-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Електрична енергія
Закупівля для потреб 2025 року
Торги відмінено
6 170 160.70
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 61 701.60 UAH
мін. крок: 1% або 61 701.60 UAH
Період оскарження:
29.11.2024 15:50 - 08.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на незаконні рішення Замовника
Номер:
978ede9c8abc4db9b2aef0220393d918
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-29-012963-a.b2
Назва:
СКАРГА на незаконні рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток_5_Перелік_необхідних_документів.pdf 28.12.2024 15:57
- згода з усім.pdf 28.12.2024 15:57
- Додаток_1_Технічна_специфікація_2.pdf 28.12.2024 15:57
- скарга_ГЕТ.doc 28.12.2024 15:57
- додаток 1.1 до додатку 1.pdf 28.12.2024 15:57
- П17-3 Газенерго.pdf 28.12.2024 15:57
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf 28.12.2024 15:57
- скарга_ГЕТ.pdf.p7s 28.12.2024 15:57
- скарга_ГЕТ.pdf 28.12.2024 15:57
- скарга_ГЕТ.doc.p7s 28.12.2024 15:57
- ТД електроенергія 2025.pdf 28.12.2024 15:57
- техспецифікація.pdf 28.12.2024 15:57
- sign.p7s 28.12.2024 16:00
- рішення від 31.12.2024 №20909.pdf 31.12.2024 16:26
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.01.2025 №334.pdf 09.01.2025 15:43
- рішення від 08.01.2025 №334.pdf 09.01.2025 17:59
- Інформація Замовника електроенергія.docx 02.01.2025 17:28
- Інформація Замовника електроенергія.pdf 02.01.2025 17:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.12.2024 18:18
Дата розгляду скарги:
08.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
31.12.2024 16:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.01.2025 17:59
Дата виконання рішення Замовником:
24.01.2025 13:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про
порушення законодавства у сфері публічних закупівель п №334-р/пк-пз від 08.01.2025 року Замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції
товариства з обмеженою відповідальністю "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" (код ЄДРПОУ:
42827548)
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2db3423023dc42e4921849a40d734972
Заголовок пункту скарги:
Протоколом №17-3 від 24 грудня 2024 року тендерну пропозицію ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» було відхилено на підставі пп.2 п.44 Особливостей. ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» не погоджується з такою підставою відхилення з огляду на наступне.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Протоколом №17-3 від 24 грудня 2024 року тендерну пропозицію ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» було відхилено на підставі пп.2 п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі - Особливості).
ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» не погоджується з такою підставою відхилення з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 8 Додатку 5 Тендерної документації встановлена вимога надати: «Для підтвердження відповідності умовам технічної специфікації учасником надається підписане технічне завдання (специфікація), викладене у Додатку №1 до Тендерної документації.»
На виконання цієї вимоги ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" надало Технічну специфікацію №1 від 10.12.2024 року відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації.
Відповідно до вище зазначеного Рішення Уповноваженої особи Замовника підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника стало те, що «надана Технічна специфікація не містить інформації щодо об’єктів Споживача, що є Додатком 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації».
Проте, звертаємо увагу, що сам Додаток 1 до Тендерної документації не містив жодного посилання на Додаток №1.1., а також того, що Додаток 1.1. є невід’ємною частиною Додатку 1 до Тендерної документації.
Тендерна документація містить файл з назвою «Інформація щодо об'єктів Споживача», проте в самому файлі не зазначено, що ця інформація є частиною Технічної специфікації, яка міститься у Додатку 1 до Тендерної документації, у зв’язку з чим і не була надана Скаржником у складі пропозиції.
Крім того, тендерна пропозиція Скаржника містить Гарантійний лист про згоду з усіма умовами тендерної документації Замовника, в тому числі і з умовою щодо забезпечення постачання електричної енергії за всіма об'єктами Споживача, а тому ненадання у складі пропозиції окремо цієї таблиці з переліком таких об’єктів жодним чином не впливає на предмет закупівлі та на його технічні характеристики.
Таким чином, вважаємо, Скаржник належним чином виконав вимоги Тендерної документації.
Більше того, відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відсутність у складі пропозиції Інформації щодо об'єктів Споживача, не вважається відсутністю інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, не є помилками, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, а отже є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, та яку можна усунути на підставі відповідного повідомлення Замовника. Інформація щодо об'єктів Споживача – це перелік об’єктів, яким буде здійснено постачання електричної енергії, цей файл не містить жодних характеристик товару, а тому виправлення такої невідповідності жодним чином не змінить предмету закупівлі чи будь-яких його характеристик.
Тобто, якщо Замовник вважає, що надана Технічна специфікація не відповідає Тендерні документації в частині не зазначення переліку об’єктів споживача, він повинен був розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте Замовник, не зробивши цього всупереч вимогам законодавства, відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
Зважаючи на наведене, відхилення пропозиції ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" є неправомірним з наведеної Замовником підстави.
ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» не погоджується з такою підставою відхилення з огляду на наступне.
Відповідно до пункту 8 Додатку 5 Тендерної документації встановлена вимога надати: «Для підтвердження відповідності умовам технічної специфікації учасником надається підписане технічне завдання (специфікація), викладене у Додатку №1 до Тендерної документації.»
На виконання цієї вимоги ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" надало Технічну специфікацію №1 від 10.12.2024 року відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації.
Відповідно до вище зазначеного Рішення Уповноваженої особи Замовника підставою для відхилення тендерної пропозиції Скаржника стало те, що «надана Технічна специфікація не містить інформації щодо об’єктів Споживача, що є Додатком 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації».
Проте, звертаємо увагу, що сам Додаток 1 до Тендерної документації не містив жодного посилання на Додаток №1.1., а також того, що Додаток 1.1. є невід’ємною частиною Додатку 1 до Тендерної документації.
Тендерна документація містить файл з назвою «Інформація щодо об'єктів Споживача», проте в самому файлі не зазначено, що ця інформація є частиною Технічної специфікації, яка міститься у Додатку 1 до Тендерної документації, у зв’язку з чим і не була надана Скаржником у складі пропозиції.
Крім того, тендерна пропозиція Скаржника містить Гарантійний лист про згоду з усіма умовами тендерної документації Замовника, в тому числі і з умовою щодо забезпечення постачання електричної енергії за всіма об'єктами Споживача, а тому ненадання у складі пропозиції окремо цієї таблиці з переліком таких об’єктів жодним чином не впливає на предмет закупівлі та на його технічні характеристики.
Таким чином, вважаємо, Скаржник належним чином виконав вимоги Тендерної документації.
Більше того, відповідно до п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відсутність у складі пропозиції Інформації щодо об'єктів Споживача, не вважається відсутністю інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, не є помилками, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, а отже є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, та яку можна усунути на підставі відповідного повідомлення Замовника. Інформація щодо об'єктів Споживача – це перелік об’єктів, яким буде здійснено постачання електричної енергії, цей файл не містить жодних характеристик товару, а тому виправлення такої невідповідності жодним чином не змінить предмету закупівлі чи будь-яких його характеристик.
Тобто, якщо Замовник вважає, що надана Технічна специфікація не відповідає Тендерні документації в частині не зазначення переліку об’єктів споживача, він повинен був розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Проте Замовник, не зробивши цього всупереч вимогам законодавства, відхилив тендерну пропозицію Скаржника.
Зважаючи на наведене, відхилення пропозиції ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" є неправомірним з наведеної Замовником підстави.
×
-
Назва доказу:
5. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf
-
-
Назва доказу:
4. Гарантійний лист №19 від 26.11.2024 року
-
Повʼязаний документ:
згода з усім.pdf
-
-
Назва доказу:
3. Технічна специфікація №1 від 10.12.2024 року
-
Повʼязаний документ:
техспецифікація.pdf
-
-
Назва доказу:
2. Рішення уповноваженої особи №17-3 від 24.12.2024 року
-
Повʼязаний документ:
П17-3 Газенерго.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація замовника (дод 5)
-
Повʼязаний документ:
Додаток_5_Перелік_необхідних_документів.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація замовника (дод 1.1)
-
Повʼязаний документ:
додаток 1.1 до додатку 1.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація замовника (дод 1)
-
Повʼязаний документ:
Додаток_1_Технічна_специфікація_2.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація замовника
-
Повʼязаний документ:
ТД електроенергія 2025.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду по суті. 2. Призупинити процедуру закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД». 4. Зобов’язати Замовника завершити процедуру закупівлі у встановленому Законом порядку.
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
СКАРГА на незаконні вимоги тендерної документації
Номер:
fcf6c15318ed4be783d1daf0aff0c0d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-29-012963-a.a1
Назва:
СКАРГА на незаконні вимоги тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ДПС_жовтень.pdf 03.12.2024 13:07
- Додаток_1_Технічна_специфікація_.pdf 03.12.2024 13:07
- Додаток_5_Перелік_необхідних_документів.pdf 03.12.2024 13:07
- Ощад_нова довідка.pdf 03.12.2024 13:07
- скарга_ГЕТ.pdf.p7s 03.12.2024 13:07
- Лист від 19.01.2024 вих. №19_01-68 до ТОВ ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД.pdf 03.12.2024 13:07
- скарга_ГЕТ.doc.p7s 03.12.2024 13:07
- Лист від 19.01.2024 вих. №19_01-68 до ТОВ ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД.pdf.p7s 03.12.2024 13:07
- Текст «ДСТУ EN 50160_2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160_2022, IDT)».pdf 03.12.2024 13:07
- скарга_ГЕТ.pdf 03.12.2024 13:07
- скарга_ГЕТ.doc 03.12.2024 13:07
- ТД електроенергія 2025.pdf 03.12.2024 13:07
- Текст «ДСТУ 3466-96 Якість електричної енергії. Терміни та визначення».pdf 03.12.2024 13:07
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf 03.12.2024 13:07
- sign.p7s 03.12.2024 13:17
- рішення від 05.12.2024 № 19331.pdf 05.12.2024 14:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.12.2024 № 19833.pdf 13.12.2024 13:41
- рішення від 12.12.2024 № 19833.pdf 17.12.2024 10:58
- Пояснення.pdf 10.12.2024 13:33
- ІНФОРМАЦІЯ ЗАМОВНИКА _електроенергія.docx 10.12.2024 13:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.12.2024 13:53
Дата розгляду скарги:
12.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.12.2024 14:54
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
17.12.2024 11:00
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
17.12.2024 11:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c72c56dd7e2349cbb803412d1210f9bb
Заголовок пункту скарги:
умови, викладені у тендерній документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1) Відповідно до пункту 5 Додатку 1 та пункту 13 Додатку 5 Тендерної документації Замовником встановлено, що «Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати: ... - довідки(ку) від Оператора системи передачі електричної енергії НЕК «Укренерго» про наявність Учасника у переліку постачальників з якими укладено договір про надання послуг з передачі електричної енергії та інформацію щодо відсутності заборгованості учасника за послуги передачі електричної енергії. Довідка повинна бути видана (датована) місяцем оголошення закупівлі, не раніше третьої декади місяця оголошення закупівлі.»
Зазначені вище вимоги Замовника є необґрунтованими і дискримінаційними, а відтак незаконними та такими, що обмежують коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, оскільки:
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), який, у свою чергу, не передбачає оскаржувані нами документи, що вимагає надати Замовник. Більше того, в Україні також діє ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення», що теж є національним стандартом для предмету закупівлі, який не передбачає необхідність отримання документів, що оскаржуються.».
Жоден з оскаржуваних нами документів, які вимагає надати Замовник, не передбачена національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) та ДСТУ 3466-96.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в
порушення пункту 29 Особливостей,
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині.
Крім того, зазначена вимога обмежує участь у цій процедурі потенційних учасників, оскільки участь у цій закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які змогли отримати таку довідку у чітко встановлений період, а саме з 21 по 30 листопада 2024 року, незважаючи на те, що кінцевий термін подання тендерних пропозицій закінчується 07 грудня 2024 року 00:00.
ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» звернувся із запитом до НЕК «Укренерго» про надання такої довідки, проте відповіді станом на 03.12.2024 року ще не отримав, а отже і не зможе взяти участь у такій закупівлі.
Таким чином, незважаючи на наявність ліцензії на постачання електричної енергії споживачу та можливість забезпечити постачання електричної енергії, ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» через встановлення Замовником незаконних та дискримінаційних вимог щодо надання документів від третіх осіб, не може взяти участь у цій закупівлі.
Також, звертаємо увагу, що відповідно до частини 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Слід зазначити, що інформація про перелік постачальників електричної енергії, з якими НЕК «УКРЕНЕРГО» укладено договори про надання послуг з передачі електричної енергії, розміщений на сайті ДП «НЕК «Укренерго»., за посиланням: https://ua.energy/uchasnikam_rinku/uchasnykam-rozdribnogo-rynku/elektropostachalnykam-spozhyvachiv-osp/
Враховуючи це, Замовник не повинен вимагати надання даної інформації, оскільки вона є відкритою та публічною.
Отже, вищевказані вимоги Документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують вимоги пункту 29 Особливостей, тому просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити оскаржувані нами вимоги.
Зазначені вище вимоги Замовника є необґрунтованими і дискримінаційними, а відтак незаконними та такими, що обмежують коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, оскільки:
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), який, у свою чергу, не передбачає оскаржувані нами документи, що вимагає надати Замовник. Більше того, в Україні також діє ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення», що теж є національним стандартом для предмету закупівлі, який не передбачає необхідність отримання документів, що оскаржуються.».
Жоден з оскаржуваних нами документів, які вимагає надати Замовник, не передбачена національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) та ДСТУ 3466-96.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в
порушення пункту 29 Особливостей,
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині.
Крім того, зазначена вимога обмежує участь у цій процедурі потенційних учасників, оскільки участь у цій закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які змогли отримати таку довідку у чітко встановлений період, а саме з 21 по 30 листопада 2024 року, незважаючи на те, що кінцевий термін подання тендерних пропозицій закінчується 07 грудня 2024 року 00:00.
ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» звернувся із запитом до НЕК «Укренерго» про надання такої довідки, проте відповіді станом на 03.12.2024 року ще не отримав, а отже і не зможе взяти участь у такій закупівлі.
Таким чином, незважаючи на наявність ліцензії на постачання електричної енергії споживачу та можливість забезпечити постачання електричної енергії, ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» через встановлення Замовником незаконних та дискримінаційних вимог щодо надання документів від третіх осіб, не може взяти участь у цій закупівлі.
Також, звертаємо увагу, що відповідно до частини 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Слід зазначити, що інформація про перелік постачальників електричної енергії, з якими НЕК «УКРЕНЕРГО» укладено договори про надання послуг з передачі електричної енергії, розміщений на сайті ДП «НЕК «Укренерго»., за посиланням: https://ua.energy/uchasnikam_rinku/uchasnykam-rozdribnogo-rynku/elektropostachalnykam-spozhyvachiv-osp/
Враховуючи це, Замовник не повинен вимагати надання даної інформації, оскільки вона є відкритою та публічною.
Отже, вищевказані вимоги Документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують вимоги пункту 29 Особливостей, тому просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити оскаржувані нами вимоги.
×
-
Назва доказу:
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення»
-
Повʼязаний документ:
Текст «ДСТУ 3466-96 Якість електричної енергії. Терміни та визначення».pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT)
-
Повʼязаний документ:
Текст «ДСТУ EN 50160_2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160_2022, IDT)».pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація (дод 5
-
Повʼязаний документ:
Додаток_5_Перелік_необхідних_документів.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація (дод 1)
-
Повʼязаний документ:
Додаток_1_Технічна_специфікація_.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
ТД електроенергія 2025.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
143be6c63e3e4154ac11f88f40e80efa
Заголовок пункту скарги:
умови, викладені у тендерній документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
2) Відповідно до пункту 5 Додатку 1 та пункту 15 Додатку 5 Тендерної документації Замовником встановлено, що «Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати: ... - довідку з банківської установи із зазначенням номеру рахунку у форматі IBAN (рахунок, на який буде здійснюватися оплата за електричну енергію). Довідка повинна бути видана (датована) місяцем оголошення закупівлі, не раніше третьої декади місяця оголошення закупівлі.»
Зазначені вище вимоги Замовника є необґрунтованими і дискримінаційними, а відтак незаконними та такими, що обмежують коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, оскільки:
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), який, у свою чергу, не передбачає оскаржувані нами документи, що вимагає надати Замовник. Більше того, в Україні також діє ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення», що теж є національним стандартом для предмету закупівлі, який не передбачає необхідність отримання документів, що оскаржуються.».
Жоден з оскаржуваних нами документів, які вимагає надати Замовник, не передбачена національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) та ДСТУ 3466-96.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в
порушення пункту 29 Особливостей,
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині.
Крім того, зазначена вимога обмежує участь у цій процедурі потенційних учасників, оскільки участь у цій закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які змогли отримати таку довідку у чітко встановлений період, а саме з 21 по 30 листопада 2024 року, незважаючи на те, що кінцевий термін подання тендерних пропозицій закінчується 07 грудня 2024 року 00:00.
ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» отримав таку довідку від банківської установи 20.11.2024 року, що не відповідає вимогам документації, а отримати її повторно у грудні, датовану з 21 по 30 листопада 2024 року, - немає можливості, що відповідно унеможливлює участь у цій закупівлі.
Таким чином, незважаючи на наявність ліцензії на постачання електричної енергії споживачу та можливість забезпечити постачання електричної енергії, ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» через встановлення Замовником незаконних та дискримінаційних вимог щодо надання документів від третіх осіб, не може взяти участь у цій закупівлі.
Отже, вищевказані вимоги Документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують вимоги пункту 29 Особливостей, тому просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити оскаржувані нами вимоги.
Зазначені вище вимоги Замовника є необґрунтованими і дискримінаційними, а відтак незаконними та такими, що обмежують коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, оскільки:
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), який, у свою чергу, не передбачає оскаржувані нами документи, що вимагає надати Замовник. Більше того, в Україні також діє ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення», що теж є національним стандартом для предмету закупівлі, який не передбачає необхідність отримання документів, що оскаржуються.».
Жоден з оскаржуваних нами документів, які вимагає надати Замовник, не передбачена національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) та ДСТУ 3466-96.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в
порушення пункту 29 Особливостей,
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині.
Крім того, зазначена вимога обмежує участь у цій процедурі потенційних учасників, оскільки участь у цій закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які змогли отримати таку довідку у чітко встановлений період, а саме з 21 по 30 листопада 2024 року, незважаючи на те, що кінцевий термін подання тендерних пропозицій закінчується 07 грудня 2024 року 00:00.
ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» отримав таку довідку від банківської установи 20.11.2024 року, що не відповідає вимогам документації, а отримати її повторно у грудні, датовану з 21 по 30 листопада 2024 року, - немає можливості, що відповідно унеможливлює участь у цій закупівлі.
Таким чином, незважаючи на наявність ліцензії на постачання електричної енергії споживачу та можливість забезпечити постачання електричної енергії, ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» через встановлення Замовником незаконних та дискримінаційних вимог щодо надання документів від третіх осіб, не може взяти участь у цій закупівлі.
Отже, вищевказані вимоги Документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують вимоги пункту 29 Особливостей, тому просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити оскаржувані нами вимоги.
×
-
Назва доказу:
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178
-
Повʼязаний документ:
Ощад_нова довідка.pdf
-
-
Назва доказу:
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення»
-
Повʼязаний документ:
Текст «ДСТУ 3466-96 Якість електричної енергії. Терміни та визначення».pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT)
-
Повʼязаний документ:
Текст «ДСТУ EN 50160_2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160_2022, IDT)».pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація (дод 5)
-
Повʼязаний документ:
Додаток_5_Перелік_необхідних_документів.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація (дод 1)
-
Повʼязаний документ:
Додаток_1_Технічна_специфікація_.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
ТД електроенергія 2025.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
50d1c5aa91d7488b99bfe5b9660e5da7
Заголовок пункту скарги:
умови, викладені у тендерній документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
3) Відповідно до пункту 5 Додатку 1 та пункту 16 Додатку 5 Тендерної документації Замовником встановлено, що «Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати: ... - довідку від ДПС України та/або його територіального органу про наявність в учасника рахунків в банківських установах із зазначенням їх номерів. Довідка повинна бути видана (датована) місяцем оголошення закупівлі, не раніше третьої декади місяця оголошення закупівлі.»
Зазначені вище вимоги Замовника є необґрунтованими і дискримінаційними, а відтак незаконними та такими, що обмежують коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, оскільки:
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), який, у свою чергу, не передбачає оскаржувані нами документи, що вимагає надати Замовник. Більше того, в Україні також діє ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення», що теж є національним стандартом для предмету закупівлі, який не передбачає необхідність отримання документів, що оскаржуються.».
Жоден з оскаржуваних нами документів, які вимагає надати Замовник, не передбачена національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) та ДСТУ 3466-96.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в
порушення пункту 29 Особливостей,
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині.
Крім того, зазначена вимога обмежує участь у цій процедурі потенційних учасників, оскільки участь у цій закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які змогли отримати таку довідку у чітко встановлений період, а саме з 21 по 30 листопада 2024 року, незважаючи на те, що кінцевий термін подання тендерних пропозицій закінчується 07 грудня 2024 року 00:00.
ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» отримало таку довідку у жовтні, що не відповідає вимогам документації, а отримати її повторно у грудні, датовану з 21 по 30 листопада 2024 року, - немає можливості, що відповідно унеможливлює участь у цій закупівлі.
Таким чином, незважаючи на наявність ліцензії на постачання електричної енергії споживачу та можливість забезпечити постачання електричної енергії, ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» через встановлення Замовником незаконних та дискримінаційних вимог щодо надання документів від третіх осіб, не може взяти участь у цій закупівлі.
Отже, вищевказані вимоги Документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують вимоги пункту 29 Особливостей, тому просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити оскаржувані нами вимоги.
Зазначені вище вимоги Замовника є необґрунтованими і дискримінаційними, а відтак незаконними та такими, що обмежують коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, оскільки:
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), який, у свою чергу, не передбачає оскаржувані нами документи, що вимагає надати Замовник. Більше того, в Україні також діє ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення», що теж є національним стандартом для предмету закупівлі, який не передбачає необхідність отримання документів, що оскаржуються.».
Жоден з оскаржуваних нами документів, які вимагає надати Замовник, не передбачена національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) та ДСТУ 3466-96.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в
порушення пункту 29 Особливостей,
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині.
Крім того, зазначена вимога обмежує участь у цій процедурі потенційних учасників, оскільки участь у цій закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які змогли отримати таку довідку у чітко встановлений період, а саме з 21 по 30 листопада 2024 року, незважаючи на те, що кінцевий термін подання тендерних пропозицій закінчується 07 грудня 2024 року 00:00.
ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» отримало таку довідку у жовтні, що не відповідає вимогам документації, а отримати її повторно у грудні, датовану з 21 по 30 листопада 2024 року, - немає можливості, що відповідно унеможливлює участь у цій закупівлі.
Таким чином, незважаючи на наявність ліцензії на постачання електричної енергії споживачу та можливість забезпечити постачання електричної енергії, ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» через встановлення Замовником незаконних та дискримінаційних вимог щодо надання документів від третіх осіб, не може взяти участь у цій закупівлі.
Отже, вищевказані вимоги Документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують вимоги пункту 29 Особливостей, тому просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити оскаржувані нами вимоги.
×
-
Назва доказу:
Довідка, видана Державною податковою службою України від 31.10.2024 року
-
Повʼязаний документ:
ДПС_жовтень.pdf
-
-
Назва доказу:
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення»
-
Повʼязаний документ:
Текст «ДСТУ 3466-96 Якість електричної енергії. Терміни та визначення».pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT)
-
Повʼязаний документ:
Текст «ДСТУ EN 50160_2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160_2022, IDT)».pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація (дод 5)
-
Повʼязаний документ:
Додаток_5_Перелік_необхідних_документів.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація (дод 1)
-
Повʼязаний документ:
Додаток_1_Технічна_специфікація_.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
ТД електроенергія 2025.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
55c26140a3274b0d86d69ab8a1f47b94
Заголовок пункту скарги:
умови, викладені у тендерній документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
4) Відповідно до пункту 5 Додатку 1 та пункту 21 Додатку 5 Тендерної документації Замовником встановлено, що «Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати: ... - документ, який підтверджує запропоновану ним ціну (вартість) товару, (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) (довідка або експертний висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку, що видана(ий) на ім’я учасника торгів з зазначенням номеру закупівлі). До даного документу Учасник надає копію сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку. Орган, що видав документ про кон’юнктуру ринку, повинен мати спеціалізацію з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015..»
Зазначені вище вимоги Замовника є необґрунтованими і дискримінаційними, а відтак незаконними та такими, що обмежують коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, оскільки:
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), який, у свою чергу, не передбачає оскаржувані нами документи, що вимагає надати Замовник. Більше того, в Україні також діє ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення», що теж є національним стандартом для предмету закупівлі, який не передбачає необхідність отримання документів, що оскаржуються.».
Жоден з оскаржуваних нами документів, які вимагає надати Замовник, не передбачена національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) та ДСТУ 3466-96.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в
порушення пункту 29 Особливостей,
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині.
Крім того, зазначена вимога обмежує участь у цій процедурі потенційних учасників, оскільки участь у цій закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які змогли отримати такий документ, який крім того, виданий органом, що має сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку.
Звертаємо увагу, що:
- По-перше, поняття «кон’юктура ринку» відсутнє у чинному законодавстві України, а тому вимагати від інших суб’єктів, які уповноважені надавати довідки або висновки про ціну (вартість) товару, (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін), надати також інформацію про те, що не визначено чинним законодавством, є неможливим. Також і неможливим є вимагати від такого органу надання підтвердження спеціалізації з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015;
- По–друге, ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» зверталось до Харківської торвгово-промислової палати, як органу, що уповноважений видавати довідки або висновки про ціну (вартість) товару, (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) з запитом про надання такої інформації та документів про спеціалізацію, проте отримало відмову, оскільки чинним законодавством не передбачено можливості надавати висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку та обов’язку отримувати таким органом сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015;
- По-третє, інформація про рівень цін на електричну енергію є у відкритому доступі, за посиланням: https://www.oree.com.ua/, а тому Замвоникт не повинен вимагати додаткового підтвердження ціни Учасника.
Таким чином, незважаючи на наявність ліцензії на постачання електричної енергії споживачу та можливість забезпечити постачання електричної енергії, ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» через встановлення Замовником незаконних та дискримінаційних вимог щодо надання документів від третіх осіб, не може взяти участь у цій закупівлі.
Отже, вищевказані вимоги Документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують вимоги пункту 29 Особливостей, тому просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити оскаржувані нами вимоги.
Зазначені вище вимоги Замовника є необґрунтованими і дискримінаційними, а відтак незаконними та такими, що обмежують коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, оскільки:
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), який, у свою чергу, не передбачає оскаржувані нами документи, що вимагає надати Замовник. Більше того, в Україні також діє ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення», що теж є національним стандартом для предмету закупівлі, який не передбачає необхідність отримання документів, що оскаржуються.».
Жоден з оскаржуваних нами документів, які вимагає надати Замовник, не передбачена національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) та ДСТУ 3466-96.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в
порушення пункту 29 Особливостей,
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині.
Крім того, зазначена вимога обмежує участь у цій процедурі потенційних учасників, оскільки участь у цій закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які змогли отримати такий документ, який крім того, виданий органом, що має сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015 органу, що видав документ про кон’юнктуру ринку.
Звертаємо увагу, що:
- По-перше, поняття «кон’юктура ринку» відсутнє у чинному законодавстві України, а тому вимагати від інших суб’єктів, які уповноважені надавати довідки або висновки про ціну (вартість) товару, (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін), надати також інформацію про те, що не визначено чинним законодавством, є неможливим. Також і неможливим є вимагати від такого органу надання підтвердження спеціалізації з дослідження кон'юнктури ринку та виявлення громадської думки, про що має бути вказано в ISO 9001:2015;
- По–друге, ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» зверталось до Харківської торвгово-промислової палати, як органу, що уповноважений видавати довідки або висновки про ціну (вартість) товару, (або ціну/діапазон, що заявлена в межах ринкових цін) з запитом про надання такої інформації та документів про спеціалізацію, проте отримало відмову, оскільки чинним законодавством не передбачено можливості надавати висновок компетентних органів про кон’юнктуру ринку та обов’язку отримувати таким органом сертифікат на систему управління якістю ISO 9001:2015;
- По-третє, інформація про рівень цін на електричну енергію є у відкритому доступі, за посиланням: https://www.oree.com.ua/, а тому Замвоникт не повинен вимагати додаткового підтвердження ціни Учасника.
Таким чином, незважаючи на наявність ліцензії на постачання електричної енергії споживачу та можливість забезпечити постачання електричної енергії, ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» через встановлення Замовником незаконних та дискримінаційних вимог щодо надання документів від третіх осіб, не може взяти участь у цій закупівлі.
Отже, вищевказані вимоги Документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують вимоги пункту 29 Особливостей, тому просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити оскаржувані нами вимоги.
×
-
Назва доказу:
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення"
-
Повʼязаний документ:
Текст «ДСТУ 3466-96 Якість електричної енергії. Терміни та визначення».pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT);
-
Повʼязаний документ:
Текст «ДСТУ EN 50160_2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160_2022, IDT)».pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація (дод 5)
-
Повʼязаний документ:
Додаток_5_Перелік_необхідних_документів.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація (дод 1)
-
Повʼязаний документ:
Додаток_1_Технічна_специфікація_.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
ТД електроенергія 2025.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
67df27fd19ba4e7cbdc8f8ede385aca5
Заголовок пункту скарги:
умови, викладені у тендерній документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
5) Відповідно до пункту 5 Додатку 1 та пункту 20 Додатку 5 Тендерної документації Замовником встановлено, що «Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати: ... - Учасник підтверджує можливість своєї участі у аукціонах з купівлі-продажу електричної енергії за двосторонніми договорами на Українській енергетичній біржі у секції комерційні торги або у секції спеціалізовані торги. На підтвердження даної вимоги Учасник має надати лист (інформаційну довідку) від ТОВ «Українська енергетична біржа» де вказано, що Учаснику «надано статус учасника аукціону» та укладено з Учасником договір про організацію та участь в аукціонах з купівлі-продажу електричної енергії за двосторонніми договорами в комерційних секціях або в спеціалізованих секціях. Довідка повинна бути видана (датована) місяцем оголошення закупівлі...»
Зазначені вище вимоги Замовника є необґрунтованими і дискримінаційними, а відтак незаконними та такими, що обмежують коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, оскільки:
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), який, у свою чергу, не передбачає оскаржувані нами документи, що вимагає надати Замовник. Більше того, в Україні також діє ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення», що теж є національним стандартом для предмету закупівлі, який не передбачає необхідність отримання документів, що оскаржуються.».
Жоден з оскаржуваних нами документів, які вимагає надати Замовник, не передбачена національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) та ДСТУ 3466-96.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в
порушення пункту 29 Особливостей,
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині.
Крім того, зазначена вимога обмежує участь у цій процедурі потенційних учасників, оскільки участь у цій закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які змогли отримати таку довідку у чітко встановлений період, а саме в листопаді 2024 року, незважаючи на те, що кінцевий термін подання тендерних пропозицій закінчується 07 грудня 2024 року 00:00.
ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» отримало таку довідку раніше, що не відповідає вимогам документації, а отримати її повторно у грудні, датовану листопадом 2024 року, - немає можливості, що відповідно унеможливлює участь у цій закупівлі.
Таким чином, незважаючи на наявність ліцензії на постачання електричної енергії споживачу та можливість забезпечити постачання електричної енергії, ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» через встановлення Замовником незаконних та дискримінаційних вимог щодо надання документів від третіх осіб, не може взяти участь у цій закупівлі.
Отже, вищевказані вимоги Документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують вимоги пункту 29 Особливостей, тому просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити оскаржувані нами вимоги.
Зазначені вище вимоги Замовника є необґрунтованими і дискримінаційними, а відтак незаконними та такими, що обмежують коло учасників, які бажають взяти участь у закупівлі, оскільки:
Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT), який, у свою чергу, не передбачає оскаржувані нами документи, що вимагає надати Замовник. Більше того, в Україні також діє ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення», що теж є національним стандартом для предмету закупівлі, який не передбачає необхідність отримання документів, що оскаржуються.».
Жоден з оскаржуваних нами документів, які вимагає надати Замовник, не передбачена національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT) та ДСТУ 3466-96.
Отже, Замовник неправомірно встановив оскаржувані вимоги до предмета закупівлі, в
порушення пункту 29 Особливостей,
За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами
законодавства в цій частині.
Крім того, зазначена вимога обмежує участь у цій процедурі потенційних учасників, оскільки участь у цій закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які змогли отримати таку довідку у чітко встановлений період, а саме в листопаді 2024 року, незважаючи на те, що кінцевий термін подання тендерних пропозицій закінчується 07 грудня 2024 року 00:00.
ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» отримало таку довідку раніше, що не відповідає вимогам документації, а отримати її повторно у грудні, датовану листопадом 2024 року, - немає можливості, що відповідно унеможливлює участь у цій закупівлі.
Таким чином, незважаючи на наявність ліцензії на постачання електричної енергії споживачу та можливість забезпечити постачання електричної енергії, ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» через встановлення Замовником незаконних та дискримінаційних вимог щодо надання документів від третіх осіб, не може взяти участь у цій закупівлі.
Отже, вищевказані вимоги Документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують вимоги пункту 29 Особливостей, тому просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації та виключити оскаржувані нами вимоги.
×
-
Назва доказу:
Довідка, видана Українською енергетичною біржею від 19.01.2024 року
-
Повʼязаний документ:
Лист від 19.01.2024 вих. №19_01-68 до ТОВ ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД.pdf
-
-
Назва доказу:
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178
-
Повʼязаний документ:
Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ 3466-96 «Якість електричної енергії. Терміни та визначення»;
-
Повʼязаний документ:
Текст «ДСТУ 3466-96 Якість електричної енергії. Терміни та визначення».pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ EN 50160:2023 (EN 50160:2022, IDT);
-
Повʼязаний документ:
Текст «ДСТУ EN 50160_2023 Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності (EN 50160_2022, IDT)».pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація (дод 5)
-
Повʼязаний документ:
Додаток_5_Перелік_необхідних_документів.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація (дод 1)
-
Повʼязаний документ:
Додаток_1_Технічна_специфікація_.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
ТД електроенергія 2025.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.