-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Металопластикові вікна код 44220000-8 Столярні вироби за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Завершена
98 315.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 983.15 UAH
мін. крок: 1% або 983.15 UAH
Період оскарження:
29.11.2024 11:48 - 08.12.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
дискримінація з порушенням
Номер:
a8b083d179f3455c8811e5f2bb57900b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-29-006151-a.a2
Назва:
дискримінація з порушенням
Вимога:
Уповноваженій особі замовника
Відділу освіти, сім’ї, молоді
та спорту Носівської міської ради
Чернігівської області
В вашій відповіді на попередню вимогу ви вказуєте.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Прошу вас вказати як випралення такої помилки як невказання виробника та країни походження в двох пунктах призвеле до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Призвеле до зміни найменування –непризведе ,призведе до зміни марки непризведе ,призведе до зміни моделі непризведе .прошу назвати хоча б один показник технічних характеристик який зміниться при виправлені невідповідності виробник та країна походження.
Підтвердженням що товар вироблений в непідсанкційних країнах в складі тендерної пропозиціїї присутнє.
Стосовно пиикладу який ви наводите Аналогічне рішення органу оскарження №12495-р-пк-пз від 10.08.2023 року до закупівлі UA-2023-07-13-011024-a підставою для відхилення АМКУ вказує Крім того, у складі Пропозиції Переможця відсутній описи з технічними характеристиками на портативні радіостанції Hytera HР-785 стосується технічних характеристик а не виробника та країни походження.
Вимагаємо скасувати ваше протокольне рішення №384 від 12,12,2024р та уважно переглянути нашу пропозицію з залученням технічного спеціаліста.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.12.2024 13:42
Вирішення:
Знову звертаємо Вашу увагу до пункту 43 Особливостей:
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Відповідно по пункту 3.1. Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1. В якій зокрема, від Учасника і вимагається надання інформації і про виробника товару та країну походження товару. Зверніть увагу! Технічна специфікація, складена учасником згідно з вищезазначеною таблицею і є інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. А тому, являється виключенням та на яке не розповсюджується можливість надання Учаснику повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
У зв’язку із двадцять третіми змінами до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, які набули чинності 09.07.2024 закупівлі мають окремі додатки до ТД для учасників і переможців, де міститься перелік документів та/або інформації, які мають бути подані на такий тендер.
Щодо даної закупівлі перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції зазначено у Додатку №1 до тендерної документації. Замовник перевіряє документи саме на відповідність вимогам ТД та не має обов’язку перевіряти документи, які не вимагалися. Звертаю Вашу увагу, що Додаток №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» не містить спеціальних вимог, щодо складання та надання Учасником підтвердження, що товар вироблений в непідсанкційних країнах.
Щодо наведеного прикладу аналогічного рішення органу оскарження №12495-р-пк-пз від 10.08.2023 року до закупівлі UA-2023-07-13-011024-a повідомляю, що цей приклад не є тотожним до вимог нашої технічної специфікації. Приклад був наведений як доказ того, що Замовник не має права звертатись до Учасника на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією у разі відсутності інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Хоч норма пункту 43 Особливостей звучить таким чином, ніби учасник може виправити помилки в документах, які надані ним щодо технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, а ці виправлення, своєю чергою, не призведуть до зміни самого предмета закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо, ця невідповідність належить до тих, на які надається 24 години на виправлення. Проте позиція органу оскарження (АМКУ) та ДАСУ з цього приводу інша, протилежна. Вони вважають, що на документи, надані учасником щодо технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, навіть якщо вони не змінюють предмет закупівлі, найменування товару, марки, моделі тощо, 24 години на виправлення помилок не надається.
Також, за виявлені порушення законодавства про закупівлі, а саме невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, розмір штрафу становить 1 500-3 000 неоподатковуваний мінімум доходів громадян (25 500– 51 000 грн.) на службових (посадових), уповноважених осіб замовника
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
дискваліфікація з порушенням
Номер:
ee9c82f7d4d84626823cf0beaa1d1041
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-29-006151-a.b1
Назва:
дискваліфікація з порушенням
Вимога:
Уповноваженій особі замовника
Відділу освіти, сім’ї, молоді
та спорту Носівської міської ради
Чернігівської області
Кебкал Валентині Віталіївні
Ми ФОП Сухарь А.І. приймали участь в закупівлі UA-2024-11-29-006151-a Металопластикові вікна код 44220000-8 Столярні вироби за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. Протокольним рішннням №384 від 12,12,2024р нашу пропозицію було відхилено.Підставою для відхилення пропозиціїї ви вказуєте в Таблиці1 позиціях 5,6 відсутня інформація про виробника товару та країну походження .
Вважаємо вказане рішення Замовника передчасним та таким, що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 ( із змінами й доповненнями) (далі – Особливості) з наступних підстав.
В файлі ТАБЛИЦЯ1+1. Pdf в 6 та 7 стовпчику рядки 1,2,3,4 вказано що виробник ТОВ завод стеко країна походження Україна.в рядку 6 та 7 випадково було пропущено назву виробника товару та країну походження товару . Назва заводу виробника та країна походження товару не є показником товару який характеризує технічні якісні та кількісні характеристики пропонованого товару .В стовпчику 5 (Технічні характеристики товару) таблиці 1 вказано технічні характеристики пропонованого товару .В стовпчику 5 рядках 1,2,3,4,5,6 вказано що всі конструкціїї будуть виготовлені з ПВХ профілю Steko 7S отже всі вони виготовлені одним і тим самим виробником і в одній і тій самій країні .В рядках 1,2,3,4 вказано Що це ТОВ завод стеко походження товару Україна. В стовпчику 4 вказано кількістні характеристики пропонованого товару. Також підтвердженням відповідності технічних характеристик пропонованого товару вимогам замовникам є файл порівняльна таблиця (2).pdf. Підтвердженням що товар не походить з Російської Федерації/Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран.є файл в складі тендерної пропозиціїї 192956452_гарантійний не росія іран.pdf
Отже ми як учасник в жодному випадку не порушили умову тендерної документації, а наша тендерна пропозиція відповідає умовам технічної специфікації
Така помилка як не вказання в деяких пунктах не технічного параметра підпадає під п. 43 Особливостей.
Зокрема, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таке помилкове невказання виробника товару та країни походження в рядку 5та 6 стовпчика 6,7 Таблиці1 є помилками, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
З урахуванням вищевикладеного, Замовник повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Однак Замовник вказаного з невідомих причин не здійснив.
З урахуванням вищевикладеного, в діях замовника вбачаються порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» і Особливостей.
Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Вважаємо що Замовник порушив Конституцію України, а також вищевказані принципи здійснення публічних закупівель, визначених в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином, неправомірно відхиливши нашу тендерну пропозицію , Замовник порушив права та охоронювані законом інтереси учасника, зокрема право бути визнаним переможцем вказаної закупівлі і укласти договір, право як суб’єкт господарювання отримати замовлення за бюджетні кошти і надати послуги, право отримання прибутку, доходів, які особа могла б реально одержати за звичайних обставин, якби її право не було порушене, право на підприємницьку діяльність, передбачене ст. 42 Конституції України, право на працю, передбачене ст. 43 Конституції України (кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.)
Також нагадуємо що відхиливши нашу пропозицію на суму 68000,00грн. і виставляючи переможцем учасника з пропозицією 77380,00грн. ви своїми діями наносите збитки державі на суму 9380,00 грн.
Вимагаємо скасувати ваше протокольне рішення №384 від 12,12,2024р та уважно переглянути нашу пропозицію з залученням технічного спеціаліста.
В разі ігнорування нашої вимоги або надання формальної відписки змушені будемо звернутись із скаргою в Міністерства освіти і науки України а також в правоохоронні органи стосовно порушень законодавства та нанесення збитків державі уповноваженою особою.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога замовнику.pdf 14.12.2024 20:24
Дата подачі:
14.12.2024 20:24
Вирішення:
Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
− інформацією та/або документами, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
− інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, – згідно з пунктом 5 цього розділу та Додатком 1 до цієї тендерної документації;
− для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним пунктом 47 Особливостей, — згідно з пунктом 5 цього розділу та Додатком 1 до цієї тендерної документації;
− інформацією та/або документами про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі встановлення даної вимоги), — згідно з Додатком 1 до тендерної документації.
Відповідно по пункту 3.1. Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1
Замовником у Додатку №2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, інші умови» зазначено технічні характеристики до предмета закупівлі Металопластикові вікна (код за ДК 021:2015: 44220000-8 «Столярні вироби»). Крім цього, з метою конкретизації та полегшення розуміння Учасниками предмету закупівель надана розгорнута інформація щодо характеристик усіх складових частин Товару, що планується до придбання. ЇЇ зміст мав полегшити формування та складання тендерних пропозицій Учасниками і є довідковим та на основі якої мав формуватися опис запропонованого товару згідно Таблиці 1, зразок якої наведено у п.3.1. Додатку №1 до тендерної документації.
Звертаю Вашу увагу, що Додаток №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» не містить спеціальних вимог, щодо складання та надання Учасником порівняльної таблиці.
Саме на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, у складі пропозиції Учасник надає Технічну специфікацію, складену згідно Таблиці 1 (файл таблиця1+1 pdf), про те по позиціях 5 та 6 металопластикових вікон відсутня інформація про виробника товару та країна походження товару.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Наведений вище Учасником документ Технічна специфікація (файл таблиця1+1 pdf), не відноситься до документів, визначених пунктом 43 Особливостей. Замовник не має права звертатись до Учасника на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення пропозиції Учасника, визначені підпунктом 2 пункту 41 Особливостей.
Аналогічне рішення органу оскарження №12495-р-пк-пз від 10.08.2023 року до закупівлі UA-2023-07-13-011024-a
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні