-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Встановлення системи пасивного блискавкозахисту за адресою: вул. Сверстюка Євгена, буд.6, м. Бровари, Броварський р-н, Київська обл. на об’єкті: Центр національно-патріотичного виховання
Торги відмінено
105 860.29
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 529.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 529.30 UAH
Період оскарження:
27.11.2024 12:09 - 02.12.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями в частині незаконного визначення переможцем учасника ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО"
Номер:
e3cffa7b8acf48a3aaf3ebf04e7a0b6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-27-007047-a.c1
Назва:
СКАРГА про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями в частині незаконного визначення переможцем учасника ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО"
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА на результат UA-2024-11-27-007047-a (для копіювання).docx 16.12.2024 14:57
- СКАРГА на результат UA-2024-11-27-007047-a.pdf 16.12.2024 14:57
- sign.p7s 16.12.2024 15:07
- Додаткове пояснення UA-2024-11-27-007047-a (для копіювання).docx 23.12.2024 10:36
- № 60 Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати.DOCX 23.12.2024 10:36
- Додаткове пояснення UA-2024-11-27-007047-a.pdf 23.12.2024 10:36
- рішення від 18.12.2024 № 20149.pdf 18.12.2024 16:19
- інформація про резолютивну частину рішення від 26.12.2024 № 20689.pdf 26.12.2024 20:13
- рішення від 26.12.2024 № 20689.pdf 27.12.2024 13:37
- Додаток 5. Додаток 2_до ТД_Технічні вимоги до предмета закупівлі.pdf 20.12.2024 14:50
- Додаток 11. 11.12.24 Протокол визнання переможця закупівлі після виправлення невідповідностей ТОВ ПБВ-ЕЛЕКТРО.docx 20.12.2024 14:50
- Додаток 6. 28.11.2024 Протокол_про_затвердження_ТД (в новій редакції)блискавкозахист.pdf 20.12.2024 14:50
- Додаток 5. Додаток 3_до ТД_Проект договору.pdf 20.12.2024 14:50
- Додаток 5. Додаток 1_до ТД_Перелік документів для УЧАСНИКА.docx 20.12.2024 14:50
- Додаток 7. 28.11.2024 Перелік змін до ТД.docx 20.12.2024 14:50
- Додаток 9. 10.12.24 Протокол про виявлення замовником невідповідностей в інформації або документах_ТОВ ПБВ-ЕЛЕКТРО.pdf 20.12.2024 14:50
- Додаток 5. Додаток 6_до ТД_Інформація про УЧАСНИКА.pdf 20.12.2024 14:50
- Додаток 9. 10.12.24 Протокол про виявлення замовником невідповідностей в інформації або документах_ТОВ ПБВ-ЕЛЕКТРО.docx 20.12.2024 14:50
- Додаток 1. 13.11.2024 Наказ_240 на затвердження ПКД_блискавкозахист.docx 20.12.2024 14:50
- Додаток 3. 27.11.2024 Річний план закупівель.pdf 20.12.2024 14:50
- Додаток 5. 27.11.24 Тендерна документація з Додатками до ТД (6 додатків).pdf 20.12.2024 14:50
- 54___4~1.PDF 20.12.2024 14:50
- Додаток 8. Додаток 2_до ТД_Технічні вимоги до предмета закупівлі (нова редакція).pdf 20.12.2024 14:50
- Додаток 11. 11.12.24 Протокол визнання переможця закупівлі після виправлення невідповідностей ТОВ ПБВ-ЕЛЕКТРО.pdf 20.12.2024 14:50
- Додаток 2. Обґрунтування по Постанові 710.docx 20.12.2024 14:50
- Додаток 7. 28.11.2024 Перелік змін до ТД.pdf 20.12.2024 14:50
- Додаток 10. 10.12.2024 Повідомлення з вимогоюпро усунення невідповідностей учаснику ТОВ ПБВ-ЕЛЕКТРО.docx 20.12.2024 14:50
- Додаток 5. Додаток 1_до ТД_Перелік документів для УЧАСНИКА.pdf 20.12.2024 14:50
- Додаток 10. 10.12.2024 Повідомлення з вимогоюпро усунення невідповідностей учаснику ТОВ ПБВ-ЕЛЕКТРО.pdf 20.12.2024 14:50
- Додаток 5. Додаток 5_до ТД_Лист-згода на обробку персональних даних.docx 20.12.2024 14:50
- Додаток 2. Обґрунтування по Постанові 710.pdf 20.12.2024 14:50
- Додаток 3. 27.11.2024 Річний план закупівель.docx 20.12.2024 14:50
- Додаток 5. Додаток 3_до ТД_Проект договору.docx 20.12.2024 14:50
- Додаток 5. 27.11.24 Тендерна документація з Додатками до ТД (6 додатків).docx 20.12.2024 14:50
- Додаток 5. Додаток 6_до ТД_Інформація про УЧАСНИКА.docx 20.12.2024 14:50
- Додаток 8. Додаток 1 до ТД_Перелік документів для УЧАСНИКА (нова редакція).pdf 20.12.2024 14:50
- Додаток 8. 28.11.2024 Тендерна документація (нова редакція)з Додатками до ТД в новій редакції(Додаток 1 та 2).docx 20.12.2024 14:50
- Додаток 1. 13.11.2024 Наказ_240 на затвердження ПКД_блискавкозахист.pdf 20.12.2024 14:50
- Додаток 4. 27.11.24 Протокол про затвердж річ плану, тенд.докум та оприлюднення оголошення ВТ_блискавкозахист.pdf 20.12.2024 14:50
- Додаток 5. Додаток 2_до ТД_Технічні вимоги до предмета закупівлі.docx 20.12.2024 14:50
- Додаток 6. 28.11.2024 Протокол_про_затвердження_ТД (в новій редакції)блискавкозахист.docx 20.12.2024 14:50
- Додаток 4. 27.11.24 Протокол про затвердж річ плану, тенд.докум та оприлюднення оголошення ВТ_блискавкозахист.docx 20.12.2024 14:50
- Додаток 5. Додаток 5_до ТД_Лист-згода на обробку персональних даних.pdf 20.12.2024 14:50
- 54___4~1.DOC 20.12.2024 14:50
- Додаток 8. Додаток 2_до ТД_Технічні вимоги до предмета закупівлі (нова редакція).docx 20.12.2024 14:50
- 20.12.2024 Протокол до органу оскарження щодо проведення закупівлі.pdf 20.12.2024 14:50
- 20.12.2024 Протокол до органу оскарження щодо проведення закупівлі.docx 20.12.2024 14:50
- Додаток 8. Додаток 1 до ТД_Перелік документів для УЧАСНИКА (нова редакція).docx 20.12.2024 14:50
- Додаток 8. 28.11.2024 Тендерна документація (нова редакція)з Додатками до ТД в новій редакції(Додаток 1 та 2).pdf 20.12.2024 14:50
- 25.12.2024 Протокол до органу оскарження щодо проведення закупівлі (пояснення)(для копіювання).docx 25.12.2024 13:33
- 25.12.2024 Протокол до органу оскарження щодо проведення закупівлі (пояснення).docx.pdf 25.12.2024 13:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.12.2024 15:14
Дата розгляду скарги:
26.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.12.2024 16:19
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.12.2024 13:37
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
49001f79f307432d96dde15107a320f1
Заголовок пункту скарги:
Про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями в частині незаконного визначення переможцем учасника
ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 1 Розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації зазначено:
Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником:
− інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з розділом І Додатку 1 до цієї тендерної документації;
− інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, – згідно з розділом ІІІ Додатку 1 до цієї тендерної документації;
− інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — згідно з Додатком 2 та розділом ІІ Додатку 1 до тендерної документації;
− інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (відповідно до п. 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця» даного Розділу)
− у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання;
− документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції(Додаток 1, пункт 1);
− іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Відповідно до п. 12 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації вимагається:
Розрахункові кошторисні документи, в складі: договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок з пояснювальною запискою, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, розрахунок загальновиробничих витрат, відомість обсягів робіт, локальний кошторисний розрахунок, відомість ресурсів до локального кошторису, підсумкова відомість ресурсів, дефектний акт, відповідно до технічного завдання.
Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) останньої версії (з врахуванням вимог Настанови з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»), скріплена печаткою (у разі наявності) та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації.
Кошторисні розрахунки пропозиції повинні здійснюватися з урахування розміру кошторисної заробітної плати відповідно до чинних рекомендацій органу місцевого самоврядування.
Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не весь перелік робіт/послуг або зміну обсягів та складу робіт/послуг згідно з документацією закупівлі або відсутня взагалі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником.
1. На виконання вимог тендерної документації Переможцем серед іншого було надано Пояснювальну записку до зведеного кошторисного розрахунку (файл «55_ДЦ_ЗКР_4..pdf.p7s») в якій зазначено, що середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 174,67 люд.год. та розряді 3,8) становить 13707,89 грн.
Відповідно до Рішення Калинівської селищної ради Броварського району Київської області «Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати при визначенні вартості нового та розпочатого будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, поточного ремонту, технічного переоснащення об’єктів за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій на території Калинівської селищної ради» № 1769/44-УІІІ від 21 грудня 2023 року зазначено наступне: Встановити розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості нового та розпочатого будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, поточного ремонту, технічного переоснащення об’єктів за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій у розмірі, що складає 18 328,05 грн., що відповідає середньому розряду складності робіт 3,8 для звичайних умов будівництва.
Рішення Калинівської селищної ради Броварського району Київської області знаходиться на офіційному сайті Калинівської громади Броварського району Київської області за посилання: https://kalynivska-2-gromada.gov.ua/docs/1569708/.
Таким чином, надана ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО" Пояснювальна записка до зведеного кошторисного розрахунку не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Переможця закупівлі підлягала відхиленню згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником:
− інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з розділом І Додатку 1 до цієї тендерної документації;
− інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, – згідно з розділом ІІІ Додатку 1 до цієї тендерної документації;
− інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — згідно з Додатком 2 та розділом ІІ Додатку 1 до тендерної документації;
− інформацією щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (відповідно до п. 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця» даного Розділу)
− у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання;
− документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції(Додаток 1, пункт 1);
− іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Відповідно до п. 12 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації вимагається:
Розрахункові кошторисні документи, в складі: договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок з пояснювальною запискою, відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, розрахунок загальновиробничих витрат, відомість обсягів робіт, локальний кошторисний розрахунок, відомість ресурсів до локального кошторису, підсумкова відомість ресурсів, дефектний акт, відповідно до технічного завдання.
Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або аналог) останньої версії (з врахуванням вимог Настанови з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»), скріплена печаткою (у разі наявності) та підписана організацією-Учасником, а також підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації.
Кошторисні розрахунки пропозиції повинні здійснюватися з урахування розміру кошторисної заробітної плати відповідно до чинних рекомендацій органу місцевого самоврядування.
Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не весь перелік робіт/послуг або зміну обсягів та складу робіт/послуг згідно з документацією закупівлі або відсутня взагалі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником.
1. На виконання вимог тендерної документації Переможцем серед іншого було надано Пояснювальну записку до зведеного кошторисного розрахунку (файл «55_ДЦ_ЗКР_4..pdf.p7s») в якій зазначено, що середньомісячна заробітна плата на 1 робітника в режимі повної зайнятості (при середньомісячній нормі тривалості робочого часу 174,67 люд.год. та розряді 3,8) становить 13707,89 грн.
Відповідно до Рішення Калинівської селищної ради Броварського району Київської області «Про встановлення розміру кошторисної заробітної плати при визначенні вартості нового та розпочатого будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, поточного ремонту, технічного переоснащення об’єктів за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій на території Калинівської селищної ради» № 1769/44-УІІІ від 21 грудня 2023 року зазначено наступне: Встановити розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості нового та розпочатого будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту, поточного ремонту, технічного переоснащення об’єктів за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій у розмірі, що складає 18 328,05 грн., що відповідає середньому розряду складності робіт 3,8 для звичайних умов будівництва.
Рішення Калинівської селищної ради Броварського району Київської області знаходиться на офіційному сайті Калинівської громади Броварського району Київської області за посилання: https://kalynivska-2-gromada.gov.ua/docs/1569708/.
Таким чином, надана ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО" Пояснювальна записка до зведеного кошторисного розрахунку не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Переможця закупівлі підлягала відхиленню згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО" переможцем процедури закупівлі.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
f1c66a63679b424a857df0dc83acee45
Заголовок пункту скарги:
Про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями в частині незаконного визначення переможцем учасника ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
2. Переможцем в складі тендерної пропозиції також було надано Договірну ціну (файл «55_ДЦ_ДЦ_3..pdf.p7s») визначену згідно з КНУ (Настанова з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 року № 281).
Відповідно до п. 12 Договірної ціни зазначено:
Податок на додану вартість - 16,47000
Всього по Розділу І - 95,37300
Відповідно до Розділу ІІ Договірної ціни зазначено:
Всього договірна ціна (р.І + р.ІІ) – 95,37300
Відповідно до п. 5.2 «Настанови з визначення вартості будівництва»
Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Відповідно до Додатку 30 до Настанови в п. 12 зазначається податок на додану вартість та всього по розділу І, а в кінці документу зазначається «Всього договірна ціна (розділ І + розділ ІІ)».
Таким чином договірна ціна повинна містити інформацію про розмір податку на додану вартість. Згідно з наданим у складі пропозиції свідоцтвом про реєстрацію платника податку на додану вартість Переможець є платником даного податку.
При розрахунку зазначеного в договірній ціні Переможця податку на додану вартість розраховуються наступні значення:
Розрахунок ПДВ з 95 373,00 грн. при 20 відсотках – 19 074,60 грн.
Разом з тим приведене значення розрахованого податку на додану вартість не відповідає зазначеному в договірній ціні. При такому показнику ПДВ з урахуванням загальної договірної ціни розмір ПДВ, застосований Переможцем, складає 17,27%, що не передбачений Податковим Кодексом України.
16 470,00 / 95 373,00 = 0,1727
0,1727 * 100 = 17,27 %
Невідповідність зазначеного в договірній ціні Переможця розміру податку на додану вартість вимогам Податкового Кодексу України, яка призвела до невідповідності договірної ціни вимогам Розділу V Настанови суперечить вимогам технічного завдання і є підставою для відхилення пропозиції Переможця, оскільки його тендерна пропозиція, відповідно до пункту 44 Особливостей, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Переможця закупівлі підлягала відхиленню згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до п. 12 Договірної ціни зазначено:
Податок на додану вартість - 16,47000
Всього по Розділу І - 95,37300
Відповідно до Розділу ІІ Договірної ціни зазначено:
Всього договірна ціна (р.І + р.ІІ) – 95,37300
Відповідно до п. 5.2 «Настанови з визначення вартості будівництва»
Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Відповідно до Додатку 30 до Настанови в п. 12 зазначається податок на додану вартість та всього по розділу І, а в кінці документу зазначається «Всього договірна ціна (розділ І + розділ ІІ)».
Таким чином договірна ціна повинна містити інформацію про розмір податку на додану вартість. Згідно з наданим у складі пропозиції свідоцтвом про реєстрацію платника податку на додану вартість Переможець є платником даного податку.
При розрахунку зазначеного в договірній ціні Переможця податку на додану вартість розраховуються наступні значення:
Розрахунок ПДВ з 95 373,00 грн. при 20 відсотках – 19 074,60 грн.
Разом з тим приведене значення розрахованого податку на додану вартість не відповідає зазначеному в договірній ціні. При такому показнику ПДВ з урахуванням загальної договірної ціни розмір ПДВ, застосований Переможцем, складає 17,27%, що не передбачений Податковим Кодексом України.
16 470,00 / 95 373,00 = 0,1727
0,1727 * 100 = 17,27 %
Невідповідність зазначеного в договірній ціні Переможця розміру податку на додану вартість вимогам Податкового Кодексу України, яка призвела до невідповідності договірної ціни вимогам Розділу V Настанови суперечить вимогам технічного завдання і є підставою для відхилення пропозиції Переможця, оскільки його тендерна пропозиція, відповідно до пункту 44 Особливостей, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Переможця закупівлі підлягала відхиленню згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО" переможцем процедури закупівлі.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
bf4c6c85dd1f4ca8a4b12877c5a5c89e
Заголовок пункту скарги:
Про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями в частині незаконного визначення переможцем учасника ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
3. Відповідно до п. 4.38 Настанови з визначення вартості будівництва зазначено:
… Розмір кошторисного прибутку визначається на підставі показників, наведених у додатку 25 цієї Настанови, і зазначається в графах 4 та 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додаток 7 цієї Настанови), виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 та 6 таблиці додатку 25 цієї Настанови, для яких прибуток визначається на підставі відповідних показників).
В п. 7 Договірної ціни Переможця зазначено:
Прибуток – 3,00300
Відповідно до розрахунку кошторисного прибутку, який обчислюється за допомогою програмного комплексу АВК-5 або аналогічного програмного комплексу в частині розробки кошторисної документації (з врахуванням вимог Настанови) зазначаються наступні дані:
Кошторис-
ний
номер
об'єкта
Найменування об'єкта Трудоміст-
кість у прямих
витратах,
тис.люд.год. Трудоміст-
кість у ЗВВ,
тис.люд.год. Трудоміст-
кість у тимча-
сових будів-
лях і спорудах
тис.люд.год. Трудоміст-
кість в інших
роботах,
тис.люд.год.
гр6=гр3хп2.3 Загальна
трудомісткість
тис.люд.год.
гр7=гр3+гр4+
гр5+гр6 Показник
кошторисного
прибутку,
грн./люд.год. Кошторисний
прибуток,
тис.грн.
1 2 3 4 5 6 7 8 9
0
1 2 3 4 5 6 7 8 9
-------------- ------------------------------------------------------- ------------------- ------------------- ------------------- ------------------- ------------------- ------------------ -------------------
Разом:
Відповідно до кошторисних розрахунків ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО" вихідними даними, відносно таблиці, є:
Кошторис-
ний
номер
об'єкта
Найменування об'єкта Трудоміст-
кість у прямих
витратах,
тис.люд.год. Трудоміст-
кість у ЗВВ,
тис.люд.год. Трудоміст-
кість у тимча-
сових будів-
лях і спорудах
тис.люд.год. Трудоміст-
кість в інших
роботах,
тис.люд.год.
гр6=гр3хп2.3 Загальна
трудомісткість
тис.люд.год.
гр7=гр3+гр4+
гр5+гр6 Показник
кошторисного
прибутку,
грн./люд.год. Кошторисний
прибуток,
тис.грн.
1 2 3 4 5 6 7 8 9
0 381,36 11,2 - - 392,56 7,65 3 003,08
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Разом: 381,36 11,2 - - 392,56 7,65 3 003,08
гр3 Трудомісткість у прямих витратах – 381,36 (колонка 3 Загальновиробничі витрати на будову ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО")
гр4 Трудомісткість у ЗВВ – 11,2 (колонка 4 Загальновиробничі витрати на будову ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО")
гр5 Трудомісткість у тимчасових будівлях і спорудах -----
гр6 Трудомісткість в інших роботах -----
гр7 Загальна трудомісткість розраховується за формулою гр7=гр3+гр4+гр5+гр6 (відповідно гр7=381,36 + 11,2=392,56)
гр8 Показник кошторисного прибутку – 7,65 (1. Показник для визначення розміру кошторисного прибутку, Настанова 4.38 Пояснювальної записки ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО")
гр9 Кошторисний прибуток розраховується за формулою гр9=гр7*гр8 (відповідно гр9=392,56 * 7,65=3 003,08)
В договірній ціні розрахунки зазначені в тис. грн, а тому
3 003,08 / 1000 – 3,00308
Таким чином, надана Договірна ціна ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО" містить невідповідності в розрахунках, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Переможця закупівлі підлягала відхиленню згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
… Розмір кошторисного прибутку визначається на підставі показників, наведених у додатку 25 цієї Настанови, і зазначається в графах 4 та 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (додаток 7 цієї Настанови), виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 та 6 таблиці додатку 25 цієї Настанови, для яких прибуток визначається на підставі відповідних показників).
В п. 7 Договірної ціни Переможця зазначено:
Прибуток – 3,00300
Відповідно до розрахунку кошторисного прибутку, який обчислюється за допомогою програмного комплексу АВК-5 або аналогічного програмного комплексу в частині розробки кошторисної документації (з врахуванням вимог Настанови) зазначаються наступні дані:
Кошторис-
ний
номер
об'єкта
Найменування об'єкта Трудоміст-
кість у прямих
витратах,
тис.люд.год. Трудоміст-
кість у ЗВВ,
тис.люд.год. Трудоміст-
кість у тимча-
сових будів-
лях і спорудах
тис.люд.год. Трудоміст-
кість в інших
роботах,
тис.люд.год.
гр6=гр3хп2.3 Загальна
трудомісткість
тис.люд.год.
гр7=гр3+гр4+
гр5+гр6 Показник
кошторисного
прибутку,
грн./люд.год. Кошторисний
прибуток,
тис.грн.
1 2 3 4 5 6 7 8 9
0
1 2 3 4 5 6 7 8 9
-------------- ------------------------------------------------------- ------------------- ------------------- ------------------- ------------------- ------------------- ------------------ -------------------
Разом:
Відповідно до кошторисних розрахунків ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО" вихідними даними, відносно таблиці, є:
Кошторис-
ний
номер
об'єкта
Найменування об'єкта Трудоміст-
кість у прямих
витратах,
тис.люд.год. Трудоміст-
кість у ЗВВ,
тис.люд.год. Трудоміст-
кість у тимча-
сових будів-
лях і спорудах
тис.люд.год. Трудоміст-
кість в інших
роботах,
тис.люд.год.
гр6=гр3хп2.3 Загальна
трудомісткість
тис.люд.год.
гр7=гр3+гр4+
гр5+гр6 Показник
кошторисного
прибутку,
грн./люд.год. Кошторисний
прибуток,
тис.грн.
1 2 3 4 5 6 7 8 9
0 381,36 11,2 - - 392,56 7,65 3 003,08
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Разом: 381,36 11,2 - - 392,56 7,65 3 003,08
гр3 Трудомісткість у прямих витратах – 381,36 (колонка 3 Загальновиробничі витрати на будову ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО")
гр4 Трудомісткість у ЗВВ – 11,2 (колонка 4 Загальновиробничі витрати на будову ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО")
гр5 Трудомісткість у тимчасових будівлях і спорудах -----
гр6 Трудомісткість в інших роботах -----
гр7 Загальна трудомісткість розраховується за формулою гр7=гр3+гр4+гр5+гр6 (відповідно гр7=381,36 + 11,2=392,56)
гр8 Показник кошторисного прибутку – 7,65 (1. Показник для визначення розміру кошторисного прибутку, Настанова 4.38 Пояснювальної записки ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО")
гр9 Кошторисний прибуток розраховується за формулою гр9=гр7*гр8 (відповідно гр9=392,56 * 7,65=3 003,08)
В договірній ціні розрахунки зазначені в тис. грн, а тому
3 003,08 / 1000 – 3,00308
Таким чином, надана Договірна ціна ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО" містить невідповідності в розрахунках, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Переможця закупівлі підлягала відхиленню згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО" переможцем процедури закупівлі.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
0fbc372677be4fdb9ac46afb35920138
Заголовок пункту скарги:
Про порушення порядку проведення процедури публічної закупівлі – відкриті торги з особливостями в частині незаконного визначення переможцем учасника ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
4. Відповідно до п. 4.39 Настанови з визначення вартості будівництва зазначено:
… В інвесторській кошторисній документації кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій визначаються на підставі рекомендованих показників, виражених у гривнях в розрахунку на одну людино-годину загальної кошторисної трудомісткості, які наведені в додатку 27 цієї Настанови, виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 таблиці додатку 27 цієї Настанови, для яких адміністративні витрати визначаються на підставі відповідних показників).
В п. 8 Договірної ціни Переможця зазначено:
Кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації – 1,52700
Відповідно до розрахунку кошторисного прибутку, який обчислюється за допомогою програмного комплексу АВК-5 або аналогічного програмного комплексу в частині розробки кошторисної документації (з врахуванням вимог Настанови) зазначаються наступні дані:
Кошторис-
ний
номер
об'єкта
Найменування об'єкта Трудоміст-
кість у прямих
витратах,
тис.люд.-год. Трудоміст-
кість у ЗВВ,
тис.люд.-год. Трудоміст-
кість у тимча-
сових будів-
лях і спорудах
тис.люд.-год. Трудоміст-
кість в інших
роботах,
тис.люд.-год.
гр6=гр3хп2.3 Загальна
трудомісткість
тис.люд.-год.
гр7=гр3+гр4+
гр5+гр6 Показник
адмінвитрат,
грн./люд.-год. Адміністра-
тивні витрати,
тис.грн.
1 2 3 4 5 6 7 8 9
0 381,36 11,2 - - 392,56 3,89 3 003,08
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Разом: 381,36 11,2 - - 392,56 3,89 3 003,08
гр3 Трудомісткість у прямих витратах – 381,36 (колонка 3 Загальновиробничі витрати на будову ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО")
гр4 Трудомісткість у ЗВВ – 11,2 (колонка 4 Загальновиробничі витрати на будову ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО")
гр5 Трудомісткість у тимчасових будівлях і спорудах -----
гр6 Трудомісткість в інших роботах -----
гр7 Загальна трудомісткість розраховується за формулою гр7=гр3+гр4+гр5+гр6 (відповідно гр7=381,36 + 11,2=392,56)
гр8 Показник кошторисного прибутку – 3,89 (2. Показник для визначення розміру адміністративних витрат, Настанова 4.39 Пояснювальної записка ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО")
гр9 Кошторисний прибуток розраховується за формулою гр9=гр7*гр8 (відповідно гр9=392,56 * 3,89=1 527,0584)
В договірній ціні розрахунки зазначені в тис. грн, а тому
1 527,0584 / 1000 = 1,52705
Таким чином, надана Договірна ціна ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО" містить невідповідності в розрахунках, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Переможця закупівлі підлягала відхиленню згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
… В інвесторській кошторисній документації кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій визначаються на підставі рекомендованих показників, виражених у гривнях в розрахунку на одну людино-годину загальної кошторисної трудомісткості, які наведені в додатку 27 цієї Настанови, виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта (крім видів робіт, зазначених у пунктах 4, 5 таблиці додатку 27 цієї Настанови, для яких адміністративні витрати визначаються на підставі відповідних показників).
В п. 8 Договірної ціни Переможця зазначено:
Кошти на покриття адміністративних витрат будівельної організації – 1,52700
Відповідно до розрахунку кошторисного прибутку, який обчислюється за допомогою програмного комплексу АВК-5 або аналогічного програмного комплексу в частині розробки кошторисної документації (з врахуванням вимог Настанови) зазначаються наступні дані:
Кошторис-
ний
номер
об'єкта
Найменування об'єкта Трудоміст-
кість у прямих
витратах,
тис.люд.-год. Трудоміст-
кість у ЗВВ,
тис.люд.-год. Трудоміст-
кість у тимча-
сових будів-
лях і спорудах
тис.люд.-год. Трудоміст-
кість в інших
роботах,
тис.люд.-год.
гр6=гр3хп2.3 Загальна
трудомісткість
тис.люд.-год.
гр7=гр3+гр4+
гр5+гр6 Показник
адмінвитрат,
грн./люд.-год. Адміністра-
тивні витрати,
тис.грн.
1 2 3 4 5 6 7 8 9
0 381,36 11,2 - - 392,56 3,89 3 003,08
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Разом: 381,36 11,2 - - 392,56 3,89 3 003,08
гр3 Трудомісткість у прямих витратах – 381,36 (колонка 3 Загальновиробничі витрати на будову ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО")
гр4 Трудомісткість у ЗВВ – 11,2 (колонка 4 Загальновиробничі витрати на будову ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО")
гр5 Трудомісткість у тимчасових будівлях і спорудах -----
гр6 Трудомісткість в інших роботах -----
гр7 Загальна трудомісткість розраховується за формулою гр7=гр3+гр4+гр5+гр6 (відповідно гр7=381,36 + 11,2=392,56)
гр8 Показник кошторисного прибутку – 3,89 (2. Показник для визначення розміру адміністративних витрат, Настанова 4.39 Пояснювальної записка ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО")
гр9 Кошторисний прибуток розраховується за формулою гр9=гр7*гр8 (відповідно гр9=392,56 * 3,89=1 527,0584)
В договірній ціні розрахунки зазначені в тис. грн, а тому
1 527,0584 / 1000 = 1,52705
Таким чином, надана Договірна ціна ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО" містить невідповідності в розрахунках, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Переможця закупівлі підлягала відхиленню згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "ПБВ-ЕЛЕКТРО" переможцем процедури закупівлі.