-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015: 85140000-2 – «Послуги у сфері охорони здоров’я різні» (Гематологічні дослідження)
Завершена
1 335 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 355.00 UAH
мін. крок: 1% або 13 355.00 UAH
Період оскарження:
26.11.2024 13:00 - 06.12.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
0047e9a5c28f48ebbeed1a915a15fb93
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-26-008715-a.a1
Назва:
СКАРГА Щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 ТД проект договору.docx 29.11.2024 11:40
- Договір 20-03-ВІ.pdf 29.11.2024 11:40
- Скарга.pdf.asice.zip 29.11.2024 11:40
- Рішення 20995.pdf 29.11.2024 11:40
- Рішення 14674.pdf 29.11.2024 11:40
- sign.p7s 29.11.2024 11:41
- №666 від 02.12.2024.pdf 02.12.2024 15:06
- Додаток 2 ТД інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики ЗМІНИ.docx 02.12.2024 15:06
- №666 від 02.12.2024.docx 02.12.2024 15:06
- 2.Перелік змін 1.docx 02.12.2024 15:06
- ТД послуги – ЗМІНИ.docx 02.12.2024 15:06
- Додаток 1 ТД проект договору ЗМІНИ.docx 02.12.2024 15:06
- ТД послуги – ЗМІНИ.docx 03.12.2024 13:39
- №666 від 02.12.2024.docx 03.12.2024 13:39
- Додаток 1 ТД проект договору ЗМІНИ.docx 03.12.2024 13:39
- 2.Перелік змін 1.docx 03.12.2024 13:39
- Додаток 2 ТД інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики ЗМІНИ.docx 03.12.2024 13:39
- №666 від 02.12.2024.pdf 03.12.2024 13:39
- рішення від 02.12.2024 № 19096.pdf 02.12.2024 16:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.12.2024 №19513.pdf 10.12.2024 14:02
- рішення від 09.12.2024 №19513.pdf 11.12.2024 18:01
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.11.2024 12:30
Дата розгляду скарги:
09.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.12.2024 16:54
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.12.2024 18:01
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2d4763e6455e4873b6ecc51af4e186fa
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону 922, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону 922.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів (крім Додатку 1), що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема інформація та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі з відповідною технічною специфікацією, зазначеними у Додатку № 2 до Тендерної документації.
Згідно пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації.
Усі посилання у даній тендерній документації та Додатку № 2 до Тендерної документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент».
Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку № 2, буде відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Оголошенням про проведення Процедури закупівлі, а також пунктом 14 таблиці 1 технічної специфікації Додатку 2 до Тендерної документації, визначено номенклатурну позицію діагностика Нічної пароксизмальної емоглобінурії та пов’язаних захворювань (детекція ПНГ-клону). Тобто наведене дослідження є частиною предмета закупівлі.
Передостаннім абзацом Додатку 2 до Тендерної документації визначено, що учасник повинен підтвердити що Діагностика Нічної пароксизмальної гемоглобінурії та пов'язаних захворювань (детекція ПНГ-клону) буде виконуватися за допомогою Лазерного проточного цитофлуриметру Beckton Dickinson, Canto II (далі – Цитофлуриметр Canto II). На виконання вимоги має надати гарантійний лист та документи що підтверджують наявність обладнання : договір куплі-продажу або договір оренди.
Скаржник виконує наведену діагностику за допомогою лазерного проточного цитофлуриметру Beckton Dickinson FACSLyric (цитометр проточний Beckton Dickinson FACSLyric) (далі – Цитофлуриметр Lyric), який є у власності Скаржника та придбаний згідно Договору поставки від 02.12.2020 № 20-03-ВІ (далі – Договір 20-03-ВІ).
Цитофлуриметр Lyric по суті є аналогом лазерного проточного Цитофлуриметру Canto II, який поряд з цим виконує ті ж самі функції, що і Цитофлуриметр Canto II, зокрема щодо виконання наведеного дослідження.
Так Цитофлуриметр Canto II підходить для базових та спеціалізованих досліджень із меншими вимогами до автоматизації. Цитофлуриметр Lyric сучасніший інструмент із більшою кількістю кольорів, кращою пропускною здатністю та адаптований до клінічних стандартів.
За нижченаведеною порівняльною таблицею вбачається, що прилад Цитофлуриметр Lyric є не гіршим, а подекуди кращим від Цитофлуриметр Canto II.
Таке ж порівняння можна побачити і на офіційному веб-сайті виробника цих приладів за посиланням:
https://www.bdbiosciences.com/en-eu/products/instruments/flow-cytometers/clinical-cell-analyzers
Тим самим Скаржник може виконати діагностику Нічної пароксизмальної емоглобінурії та пов’язаних захворювань (детекція ПНГ-клону) за допомогою Цитофлуриметру Lyric. Проте не зможе виконати таку діагностику за допомогою Цитофлуриметру Canto II, оскільки не має у власності чи користуванні Цитофлуриметру Canto II.
Таким чином вимога передостаннього абзацу Додатку 3 до Тендерної документації в частині визначення виконання наведеної діагностики саме за допомогою Цитофлуриметру Canto II, без можливості використання аналогу цього приладу, в тому числі Цитофлуриметру Lyric, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, зокрема обмежує участь в Процедурі закупівлі та дискримінує Скаржника, оскільки виконати наведену вимогу зможе лише учасник, який має у власності чи користуванні саме Цитофлуриметр Canto II.
Варто зазначити, що за абзацом 2 пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації усі посилання у даній тендерній документації та Додатку № 2 до Тендерної документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент».
Разом з цим замовник не визначив межі такого еквіваленту, зокрема допустимості використання еквіваленту Цитофлуриметру Canto II при виконанні діагностики Нічної пароксизмальної емоглобінурії та пов’язаних захворювань (детекція ПНГ-клону), в тому числі за допомогою Цитофлуриметру Lyric.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів (крім Додатку 1), що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема інформація та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі з відповідною технічною специфікацією, зазначеними у Додатку № 2 до Тендерної документації.
Згідно пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації.
Усі посилання у даній тендерній документації та Додатку № 2 до Тендерної документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент».
Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку № 2, буде відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Оголошенням про проведення Процедури закупівлі, а також пунктом 14 таблиці 1 технічної специфікації Додатку 2 до Тендерної документації, визначено номенклатурну позицію діагностика Нічної пароксизмальної емоглобінурії та пов’язаних захворювань (детекція ПНГ-клону). Тобто наведене дослідження є частиною предмета закупівлі.
Передостаннім абзацом Додатку 2 до Тендерної документації визначено, що учасник повинен підтвердити що Діагностика Нічної пароксизмальної гемоглобінурії та пов'язаних захворювань (детекція ПНГ-клону) буде виконуватися за допомогою Лазерного проточного цитофлуриметру Beckton Dickinson, Canto II (далі – Цитофлуриметр Canto II). На виконання вимоги має надати гарантійний лист та документи що підтверджують наявність обладнання : договір куплі-продажу або договір оренди.
Скаржник виконує наведену діагностику за допомогою лазерного проточного цитофлуриметру Beckton Dickinson FACSLyric (цитометр проточний Beckton Dickinson FACSLyric) (далі – Цитофлуриметр Lyric), який є у власності Скаржника та придбаний згідно Договору поставки від 02.12.2020 № 20-03-ВІ (далі – Договір 20-03-ВІ).
Цитофлуриметр Lyric по суті є аналогом лазерного проточного Цитофлуриметру Canto II, який поряд з цим виконує ті ж самі функції, що і Цитофлуриметр Canto II, зокрема щодо виконання наведеного дослідження.
Так Цитофлуриметр Canto II підходить для базових та спеціалізованих досліджень із меншими вимогами до автоматизації. Цитофлуриметр Lyric сучасніший інструмент із більшою кількістю кольорів, кращою пропускною здатністю та адаптований до клінічних стандартів.
За нижченаведеною порівняльною таблицею вбачається, що прилад Цитофлуриметр Lyric є не гіршим, а подекуди кращим від Цитофлуриметр Canto II.
Таке ж порівняння можна побачити і на офіційному веб-сайті виробника цих приладів за посиланням:
https://www.bdbiosciences.com/en-eu/products/instruments/flow-cytometers/clinical-cell-analyzers
Тим самим Скаржник може виконати діагностику Нічної пароксизмальної емоглобінурії та пов’язаних захворювань (детекція ПНГ-клону) за допомогою Цитофлуриметру Lyric. Проте не зможе виконати таку діагностику за допомогою Цитофлуриметру Canto II, оскільки не має у власності чи користуванні Цитофлуриметру Canto II.
Таким чином вимога передостаннього абзацу Додатку 3 до Тендерної документації в частині визначення виконання наведеної діагностики саме за допомогою Цитофлуриметру Canto II, без можливості використання аналогу цього приладу, в тому числі Цитофлуриметру Lyric, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, зокрема обмежує участь в Процедурі закупівлі та дискримінує Скаржника, оскільки виконати наведену вимогу зможе лише учасник, який має у власності чи користуванні саме Цитофлуриметр Canto II.
Варто зазначити, що за абзацом 2 пункту 6 розділу ІІІ Тендерної документації усі посилання у даній тендерній документації та Додатку № 2 до Тендерної документації на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз «або еквівалент».
Разом з цим замовник не визначив межі такого еквіваленту, зокрема допустимості використання еквіваленту Цитофлуриметру Canto II при виконанні діагностики Нічної пароксизмальної емоглобінурії та пов’язаних захворювань (детекція ПНГ-клону), в тому числі за допомогою Цитофлуриметру Lyric.
×
-
Назва доказу:
Договір 20-03-ВІ
-
Повʼязаний документ:
Договір 20-03-ВІ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи викладене, з метою усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, замовник повинен внести зміни до Тендерної документації, а саме до передостаннього абзацу Додатку 2 до Тендерної документації шляхом доповнення наведеної вимоги після слів «…буде виконуватися за допомогою Лазерного проточного цитофлуриметру Beckton Dickinson, Canto II» словами «та/або його аналогу, в тому числі лазерного проточного цитофлуриметру Beckton Dickinson FACSLyric».
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
3be8c6653694424b80a089dbd924ee90
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Умови проекту договору
Тип порушення:
Умови проекту договору
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до пункту 3.3. Проєкту договору Додатку 1 до Тендерної документації розрахунки Замовником проводяться шляхом після оплати за надані послуги згідно актів наданих послуг, на умовах відстрочки платежу до 60 банківських днів з дня отримання Замовником належним чином оформлених документів (рахунків, актів тощо). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 60 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів, коштів НСЗУ, інших коштів на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Ненадходження бюджетних коштів на реєстраційний рахунок Замовника для оплати за цим Договором, а також несвоєчасне їх перерахування органами Державної казначейської служби України, Сторони визнають обставиною, що має місце не з вини Замовника. В такому разі санкції, передбачені вищезазначеним пунктом не застосовуються.
Статтями 251 та 252 Цивільного кодексу України передбачено, що строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Строк та термін можуть бути визначені актами цивільного законодавства, правочином або рішенням суду. Строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами.
Строки визначені днями також можна розділити за типом на календарні та робочі дні.
Пунктом 2 Постанови Правління Національного банку України «Про запровадження міжнародного стандарту ISO 20022 у платіжній інфраструктурі України» від 16.09.2021 № 93 (далі – Постанова 93) встановлено, що банки України, Державна казначейська служба України, Національний депозитарій України з 01 квітня 2023 року виконують міжбанківські
платіжні операції через СЕП-4.0, у якій забезпечено можливість цілодобового режиму роботи 24/7 без зупинення роботи СЕП із виконання міжбанківських платіжних операцій.
Умовно Постановою 93 було скасовано визначення строків у банківських днях. Тим самим умова пункту 3.3. Проєкту договору Додатку 1 до Тендерної документації в частині визначення строку у банківських днях не узгоджуються з вимогами чинного законодавства України.
Статтями 251 та 252 Цивільного кодексу України передбачено, що строком є певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. Строк та термін можуть бути визначені актами цивільного законодавства, правочином або рішенням суду. Строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами.
Строки визначені днями також можна розділити за типом на календарні та робочі дні.
Пунктом 2 Постанови Правління Національного банку України «Про запровадження міжнародного стандарту ISO 20022 у платіжній інфраструктурі України» від 16.09.2021 № 93 (далі – Постанова 93) встановлено, що банки України, Державна казначейська служба України, Національний депозитарій України з 01 квітня 2023 року виконують міжбанківські
платіжні операції через СЕП-4.0, у якій забезпечено можливість цілодобового режиму роботи 24/7 без зупинення роботи СЕП із виконання міжбанківських платіжних операцій.
Умовно Постановою 93 було скасовано визначення строків у банківських днях. Тим самим умова пункту 3.3. Проєкту договору Додатку 1 до Тендерної документації в частині визначення строку у банківських днях не узгоджуються з вимогами чинного законодавства України.
×
-
Назва доказу:
Рішення 20995
-
Повʼязаний документ:
Рішення 20995.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи викладене, з метою усунення вимог, що не узгоджуються з вимогами чинного законодавства України, замовник повинен внести зміни до Тендерної документації, а саме в умові пункту 3.3. Проєкту договору Додатку 1 до Тендерної документації виключити визначення строків у банківських днях. Схожа позиція викладена в рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) від 27.12.2023 № 20995-р/пк-пз (далі – Рішення 20995).
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
be581b3dbf4f4050a414e4c1c2b24114
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Умови проекту договору
Тип порушення:
Умови проекту договору
Опис суті пункту скарги:
3. Відповідно до пункту 3.5. Проєкту договору Додатку 1 до Тендерної документації вартість послуг (ціна) зазначена в цьому Договорі не може змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених п. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Згідно абзацу 1 пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пункту 10 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону 922, крім частин 2-5, 7-9 статті 41 Закону 922, та Особливостей.
Тим самим до договорів, укладених за результатом закупівлі, здійсненої з урахуванням Особливостей, застосовується лише частини 1 і 6 статті 41 Закону 922. Водночас ці частини не містять у собі пункту 5.
Варто зазначити, що виходячи зі змісту пункту 3.5. Проєкту договору Додатку 1 до Тендерної документації, цей пункт стосується зміни ціни договору. Лише частино 5 у статті 41 Закону 922 визначено випадки внесення змін до договору про закупівлю. Проте, як вже згадано вище, договір за результатом проведеної закупівлі згідно з пункту 10 Особливостей укладається з урахуванням лише положень частин 1 і 6 статті 45 Закону 922, а частина 5 статті 41 Закону 922 не використовується.
Крім того пунктом 19 Особливостей визначено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 Особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім вичерпного переліку випадків, встановлених цим пунктом.
Таким чином застосування до умов виконання договору приписів частини 5 статті 41 Закону 922 порушує положення абзацу 1 пункту 17 Особливостей, що в подальшому призведе до неможливості виконання сторонами договору належним чином.
Згідно абзацу 1 пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пункту 10 Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону 922, крім частин 2-5, 7-9 статті 41 Закону 922, та Особливостей.
Тим самим до договорів, укладених за результатом закупівлі, здійсненої з урахуванням Особливостей, застосовується лише частини 1 і 6 статті 41 Закону 922. Водночас ці частини не містять у собі пункту 5.
Варто зазначити, що виходячи зі змісту пункту 3.5. Проєкту договору Додатку 1 до Тендерної документації, цей пункт стосується зміни ціни договору. Лише частино 5 у статті 41 Закону 922 визначено випадки внесення змін до договору про закупівлю. Проте, як вже згадано вище, договір за результатом проведеної закупівлі згідно з пункту 10 Особливостей укладається з урахуванням лише положень частин 1 і 6 статті 45 Закону 922, а частина 5 статті 41 Закону 922 не використовується.
Крім того пунктом 19 Особливостей визначено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 Особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім вичерпного переліку випадків, встановлених цим пунктом.
Таким чином застосування до умов виконання договору приписів частини 5 статті 41 Закону 922 порушує положення абзацу 1 пункту 17 Особливостей, що в подальшому призведе до неможливості виконання сторонами договору належним чином.
×
-
Назва доказу:
Додаток 1 ТД проект договору
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1 ТД проект договору.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи викладене, з метою усунення вимог, що не узгоджуються з вимогами чинного законодавства України, Замовник повинен внести зміни до Тендерної документації шляхом внесення змін до пункту 3.5. Проєкту договору Додатку 1 до Тендерної документації, а саме слова та цифри «п. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі»» замінити на слова та цифри «пунктом 19 Особливостей».
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
d5b20b339e6946a391a8c07410bfee07
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Умови проекту договору
Тип порушення:
Умови проекту договору
Опис суті пункту скарги:
4. Відповідно до пункту 10.13. Проєкту договору Додатку 1 до Тендерної документації істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
- погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
- зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку «на добу наперед», що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Наведені умови проєкту договору визначено з редакції випадків можливості внесення змін до істотних умов договору за підпунктами 2 та 7 пункту 19 Особливостей.
Своєю чергою, як вже зазначено вище, предметом Процедури закупівлі є послуги, а не товар, в тому числі не товар – електрична енергія. Тим самим наведені умови пункту 10.13. Проєкту договору Додатку 1 до Тендерної документації не можуть бути застосовані до закупівлі послуг за предметом Процедури закупівлі. Тобто наведені умови пункту 10.13. Проєкту договору Додатку 1 до Тендерної документації не узгоджуються з видом предмету Процедури закупівлі. Наявність такої неузгодженості призведе до неможливості виконання сторонами договору належним чином.
- погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
- зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку «на добу наперед», що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Наведені умови проєкту договору визначено з редакції випадків можливості внесення змін до істотних умов договору за підпунктами 2 та 7 пункту 19 Особливостей.
Своєю чергою, як вже зазначено вище, предметом Процедури закупівлі є послуги, а не товар, в тому числі не товар – електрична енергія. Тим самим наведені умови пункту 10.13. Проєкту договору Додатку 1 до Тендерної документації не можуть бути застосовані до закупівлі послуг за предметом Процедури закупівлі. Тобто наведені умови пункту 10.13. Проєкту договору Додатку 1 до Тендерної документації не узгоджуються з видом предмету Процедури закупівлі. Наявність такої неузгодженості призведе до неможливості виконання сторонами договору належним чином.
×
-
Назва доказу:
Рішення 14674
-
Повʼязаний документ:
Рішення 14674.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Враховуючи викладене, з метою усунення вимог, що не узгоджуються із предметом закупівлі, Замовник повинен внести зміни до Тендерної документації шляхом внесення змін до пункту 10.13. Проєкту договору Додатку 1 до Тендерної документації, а саме виключення абзацу 3 цього пункту та слів «середньозважених цін на електроенергію на ринку «на добу наперед». Схожа позиція викладена в рішенні Комісії від 02.09.2024 № 14674-р/пк-пз (далі – Рішення 14674).