• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Шиномонтувальний стенд

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Шиномонтувальний стенд", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.

Завершена

150 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 27.11.2024 01:41 - 02.12.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Про відхилити пропозицію учасника відкритих торгів - ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА", код ЄДРПОУ 39803574 та відмінити вказану закупівлю;

Номер: 888bd20e6e4145648c5300432a04dd2e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-27-000063-a.c1
Назва: Про відхилити пропозицію учасника відкритих торгів - ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА", код ЄДРПОУ 39803574 та відмінити вказану закупівлю;
Вимога:
Адресати: Військова частина А1744 Україна, 18000, Черкаська область, м. Черкаси E-mail: tender_ck_ua_1744@ukr.net Міністерство оборони України Повітрофлотський просп., 6, м. Київ, 03168, admou@post.mil.gov.ua Офіс Генерального прокурора вул. Різницька, 13/15, м. Київ, 01011, office@gp.gov.ua Державне бюро розслідувань вул. Симона Петлюри, буд. 15, м. Київ, 01032 info@dbr.gov.ua Заявник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕЛЛ КРАФТ» код ЄДРПОУ: 425045025 вул. Юлії Здановської, 27, м. Київ, 03127 номер оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) та назва предмету закупівлі: UA-2024-11-27-000063- а Шиномонтувальний стенд ВИМОГА щодо відхилення пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі Шиномонтувальний стенд (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 31720000-9 – Електромеханічне обладнання)» - ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА", код ЄДРПОУ 39803574, відміни вказаної закупівлі та притягнення винних осіб до відповідальності Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕЛЛ КРАФТ», код ЄДРПОУ: 425045025 (далі за текстом - Товариство) стало учасником тендеру з пропозицією закупівлі шиномонтувальний стенд, очікувана вартість закупівлі 150 000,00 грн з ПДВ, оприлюдненого на веб-порталі prozorro.gov.ua - UA-2024-11-27-000063-a, замовником якого є Військова частина А1744 (далі за текстом - Замовник). В ході проведення вказаної закупівлі протоколом №___ від 10.12.2024 пропозицію Товариства було відхилено на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Постанови Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, а саме : Згідно пункту 1.1 розділу 2 «ВІДОМОСТІ ЗГІДНО СТ. 22 ЗАКОНУ» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів (у випадках, передбачених цією тендерною документацією – шляхом самостійного декларування учасником), що вимагаються замовником у цій тендерній документації (Додатку 3 до цієї тендерної документації), зокрема: інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме відповідну технічну специфікацію згідно вимог, що визначені замовником у Додатку 1 до цієї тендерної документації, та у складі документів, що передбачені згідно цієї тендерної документації. Пунктом 1.2 Додатку 1 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі), як і пунктом 6 Додатку 3 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції наступні документи та/або інформацію: технічну специфікацію на товар у вигляді порівняльної таблиці, що складена та заповнена учасником згідно п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, та яка повинна підтверджувати відповідність усім встановленим замовником вимогам, що передбачені згідно п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, із зазначенням учасником інформації відповідно до Інструкції із заповнення технічної специфікації; посібник користувача (інструкцію з використання, настанову з експлуатації тощо) та/або паспорт (технічний паспорт, формуляр тощо), та/або інформаційний лист (рекламний проспект, буклет, брошура, каталог тощо) виданий виробником на запропонований товар, або посилання на офіційний сайт виробника запропонованого учасником товару, за яким є можливість завантаження вказаного (вказаних) у даному пункті документу (документів), або посилання на офіційний сайт виробника запропонованого учасником товару, за яким доступна підтверджуюча інформація про зазначені основні технічні параметри (характеристики) запропонованого учасником товару, або копію діючої декларації про відповідність вимогам технічного регламенту безпеки машин, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 року № 62 та ДСТУ EN 60204-1:2019 «Безпечність машин. Електрообладнання машин. Частина 1. Загальні вимоги (EN 60204-1:2018, IDT; IEC 60204-1:2016, MOD)»; ДСТУ EN 61310-2:2017 «Безпечність машин. Позначення, маркування та приведення в дію. Частина 2. Вимоги до маркування (EN 61310-2:2008, IDT; IEC 61310-2:2007, IDT)». У складі тендерної пропозиції учасником відкритих торгів ТОВ «Велл Крафт» надано відповідну технічну специфікацію на товар у вигляді порівняльної таблиці, що складена та заповнена учасником згідно п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, та яка підтверджує відповідність усім встановленим замовником вимогам, що передбачені згідно п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, із зазначенням учасником інформації відповідно до Інструкції із заповнення технічної специфікації. Зі змісту наданої учасником відповідної технічної специфікації вбачається, що учасником в його тендерній пропозиції пропонується «Шиномонтувальний стенд Well Kraft W-528C», виробником якого є Yingkou Dali Automobile Maintenance Equipment S.&T. Co., Ltd. 1.Крім того, у складі тендерної пропозиції щодо запропонованого «Шиномонтувального стенду Well Kraft W-528C» учасником відкритих торгів (з особливостями) ТОВ «Велл Крафт» надано ряд документів, серед яких технічний паспорт виробу, який є завіреною копією, що не суперечить вимогам Замовника, згідно п.п. 1.2.2 Додатку 1, а саме: Посібник користувача (інструкцію з використання, настанову з експлуатації тощо) та/або паспорт (технічний паспорт, формуляр тощо), та/або інформаційний лист (рекламний проспект, буклет, брошура, каталог тощо) виданий виробником на запропонований товар, або посилання на офіційний сайт виробника запропонованого учасником товару, за яким є можливість завантаження вказаного (вказаних) у даному пункті документу (документів), або посилання на офіційний сайт виробника запропонованого учасником товару, за яким доступна підтверджуюча інформація про зазначені основні технічні параметри (характеристики) запропонованого учасником товару, або копію діючої декларації про відповідність вимогам технічного регламенту безпеки машин, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2013 року № 62 та ДДСТУ EN 60204-1:2019 «Безпечність машин. Електрообладнання машин. Частина 1. Загальні вимоги (EN 60204-1:2018, IDT; IEC 60204-1:2016, MOD)»; ДСТУ EN 61310-2:2017 «Безпечність машин. Позначення, маркування та приведення в дію. Частина 2. Вимоги до маркування (EN 61310-2:2008, IDT; IEC 61310-2:2007, IDT)». 2. Сертифікат відповідності № UA0.YT.081201-24 з терміном дії з 12 серпня 2024 до 11 серпня 2025 року, яким підтверджується відповідність запропонованого товару вимогам розділів 4-8, пункту 12.4, розділів 13, 14, 15, 17, 18 ДСТУ EN 60204-1:2019; розділу 6 ДСТУ EN ISO 12100:2016, Декларацію про відповідність № UA.TR.YT.D.081207-24-1 від 12.08.2024 року, якою підтверджується відповідність об’єкта декларації (запропонованого товару) вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання (ПКМУ № 1067 від 16.12.2015 р.), модуль А, а також Декларацію про відповідність машини вимогам технічного регламенту безпеки машин № UA.TR.YT.D.081207-24-2 від 12.08.2024 року, яка містить відомості про те, що машина відповідає положенням Технічного регламенту безпеки машин (ПКМУ від 30.01.2013 р. № 62), внутрішній контроль виробництва машини, що не є не відповідносттю. Варто зазначити, що всі EN ISO слово в слово скопійовані з декларації про відповідність ДСТУ, що надано ТОВ «ЛАУНЧ Україна», копію декларації про відповідність додаємо до вимоги. Також, цей сертифікат фігурував у інших тендерах, до прикладу: UA-2024-10-17-007312-a.Також, варто зазначити, що деякі EN ISO, що надані станкам bright і подані ТОВ «ЛАУНЧ УКРАЇНА» є нікчемними, до прикладу: 61310-2:2017, де йдеться про вимоги до маркування. Навіть не володіючи спеціальними знаннями в технічній сфері та сертифікації, чітко видно, що запропонований «Шиномонтувальний стенд Well Kraft W-528C» учасником відкритих торгів (з особливостями) ТОВ «Велл Крафт» відповідає всім технічні вимогам Замовником, та підвантажений сертифікат ДСТУ також відповідає вимогам. Незважаючи на це, Замовником відхилено пропозицію ТОВ "ВЕЛЛ КРАФТ" з остаточною пропозицією 119 000,00 грн з ПДВ, що є найбільш економічно вигідною пропозицією. Наголошуємо, що Товариство було позбавлене можливості подати скаргу на тендерну документацію щодо її антиконкурентних умов. Однак, на даний час Товариство вживатиме вичерпних і достатніх заходів щоб вимоги закону і конкурентна політика були дотримані і в майбутньому не мали місця. Відомості, які зазначені у даній скарзі, а також інші фактичні обставини, наводять на думку про можливі антиконкурентні і узгоджені дії організатора закупівлі і окремих учасників. Натомість, інші військові частини, а також і багато інших державних органів і установ при закупівлі обладнання організовують конкурентні, чесні закупівлі. Як наслідок пропагується не тільки чесна, конкурентна гра, а й суттєво виграє державний бюджет, конкретні організатори і загалом держава, при цьому не отримується товар гіршої якості. За таких належних умов організації тендерних закупівель ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» неодноразово ставало переможцем тендерних закупівель, в тому числі і в період воєнного стану, і на цьому вигравали всі сторони. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тендерна документація Військової частини А1744 є дискримінаційною та такою, що не забезпечує конкуренцію учасників і зважаючи на аналіз поняття конкуренції, що надано в Законі України «Про захист економічної конкуренції» як змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Окрім цього, переможцем відкритих торгів визнано ТОВ «ЛАУНЧ Україна», код ЄДРПОУ 39803574 з ціновою пропозицією 129 999,60 грн з ПДВ., що на 10 999,60 грн. більше ніж пропозиція ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ». Таким чином, держава в особі Військової частини А1744, в період воєнного стану, за умови крайнього дефіциту грошових коштів, необхідності міжнародних запозичень державою, і інших багатьох негативних факторів сьогодення, за рахунок неправильної організації тендерної закупівлі або внаслідок особистої зацікавленості окремих суб’єктів, на одній тендерній закупівлі може втратити 10 999,60 грн., що враховуючи загальний бюджет закупівлі є значною сумою. Вказаними протиправними діями посадових осіб Військової частини А1744 може бути завдано шкоди державному бюджету України в особі Військової частини А1744 на суму 10 999,60 грн. У вказаних діях вбачаються ознаки розтрати майна службовими особами Військової частини А1744 шляхом зловживання своїм службовим становищем в умовах воєнного стану за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 Кримінального кодексу України, що караються позбавленням волі на строк від п'яти до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років. Враховуючи вищевикладене, ПРОСИМО: Військову частину А 1744: - відхилити пропозицію учасника відкритих торгів - ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА", код ЄДРПОУ 39803574 та відмінити вказану закупівлю; Міністерство оборони України: - провести службову перевірку за фактом можливих неправомірних дій службових осіб Національного університету оборони України щодо підготовки та проведення закупівлі; Офіс Генерального прокурора Державне бюро розслідувань: - внести відомості до Єдиного реєстру досудових розслідувань щодо вчинення кримінального правопорушення - розтрати майна службовими особами Військової частини А1744 шляхом зловживання своїм службовим становищем в умовах воєнного стану за ознаками вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ч. 4 ст. 191 Кримінального кодексу України. Директор ТОВ «ВЕЛЛ КРАФТ» І.М. Чубко 13.12.2024
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вітаємо! Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення замовником надається наступна інформація. Щодо законності Вашого звернення як такого: Відповідно до положень абзацу другого пункту 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) передбачено, що у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Водночас, частиною третьою статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Крім того, частиною четвертою статті 33 Закону передбачено, що учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Що стосується наявності законних підстав для Вашого звернення подібного змісту та змісту самого звернення, повідомляємо, що Ваше звернення не передбачає надання додаткової інформації про причини невідповідності Вашої пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, не передбачає надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності Вашої пропозиції умовам тендерної документації та вимогам до предмета закупівлі, а так само не передбачає надання інформації про пропозицію переможця процедури закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з Вашою тендерною пропозицією. Враховуючи вищезазначене, Ваше звернення є безпідставним, вимога незаконною, та, в цілому не підлягають задоволенню. Додатково звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до абзацу другого пункту 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. В той же час, на етапі уточнення інформації про закупівлю (в період надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї та/або оголошення про проведення відкритих торгів), зазначеної замовником в процедурі закупівлі, від потенційних учасників закупівлі (в т.ч. від Вас) не надійшло жодного звернення за роз’ясненням інформації зазначеної в оголошенні про проведення відкритих торгів, зокрема і тендерної документації та вимог до предмета закупівлі. Водночас, відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників закупівлі, які отримали тендерну документацію у встановленому порядку, свідчить виключно про те, що учасники закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст тендерної документації та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї закупівлі, а також про правомірність установлених замовником вимог. Щодо Ваших тверджень, на кшталт: «ВИМОГА щодо відхилення пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі Шиномонтувальний стенд (Код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 31720000-9 – Електромеханічне обладнання)» - ТОВ "ЛАУНЧ УКРАЇНА", код ЄДРПОУ 39803574, відміни вказаної закупівлі та притягнення винних осіб до відповідальності», «Тендерна документація Військової частини А1744 є дискримінаційною та такою, що не забезпечує конкуренцію учасників і зважаючи на аналіз поняття конкуренції, що надано в Законі України «Про захист економічної конкуренції» як змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.», та інших подібних тверджень зазначених у вимозі, повідомляємо, що викладене є виключно Вашою суб’єктивною думкою, яку Ви маєте повне право висловлювати, в тім, замовник не наділений повноваженнями на розгляд і вирішення вказаних у зверненні вимог, оскільки це не належить до компетенції замовника. В свою чергу, принагідно інформуємо Вас, про те, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. При цьому, порядок оскарження процедури відкритих торгів визначений Особливостями, зокрема пунктами 55-67. Враховуючи все вищезазначене, у замовника відсутні будь-які підстави для задоволення Вашого звернення, а тому Ваша вимога підлягає відхиленню.
Статус вимоги: Не задоволено