• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони будівель Одеської обласної прокуратури в Одеській області

Торги не відбулися

5 011 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 50 112.00 UAH
Період оскарження: 29.11.2024 14:50 - 04.12.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне відхилення пропозиції Переможця

Номер: 4db81384931a4c839e6c1851a946308f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-29-011604-a.a3
Назва: Скарга на неправомірне відхилення пропозиції Переможця
Скарга:
За результатами проведення процедури відкритих торгів з особливостями (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-29-011604-a) за предметом закупівлі ДК 021:2015 код 79710000-4 – Охоронні послуги (Послуги з охорони будівель Одеської обласної прокуратури в Одеській області), 18 лютого 2025 року замовником прийнято рішення про відхидення тендерної пропозиції Учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-КИЇВ" (надалі за текстом – ТОВ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-КИЇВ", Скаржник, Учасник) з наступних підстав: «Учасником у складі пропозиції не надано копії сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника з огляду на доводи наведені у скарзі.
Дата розгляду скарги: 05.03.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.02.2025 16:25
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 10.03.2025 15:59
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-КИЇВ", Ігор Дубчак 380957776136 i.dubchak@centr.od.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 942207a1b2f74bffa0fccf88a128f363
Заголовок пункту скарги: «Учасником у складі пропозиції не надано копії сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: За результатами проведення процедури відкритих торгів з особливостями (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-29-011604-a) за предметом закупівлі ДК 021:2015 код 79710000-4 – Охоронні послуги (Послуги з охорони будівель Одеської обласної прокуратури в Одеській області), 18 лютого 2025 року замовником прийнято рішення про відхидення тендерної пропозиції Учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-КИЇВ" (надалі за текстом – ТОВ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-КИЇВ", Скаржник, Учасник) з наступних підстав: «Учасником у складі пропозиції не надано копії сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника з огляду на таке
Відповідно до пункту 1.3.2. додатку 2 до тендерної документації було встановлено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а саме:
Довідка у довільній формі, що містить інформацію щодо наявності дійсних сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду та довідок медичного огляду, профогляду (або інший документ) у працівників/службовців Учасника, які будуть залучатись для виконання умов Замовника, безпосередньо на постах (надати копії підтверджуючих документів).
Тобто на виконання цієї вимоги у складі пропозиції має бути надано два види документів:
1. Довідка у ДОВІЛЬНІЙ формі, що містить інформацію щодо наявності дійсних сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду та довідок медичного огляду, профогляду (або інший документ) у працівників/службовців Учасника, які будуть залучатись для виконання умов Замовника, безпосередньо на постах. Тобто, форму й зміст цієї довідки Учасники формують на власний розсуд.
2. Підтверджуючі документи.
Надання копій саме сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду в тендерній документації не вимагається.
В тендерній документації жодного разу не встановлена чітка й однозначна вимога надати копії сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду.
Також, Замовником чітко не зазначено які саме документи мають бути надані у якості підтвердження, відтак Скаржник не вбачає підстав для відхилення пропозиції Учасника у зв’язку із відсутністю документа, який не вимагався в тендерній документації.
Крім того, у відповідності до пункту 2 розділу «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації «…Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником»
Положення про сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 11 грудня 1997 р. за N 589/2393, відповідно до пункту 1 якого Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду (ф.N 140-0 (облікова) був єдиним стандартним документом, що засвідчує проходження громадянином профілактичного наркологічного огляду, втратило чинність на підставі Наказу Міністерства охорони здоров'я N 651 від 18.04.2022 року «Про затвердження Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин» (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 червня 2022 р. за № 648/37984»)
Згідно з пунктом 11 діючого Наказу № 651 Після проведення Огляду особі видається форма первинної облікової документації № 100-2/о «Довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № ____», затверджена цим наказом.
Під час виконання вимоги від 21.01.2025, 16:46 про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції Учасник надав довідку в довільній формі № 1 від 22.01.2025 року (файл «8. довідка про наявність документів що підтверджують проходження оглядів нарколога та психіатра») в якій переможець зазначає про законодавчі підстави надання підтверджуючих документів згідно пункту 1.3.2. додатку 2 до тендерної документації відповідно до Наказу Міністерства охорони здоров’я України 18 квітня 2022 року № 651 (Форма первинної облікової документації № 100-2/о) передбачено отримання довідок про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин та зазначає, що норма, яка передбачала можливість отримання сертифікатів про проходження працівниками профілактичних оглядів нарколога та психіатра втратила чинність (Положення про сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 11 грудня 1997 р. за N 589/2393).
У зв’язку із чим , у відповідності до вимог пункту 1.3.2. додатку 2 тендерної документації «…надати довідку у довільній формі, що містить інформацію щодо наявності дійсних сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду та довідок медичного огляду, профогляду (або інший документ) у працівників/службовців Учасника, які будуть залучатись для виконання умов Замовника, безпосередньо на постах (надати копії підтверджуючих документів)» та керуючись положеннями пункту 2 розділу «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації «…Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником» Переможець у якості підтверджуючих документів надав дійсні довідки про про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин передбачені чинним на сьогодні законодавством.

Таким чином, надані переможцем документи відповідають вимогам тендерної документації з огляду на
1. Наявність довідки в довільній формі № 1 від 22.01.2025 року (файл «8. довідка про наявність документів що підтверджують проходження оглядів нарколога та психіатра») із роз’ясненням
2. Наявність підтверджуючих документів згідно п. 1.3.2 до тендерної документації: файл «9 НАРКОПСИХ ВИПР.rar»

Зважаючи на вищезазначене, вважаємо, що замовник не мав в даному випадку достатніх підстав для відхилення пропозиції переможця з огляду на положення Тендерної документації, згідно якої Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення Замоника

Номер: 269b9e90f4d24a0191b1de6622353adf
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-29-011604-a.a2
Назва: Скарга на рішення Замоника
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 06.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.01.2025 17:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.02.2025 18:17
Дата виконання рішення Замовником: 18.02.2025 12:38
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення скасовано
Автор: ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС", Григорій Діногло +380665046071 tov.titanius@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c2e9880b16d8414aa180f579dae18ac9
Заголовок пункту скарги: п. 1.3.2. та 1.3.3. додатку 2 до тендерної документації було встановлено перелік документів - відсутність сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду працівників
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до п. 1.3.2. та 1.3.3. додатку 2 до тендерної документації було встановлено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а саме:
Довідка у довільній формі, що містить інформацію щодо наявності дійсних сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду та довідок медичного огляду, профогляду (або інший документ) у працівників/службовців Учасника, які будуть залучатись для виконання умов Замовника, безпосередньо на постах (надати копії підтверджуючих документів).
Довідка у довільній формі, що містить інформацію щодо наявності у працівників/службовців Учасника, які будуть залучатись для виконання умов Замовника, безпосередньо на постах свідоцтв про проходження навчання з присвоєнням (підвищенням) відповідного розряду охоронника (не нижче 3-го).
В складі тендерної пропозиції учасника надано:
- Довідка № 2 від 04.12.2024 (файл «8. Про наявність працівників.pdf»), в якій зазначено охоронників відділу фізичної охорони;
- Медичні довідки про проходження попереднього (періодичного медичного огляду працівників, довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (папка «11 медкомісії+наркопсих фіз охорона») на працівників відділу фізичної охорони;
- Медичні довідки про проходження попереднього (періодичного медичного огляду працівників, довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (папка «11 медкомісії+наркопсих фіз охорона») на групу швидкого реагування. (папка «42 медогляд, нарколог психіатр щодо ГШР»).

Варто зазначити, що в складі пропозиції учасника відсутні саме сертифікати про проходження профілактичного наркологічного огляду на працівників/службовців Учасника, які будуть залучатись для виконання умов Замовника, безпосередньо на постах.

Варто наголосити, що рішенням № 259-р/пк-пз від 07.01.2025 року Органом Оскарження встановлено у цій ж закупівлі: «Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутні сертифікати про проходження профілактичного наркологічного огляду працівників, зазначених в наведеній вище довідці "щодо кількості та відповідності визначеним умовам тендерної документації працівників/службовців Учасника", а також відсутня довідка медичного огляду, профогляду (або інший документ) щодо працівника Григорецького Віктора Валерійовича. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей.»

Відповідно до інформації з електронної системи закупівель замовником було опублікована вимога про усунення невідповідностей до 22 січня 2025 16:46, в якій було зазначено:
«…2. Відповідно до пункту 1.3.2. додатку 2 тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям у складі тендерної пропозиції учасник повинен довідку у довільній формі, що містить інформацію щодо наявності дійсних сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду та довідок медичного огляду, профогляду (або інший документ) у працівників/службовців Учасника, які будуть залучатись для виконання умов Замовника, безпосередньо на постах (надати копії підтверджуючих документів). Пунктом 1.3.3. додатку 2 тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку у довільній формі, що містить інформацію щодо наявності у працівників/службовців Учасника, які будуть залучатись для виконання умов Замовника, безпосередньо на постах свідоцтв про проходження навчання з присвоєнням (підвищенням) відповідного розряду охоронника (не нижче 3-го). У складі тендерної пропозиції ТОВ «АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ «ЦЕНТР-КИЇВ» міститься довідка «щодо кількості та відповідності визначеним умовам тендерної документації працівників/службовців Учасника» та довідка «щодо наявності дійсних сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду та довідок медичного огляду». Разом з тим, у складі тендерної пропозиції ТОВ «АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ «ЦЕНТР-КИЇВ» відсутні сертифікати про проходження профілактичного наркологічного огляду працівників, зазначених в довідці «щодо кількості та відповідності визначеним умовам тендерної документації працівників/службовців Учасника», а також відсутня довідка медичного огляду, профогляду (або іншого документа) щодо працівника Григорецького Віктора Валерійовича.

Для виправлення виявлених невідповідностей у складі тендерної пропозиції ТОВ «АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ «ЦЕНТР-КИЇВ» повинні надати: - копії дійсних підтверджуючих документів про проходження профілактичного наркологічного огляду у працівників/службовців Учасника, які будуть залучатись для виконання умов Замовника, безпосередньо на постах, а саме на працівників/службовців Учасника зазначених в довідці «щодо кількості та відповідності визначеним умовам тендерної документації працівників/службовців Учасника»…».

На виконання вказаної вимоги учасником не було надано сертифікати про проходження профілактичного наркологічного огляду на працівників/службовців Учасника, які будуть залучатись для виконання умов Замовника, безпосередньо на постах.
Разом з тим, учасник надав довідку № 1 від 22.01.2025 року (файл «8. довідка про наявність документів що підтверджують проходження оглядів нарколога та психіатра»), в якій фактично зазначив про відсутність у нього сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду.
Звертаємо увагу, що замовник у вимозі щодо виправлення виявлених невідповідностей змінює текст вимоги тендерної документації замінюючи слово «сертифікат» на «документ», що ніяким чином не змінює вимог тендерної документації.
Таким чином, пропозиція учасника повинна була бути відхилена як така, що учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Повідомлення про намір укласти договір UA-2024-11-29-011604-a.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга

Номер: 084b89cdfb76497ab1dccb190a05f4df
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-29-011604-a.b1
Назва: скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 07.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.12.2024 14:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.01.2025 18:29
Дата виконання рішення Замовником: 16.01.2025 16:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення про визначення ТОВ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-КИЇІ" переможцем процедури закупівлі скасовано
Автор: ТОВ "ОХОРОННА ФІРМА ТИТАНІУС", Григорій Діногло +380665046071 tov.titanius@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 4f9511eb77ea4173956fb28c18a4a055
Заголовок пункту скарги: перше порушення
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до п. 1.2.2. додатку 2 до тендерної документації було встановлено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а саме:
Довідку у довільній формі, якою підтверджено наявність дозволу (іншого документа) на володіння, носіння вогнепальної зброї та/або травматичної зброї співробітниками Учасника (для чергової групи швидкого реагування), виданого учаснику процедури закупівлі або його працівнику/службовцю, у межах чинного законодавства (надати копії підтверджуючих документів).

До кінцевого строку подання пропозицій учасником надано:
- Довідку № 3 від 04.12.2024 року (файл «2. Про наявність дозволів на носіння вогнепальної зброї.pdf»), в якій зазначено перелік осіб чергової групи швидкого реагування;
- Дозволи (інші документи) на зберігання, носіння вогнепальної зброї та/або травматичної зброї співробітниками, що зазначені в довідці № 3 від 04.12.2024 року (файл «3. Дозволи зброя»).

Варто зазначити, що в довідці за пунктом 2 зазначено Красіонова Олега Костянтиновича, який має дозвіл на носіння зброї № 17444 від 04.06.2022 до 03.06.2025, (мисливська зброя №5044 від 12.07.2022 до 12.07.2025), проте в складі пропозиції ні зазначені, ні жодні інші дозволи на вказаного співробітника надано не було.
Відповідно до електронної системи закупівель Замовник опублікував вимогу про усунення невідповідностей до 19 грудня 2024 16:53, в якій зазначив: «…2. Відповідно до пункту 1.2.1. додатку 2 тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати довідку у довільній формі, якою підтверджено наявність дозволу (іншого документа) на володіння, носіння вогнепальної зброї та/або травматичної зброї співробітниками Учасника (для чергової групи швидкого реагування), виданого учаснику процедури закупівлі або його працівнику/службовцю, у межах чинного законодавства (надати копії підтверджуючих документів). У складі тендерної пропозиції ТОВ «АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ «ЦЕНТР-КИЇВ» надано копії підтверджуючих документів на володіння, носіння вогнепальної зброї та/або травматичної зброї не на всіх співробітників чергової групи швидкого реагування…»
На виконання вказаної вимоги учасник завантажив:
- Дозвіл №17444 виданий 19.09.2019 зі строком дії до 03.06.2022 р. (файл «5. Дозволи зброя + 3 ГШР.pdf»)
Варто зазначити, що вказаний дозвіл зі строком дії до 03.06.2022 р. та, крім того, не підтверджує інформацію, що вказана в довідці № 3 від 04.12.2024 року.
Окремо звертаємо увагу на термінологію, яку використано в тендерний документації, де вимагалося надати саме дозволи на володіння вогнепальною зброєю та/або травматичною зброєю, проте учасником надано документи на інших працівників в яких зазначено дозвіл саме на право зберігання та носіння. В наданій довідці № 3 від 04.12.2024 року учасник зазначає, що працівники мають дозволи на володіння, носіння вогнепальної зброї та/або травматичної зброї, проте ця інформація не підтверджується документально.
Таким чином, пропозиція учасника повинна була бути відхилена, як така, що учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 8ccb95831ea64b6b9b780227fada473e
Заголовок пункту скарги: друге порушення
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 2. Відповідно до п. 1.3.2. та 1.3.3. додатку 2 до тендерної документації було встановлено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а саме:
Довідка у довільній формі, що містить інформацію щодо наявності дійсних сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду та довідок медичного огляду, профогляду (або інший документ) у працівників/службовців Учасника, які будуть залучатись для виконання умов Замовника, безпосередньо на постах (надати копії підтверджуючих документів).
Довідка у довільній формі, що містить інформацію щодо наявності у працівників/службовців Учасника, які будуть залучатись для виконання умов Замовника, безпосередньо на постах свідоцтв про проходження навчання з присвоєнням (підвищенням) відповідного розряду охоронника (не нижче 3-го).

В складі тендерної пропозиції учасника надано:
- Довідка № 2 від 04.12.2024 (файл «8. Про наявність працівників.pdf»), в якій зазначено охоронників відділу фізичної охорони;
- Медичні довідки про проходження попереднього (періодичного медичного огляду працівників, довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (папка «11 медкомісії+наркопсих фіз охорона») на працівників відділу фізичної охорони;
- Медичні довідки про проходження попереднього (періодичного медичного огляду працівників, довідка про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (папка «11 медкомісії+наркопсих фіз охорона») на групу швидкого реагування. (папка «42 медогляд, нарколог психіатр щодо ГШР»).

Варто зазначити, що в складі пропозиції учасника відсутні саме сертифікати про проходження профілактичного наркологічного огляду на працівників/службовців Учасника, які будуть залучатись для виконання умов Замовника, безпосередньо на постах.
Крім того, в довідці № 2 від 04.12.2024 за номером 9 вказано Григорецький Віктор Валерійович, проте на цього працівника не надано ні дійсних сертифікатів про проходження профілактичного наркологічного огляду, ні довідок медичного огляду, профогляду (або інший документ). На вказаного працівника надано лише довідку про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин № 5578 (папка «11 медкомісії+наркопсих фіз охорона» - файл «Григорецький довідка псих.pdf»).
Таким чином, тендерна пропозиція учасника містить невідповідності передбачені п. 43 Постанови КМУ № 1178.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 1fbfc91b048b4931b76aacefc11f5146
Заголовок пункту скарги: третє порушення
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 3. Відповідно до п. 8 додатку 4 до тендерної документації:
У складі пропозиції Учасник повинен надати розрахунок однієї години праці охоронника з урахуванням усіх обов'язкових платежів, податків і зборів, на період: з січня по грудень 2025 року (по 31 грудня включно). Розрахунок ціни тендерної пропозиції (з ПДВ та без ПДВ) з урахуванням усіх своїх витрат, на період: з січня по грудень 2025 року (по 31 грудня включно).

В складі тендерної пропозиції учасника надано:
- Розрахунок тендерної пропозиції № 2 від 08.12.2024 (файл «48 Розрахунки тендерної пропозиції.pdf»).
Варто зазначити, що у вказаний розрахунок не враховує усі обов'язкові збори та податки, зокрема: військовий збір та податок на доходи фізичних осіб.
Звертаємо увагу, що в розрахунок включено за п. 8 лише податки у вигляді єдиного податку.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника повинна була бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 32a4dec4a7bd4679b1f58a9faf8b5038
Заголовок пункту скарги: четверте порушення
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 4. Відповідно до п. 1.1. додатку 2 до тендерної документації було встановлено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а саме:
Довідка, що містить інформацію про досвід виконання аналогічного договору (договору відповідно до даного предмета закупівлі послуги з охорони та/або 79710000-4 – Охоронні послуги) за період з 2019 по 2024 року, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, за формою:
№ п/п Назва контрагента Предмет договору Термін виконання договору Адреса та контактні телефони контрангента

Для підтвердження інформації учасник повинен надати аналогічний договір відповідно до даного предмета закупівлі послуги з охорони та/або 79710000-4 – Охоронні послуги (з усіма додатками) та документи, що підтверджують його виконання, а саме:
- позитивний відгук, виданий установою (організації) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору стосовно якості і строків;
- акт (-и) виконаних робіт (наданих послуг) або накладна або акт (-и) прийому передачі.

В складі тендерної пропозиції учасника надано:
- Довідка № 1 від 04.12.2024 (файл «15 Про наявність досвіду виконання аналогічного договору.pdf»);
- Договір № 1/22-ФО від 18 березня 2022 року (файл «16 Аналогічний договір.pdf») та додаткова угода № 1 до вказаного договору (файл «20 Скорпіон ДУ 1.pdf»);
- Лист-відгук № 3 від 05.02.2024 (файл «17 Відгук Скорпіон.pdf»);
- Акти наданих послуг (папка «18 акти до аналогічнеого договору Скорпіон»)

Варто зазначити, що в довідці вказано предмет договору саме послуги з охорони майна замовника на обʼєкті та запобігання розкрадань на обʼєктах. ДК 021:2015 – 9179000-4 – Охоронні послуги, проте на підтвердження надано договір, в якому вказано предмет саме послуги з охорони майна Замовника на обʼєкті та запобігання розкрадань на обʼєктах зазначених у Додатку 1 за ДК 021:2015 – 7971000-4 – Охоронні послуги.
Отже, вказана в довідці інформація не підтверджується наданим договором.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника містить невідповідності передбачені п. 43 Постанови КМУ № 1178.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: 2a9fe4291c0e4c46b8d58c6c08fa9614
Заголовок пункту скарги: п*яте порушення
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 5. Відповідно до п. 1.3.5 додатку 2 до тендерної документації було встановлено перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а саме:
Документи, які підтверджують працевлаштування працівників/службовців Учасника (копії трудових книжок та/або копії наказів про прийняття на роботу та/або копії цивільно – правових договорів, або інші документи).
Також, відповідно до п 1.3.3., 1.3.6, 1.3.7 додатку 2 до тендерної документації були встановлені й інші вимоги до документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а саме:
Довідка у довільній формі, що містить інформацію щодо наявності у працівників/службовців Учасника, які будуть залучатись для виконання умов Замовника, безпосередньо на постах свідоцтв про проходження навчання з присвоєнням (підвищенням) відповідного розряду охоронника (не нижче 3-го).
Листи-згоди кожного працівника/службовця Учасника в довільній формі на обробку персональних даних.
Дійсні на момент розкриття тендерної пропозиції посвідчення працівників/службовців Учасника, які будуть залучатись для виконання умов Замовника, безпосередньо на постах, оформлених відповідно до вимог частини четвертої статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність».

В складі тендерної пропозиції учасника надано:
- Наказ №9-к/тр від 12.10.2023 року (папка «9 Накази фіз охорона», файл «Морозов наказ Ц.КИЇВ.pdf» ) на працівника Морозов Миколай Миколайович.
Також, учасником надані й інші документи, а саме:
- Довідка № 2 від 04.12.2024 (файл «8. Про наявність працівників.pdf»), де за № 9 вказано працівника Морозов Микола Миколайович;
- Свідоцтво Р23 №020821 (папка «13 Свідоцтва фізохорона», файл «Морозов М.М. охор 3 р.pdf») на працівника Морозов Микола Миколайович;
- Лист-згода від 01.12.2024 (папка «14 Персональні дані директор + працівники ФО», файл «Морозов М.М. Лист-згода на обробку персональних даних») від працівника Морозов Микола Миколайович

Враховуючи вищенаведене та з урахуванням наданого наказу №9-к/тр від 12.10.2023 року, учасник залучає працівника саме Морозов Миколай Миколайович, проте інші документи надаються на іншу особу - Морозов Микола Миколайович.
Вважаємо, що імена Микола та Миколай є різними іменами, не залежно від зміни чи наявності однієї літери, оскільки такі імена зафіксовані офіційним документом.
Отже, в складі пропозиції відсутні документи відповідно до вимог п.1.3.5, 1.3.3, 1.3.6 та 1.3.7. на одного й того самого працівника, який буде залучатися учасником.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника містить невідповідності передбачені п. 43 Постанови КМУ № 1178.

Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:

1. Повідомлення про намір укласти договір UA-2024-11-29-011604-a;

Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.

Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-КИЇВ", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та в супереч власних вимог визначив переможцем ТОВ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-КИЇВ", хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив наше право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможцем ТОВ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-КИЇВ", що в свою чергу призвело до порушення майнових прав Скаржника. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури, крім того Скаржник є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами з його пропозиції.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір