-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Лампи світлодіодні Delux 30Вт Е27 (або еквівалент)
Торги відмінено
150 971.25
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 509.71 UAH
мін. крок: 1% або 1 509.71 UAH
Період оскарження:
26.11.2024 14:55 - 01.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Учасника (Скаржника) ФОП "ТИСЛЮК ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА"
Номер:
d8b46099e075495d90d6bea1e572bfad
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-26-012628-a.c1
Назва:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Учасника (Скаржника) ФОП "ТИСЛЮК ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА"
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 34. Згода з технічними вимогами.pdf 16.12.2024 13:44
- СКАРГА.docx 16.12.2024 13:44
- 35. Інформація про товар, що пропонується учасником.pdf 16.12.2024 13:44
- 38. Технічні вимоги до предмета закупівлі.pdf 16.12.2024 13:44
- Тендерна документація нова редакція від 27.11.2024.docx 16.12.2024 13:44
- Cкарга.pdf 16.12.2024 13:44
- Протокол №215-24 від 11.12.2024 Про відхилення пропозиції Учасника.pdf 16.12.2024 13:44
- sign.p7s 16.12.2024 13:45
- рішення від 18.12.2024 № 20118.pdf 18.12.2024 16:24
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.12.2024 № 20606.pdf 26.12.2024 10:30
- рішення від 25.12.2024 № 20606.pdf 26.12.2024 13:21
- ПРОТОКОЛ№227-24 від 20.12.2024 Про надання відповіді на запит АМКУ.docx 20.12.2024 10:18
- ПРОТОКОЛ№215-24 від 11.12.2024 Протокол про відхилення тендерної пропозиції,не відповідає умовам технічної специфікації ФОП Тислюк Л.А.docx 20.12.2024 10:18
- 38. Технічні вимоги до предмета закупівлі (1).pdf 20.12.2024 10:18
- Протокол №227-24 від 20.12.2024 Про надання відповіді на вимогу АМКУ.pdf 20.12.2024 10:18
- Протокол №215-24 від 11.12.2024 Про відхилення пропозиції Учасника.pdf 20.12.2024 10:18
- 34. Згода з технічними вимогами (1).pdf 20.12.2024 10:18
- Протокол № 238 від 27.12.2024 про скасування рішень.pdf 27.12.2024 11:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.12.2024 13:54
Дата розгляду скарги:
25.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.12.2024 16:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.12.2024 13:22
Дата виконання рішення Замовником:
27.12.2024 11:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Згідно з Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.12.2024 №20606-р/пк-пз КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЗМІЇВ-СЕРВІС» ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувало Рішення № 218/24 від 12.12.2024 та Рішення № 215/24 від 11.12.2024.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
302346d964a9468c9054b0a10ae7fa7f
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИСЛЮК ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
26.11.2024 року КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗМІЇВ - СЕРВІС" ЗМІЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧУГУЇВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі — Замовник) оголосив процедуру закупівлі (за ДК 021:2015: 31531000-7 Лампи) під назвою «Лампи світлодіодні Delux 30Вт Е27 (або еквівалент)», ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-26-012628-a (далі — Процедура закупівлі).
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИСЛЮК ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА (надалі за текстом – Скаржник, Учасник) виявила бажання взяти участь у процедурі закупівлі та згідно тендерної документації подала свою тендерну пропозицію, у зв’язку із чим має право на оскарження рішень, дій чи бездіяльності замовника.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИСЛЮК ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА було дискваліфіковано, згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального підприємства «Зміїв-сервіс» Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області № 215/24 від 11.12.2024 р. у якому зазначено, що тендерна пропозиція: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмет закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може б и усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
Замовник, також зазначає причини щодо відхилення/дискваліфікації Скаржника:
«Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки.
Учасником надано ЗГОДУ З ТЕХНІЧНИМИ ВИМОГАМИ (вих. № 34/ 57 від 29.11.2024р.) в якій немає підтвердження відповідності кожній вимозі, викладеній в Додатку 3 до тендерної документації, а саме відсутні підтвердження відповідності пунктам 1-8 Додатку 3 до тендерної документації.
Водночас, Учасником надано ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (вих. № 38/157 від 29.11.2024р,) в якій було порушено вимоги Розділу IV п.1 додатку І, а саме: інформація ЩОДО параметрів (характеристик тощо), які має або буде мати запропонований ним товар, була надана із застосуванням формулювань «...не більше... » , «... не менше... » та «...або еквівалент ... ».
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИСЛЮК ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА вважає, що зазначені рішення прийняті неправомірно, та з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливостей) з огляду на наступне.
Скаржником, а саме ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИСЛЮК ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА було надано всі необхідні документи згідно вимог Тендерної документації, додатків до неї та чинного законодавства. На підтвердження відповідності Тендерної пропозиції вимог технічної специфікації Товару, Учасником було надано документи, зміст яких відповідає вимогам закупівлі в частині технічних вимог.
Щодо виявлених Замовником невідповідностей, а саме:
1. Учасником надано ЗГОДУ З ТЕХНІЧНИМИ ВИМОГАМИ (вих. № 34/57 від 29.11.2024р.) в якій немає підтвердження відповідності кожній вимозі, викладеній в Додатку 3 до тендерної документації, а саме відсутні підтвердження відповідності пунктам 1-8 Додатку 3 до тендерної документації.
2. Водночас, Учасником надано ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (вих. № 38/157 від 29.11.2024р,) в якій було порушено вимоги Розділу IV п.1 додатку І, а саме: інформація ЩОДО параметрів (характеристик тощо), які має або буде мати запропонований ним товар, була надана із застосуванням формулювань «...не більше... » , «... не менше... » та «...або еквівалент ... ».
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИСЛЮК ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА виявляє свою незгоду щодо виявленого порушення, аргументуючи наступне, на підтвердження відповідності кожній вимозі, викладеній в Додатку 3 до тендерної документації, а саме підтвердження, в тому числі відповідності пунктам 1-8 Додатку 3 до тендерної документації, Учасником було надано документ «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» вих. № 38/157 від 29.11.2024р, з підписом та печаткою Учасника, що свідчить про згоду та відповідність пропозиції з Додатку 3 до тендерної документації.
На вимогу тендерної документації, Розділу IV п.1 додатку І щодо: «При цьому формулювання інформації мають бути такими, щоб Замовник розумів, що Учасник наводить параметри (характеристики тощо) саме щодо запропонованого Учасником товару (тобто Учасник має надати інформацію, які саме параметри (характеристики тощо) має або буде мати запропонований ним товар, тобто без використання формулювань «…не більше…», «…не менше…», «…не нижче…», «…або…», «…чи…», «…або еквівалент…» тощо). В іншому випадку пропозиція учасника буде визнана такою, що не відповідає вимогам Запиту і підлягатиме відхиленню.» Учасником було надано додатково «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТОВАР, ЩО ПРОПОНУЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ» вих. №35/157 від 29.11.2024 р., де було наведено порівняльну таблицю із зазначення характеристик Товару, який пропонується Учасником без використання формулювань «…не більше…», «…не менше…», «…не нижче…», «…або…», «…чи…», «…або еквівалент…» тощо, адже формулювання Замовника щодо «довідки в ДОВІЛЬНІЙ формі» дозволяло Учаснику надати дані довідки у формі, яка є зручною для нього. Додатково, Учасником було надано документ «ЗГОДА З ТЕХНІЧНИМИ ВИМОГАМИ» вих. № 34/157 від 29.11.2024р.
Вимога надати документи в "довільній формі" не передбачає встановлення конкретного шаблону чи стандарту оформлення. Це означає, що якщо учасник подав документи, які за суттю відповідають вимогам, але оформлені інакше, це не може бути підставою для дискваліфікації.
Хочемо зазначити посилання замовника на, те що Учасник не виконав вимоги даних пунктів тендерної документації є хибними, оскільки Замовник не взяв до уваги всі надані документи тендерної пропозиції Учасника, та знехтував формулюванням про те, що Учасник має змогу надавати зазначені документи в довільній формі, що в даному випадку є дискримінаційним явищем по відношенню до Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИСЛЮК ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА.
Якщо Замовник не врахував усі надані документи та керувався суб’єктивними судженнями, це є прямим порушенням ч.7 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі": Замовник зобов’язаний об’єктивно оцінювати тендерні пропозиції учасників відповідно до вимог тендерної документації, враховуючи всі подані документи. Також зазначаємо, що Замовник повинен враховувати всі документи, надані учасником, у сукупності та оцінювати їх відповідно до встановлених критеріїв, без упередженості чи суб’єктивності.
Отже виявлені Замовником невідповідності, порушують вимоги тендерної документації та чинного законодавства, що призвело до неправомірності прийнятого рішення, та відхилення Тендерної пропозиції Скаржника - ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ТИСЛЮК ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА, порушення його прав та охоронюваних законом інтересів, адже дії Замовника, суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок цього порушено права та законні інтереси Скажника, що дискримінує його як Учасника та призводить до порушення його майнових прав.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИСЛЮК ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА (надалі за текстом – Скаржник, Учасник) виявила бажання взяти участь у процедурі закупівлі та згідно тендерної документації подала свою тендерну пропозицію, у зв’язку із чим має право на оскарження рішень, дій чи бездіяльності замовника.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИСЛЮК ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА було дискваліфіковано, згідно Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального підприємства «Зміїв-сервіс» Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області № 215/24 від 11.12.2024 р. у якому зазначено, що тендерна пропозиція: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмет закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може б и усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
Замовник, також зазначає причини щодо відхилення/дискваліфікації Скаржника:
«Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки.
Учасником надано ЗГОДУ З ТЕХНІЧНИМИ ВИМОГАМИ (вих. № 34/ 57 від 29.11.2024р.) в якій немає підтвердження відповідності кожній вимозі, викладеній в Додатку 3 до тендерної документації, а саме відсутні підтвердження відповідності пунктам 1-8 Додатку 3 до тендерної документації.
Водночас, Учасником надано ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (вих. № 38/157 від 29.11.2024р,) в якій було порушено вимоги Розділу IV п.1 додатку І, а саме: інформація ЩОДО параметрів (характеристик тощо), які має або буде мати запропонований ним товар, була надана із застосуванням формулювань «...не більше... » , «... не менше... » та «...або еквівалент ... ».
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИСЛЮК ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА вважає, що зазначені рішення прийняті неправомірно, та з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливостей) з огляду на наступне.
Скаржником, а саме ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИСЛЮК ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА було надано всі необхідні документи згідно вимог Тендерної документації, додатків до неї та чинного законодавства. На підтвердження відповідності Тендерної пропозиції вимог технічної специфікації Товару, Учасником було надано документи, зміст яких відповідає вимогам закупівлі в частині технічних вимог.
Щодо виявлених Замовником невідповідностей, а саме:
1. Учасником надано ЗГОДУ З ТЕХНІЧНИМИ ВИМОГАМИ (вих. № 34/57 від 29.11.2024р.) в якій немає підтвердження відповідності кожній вимозі, викладеній в Додатку 3 до тендерної документації, а саме відсутні підтвердження відповідності пунктам 1-8 Додатку 3 до тендерної документації.
2. Водночас, Учасником надано ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (вих. № 38/157 від 29.11.2024р,) в якій було порушено вимоги Розділу IV п.1 додатку І, а саме: інформація ЩОДО параметрів (характеристик тощо), які має або буде мати запропонований ним товар, була надана із застосуванням формулювань «...не більше... » , «... не менше... » та «...або еквівалент ... ».
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИСЛЮК ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА виявляє свою незгоду щодо виявленого порушення, аргументуючи наступне, на підтвердження відповідності кожній вимозі, викладеній в Додатку 3 до тендерної документації, а саме підтвердження, в тому числі відповідності пунктам 1-8 Додатку 3 до тендерної документації, Учасником було надано документ «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» вих. № 38/157 від 29.11.2024р, з підписом та печаткою Учасника, що свідчить про згоду та відповідність пропозиції з Додатку 3 до тендерної документації.
На вимогу тендерної документації, Розділу IV п.1 додатку І щодо: «При цьому формулювання інформації мають бути такими, щоб Замовник розумів, що Учасник наводить параметри (характеристики тощо) саме щодо запропонованого Учасником товару (тобто Учасник має надати інформацію, які саме параметри (характеристики тощо) має або буде мати запропонований ним товар, тобто без використання формулювань «…не більше…», «…не менше…», «…не нижче…», «…або…», «…чи…», «…або еквівалент…» тощо). В іншому випадку пропозиція учасника буде визнана такою, що не відповідає вимогам Запиту і підлягатиме відхиленню.» Учасником було надано додатково «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТОВАР, ЩО ПРОПОНУЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ» вих. №35/157 від 29.11.2024 р., де було наведено порівняльну таблицю із зазначення характеристик Товару, який пропонується Учасником без використання формулювань «…не більше…», «…не менше…», «…не нижче…», «…або…», «…чи…», «…або еквівалент…» тощо, адже формулювання Замовника щодо «довідки в ДОВІЛЬНІЙ формі» дозволяло Учаснику надати дані довідки у формі, яка є зручною для нього. Додатково, Учасником було надано документ «ЗГОДА З ТЕХНІЧНИМИ ВИМОГАМИ» вих. № 34/157 від 29.11.2024р.
Вимога надати документи в "довільній формі" не передбачає встановлення конкретного шаблону чи стандарту оформлення. Це означає, що якщо учасник подав документи, які за суттю відповідають вимогам, але оформлені інакше, це не може бути підставою для дискваліфікації.
Хочемо зазначити посилання замовника на, те що Учасник не виконав вимоги даних пунктів тендерної документації є хибними, оскільки Замовник не взяв до уваги всі надані документи тендерної пропозиції Учасника, та знехтував формулюванням про те, що Учасник має змогу надавати зазначені документи в довільній формі, що в даному випадку є дискримінаційним явищем по відношенню до Учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИСЛЮК ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА.
Якщо Замовник не врахував усі надані документи та керувався суб’єктивними судженнями, це є прямим порушенням ч.7 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі": Замовник зобов’язаний об’єктивно оцінювати тендерні пропозиції учасників відповідно до вимог тендерної документації, враховуючи всі подані документи. Також зазначаємо, що Замовник повинен враховувати всі документи, надані учасником, у сукупності та оцінювати їх відповідно до встановлених критеріїв, без упередженості чи суб’єктивності.
Отже виявлені Замовником невідповідності, порушують вимоги тендерної документації та чинного законодавства, що призвело до неправомірності прийнятого рішення, та відхилення Тендерної пропозиції Скаржника - ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ТИСЛЮК ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА, порушення його прав та охоронюваних законом інтересів, адже дії Замовника, суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок цього порушено права та законні інтереси Скажника, що дискримінує його як Учасника та призводить до порушення його майнових прав.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель.
×
-
Назва доказу:
«ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТОВАР, ЩО ПРОПОНУЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ» вих. №35/157 від 29.11.2024 р.
-
Повʼязаний документ:
35. Інформація про товар, що пропонується учасником.pdf
-
-
Назва доказу:
«ЗГОДА З ТЕХНІЧНИМИ ВИМОГАМИ» вих. № 34/157 від 29.11.2024р.
-
Повʼязаний документ:
34. Згода з технічними вимогами.pdf
-
-
Назва доказу:
«ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» вих. № 38/157 від 29.11.2024р
-
Повʼязаний документ:
38. Технічні вимоги до предмета закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація нова редакція від 27.11.2024.docx
-
Повʼязаний документ:
Тендерна документація нова редакція від 27.11.2024.docx
-
-
Назва доказу:
1. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Комунального підприємства «Зміїв-сервіс» Зміївської міської ради Чугуївського району Харківської області № 215/24 від 11.12.2024 р.
-
Повʼязаний документ:
Протокол №215-24 від 11.12.2024 Про відхилення пропозиції Учасника.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Призупинити Процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за Скаргою; 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТИСЛЮК ЛЮДМИЛА АНАТОЛІЇВНА