-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з метрологічної повірки, калібрування, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки згідно коду ДК 021:2015 - 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Торги відмінено
1 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:
28.11.2024 09:11 - 26.12.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
2ee4ca441e6c4678b09cfca5c276052b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-28-000718-a.c2
Назва:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Hішення уповноваженою особою № 14 від 08.01.2025 p. на підставі абзацу 5 підпункту 44 Особливостей відхилено тендерну пропозицію
ДП «Львівстандартметрологія», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону у процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2024-11-28-000718-a на закупівлю Послуги з метрологічної повірки, калібрування, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки згідно коду ДК 021:2015 - 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 2.docx 13.01.2025 12:11
- Додаток 4.docx 13.01.2025 12:11
- протокол № 14.pdf 13.01.2025 12:11
- Інформація про субпідрядника.pdf 13.01.2025 12:11
- Інформація про технічні, якісні та кількісні х-ки.pdf 13.01.2025 12:11
- Скарга АМКУ про відхилення 13.01.2025.docx 13.01.2025 12:11
- Свідоцтво про уповноваження ДП НДІ Система.pdf 13.01.2025 12:11
- Рішення від 11.12.2024 №19753.pdf 13.01.2025 12:11
- Скарга АМКУ про відхилення 13.01.2025.docx.asice 13.01.2025 12:11
- субпідряд ДП Система.pdf 13.01.2025 12:11
- Тендерна документація.doc 13.01.2025 12:11
- Скарга АМКУ про відхилення 13.01.2025.pdf 13.01.2025 12:11
- Скарга АМКУ про відхилення скоригована.pdf 13.01.2025 15:17
- протокол № 19.pdf 13.01.2025 15:17
- Скарга АМКУ про відхилення скоригована.docx 13.01.2025 15:17
- sign.p7s 13.01.2025 15:21
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
14.01.2025 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
8edbc41f808e4c088b8c38496ad974ef
Заголовок пункту скарги:
Порушення процедури закупівлі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 14 від 08.01.2025 p. про відхилення тендерної пропозицію ДП «Львівстандартметрологія», як такої, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 14 від 08.01.2025 p. на підставі абзацу 5 підпункту 44 Особливостей відхилено тендерну пропозицію ДП «Львівстандартметрологія», як таку, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону з огляду на наступне.
Додатком №2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що Учасник повинен документально підтвердити неможливість надання послуг самостійно, без залучення субпідрядників/співвиконавців, згідно усього переліку обладнання (ЗВТ), наведеного в додатку 2 до тендерної документації, а саме, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати дозвільні документи на проведення метрологічної повірки та/або калібрування засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології та чинний атестат про акредитації України (НААУ) на компетентність виконувати калібрування засобів вимірювальної техніки у відповідності до вимог ДСТУ EN ISO/IES 17025:2019). Галузь (сфера) уповноваження повірочної лабораторії Учасника та сфера акредитації калібрувальної лабораторії Учасника обов'язково повинні забезпечувати можливість (підтверджувати право) проведення метрологічної повірки та/або калібрування усіх засобів вимірювальної техніки, наведених у додатку 2 до тендерної документації. Галузь (сфера) уповноваження повірочної лабораторії Учасника та сфера акредитації калібрувальної лабораторії Учасника не забезпечують можливість (не підтверджують право) проведення метрологічної повірки та/або калібрування усіх засобів вимірювальної техніки, наведених у додатку 2 до тендерної документації, зокрема: аудіометрів, стерилізаторів, глюкометрів.
Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення №19753-р/пк-пз від 11.12.2024), розглянувши скаргу приватного підприємства "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ" від 02 грудня 2024 № UA-2024-11-28- 000718-a.a1 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, встановила, що замовник обмежив коло учасників лише тими учасниками, які мають уповноваження усіх засобів вимірювальної техніки.
Згідно вказаного рішення, наведені вище умови Документації, не узгоджуються з вимогами Закону та Особливостей. Замовника зобов’язано усунути наведені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Виконуючи зазначене рішення замовником до Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції внесено зміни до тендерної документації та передбачено у п. 7 Інформації про субпідрядника наступне: Учасник зазначає у тендерній пропозиції інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб'єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом.
Рішення Антимонопольного комітету України №19753-р/пк-пз від 11.12.2024 замовником не виконано, оскільки додаток 2 Документації і надалі містить вимоги, визнані Комісією Антимонопольного комітету України незаконними та такими, що обмежують коло учасників лише тими учасниками, які мають уповноваження усіх засобів вимірювальної техніки. Натомість додаток 4 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, ЩО НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ не містить переліку зазначених документів щодо субпідрядників.
Відповідно до абзацу 10 пункту 28 Особливостей, тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
При цьому, згідно з останнім абзацом пункту 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці 10 пункту 28 Особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Відтак, учасник ДП «Львівстандартметрологія» у складі своєї тендерної пропозиції документально підтвердив можливість надання послуг згідно з технічними вимогами, що визначені у Додатку 2 до тендерної документації (в тому числі і п. 4 розділу Загальні вимоги до учасника) шляхом подання ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ за підписом уповноваженої особи учасника (файл ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.pdf). Також учасником у складі пропозиції підприємством було подано Інформацію про залучення субпідрядника Державне підприємство «Науково-дослідний інститут метрології вимірювальних і управляючих систем», відповідне свідоцтво про уповноваження на проведення повірки ЗВТ, відповідну сферу уповноваження на проведення повірки. Слід зазначити, що за вимогами Замовника, учасник зазначає у тендерній пропозиції інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Обсяг виконання договору субпідрядником, про якого йдеться складає менше ніж 20 відсотків, натомість підприємством такі документи були додані, але залишені поза уваго замовником.
Замовник проігнорував дану інформацію та документи протиправно відхиливши Скаржника, чим порушив норму останнього абзацу п. 44 Особливостей.
Натомість учасником ТОВ "РІВНЕСТАНДАРТ", якого рішенням замовника визначено переможцем процедури закупівлі, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 38 від 20.08.2024 р. документально не підтверджено можливість надання послуг згідно усього переліку обладнання (ЗВТ), зокрема у дозвільних документах відсутнє уповноваження щодо такого обладнания (ЗВТ) як аудіометр. Інформацію про залучення субпідрядника ТОВ "РІВНЕСТАНДАРТ" та відповідні документи у складі своєї пропозиції товариством не надано.
Разом з тим, згідно з пунктом 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщується у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дня до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації/або документів, подання яких передбачається тендерною пропозицією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагається замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікацій до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником предмета закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі, тощо. Отже, якщо Замовник вважав надане Скаржником у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження недостатнім – Замовник повинен був розмістити повідомлення вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Таким чином Замовник, приймаючи рішення про відхилення Скаржника, порушив вимогу п. 43 Особливостей. Відтак, Скаржник категорично не погоджується з таким рішенням Замовника, оформленим Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 14 від 08.01.2025p., вважає дії Замовника упередженими, необ’єктивними та неправомірними, такими що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушені права та законні інтереси Скаржника.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є реальним претендентом на перемогу з найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією у цих відкритих торгах та претендує на укладення договору з Замовником. Проте, через порушення процедури закупівлі, що призвело до неправомірного відхилення, Скаржник позбавлений права на укладання договору із Замовником.
Додатком №2 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що Учасник повинен документально підтвердити неможливість надання послуг самостійно, без залучення субпідрядників/співвиконавців, згідно усього переліку обладнання (ЗВТ), наведеного в додатку 2 до тендерної документації, а саме, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати дозвільні документи на проведення метрологічної повірки та/або калібрування засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології та чинний атестат про акредитації України (НААУ) на компетентність виконувати калібрування засобів вимірювальної техніки у відповідності до вимог ДСТУ EN ISO/IES 17025:2019). Галузь (сфера) уповноваження повірочної лабораторії Учасника та сфера акредитації калібрувальної лабораторії Учасника обов'язково повинні забезпечувати можливість (підтверджувати право) проведення метрологічної повірки та/або калібрування усіх засобів вимірювальної техніки, наведених у додатку 2 до тендерної документації. Галузь (сфера) уповноваження повірочної лабораторії Учасника та сфера акредитації калібрувальної лабораторії Учасника не забезпечують можливість (не підтверджують право) проведення метрологічної повірки та/або калібрування усіх засобів вимірювальної техніки, наведених у додатку 2 до тендерної документації, зокрема: аудіометрів, стерилізаторів, глюкометрів.
Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Рішення №19753-р/пк-пз від 11.12.2024), розглянувши скаргу приватного підприємства "НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ" від 02 грудня 2024 № UA-2024-11-28- 000718-a.a1 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, встановила, що замовник обмежив коло учасників лише тими учасниками, які мають уповноваження усіх засобів вимірювальної техніки.
Згідно вказаного рішення, наведені вище умови Документації, не узгоджуються з вимогами Закону та Особливостей. Замовника зобов’язано усунути наведені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Виконуючи зазначене рішення замовником до Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції внесено зміни до тендерної документації та передбачено у п. 7 Інформації про субпідрядника наступне: Учасник зазначає у тендерній пропозиції інформацію (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб'єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом.
Рішення Антимонопольного комітету України №19753-р/пк-пз від 11.12.2024 замовником не виконано, оскільки додаток 2 Документації і надалі містить вимоги, визнані Комісією Антимонопольного комітету України незаконними та такими, що обмежують коло учасників лише тими учасниками, які мають уповноваження усіх засобів вимірювальної техніки. Натомість додаток 4 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА ІНФОРМАЦІЇ, ЩО НАДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ не містить переліку зазначених документів щодо субпідрядників.
Відповідно до абзацу 10 пункту 28 Особливостей, тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
При цьому, згідно з останнім абзацом пункту 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці 10 пункту 28 Особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Відтак, учасник ДП «Львівстандартметрологія» у складі своєї тендерної пропозиції документально підтвердив можливість надання послуг згідно з технічними вимогами, що визначені у Додатку 2 до тендерної документації (в тому числі і п. 4 розділу Загальні вимоги до учасника) шляхом подання ІНФОРМАЦІЇ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ за підписом уповноваженої особи учасника (файл ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ.pdf). Також учасником у складі пропозиції підприємством було подано Інформацію про залучення субпідрядника Державне підприємство «Науково-дослідний інститут метрології вимірювальних і управляючих систем», відповідне свідоцтво про уповноваження на проведення повірки ЗВТ, відповідну сферу уповноваження на проведення повірки. Слід зазначити, що за вимогами Замовника, учасник зазначає у тендерній пропозиції інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Обсяг виконання договору субпідрядником, про якого йдеться складає менше ніж 20 відсотків, натомість підприємством такі документи були додані, але залишені поза уваго замовником.
Замовник проігнорував дану інформацію та документи протиправно відхиливши Скаржника, чим порушив норму останнього абзацу п. 44 Особливостей.
Натомість учасником ТОВ "РІВНЕСТАНДАРТ", якого рішенням замовника визначено переможцем процедури закупівлі, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 38 від 20.08.2024 р. документально не підтверджено можливість надання послуг згідно усього переліку обладнання (ЗВТ), зокрема у дозвільних документах відсутнє уповноваження щодо такого обладнания (ЗВТ) як аудіометр. Інформацію про залучення субпідрядника ТОВ "РІВНЕСТАНДАРТ" та відповідні документи у складі своєї пропозиції товариством не надано.
Разом з тим, згідно з пунктом 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщується у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дня до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації/або документів, подання яких передбачається тендерною пропозицією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагається замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікацій до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником предмета закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі, тощо. Отже, якщо Замовник вважав надане Скаржником у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження недостатнім – Замовник повинен був розмістити повідомлення вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Таким чином Замовник, приймаючи рішення про відхилення Скаржника, порушив вимогу п. 43 Особливостей. Відтак, Скаржник категорично не погоджується з таким рішенням Замовника, оформленим Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 14 від 08.01.2025p., вважає дії Замовника упередженими, необ’єктивними та неправомірними, такими що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушені права та законні інтереси Скаржника.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є реальним претендентом на перемогу з найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією у цих відкритих торгах та претендує на укладення договору з Замовником. Проте, через порушення процедури закупівлі, що призвело до неправомірного відхилення, Скаржник позбавлений права на укладання договору із Замовником.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника - Комунальне підприємство «Рівненська обласна клінічна лікарня імені Юрія Семенюка» Рівненської обласної ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЛЬВІВСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ у процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: Послуги з метрологічної повірки, калібрування, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки згідно коду ДК 021:2015 - 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 14 від 08.01.2025p. визнати його неправомірним, прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
b31214282e704dd2a263af3e32c6dbc9
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-28-000718-a.a1
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД (3).doc 02.12.2024 19:05
- 9-ДП Укрметртестстандарт свідоцтво про уповноваження.pdf 02.12.2024 19:05
- Додаток 2 (1).docx 02.12.2024 19:05
- 1-Скарга.docx 02.12.2024 19:05
- 1-Скарга.pdf 02.12.2024 19:05
- 9-Свідоцтво про уповноваження-атестат акредитації.pdf 02.12.2024 19:05
- sign.p7s 02.12.2024 19:08
- рішення від 04.12.2024 №19255.pdf 04.12.2024 14:44
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.12.2024 №19753.pdf 12.12.2024 10:59
- рішення від 11.12.2024 №19753.pdf 16.12.2024 13:33
- пояснення метрологія АМКУ.pdf 06.12.2024 15:13
- пояснення метрологія АМКУ.doc 06.12.2024 15:13
- Протокол 183.pdf 24.12.2024 15:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.12.2024 19:27
Дата розгляду скарги:
11.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.12.2024 14:44
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.12.2024 13:34
Дата виконання рішення Замовником:
24.12.2024 15:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення № 9753-р/пк-пз від 11.12.2024 є виконане.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1878fb4964f343d5847cea2862b0744e
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога щодо заборони на залучення субпідрядників
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Заборонивши залучення субпідрядника замовник унеможливив участь скаржника у процедурі закувель
×
-
Назва доказу:
наявність категорії "7. Аудиометри..." у сфері уповноваження потенційного субпідрядника
-
Повʼязаний документ:
9-ДП Укрметртестстандарт свідоцтво про уповноваження.pdf
-
-
Назва доказу:
відсутність категорії "7. Аудиометри..." у сферах уповноваженяня Скаржника
-
Повʼязаний документ:
9-Свідоцтво про уповноваження-атестат акредитації.pdf
-
-
Назва доказу:
наявність дикримінаційної вимоги в додатку 2
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 (1).docx
-
-
Назва доказу:
наявність дикримінаційної вимоги в ТД
-
Повʼязаний документ:
ТД (3).doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації (внести вимогу щодо інформації про субпідрядника в п.7 розділу 3 ТД та виключивши вимоги про надання послуг "без залучення субпідрядника" в додатку 2 ТД).
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення замовника про відміну закупівлі
Номер:
d195ee6005fc4aa692a54048950bb99d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-28-000718-a.b3
Назва:
Скарга на рішення замовника про відміну закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол № 61.pdf 12.02.2025 12:06
- пояснення АМКУ.doc 23.01.2025 18:58
- пояснення по скарзі.pdf 23.01.2025 18:58
- рішення від 27.01.2025 № 1191.pdf 29.01.2025 17:29
- інформація про резолютивну частину рішення від 27.01.2025 № 1191.pdf 27.01.2025 18:12
- рішення від 21.01.2025 № 872.pdf 21.01.2025 17:05
- Скарга.pdf 17.01.2025 13:08
- Протокол про відміну торгів внаслідок неможливості усунення порушення метрологія.docx 17.01.2025 13:08
- sign.p7s 17.01.2025 13:09
- Скарга.doc 17.01.2025 13:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.01.2025 15:09
Дата розгляду скарги:
27.01.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.01.2025 17:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.01.2025 17:30
Дата виконання рішення Замовником:
12.02.2025 12:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано рішення Антимонопольного комітету України № 1191-р/пк-пз від 27.01.2025 скасувати рішення про відміну процедури закупівлі
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
89a6cf8e1fef4184a5fa0c97feb5d38c
Заголовок пункту скарги:
Скарга на рішення замовника про відміну закупівлі, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №22 від 14.01.2025р.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №22 від 14.01.2025р. прийнято рішення відмінити відкриті торги по предмету закупівлі відповідно Код CPV за ДК 021:2015: 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів - послуги з метрологічної повірки, калібрування, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки (UA-2024-11-28-000718-a) внаслідок неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: порушення при внесенні змін до тендерної документації та додатків.
Такі порушення мають стосуватись вимог законодавства у сфері публічних закупівель, тобто порушення мають стосуватися виключно вимог Особливостей, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших підзаконних актів. При цьому, замовник навіть не вказує які саме порушення ним допущені.
Крім того, замовником не доведено та документально не підтверджено, що причини відміни закупівлі є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності замовника.
Такі порушення мають стосуватись вимог законодавства у сфері публічних закупівель, тобто порушення мають стосуватися виключно вимог Особливостей, Закону України «Про публічні закупівлі» та інших підзаконних актів. При цьому, замовник навіть не вказує які саме порушення ним допущені.
Крім того, замовником не доведено та документально не підтверджено, що причини відміни закупівлі є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності замовника.
×
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення уповноваженої особи про відміну закупівлі: «Послуги з метрологічної повірки, калібрування, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки згідно коду ДК 021:2015 - 50410000-2 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів», ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-28-000718-a, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою №22 від 14.01.2025р.