-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
За кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192100-3 Медичні функціональні ліжка, НК 024:2023 – 34870 Електричне лікарняне ліжко)
Завершена
3 565 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 825.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 825.00 UAH
Період оскарження:
27.11.2024 15:43 - 02.12.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
a2a06d0bc20e416fa5996b4136991b05
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-27-013835-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 14. МТВ.pdf.p7s.zip 17.12.2024 09:15
- Рішення від 20.01.2020 №1022 .pdf 17.12.2024 09:15
- Додаток №4.docx 17.12.2024 09:15
- скарга визначення переможця рад фарм UA-2024-11-27-013835-a.docx 17.12.2024 09:15
- Інструкція CURA 2040e.pdf.p7s.zip 17.12.2024 09:15
- скарга визначення переможця рад фарм UA-2024-11-27-013835-a.pdf 17.12.2024 09:15
- Протокол.pdf 17.12.2024 09:15
- скарга визначення переможця рад фарм UA-2024-11-27-013835-a.pdf.p7s 17.12.2024 09:15
- рішення від 04.10.2019 № 14254.pdf 17.12.2024 09:15
- рішення від 01.11.2019 № 15814 не підтвердження технічним.pdf 17.12.2024 09:15
- Тендерна документація.docx 17.12.2024 09:15
- sign.p7s 17.12.2024 09:16
- рішення від 19.12.2024 № 20234.pdf 19.12.2024 16:25
- інформація про резолютивну частину рішення від 26.12.2024 № 20668.pdf 27.12.2024 09:08
- рішення від 26.12.2024 № 20668.pdf 27.12.2024 13:03
- Пояснення.docx 23.12.2024 11:03
- Інструкція CURA 2040e.pdf 23.12.2024 11:03
- 14. МТВ.pdf 23.12.2024 11:03
- 14. МТВ_Validation_Report.pdf 23.12.2024 11:03
- Інструкція CURA 2040e_Validation_Report.pdf 23.12.2024 11:03
- Authorization letter of Manufacturer_SSM_1_Validation_Report.pdf 23.12.2024 11:03
- Пояснення.pdf 23.12.2024 11:03
- Authorization letter of Manufacturer_SSM_1.pdf 23.12.2024 11:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.12.2024 10:38
Дата розгляду скарги:
26.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.12.2024 16:25
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.12.2024 13:04
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a1ef22eeef3646078417707b9c1f4654
Заголовок пункту скарги:
Заголовок
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
27.11.2024 року КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 3" ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «За кодом НК України ЄЗС ДК 021:2015 - 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33192100-3 Медичні функціональні ліжка, НК 024:2023 – 34870 Електричне лікарняне ліжко)», згідно з ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні з очікуваною вартістю 3 565 000,00 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН»;
• ТОВ «РАД ФАРМ».
06.12.2024 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН».
12.12.2024 року Замовник опублікував ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ КНП «ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 3» ОМР №169 від 12.12.2024, відповідно до якого визначив переможцем закупівлі ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН».
Але при перевірці тендерної пропозиції даного Учасника було встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Відтак його тендерну пропозицію Замовник повинен був відхилити.
1. Віповідно до п.7 розділу ІІІ тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією (у тому числі згідно Додатку №4 даної тендерної документації).
У складі тендерної пропозиції Переможцем надано ДОДАТОК №4. КІЛЬКІСНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Вих. № 14 від 03.12.2024 р. (файл 14. МТВ.pdf.p7s.zip), в якому відсутня інформація, яка б підтверджувала відповідність технічних характеристик послуг, які надаються Переможцем технічним умовам, які вимагаються Замовником. У наданому файлі лише зазначено «повинен бути зареєстрований», а не «зареєстрований», «не повинен бути пошкоджений», а не «не пошкоджений». Крім цього, інших документів, які б підтверджували відповідність технічних характеристик послуг, які надаються Переможцем технічним умовам, які вимагаються Замовником у складі тендерної пропозиції не надано. Про непідтвердження відповідності технічним вимогам, які вимагаються Замовником у такому випадку за наявності таких формулювань свідчать рішення АМКУ №1022-р/пк-пз від 20.01.2020, №14254-р/пк-пз від 04.10.2019, № 15814-р/пк-пз від 01.11.2019 (надаються як доказ).
З огляду на це, у складі тендерної пропозиції Переможцем відсутні документи та/або інформацію на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а тому тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам п.3 додатку 1 до тендерної документації.
2. Відповідно до п.3.3 Додатку 4 до тендерної документації на підтвердження Учасник повинен надати скан-копію оригіналу листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.
Разом з цим, такий лист у складі тендерної пропозиції Переможця відсутній.
3. Відповідно до п.3 таблиці Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагає таке значення параметру: Розміри матрацного ложа (довжина×ширина), не менше 90 х190 см. Для підтвердження даної характеристики Переможець у файлі ДОДАТОК №4. КІЛЬКІСНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Вих. № 14 від 03.12.2024 р. (файл 14. МТВ.pdf.p7s.zip) посилається на Посібник користувача Електричне лікарняне ліжко CURA 2040e, ст. 15. Разом з цим, у даному документі (файл Інструкція CURA 2040e.pdf.p7s.zip) зазначено: Розміри матрацного ложе (ДхШ): 190х90 см.
Таким чином, розміри матрацного ложа не відповідають тим, яким вимагається Замовником. Оскільки довжина матрацного ложа, як вимагається Замовником повинна становити 90 см, а в товарі, який пропонує Переможець вона становить 190 см; ширина матрацного ложа, як вимагається Замовником повинна становити 190 см, а в товарі, який пропонує Переможець вона становить 90 см.
Відповідно до п.6 таблиці Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагає таке значення параметру: наявність регулювання висоти матрацної основи та секцій ложа має виконуватися за допомогою електричного приводу. Для підтвердження даної характеристики Переможець у файлі ДОДАТОК №4. КІЛЬКІСНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Вих. № 14 від 03.12.2024 р. (файл 14. МТВ.pdf.p7s.zip) посилається на Посібник користувача Електричне лікарняне ліжко CURA 2040e, ст. 6. Разом з цим, у даному документі (файл Інструкція CURA 2040e.pdf.p7s.zip) відсутня така інформація щодо наявності регулювання висоти матрацної основи.
Відповідно до п.7 таблиці Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагає таке значення параметру: наявність регулювання руху ліжка за допомогою пульта керування. Для підтвердження даної характеристики Переможець у файлі ДОДАТОК №4. КІЛЬКІСНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Вих. № 14 від 03.12.2024 р. (файл 14. МТВ.pdf.p7s.zip) посилається на Посібник користувача Електричне лікарняне ліжко CURA 2040e, ст. 6. Разом з цим, у даному документі (файл Інструкція CURA 2040e.pdf.p7s.zip) відсутня така інформація щодо наявності регулювання руху ліжка за допомогою пульта керування.
Відповідно до п.8 таблиці Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагає таке значення параметру: Висота, не більше 47 см. Для підтвердження даної характеристики Переможець у файлі ДОДАТОК №4. КІЛЬКІСНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Вих. № 14 від 03.12.2024 р. (файл 14. МТВ.pdf.p7s.zip) посилається на Посібник користувача Електричне лікарняне ліжко CURA 2040e, ст. 15. Разом з цим, у даному документі (файл Інструкція CURA 2040e.pdf.p7s.zip) зазначено: Діапазон регулювання висоти: 33-78 см.
Таким чином, висота є більшою, ніж 47 см, а саме регулюється до діапазону 78 см.
Відповідно до п.13 таблиці Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагає таке значення параметру: наявність складних бокових перил для безпечного розташування пацієнта. Для підтвердження даної характеристики Переможець у файлі ДОДАТОК №4. КІЛЬКІСНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Вих. № 14 від 03.12.2024 р. (файл 14. МТВ.pdf.p7s.zip) посилається на Посібник користувача Електричне лікарняне ліжко CURA 2040e, ст. 13, 15. Разом з цим, у даному документі (файл Інструкція CURA 2040e.pdf.p7s.zip) відсутня така інформація щодо наявності наявність складних бокових перил. На даних сторінках цього документа, як і на інших його сторінках присутня інформація про наявність бічних поручней, але не про наявність складних бокових перил.
З огляду на вищезазначене, технічні характеристики запропонованого Переможцем товару не відповідають технічним характеристикам товару, який вимагається Замовником.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця та запропонований ним товар не відповідає товару, який вимагається Замовником, не відповідає вимогам додатку 4 до тендерної документації, а відтак вимогам технічної специфікації.
Рішення уповноваженої особи виглядає упередженим і може бути спрямоване на підтримку конкретного виробника або постачальника.
Вибір товару із зовсім іншими та гіршими технічними характеристиками суперечить принципу економії та ефективності.
Технічна документація не надає обґрунтування вибору еквівалента з гіршими та зовсім іншими характеристиками. Відсутність пояснення, чому певний еквівалент відповідає вимогам тендерної документації, може бути розцінена як порушення принципу прозорості закупівель.
Згідно з п 43. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) та п.3 розділу 5 тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН», чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН»;
• ТОВ «РАД ФАРМ».
06.12.2024 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН».
12.12.2024 року Замовник опублікував ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ КНП «ДИТЯЧА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 3» ОМР №169 від 12.12.2024, відповідно до якого визначив переможцем закупівлі ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН».
Але при перевірці тендерної пропозиції даного Учасника було встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Відтак його тендерну пропозицію Замовник повинен був відхилити.
1. Віповідно до п.7 розділу ІІІ тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією (у тому числі згідно Додатку №4 даної тендерної документації).
У складі тендерної пропозиції Переможцем надано ДОДАТОК №4. КІЛЬКІСНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Вих. № 14 від 03.12.2024 р. (файл 14. МТВ.pdf.p7s.zip), в якому відсутня інформація, яка б підтверджувала відповідність технічних характеристик послуг, які надаються Переможцем технічним умовам, які вимагаються Замовником. У наданому файлі лише зазначено «повинен бути зареєстрований», а не «зареєстрований», «не повинен бути пошкоджений», а не «не пошкоджений». Крім цього, інших документів, які б підтверджували відповідність технічних характеристик послуг, які надаються Переможцем технічним умовам, які вимагаються Замовником у складі тендерної пропозиції не надано. Про непідтвердження відповідності технічним вимогам, які вимагаються Замовником у такому випадку за наявності таких формулювань свідчать рішення АМКУ №1022-р/пк-пз від 20.01.2020, №14254-р/пк-пз від 04.10.2019, № 15814-р/пк-пз від 01.11.2019 (надаються як доказ).
З огляду на це, у складі тендерної пропозиції Переможцем відсутні документи та/або інформацію на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а тому тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам п.3 додатку 1 до тендерної документації.
2. Відповідно до п.3.3 Додатку 4 до тендерної документації на підтвердження Учасник повинен надати скан-копію оригіналу листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником Товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості, та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.
Разом з цим, такий лист у складі тендерної пропозиції Переможця відсутній.
3. Відповідно до п.3 таблиці Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагає таке значення параметру: Розміри матрацного ложа (довжина×ширина), не менше 90 х190 см. Для підтвердження даної характеристики Переможець у файлі ДОДАТОК №4. КІЛЬКІСНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Вих. № 14 від 03.12.2024 р. (файл 14. МТВ.pdf.p7s.zip) посилається на Посібник користувача Електричне лікарняне ліжко CURA 2040e, ст. 15. Разом з цим, у даному документі (файл Інструкція CURA 2040e.pdf.p7s.zip) зазначено: Розміри матрацного ложе (ДхШ): 190х90 см.
Таким чином, розміри матрацного ложа не відповідають тим, яким вимагається Замовником. Оскільки довжина матрацного ложа, як вимагається Замовником повинна становити 90 см, а в товарі, який пропонує Переможець вона становить 190 см; ширина матрацного ложа, як вимагається Замовником повинна становити 190 см, а в товарі, який пропонує Переможець вона становить 90 см.
Відповідно до п.6 таблиці Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагає таке значення параметру: наявність регулювання висоти матрацної основи та секцій ложа має виконуватися за допомогою електричного приводу. Для підтвердження даної характеристики Переможець у файлі ДОДАТОК №4. КІЛЬКІСНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Вих. № 14 від 03.12.2024 р. (файл 14. МТВ.pdf.p7s.zip) посилається на Посібник користувача Електричне лікарняне ліжко CURA 2040e, ст. 6. Разом з цим, у даному документі (файл Інструкція CURA 2040e.pdf.p7s.zip) відсутня така інформація щодо наявності регулювання висоти матрацної основи.
Відповідно до п.7 таблиці Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагає таке значення параметру: наявність регулювання руху ліжка за допомогою пульта керування. Для підтвердження даної характеристики Переможець у файлі ДОДАТОК №4. КІЛЬКІСНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Вих. № 14 від 03.12.2024 р. (файл 14. МТВ.pdf.p7s.zip) посилається на Посібник користувача Електричне лікарняне ліжко CURA 2040e, ст. 6. Разом з цим, у даному документі (файл Інструкція CURA 2040e.pdf.p7s.zip) відсутня така інформація щодо наявності регулювання руху ліжка за допомогою пульта керування.
Відповідно до п.8 таблиці Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагає таке значення параметру: Висота, не більше 47 см. Для підтвердження даної характеристики Переможець у файлі ДОДАТОК №4. КІЛЬКІСНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Вих. № 14 від 03.12.2024 р. (файл 14. МТВ.pdf.p7s.zip) посилається на Посібник користувача Електричне лікарняне ліжко CURA 2040e, ст. 15. Разом з цим, у даному документі (файл Інструкція CURA 2040e.pdf.p7s.zip) зазначено: Діапазон регулювання висоти: 33-78 см.
Таким чином, висота є більшою, ніж 47 см, а саме регулюється до діапазону 78 см.
Відповідно до п.13 таблиці Додатку 4 до тендерної документації Замовник вимагає таке значення параметру: наявність складних бокових перил для безпечного розташування пацієнта. Для підтвердження даної характеристики Переможець у файлі ДОДАТОК №4. КІЛЬКІСНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Вих. № 14 від 03.12.2024 р. (файл 14. МТВ.pdf.p7s.zip) посилається на Посібник користувача Електричне лікарняне ліжко CURA 2040e, ст. 13, 15. Разом з цим, у даному документі (файл Інструкція CURA 2040e.pdf.p7s.zip) відсутня така інформація щодо наявності наявність складних бокових перил. На даних сторінках цього документа, як і на інших його сторінках присутня інформація про наявність бічних поручней, але не про наявність складних бокових перил.
З огляду на вищезазначене, технічні характеристики запропонованого Переможцем товару не відповідають технічним характеристикам товару, який вимагається Замовником.
Таким чином, тендерна пропозиція Переможця та запропонований ним товар не відповідає товару, який вимагається Замовником, не відповідає вимогам додатку 4 до тендерної документації, а відтак вимогам технічної специфікації.
Рішення уповноваженої особи виглядає упередженим і може бути спрямоване на підтримку конкретного виробника або постачальника.
Вибір товару із зовсім іншими та гіршими технічними характеристиками суперечить принципу економії та ефективності.
Технічна документація не надає обґрунтування вибору еквівалента з гіршими та зовсім іншими характеристиками. Відсутність пояснення, чому певний еквівалент відповідає вимогам тендерної документації, може бути розцінена як порушення принципу прозорості закупівель.
Згідно з п 43. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) та п.3 розділу 5 тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ «СЛАВУТА ШИК МОДЕРН», чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
×
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір