• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Ремонт (реставраційний) систем електропостачання в будівлі за адресою: вул. Успенська, 4, м. Одеса (коригування)» за кодом ДК021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи

Торги не відбулися

12 988 410.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 64 942.05 UAH
Період оскарження: 29.11.2024 11:30 - 13.12.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ "ТОП ФАЄР"

Номер: 8d58e626997345fba2e925c70752e087
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-29-005496-a.b3
Назва: Скарга на рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ "ТОП ФАЄР"
Скарга:
Скарга на рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ "ТОП ФАЄР"
Дата розгляду скарги: 06.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.01.2025 15:46
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 11.02.2025 14:12
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП", Михайлів Юрій 380674829082 lk.energygroup@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ab4f9349179049a296fc6fca65facd41
Заголовок пункту скарги: 1. Відсутність матеріально-технічної бази
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Додатку№1 до Тендерної документації, а саме згідно з кваліфікаційним критерієм «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», Учасник зобов’язаний надати наступний перелік документів:
«Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівлі.
У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо машин, механізмів, спеціалізованої техніки, устаткування, тощо:
- найменування;
- кількість;
- право власності (власне, орендоване, договір надання послуг тощо).
У разі наявності орендованого обладнання та
матеріально-технічної бази, надати скан-копії відповідного(их) діючого(их) договору(ів) оренди.
Учасник повинен мати наявну ліцензію на програмний комплекс АВК-5.
У разі використання обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених у довідці, що не належить Учаснику на праві власності, додатково надаються копії або скановані оригінали діючих до кінця строку виконання робіт за предметом закупівлі договорів оренди майна, обладнання, лізингу, надання послуг тощо (договір повинен містити посилання на зазначене у довідці обладнання та матеріально-технічну базу щодо кожної
одиниці - тип/марку/модель тощо, що зазначене у довідці).»
На підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівлі, ТОВ «ТОП ФАЄР» (надалі – Учасник) надав «Лист про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» (вих. №177/1 від 16.12.2024р., додається до скарги). В даному листі вказано наступне обладнання та матеріально-технічної база: оренда складського приміщення (м.Вишневе, вул. Чорновола, 1а Складське приміщення, 50 кв.м); Мегометр ЭС 0210/2-Г; Мультиметр цифровий; Омметр ЭС 0212; Вольтметр АС ЦВ-7; Кліщі електровимірювальні NEO; Амперметр АС ЦА-7; Ріжучий інструмент для роботи під напругою; Тестер електричний універсальний; Імітатор тепла і диму ТЕСТ –ТД-01Д; Шліфомашина кутова BOSH; Дриль BOSH; Перфоратор Мakita 2470; Вібромолот BOSH; Кліщі електровимірювальні Аccta; Зварювальний апарат в кейсі Патон ВДИ 160Р; Калоші діелектричні ЕВ 307; Фен Mеkita HG5012; Машина свердлильна електрична REBIR IE-1205-16/1700ER; Лебідка електрична DRAGON WINCH; Рукавички діелектричні 1-А В; Кліщі ізолюючі КВП-2 до 1000В; Лебідка електрична Yusar BST; Пістолет монтажний Metiz MG370; Драбина пересувна з полицею 1750 мм; Спеціалізований вантажний фургон, марки Fiat; модель Doblo, тип спеціалізований вантажний фургон , реєстраційний номер АІ3153РВ, рік випуску 2019 року, номер шасі (кузова, рами) ZFA2630000P11204, М. Київ, вул. Хрещатик, буд. 16, офіс 717; Спеціалізовний вантажний фургон, марки Fiat, модель Doblo, 2020 року випуску; реєстраційний номер АІ3154РВ, номер (шасі, рами, кузова) ZFA26300006S78812 м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 16, офіс 717.
В той же час, Учасником на підтвердження технічним, якісним та інших характеристикам предмета закупівлі згідно вимог Додатку 3 до тендерної документації була надана кошторисна документація, в тому числі файл «Договірна Локальні.pdf» (стор.9-10), в якій вказані наступні будівельні машини і механізми: автогідропідіймач, висота підйому 12 м; Автогідропідіймачі, висота підйому 18 м; Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.]; Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т; Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т; Верстат трубонарізний; Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3; Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв; Крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10 т; Машини свердлильні електричні; Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій; Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 2 т; Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т; Прес гідравлічний з електроприводом; Трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВт [80 к.с.]; Установка для зварювання ручного дугового [постійного струму]; Установки для свердлення отворів в залізобетоні діаметром до 160 мм; Шинотрубозгин з моторним приводом.
Зазначаємо, що надане Учасником обладнання не підтверджує можливість Учасника виконувати роботи згідно з наданим Учасником кошторисом. В тому числі, просимо звернути увагу та додати до суті скарги, що в Учасника загалом відсутня техніка, що передбачається кошторисом, так як Спеціалізований вантажний фургон, марки Fiat; модель Doblo не дає можливості використовувати його як техніку, що в кошторисі зазначена як «Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т», так як вантажопідйомність вищевказаного авто за інформацією з відкритих джерел становить не більше 1 тони.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 38684a1c49c14285840b32ba1ff7091b
Заголовок пункту скарги: 2. Відсутність договору з вивезення відходів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Додатку 5 (стор.6), Замовником вимагається від Учасника надати копію чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів, які будуть утворюватися в процесі виконання робіт.
На виконання даної вимоги ТОВ «ТОП ФАЄР» (надалі – Учасник) надав наступний договір від 15.03.2023р. №15/03 щодо надання послуг із збирання, перевезення, зберігання, оброблення та утилізації відходів.
В той же час, підписантом зі сторони виконавця є Подоляк Михайло Степанович, а підписантом зі сторони Замовника є також Подоляк Михайло Степанович. Тобто, в складі тендерної пропозиції наданий договір від 15.03.2023р. №15/03, який підписаний між підприємством-учасником та фізичною особою-підприємцем, який є директором підприємства-учасника.
Відповідно до ч. 3 ст. 238 ЦК України, представник не може вчиняти правочин від імені особи, яку він представляє, у своїх інтересах або в інтересах іншої особи, представником якої він одночасно є, за винятком комерційного представництва, а також щодо інших осіб, встановлених законом. Це означає, що якщо особа виступає представником обох сторін договору, вона не може укладати правочин між цими сторонами, за винятком випадків комерційного представництва.
Судова практика підтверджує таку позицію. Наприклад, у постанові Львівського апеляційного адміністративного суду від 30 липня 2018 року у справі №807/163/18 зазначено, що договір, підписаний однією особою від імені обох сторін, не може бути прийнятий як доказ укладення та виконання договору.
Враховуючи вищезазначене Учасник не виконав вимогу Замовника щодо надання копії чинного договору, яким підтверджується вивезення відходів, які будуть утворюватися в процесі виконання робіт, так як наданий Учасником Договір не відповідає діючому законодавству та є нікчемним з юридичної точки зору, що унеможливлює виконання зобов’язань зі сторони виконавця робіт щодо вивезення відходів в рамках виконання робіт.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 7f7ae394541e413ebfb7de1e725e941e
Заголовок пункту скарги: 3. Відсутність Акту обстеження об’єкту
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Додатку 5 (стор.6), Замовником вимагається від Учасника під час періоду уточнення, Учасник повинен обов’язково відвідати об’єкт та скласти акт обстеження об’єкту, погодити акт з Замовником та надати скановану копію з оригіналу такого акту у складі пропозиції. До акту обстеження учасник повинен надати не менше 4 фотографій.

У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» (надалі – Учасник) надав Акт обстеження об’єкту №1 від 12 грудня 2024р. (надалі – Акт) та додані фотографії.
Проте, по-перше, тендерною документацією передбачено, що Акт обстеження повинен бути погоджений з Замовником. В наданому Учасником Акті є розділ щодо погодження, де нічого не вказано, що в свою чергу означає, що даний Акт не погоджений та не відповідає вимогам тендерної документації. Також, просимо зазначити, що без погодження Замовника неможливо встановити чи дійсно Учасник провів обстеження в період уточнень в рамках даної закупівлі.
По-друге, в Акті зазначено, що огляд проведено працівником Учасника Мусієнко Ілля Сергійовичем, але вказаний працівник відсутній в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вих. №177/2 від 16.12.2024), що не дозволяє визначити, чи є Мусієнко Ілля Сергійович працівником ТОВ «ТОП ФАЄР». Вищевказаний Акт підписаний тільки Мусієнко Ілля Сергійовичем, тому так як не надані документи, що підтверджують працевлаштування або інший зв'язок між Мусієнко Іллєю Сергійовичем та Учасником, неможливо визначити, чи дійсно Учасник обстежував об’єкт.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга ТОВ "ОДЕСБУДТРЕСТ" від 27.10.2025 року вих.№25/ВИХ-04

Номер: df0783df9c894d4eabeabce2afa03229
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-29-005496-a.a2
Назва: Скарга ТОВ "ОДЕСБУДТРЕСТ" від 27.10.2025 року вих.№25/ВИХ-04
Скарга:
оскарження рішення прийнятого протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.01.2025 року №6-03/203 щодо визначення переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОП ФАЄР»
Дата розгляду скарги: 06.02.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.01.2025 15:05
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 11.02.2025 12:39
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Одесбудтрест", Олександр Рябошапко 380962395256 odesabudtres@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3308bab6dfe742d5a55da07d53c5b076
Заголовок пункту скарги: Ненадання акту огляду об’єкта будівництва, що вимагався умовами тендерної документації та ненадання документів, що підтверджують наявність матеріально-технічної бази в ТОВ «ТОП ФАЄР»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 29.11.2024 року Комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація Одеської обласної ради» (далі – ЦЗО) в інтересах Управління обласної ради з майнових відносин (далі – Замовник) було оголошено про проведення закупівлі згідно коду ДК 021:2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи» (Ремонт (реставраційний) систем електропостачання в будівлі за адресою: вул. Успенська, 4, м. Одеса (коригування), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-29-005496-a (далі – Закупівля).
24.01.2025 року фахівцем з публічних закупівель Комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Одеської обласної ради» було прийнято та опубліковано в системі публічних закупівель протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №6-03/203, відповідно до якого:
- визначено переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОП ФАЄР» (далі – ТОВ «ТОП ФАЄР») по Закупівлі;
- прийнято рішення про намір укласти договір про Закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме з ТОВ «ТОП ФАЄР».
Ознайомившись із текстом відповідного протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24.01.2025 року №6-03/203 (далі – протокол від 24.01.2025 року №6-03/203), Товариство з обмеженою відповідальністю «ОДЕСБУДТРЕСТ» (далі – ТОВ «ОДЕСБУДТРЕСТ») вважає, що відповідне рішення про оголошення переможцем та намір укласти договір з ТОВ «ТОП ФАЄР» прийнято із порушенням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості №1178), Закону України від 25.12.2015 року №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон від 25.12.2015 року №922-VIII) та умов тендерної документації по Закупівлі.
Відповідно до підпункту 3 пункту 59 Особливостей №1178, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
ТОВ «ОДЕСБУДТРЕСТ», проаналізувавши тендерну пропозицію ТОВ «ТОП ФАЄР» та протокол від 24.01.2025 року №6-03/203, реалізує своє право на подання скарги у зв’язку з порушенням свого права на участь у вказаній вище процедурі закупівлі.
Перелік порушень, виявлених ТОВ «ОДЕСБУДТРЕСТ» надається і цій скарзі.

Щодо виявлених порушень.
1. Ненадання акту огляду об’єкта будівництва, що вимагався умовами тендерної документації.
Відповідно до пункту 24 Особливостей №1178, замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Абзацом 1 пункту 28 Особливостей №1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини 3 статті 22 Закону від 25.12.2015 року №922-VIII, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
На виконання зазначених приписів законодавства щодо проведення публічних закупівель, 29.11.2024 року ЦЗО у системі публічних закупівель було оприлюднено тендерну документацію по Закупівлі, яка складалась з наступних файлів: - тендерна документація.docx; - додаток № 1 до ТД (кваліфікаційні вимоги).docx; - додаток № 2 до ТД (тендерна пропозиція).docx; - додаток № 3 до ТД (технічне завдання).docx; - додаток №4 проєкт договору.docx; - додаток № 5 до ТД (перелік документів які подаються у складі тендерної пропозиції).docx; - додаток №6 до ТД (перелік документів для переможця).docx.
Відповідно до абзацу 4 пункту 2 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації по Закупівлі, відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Аналіз змісту відповідних положень тендерної документації по Закупівлі та інформації, що міститься у системі закупівель по Закупівлі, дає дійти висновку, що учасник - ТОВ «ТОП ФАЄР» повністю погоджується з умовами тендерної документації по Закупівлі.
Відповідно до умов пункту 2 додатку №5 до Тендерної документації по Закупівлі, Замовником – ЦЗО встановлювалась наступна вимога: під час періоду уточнення, Учасник повинен обов’язково відвідати об’єкт та скласти акт обстеження об’єкту, погодити акт з Замовником та надати скановану копію з оригіналу такого акту у складі пропозиції. До акту обстеження учасник повинен надати не менше 4 фотографій.
На виконання відповідної вимоги, ТОВ «ТОП ФАЄР» у складі своєї тендерної пропозиції було надано файл – «Акт обстеження.pdf» у якому містився акт обстеження об’єкту від 12.12.2024 року №1 за підписом директора ТОВ «ТОП ФАЄР» Мусієнко І.С. (копія – додається, додаток №1).
Проте, у відповідну акті обстеження об’єкту від 12.12.2024 року №1 відсутнє погодження Замовника Закупівлі, а саме посадової особи Управління обласної ради з майнових відносин, що є порушенням умов тендерної документації.
Окрім цього, відповідне обстеження та отримання погодження від Замовника Закупівлі - Управління обласної ради з майнових відносин повинно було відбутись в період уточнень, який фактично закінчився - 13.12.2024 00:00.
Тобто, ТОВ «ТОП ФАЄР» не було виконано вимоги пункту 2 додатку №5 до Тендерної документації по Закупівлі, що є порушенням вимог тендерної документації по Закупівлі.

2. Ненадання документів, що підтверджують наявність матеріально-технічної бази в ТОВ «ТОП ФАЄР».
Відповідно до підпункту 1.1.1. пункту 1.1 розділу 1 додатку №5 до тендерної документації по Закупівлі, Учасником надається Довідка у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника, завірена печаткою (у разі використання), з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання робіт, що є предметом закупівлі.
У довідці обов’язково зазначити інформацію щодо машин, механізмів, спеціалізованої техніки, устаткування, тощо: - найменування; - кількість; - право власності (власне, орендоване, договір надання послуг тощо). У разі наявності орендованого обладнання та матеріально-технічної бази, надати скан-копії відповідного(их) діючого(их) договору(ів) оренди.
У разі використання обладнання та матеріально-технічної бази, зазначеного у довідці, що не належить Учаснику на праві власності, додатково надаються копії або скановані оригінали діючих до кінця строку виконання робіт за предметом закупівлі, договорів оренди майна, обладнання, лізингу, надання послуг тощо (договір повинен містити посилання на зазначене у довідці обладнання та матеріально-технічну базу щодо кожної одиниці - тип/марку/модель тощо, що зазначене у довідці).
Окрім цього, умовами додатку №5 до тендерної документації по Закупівлі, Учасник надає інформацію на дату подання тендерної пропозиції у довільній формі про наявність у нього всіх машин та механізмів, необхідних для здійснення робіт, передбачених умовами тендерної документації, які він буде використовувати для здійснення робіт.
З метою підтвердження тендерної пропозиції технічним характеристикам, ТОВ «ТОП ФАЄР» було надано файл: «Договоріна Локальні.pdf» де мітиться у т.ч. документ – Підсумкова відомість ресурсів по об’єкту будівництва: «Ремонт (реставраційний) систем електропостачання в будівлі за адресою: вул. Успенська, 4, м. Одеса (коригування)» за кодом ДК021:2015:45310000-3 «Електромонтажні роботи», де у розділі ІІ Будівельні машини і механізми вказано перелік необхідної техніки для виконання робіт по об’єкту будівництва, що є предметом Закупівлі (копія – додається, додаток №2).
Також, довідкою від 16.12.2024 року вих.№177/1 ТОВ «ТОП ФАЄР» (файл: «Довідка МТБ.pdf») перелік всіх машин та механізмів, необхідних для здійснення робіт, передбачених умовами тендерної документації, які будуть використовувати для здійснення робіт ТОВ «ТОП ФАЄР» (копія – додається, додаток №3).
Проте, в довідці ТОВ «ТОП ФАЄР» (від 16.12.2024 року вих.№177/1) не надано інформації про наявність наступних машин/обладнання, що вказані в розділі ІІ Будівельні машини і механізми Підсумкової відомість ресурсів по об’єкту будівництва: «Ремонт (реставраційний) систем електропостачання в будівлі за адресою: вул. Успенська, 4, м. Одеса (коригування)» за кодом ДК021:2015: 45310000-3 «Електромонтажні роботи», а саме: 1. Автогідропідіймач висота підйому 12 м; 2. Автогідропідіймча висота підйому 18 м; 3. Автогрейдер середнього типу, потужність 99 кВт; 4. Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т; 5. Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т; 6. Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3; 7. Крани на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 10т; 8. Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 2т; 9. Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5т; 10. Трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВт; 11. Прес гідравлічний з електроприводом; 12. Верстат трубонарізний; 13. Шинотрубозгин з моторним приводом.
Тобто, ТОВ «ТОП ФАЄР» не підтвердив наявність в нього всіх машин та механізмів, необхідних для здійснення робіт, передбачених умовами тендерної документації, які він буде використовувати для здійснення робіт, що є порушенням умов тендерної документації по Закупівлі.

Щодо прохальної частини.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ТОП ФАЄР» не відповідає умовам тендерної документації по Закупівлі, та відповідно до абзацу 4 підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 повинна бути відхилена.
Відповідно до абзацу 4 підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «ТОП ФАЄР», ЦЗО порушило вимоги пункту 44 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України від 25.12.2015 року №922-VIII «Про публічні закупівлі» та Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178, -
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ "ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП"

Номер: 07d69786f93c46f2a98615d4004f8ce8
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-29-005496-a.a1
Назва: Скарга на рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ "ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП"
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 08.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 31.12.2024 15:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 17.01.2025 15:50
Дата виконання рішення Замовником: 21.01.2025 11:45
Коментар замовника щодо усунення порушень: ВИРІШИВ: 1. Виконати рішення №654-р/пк-пз від 15.01.2025 Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг порушення законодавства у сфері публічних закупівель в електронній системі закупівель. 2. Оприлюднити інформацію про виконання рішення №654-р/пк-пз від 15.01.2025 та повідомити Постійно діючу адміністративну колегію АМКУ з розгляду скарг порушення законодавства у сфері публічних закупівель в електронній системі закупівель про виконання зазначеного рішення протягом одного дня з дня підписання цього протоколу.
Автор: ТОВ "ТОП ФАЄР", Михайло Подоляк +380976619363 topfire2022@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5f68533c970142189d13c5ce2406da03
Заголовок пункту скарги: Договірна ціна ТОВ "ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП" складена не у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Додатком 3 Тендерної документації, передбачено, що: «Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова). Договірна ціна має бути складена відповідно до Настанови та технічного завдання. Вартість тендерної пропозиції включає вартість всіх робіт передбачених Тендерною документацією та додатками до неї.»

Отже, Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження технічних, якісних характеристик предмету закупівлі, а саме: надати кошторисну документацію, що повинна бути складена відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281.

Учасником на виконання даної вимоги було надано кошторисну документацію файл 134. ДЦ_ДЦ.pdf , який НЕ ВІДПОВІДАЄ зазначеним вимогам, а саме в кошторисному розрахунку Договірна ціна не зазначено, згідно якого нормативного документу він був виконаний, що підтверджується наступним скрін-шотом:




Таким чином, кошторисна документація ТОВ «ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП» НЕ підтверджує вiдповiднiсть пропозиції технічним, якісним та інших характеристикам предмета закупівлі згідно вимог Додатку 3 до тендерної документації Замовника, не містить інформацію про те, що Договірна складена згідно з вимогами «Кошторисні норми України. Настанова з визначення вартості будівництва», а також не складена за формою відповідно до Настанови (як вимагається в тендерній документації).
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Аналогічна позиція міститься у Рішеннях АМКУ:
- № 15543-р/пк-пз від 29.09.2023 р. (п. 3)
- №19567-р/пк-пз від 05.12.2023 р. (п.1) та інші.
В даних аналогічний рішеннях АМКУ прямо встановив, що «надана учасниками у складі Пропозиції договірна ціна складена не у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №28. Враховуючи наведене, Пропозиція учасників не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» - цитата

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: dc21837a1fe145b9988b0eaacf2d639a
Заголовок пункту скарги: У складі пропозиції ТОВ "ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП" відсутні відомості ресурсів до локальних кошторисів, як вимагалося технічним завданням
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Додатком 3 Тендерної документації, передбачено, що: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню, повинна бути підтверджена наступними документами, які учасника повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції: договірна ціна (Додаток 30 до Настанови) до неї; пояснювальна записка; локальні кошториси; об'єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; відомість ресурсів до локальних кошторисів.
Кошторисна документація надається за підписом учасника, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера з проектно- кошторисної роботи.»

Учасником ТОВ «ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП» у складі тендерної пропозиції надано: Договірну ціну, пояснювальну записку до договірної ціни, локальні кошториси. Проте, ТОВ «ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП» не надано відомість ресурсів до локальних кошторисів, за підписом учасника, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера з проектно-кошторисної роботи.
Оскільки тендерна пропозиція ТОВ «ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП» взагалі не містить відомостей ресурсів до локальних кошторисів, таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП" НЕ узгоджується із технічним завданням (Додаток 3 до тендерної документації), НЕ відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Як доказ нашого порушеного права надаємо Технічне завдання замовника, що є Додатком до тендерної документації.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 67b0109f1af04114857ebf47342001c0
Заголовок пункту скарги: У кошторисних розрахунках Переможця відсутні підтверджуючі розрахунки: загальновиробничі, адміністративні, заробітну плату, прибуток, інфляційні витрати, ризики
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Додатком 3 Тендерної документації, передбачено, що: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію про відповідність запропонованого предмету закупівлю технічному завданню, повинна бути підтверджена наступними документами, які учасника повинні надати у складі своєї тендерної пропозиції: договірна ціна (Додаток 30 до Настанови) до неї; пояснювальна записка; локальні кошториси; об'єктні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; відомість ресурсів до локальних кошторисів. Надати підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, заробітну плату, прибуток, інфляційні витрати, ризик, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, розрахунково-аналітичним, економічним та іншими методами відповідно до Настанови, якщо інше не встановлено тендерною документацією.
Кошторисна документація надається за підписом учасника, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера з проектно- кошторисної роботи.»

У складі пропозиції ТОВ «ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП» ВІДСУТНІ: підтверджуючі розрахунки на складові прямих витрат та інші витрати: загальновиробничі, адміністративні, заробітну плату, прибуток, інфляційні витрати, ризик, з урахуванням показників, визначених ресурсними нормами, розрахунково-аналітичним, економічним та іншими методами відповідно до Настанови, за підписом учасника, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера з проектно-кошторисної роботи.

Оскільки, Договірна ціна ТОВ «ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП» не містить розрахунків: загальновиробничі, адміністративні, прибуток, інфляційні витрати, ризик таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП" НЕ узгоджується із технічним завданням (Додаток 3 до тендерної документації), НЕ відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Кошторисні розрахунки ТОВ «ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП» не містить розрахунку заробітної плати, таким чином тендерна пропозиція не узгоджується із технічним завданням (Додаток 3 до тендерної документації), НЕ відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 4a8f725d4a054828b4f1183bccb956ea
Заголовок пункту скарги: Невідповідність Кошторисних розрахунків, а саме: Підсумкової відомості ресурсів Технічному завданні Замовника.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Додатком 3 Тендерної документації, передбачено, що: «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам технічного завдання та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- договірну ціну згідно вимог Настанови*,
- локальні кошториси, які складаються відповідно до технічного завдання*,
- підсумкову відомість ресурсів*;
- документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси.
Вартість тендерної пропозиції включає вартість всіх робіт передбачених Тендерною документацією та додатками до неї. У разі, якщо у пропозиції Учасника не включені будь-які обсяги робіт, передбачені умовами тендерної документації, або обсяги робіт відрізняються від технічного завдання, така пропозиція відхиляється».


У складі тендерної документації Замовник завантажив перелік матеріально-технічних ресурсів, що є технічним завданням та на підставі якого необхідно було надати кошторисні розрахунки, зокрема і Підсумкову відомість ресурсів.

Проте, Підсумкова відомість ресурсів ТОВ «ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП» не відповідає умовам технічного завдання тендерної документації.
Наводимо наявні невідповідності у Підсумковій відомості ресурсів та Технічному завданні ТД:
1). Відповідно до п. 85 Технічного завдання зазначено: «Лак масляний, марка МА-592 – т – 0,1148243» - У Підсумковій відомості ресурсів Переможця відсутній даний матеріал.

2). Відповідно до п. 136 Технічного завдання зазначено: «Тавот - кг – 65,8273» - У Підсумковій відомості ресурсів Переможця відсутній даний матеріал.

3). Відповідно до п. 187 Технічного завдання зазначено: «Ущільнювальна суміш УС-65- кг – 1,44» - У Підсумковій відомості ресурсів Переможця відсутній даний матеріал.

4). Відповідно до п. 165 Технічного завдання зазначено: «Клей БМК5 - кг – 1,476» - У Підсумковій відомості ресурсів Переможця відсутній даний матеріал.

5). Відповідно до п. 189 Технічного завдання зазначено: «Сигнальна стрічка ЛСЕ-150 - мот – 20» - У Підсумковій відомості ресурсів Переможця відсутній даний матеріал.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.

Не відхиливши Пропозицію ТОВ «ЛК ЕНЕРДЖИ ГРУП», Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір