• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясопродукти (тушонка, напівкопчена ковбаса)

Завершена

36 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 182.50 UAH
Період оскарження: 15.08.2018 22:44 - 20.08.2018 22:37
Вимога
Вирішена

скарга

Номер: 8e049c5830a14c8a8852daed0d948828
Ідентифікатор запиту: UA-2018-08-15-002825-b.b1
Назва: скарга
Вимога:
пропозиція ФОП Купріянов не відповідає вимогам документації, а саме; - відсутня ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦЯ за підисом керівника; - санітарні паспорти на автомобільний транспорт; -тендерна пропозиція не відповідає умовам закупівлі вимагаємо дтскваліфікувати учасника
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Стосовно оскарження, щодо визначення переможцем ФОП Купріянов. Скаржником зазначено, що пропозиція ФОП Купріянов не відповідає вимогам документації. Тендерним комітетом Кам’янського професійного ліцею відповідно аукціону обрано переможцем ФОП Купріянов. Приймаючи колегіальне рішення Замовник керувався виключно нормами діючого законодавства в Україні, а саме, наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (далі – Наказ №35) з урахуванням норм Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон). Вказаними нормами законодавство чітко встановлено, що під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. (п.6.2 - Наказ №35, ст.3 - Закону ). Відповідно до п. 9.1. Наказу №35, Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі. Статтею 5 Закону та 9.2 Наказу, законодавче встановлено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Виключними підставами дискваліфікації є: • пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі; • Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору. Отже, оцінка ТП проводилася автоматично Системою на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у ТД, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки ТП є “Ціна” (питома вага критерію – 100% (з ПДВ). Під терміном “Ціна” мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування. Переможцем визначається учасник, який за результатами електронного аукціону надав ТП з найменшою ціною (з ПДВ), та пропозиція якого не була відхилена на підставі вимог Наказу №35 та Закону. Тому, відповідно до норм діючого законодавства Замовник залишає за собою право не відхиляти ТП при виявленні формальних помилок незначного характеру, оскільки законодавцем надано право Замовнику під час укладання договору про закупівлю отримати документи в паперовому вигляді завірені підписом та печаткою учасника/переможця, що підтверджують відповідність вимогам до кваліфікації учасника. Відповідно до статті 22 Закону Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому законодавче встановлено, що технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів якщо, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Згідно ст. 16 Закону відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення Замовником. Більш того, згідно Наказу Дніпропетровської обласної державної адміністрації Департаменту освіти і науки № 175/2/212-17 від 20.03.2017 року необхідно дотримуватися жорстокого режиму економії бюджетних коштів.
Статус вимоги: Задоволено