МВС України від 09.08.2016 року №771).
1.3. Довідка Учасника про наявність спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності (визначених Додатком до постанови Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 97, зокрема:
1.3.1. газових балончиків з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії;
1.3.2.електрошокових пристроїв*;
1.3.3.пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначених патронів*;
1.3.4.форменого сезонного одягу охоронників Учасника.
1.4.Учасник повинен надати завірену копію Дозволу на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи («Збройної кімнати»), виданого у відповідності до Наказу МВС України від 21.08.98 № 622 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 7 жовтня 1998 р. за № 637/3077).
* Оскільки об’єкт охорони, є особливо важливим об'єктом, заходи охорони передбачають використання транспорту реагування, пункту централізованого спостереження та зазначених спеціальних засобів.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Інформаційна довідка, за підписом уповноваженої особи, складена у довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність в учасника необхідної кількості працівників для забезпечення охорони, а саме: персонал охорони з розрахунку: чотири охоронники на пост з режимом роботи 24 год. в зміну, які мають необхідні знання та досвід в зазначеній сфері із зазначенням прізвища ініціалів, посад, освіти, стажу роботи на займаній посаді.
2.2. Учасник повинен підтвердити наявність відповідної кількості працівників (охоронників) та їх кваліфікацію шляхом надання:
2.2.1. копій трудових книжок працівників або наказів про їх працевлаштування, документів що підтверджують їх прийняття на роботу (повідомлень до органів ДПС про прийняття працівника на роботу та/або податковий розрахунок за формою №1ДФ з долученням документів, що підтверджують їх отримання відповідним податковим органом);
2.2.2. копій довідок органів МВС України про те, що працівник не має не знятої чи не погашеної судимості за скоєння умисних злочинів – видана не раніше тридцяти днів до моменту подання тендерних пропозицій (вимога стосується всіх охоронників, що планується задіяти на об’єктах);
2.2.3.копій сертифікатів про проходження охоронниками профілактичного наркологічного огляду та копії медичних довідок про проходження охоронниками обов’язкового попереднього та періодичного психіатричного огляду (чинних на дату подання) (вимога стосується всіх охоронників, що планується задіяти на об’єктах);
2.2.4.копій медичних довідок про проходження охоронниками обов’язкового медичного огляду (не більше річної давнини) (вимога стосується всіх охоронників, що планується задіяти на об’єктах);
2.2.5.копій документів, що підтверджують присвоєння працівниками робітничої кваліфікації «Охоронник» (вимога стосується всіх охоронників, що планується задіяти на об’єктах).
Тобто з цих вимог, ми бачимо, що перший блок стосується тривожної кнопки та ПЦС, транспорту реагування, забезпечення працівників транспорту реагування зброєю – і таких людей має бути мінімум 4 (2 людини на 1 авто, Замовник вимагає 2 авто). І до цього ж блоку треба надати дозвіл на збройову кімнату.
Другий блок стосується людей, які безпосередньо здійснюють охорону об’єкту – і Замовник це зазначає: в учасника необхідної кількості працівників для забезпечення охорони, а саме: персонал охорони з розрахунку: чотири охоронники. Про зброю жодного слова.
Скаржник надав відповідні документи.
Відповідно Скаржнику незрозуміло, що саме не так?
Зброя залучається для працівників груп транспорту швидкого реагування, які приїздять у випадку спрацювання засобів охоронної сигналізації, в тому числі тривожної кнопки - і саме про це договір між Скаржником та субпідрядником ПП «Шериф-Захист».
Субпідрядник і не має охороняти на фізичному пості Замовника, бо для цього Скаржник залучає своїх власних працівників.
Перше: почнемо з того, що Замовником ні у технічних вимогах (додаток 4), ні у проєкті договору немає жодної згадки про те, що послуги охорони надаються зі зброєю.
Друге: вимоги тендерної документації містили наступне:
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій 1.1. Довідка Учасника про наявність:
1.1.1. головного офісу чи представництва надання послуг у м. Тернопіль;
1.1.2.пункту централізованого спостереження*;
1.1.3.транспорту реагування у кількості не менше 2-х одиниць* (власного чи орендованого) та груп швидкого реагування;
1.1.4. забезпечення обладнання посту охорони безкоштовною тривожною кнопкою з виведенням її на пульт централізованого спостереження Учасника та забезпечення оперативного реагування на її спрацювання.
1.2.Учасник повинен надати підтверджуючі документи (копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів) щодо наявності у нього власного транспорту реагування, орендованого або залученого через субпідряд (не менше 2-ох в межах населеного пункту надання послуг) для забезпечення цілодобового реагування (прибуття наряду реагування протягом 5-ти хвилин) на повідомлення про спрацювання засобів охоронного-пожежного призначення, що мають спеціальне кольорографічне пофарбування, розпізнавальні знаки (копії дозволів, виданих відповідно до наказу МВС України від 09.08.2016 року №771).
1.3. Довідка Учасника про наявність спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності (визначених Додатком до постанови Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 97, зокрема:
1.3.1. газових балончиків з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії;
1.3.2.електрошокових пристроїв*;
1.3.3.пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначених патронів*;
1.3.4.форменого сезонного одягу охоронників Учасника.
1.4.Учасник повинен надати завірену копію Дозволу на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи («Збройної кімнати»), виданого у відповідності до Наказу МВС України від 21.08.98 № 622 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 7 жовтня 1998 р. за № 637/3077).
* Оскільки об’єкт охорони, є особливо важливим об'єктом, заходи охорони передбачають використання транспорту реагування, пункту централізованого спостереження та зазначених спеціальних засобів.
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід 2.1. Інформаційна довідка, за підписом уповноваженої особи, складена у довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність в учасника необхідної кількості працівників для забезпечення охорони, а саме: персонал охорони з розрахунку: чотири охоронники на пост з режимом роботи 24 год. в зміну, які мають необхідні знання та досвід в зазначеній сфері із зазначенням прізвища ініціалів, посад, освіти, стажу роботи на займаній посаді.
2.2. Учасник повинен підтвердити наявність відповідної кількості працівників (охоронників) та їх кваліфікацію шляхом надання:
2.2.1. копій трудових книжок працівників або наказів про їх працевлаштування, документів що підтверджують їх прийняття на роботу (повідомлень до органів ДПС про прийняття працівника на роботу та/або податковий розрахунок за формою №1ДФ з долученням документів, що підтверджують їх отримання відповідним податковим органом);
2.2.2. копій довідок органів МВС України про те, що працівник не має не знятої чи не погашеної судимості за скоєння умисних злочинів – видана не раніше тридцяти днів до моменту подання тендерних пропозицій (вимога стосується всіх охоронників, що планується задіяти на об’єктах);
2.2.3.копій сертифікатів про проходження охоронниками профілактичного наркологічного огляду та копії медичних довідок про проходження охоронниками обов’язкового попереднього та періодичного психіатричного огляду (чинних на дату подання) (вимога стосується всіх охоронників, що планується задіяти на об’єктах);
2.2.4.копій медичних довідок про проходження охоронниками обов’язкового медичного огляду (не більше річної давнини) (вимога стосується всіх охоронників, що планується задіяти на об’єктах);
2.2.5.копій документів, що підтверджують присвоєння працівниками робітничої кваліфікації «Охоронник» (вимога стосується всіх охоронників, що планується задіяти на об’єктах).
Тобто з цих вимог, ми бачимо, що перший блок стосується тривожної кнопки та ПЦС, транспорту реагування, забезпечення працівників транспорту реагування зброєю – і таких людей має бути мінімум 4 (2 людини на 1 авто, Замовник вимагає 2 авто). І до цього ж блоку треба надати дозвіл на збройову кімнату.
Другий блок стосується людей, які безпосередньо здійснюють охорону об’єкту – і Замовник це зазначає: в учасника необхідної кількості працівників для забезпечення охорони, а саме: персонал охорони з розрахунку: чотири охоронники. Про зброю жодного слова.
Скаржник надав відповідні документи.
Відповідно Скаржнику незрозуміло, що саме не так?
Зброя залучається для працівників груп транспорту швидкого реагування, які приїздять у випадку спрацювання засобів охоронної сигналізації, в тому числі тривожної кнопки - і саме про це договір між Скаржником та субпідрядником ПП «Шериф-Захист».
Субпідрядник і не має охороняти на фізичному пості Замовника, бо для цього Скаржник залучає своїх власних працівників.
×
-
Назва доказу:
МТБ
-
Повʼязаний документ:
Доказ 2 - МТБ.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника ТОВ «ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ»
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
89b252b48be24a91a01cd6e1168bc533
Заголовок пункту скарги:
Щодо медичних документів на працівників
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Підстава відхилення наступна: Крім цього, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ" надано копії Довідок про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин та Медичних довідок про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника на працівників, що будуть залученні до надання послуг — Тартаковського В.Ю., Красуцького А.В., Ткача В.А., Зінченка В.О., які містять інформацію про їх придатність для роботи за професією «охоронник без зброї».
Пояснення щодо цієї норми вже зазначалося вище: у тендерній документації Замовником не визначено, що охоронники на звичайному фізичному пості мають надавати послуги охорони зі зброєю.
Працівники Тартаковський В.Ю., Красуцький А.В., Ткач В.А., Зінченко В.О. будуть надавати послуги охорони на посту безпосередньо, вони не є працівниками ГШР, відповідно і не використовують зброю.
Також тендерна документація не містить вимог про те, що медичні довідки мають бути видані на охоронників із зброєю.
Замовник взагалі не вимагав надання документів на працівників ГШР, а просив тільки документи для 4х працівників на посту.
Пояснення щодо цієї норми вже зазначалося вище: у тендерній документації Замовником не визначено, що охоронники на звичайному фізичному пості мають надавати послуги охорони зі зброєю.
Працівники Тартаковський В.Ю., Красуцький А.В., Ткач В.А., Зінченко В.О. будуть надавати послуги охорони на посту безпосередньо, вони не є працівниками ГШР, відповідно і не використовують зброю.
Також тендерна документація не містить вимог про те, що медичні довідки мають бути видані на охоронників із зброєю.
Замовник взагалі не вимагав надання документів на працівників ГШР, а просив тільки документи для 4х працівників на посту.
×
-
Назва доказу:
Працівники
-
Повʼязаний документ:
Доказ 3 -Працівники.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
скасувати рішення про відхилення пропозиції Скаржника ТОВ «ГРІЗЛІ-ФОРПОСТ»
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
221a207568534a4ea2bf27aa3d2347d6
Заголовок пункту скарги:
Щодо відсутності довідки про незалучення субпідрядника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно вимог підпункту 2 розділу 2 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) у випадку закупівлі робіт/послуг» Додатку 2 тендерної документації Замовника: 2. Учасник надає в складі своєї тендерної пропозиції довідку, яка містить інформацію про співвиконавця/субпідрядника, якого учасник планує залучати до надання послуг / виконання робіт в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (або довідка довільної форми про незалучення субпідрядника/співвиконавця). Вищевказана довідка виконується в довільній формі, в якій зазначається інформація щодо кожного суб’єкта господарювання (повне найменування та місцезнаходження) та інформація щодо робіт/послуг, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю. Разом з довідкою про залучення субпідрядників учасник надає: оригінал листа від кожного співвиконавця/субпідрядника про згоду на виконання робіт/надання послуг, що будуть йому доручені.
У складі пропозиції Переможець ТОВ Максима-Т не надав довідку, у якій зазначено про незалучення субпідрядника, або навпаки про залучення такого субпідрядника.
Таким чином, Замовник прийняв пропозицію ТОВ Максима-Т, яка не відповідала вимогам тендерної документації, і яка мала бути відхилена, чим порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та наше право бути кваліфікованими та обраними переможцем.
У складі пропозиції Переможець ТОВ Максима-Т не надав довідку, у якій зазначено про незалучення субпідрядника, або навпаки про залучення такого субпідрядника.
Таким чином, Замовник прийняв пропозицію ТОВ Максима-Т, яка не відповідала вимогам тендерної документації, і яка мала бути відхилена, чим порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та наше право бути кваліфікованими та обраними переможцем.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Доказ 4 - ТД - Фізична охорона-Нова редакція.doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
46619c82587b4bdc86352821e04aeeaa
Заголовок пункту скарги:
Щодо відсутності розрахунку
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно Додатку 4 тендерної документації Замовника: Учасник повинен надати розрахунок вартості однієї години послуг з охорони. Запропонована вартість однієї години охорони повинна відповідати вимогам чинного законодавства щодо встановленого мінімального розміру оплати праці (за одну годину), а також включати усі податки, збори, інші обов'язкові платежі, які сплачуються або мають бути сплачені Учасником.
У складі пропозиції Переможець ТОВ Максима-Т взагалі не надав зазначений розрахунок.
Окремо зазначено, що вимога щодо даного розрахунку належить до Інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Предмет закупівлі ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (фізична охорона), а отже, вимога про усунення порушень з даного питання розміщуватися не повинна. А пропозиція мала бути одразу відхилена.
Таким чином, Замовник прийняв пропозицію ТОВ Максима-Т, яка не відповідала вимогам тендерної документації, і яка мала бути відхилена, чим порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та наше право бути кваліфікованими та обраними переможцем.
У складі пропозиції Переможець ТОВ Максима-Т взагалі не надав зазначений розрахунок.
Окремо зазначено, що вимога щодо даного розрахунку належить до Інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Предмет закупівлі ДК 021:2015: 79710000-4 Охоронні послуги (фізична охорона), а отже, вимога про усунення порушень з даного питання розміщуватися не повинна. А пропозиція мала бути одразу відхилена.
Таким чином, Замовник прийняв пропозицію ТОВ Максима-Т, яка не відповідала вимогам тендерної документації, і яка мала бути відхилена, чим порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та наше право бути кваліфікованими та обраними переможцем.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Доказ 5 - ТД - Фізична охорона-Нова редакція.doc
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір.
Порядковий номер пункту скарги:
6
Номер:
59ca9d4c6f4448d9be853c29b5cdec7e
Заголовок пункту скарги:
Щодо простроченого дозволу на збройову кімнату
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно Додатку 2 тендерної документації Замовника: Учасник повинен надати завірену копію Дозволу на відкриття та функціонування об’єкта дозвільної системи («Збройної кімнати»), виданого у відповідності до Наказу МВС України від 21.08.98 № 622 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 7 жовтня 1998 р. за № 637/3077).
У складі пропозиції Переможець ТОВ Максима-Т надає дозвіл на збройову кімнату, термін дії якого до 7 квітня 2023 року. Також Переможець надає роз’яснення, що начебто цей дозвіл продовжує діяти, оскільки триває воєнний стан.
Ця інформація не відповідає дійсності, оскільки наш субпідрядник має новий Витяг на збройову кімнату, який був виданий вже під час воєнного стану.
Таким чином, Замовник прийняв пропозицію ТОВ Максима-Т, яка не відповідала вимогам тендерної документації, і яка мала бути відхилена, чим порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та наше право бути кваліфікованими та обраними переможцем.
У складі пропозиції Переможець ТОВ Максима-Т надає дозвіл на збройову кімнату, термін дії якого до 7 квітня 2023 року. Також Переможець надає роз’яснення, що начебто цей дозвіл продовжує діяти, оскільки триває воєнний стан.
Ця інформація не відповідає дійсності, оскільки наш субпідрядник має новий Витяг на збройову кімнату, який був виданий вже під час воєнного стану.
Таким чином, Замовник прийняв пропозицію ТОВ Максима-Т, яка не відповідала вимогам тендерної документації, і яка мала бути відхилена, чим порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та наше право бути кваліфікованими та обраними переможцем.
×
-
Назва доказу:
Збройова кімната переможця
-
Повʼязаний документ:
Доказ 6 - Збройова кімната переможця.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір.
Порядковий номер пункту скарги:
7
Номер:
a5ebbb9ec16a43fba0203a52935fa54a
Заголовок пункту скарги:
Щодо документів на працівників
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно Додатку 2 тендерної документації Замовника:
2.1. Інформаційна довідка, за підписом уповноваженої особи, складена у довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність в учасника необхідної кількості працівників для забезпечення охорони, а саме: персонал охорони з розрахунку: чотири охоронники на пост з режимом роботи 24 год. в зміну, які мають необхідні знання та досвід в зазначеній сфері із зазначенням прізвища ініціалів, посад, освіти, стажу роботи на займаній посаді. 2.2. Учасник повинен підтвердити наявність відповідної кількості працівників (охоронників) та їх кваліфікацію шляхом надання: 2.2.1. копій трудових книжок працівників або наказів про їх працевлаштування, документів що підтверджують їх прийняття на роботу (повідомлень до органів ДПС про прийняття працівника на роботу та/або податковий розрахунок за формою №1ДФ з долученням документів, що підтверджують їх отримання відповідним податковим органом); 2.2.2. копій довідок органів МВС України про те, що працівник не має не знятої чи не погашеної судимості за скоєння умисних злочинів – видана не раніше тридцяти днів до моменту подання тендерних пропозицій (вимога стосується всіх охоронників, що планується задіяти на об’єктах);
2.2.3.копій сертифікатів про проходження охоронниками профілактичного наркологічного огляду та копії медичних довідок про проходження охоронниками обов’язкового попереднього та періодичного психіатричного огляду (чинних на дату подання) (вимога стосується всіх охоронників, що планується задіяти на об’єктах); 2.2.4.копій медичних довідок про проходження охоронниками обов’язкового медичного огляду (не більше річної давнини) (вимога стосується всіх охоронників, що планується задіяти на об’єктах); 2.2.5.копій документів, що підтверджують присвоєння працівниками робітничої кваліфікації «Охоронник» (вимога стосується всіх охоронників, що планується задіяти на об’єктах).
У складі пропозиції Переможець ТОВ Максима-Т надає трудову книжку на працівника Медведь В.О., у витягу про несудимість якого дата народження 05.11.1957 року, а у трудовій книжці та медичній довідці – 06.11.1957 року. Працівника Пелюшенко Ю.Г., у витягу про несудимість якого зазначено дату народження – 12.01.1962 року, а у медичній довідці – 13.01.1962 року.
Таким чином, документи на працівників містять невідповідності, але Замовник чомусь цього не помітив.
Таким чином, Замовник прийняв пропозицію ТОВ Максима-Т, яка не відповідала вимогам тендерної документації, і яка мала бути відхилена, чим порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та наше право бути кваліфікованими та обраними переможцем.
2.1. Інформаційна довідка, за підписом уповноваженої особи, складена у довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність в учасника необхідної кількості працівників для забезпечення охорони, а саме: персонал охорони з розрахунку: чотири охоронники на пост з режимом роботи 24 год. в зміну, які мають необхідні знання та досвід в зазначеній сфері із зазначенням прізвища ініціалів, посад, освіти, стажу роботи на займаній посаді. 2.2. Учасник повинен підтвердити наявність відповідної кількості працівників (охоронників) та їх кваліфікацію шляхом надання: 2.2.1. копій трудових книжок працівників або наказів про їх працевлаштування, документів що підтверджують їх прийняття на роботу (повідомлень до органів ДПС про прийняття працівника на роботу та/або податковий розрахунок за формою №1ДФ з долученням документів, що підтверджують їх отримання відповідним податковим органом); 2.2.2. копій довідок органів МВС України про те, що працівник не має не знятої чи не погашеної судимості за скоєння умисних злочинів – видана не раніше тридцяти днів до моменту подання тендерних пропозицій (вимога стосується всіх охоронників, що планується задіяти на об’єктах);
2.2.3.копій сертифікатів про проходження охоронниками профілактичного наркологічного огляду та копії медичних довідок про проходження охоронниками обов’язкового попереднього та періодичного психіатричного огляду (чинних на дату подання) (вимога стосується всіх охоронників, що планується задіяти на об’єктах); 2.2.4.копій медичних довідок про проходження охоронниками обов’язкового медичного огляду (не більше річної давнини) (вимога стосується всіх охоронників, що планується задіяти на об’єктах); 2.2.5.копій документів, що підтверджують присвоєння працівниками робітничої кваліфікації «Охоронник» (вимога стосується всіх охоронників, що планується задіяти на об’єктах).
У складі пропозиції Переможець ТОВ Максима-Т надає трудову книжку на працівника Медведь В.О., у витягу про несудимість якого дата народження 05.11.1957 року, а у трудовій книжці та медичній довідці – 06.11.1957 року. Працівника Пелюшенко Ю.Г., у витягу про несудимість якого зазначено дату народження – 12.01.1962 року, а у медичній довідці – 13.01.1962 року.
Таким чином, документи на працівників містять невідповідності, але Замовник чомусь цього не помітив.
Таким чином, Замовник прийняв пропозицію ТОВ Максима-Т, яка не відповідала вимогам тендерної документації, і яка мала бути відхилена, чим порушив принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та наше право бути кваліфікованими та обраними переможцем.
×
-
Назва доказу:
Документи на працівників
-
Повʼязаний документ:
Доказ 7 - Документи на працівників.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір.