-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт Соломнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Соломна Волочиського району, Хмельницької області
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - Капітальний ремонт Соломнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Соломна Волочиського району, Хмельницької області. (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт)
Завершена
2 223 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 223.20 UAH
мін. крок: 0.1% або 2 223.20 UAH
Період оскарження:
27.07.2018 09:51 - 09.08.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
ОСКАРЖЕННЯ
Номер:
c17eed5605d04b1abe4d8ecda3c9161c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-27-000147-a.c1
Назва:
ОСКАРЖЕННЯ
Вимога:
№ 10 від 23 серпня 2018 року
Тендерному комітету сектору освіти Волочиської районної державної адміністрації
ОСКАРЖЕННЯ
Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 3 від 17.08.2018 року засідання тендерного комітету сектору освіти Волочиської районної державної адміністрації з питання визначення учасника-переможця та намір укласти договір на закупівлю робіт «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - Капітальний ремонт Соломнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Соломна Волочиського району, Хмельницької області. (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт)» тендерним комітетом було визнано переможцем МАЛЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БУДСЕРВІС», на що ТОВ «Комунпостачсервіс» має заперечення, а саме:
- Згідно п. 1.3. розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагалось надати довідку, складену у довільній формі, яка містить загальні відомості про учасника, а саме: повне найменування, код за ЄДРПОУ, адреса – юридична та фактична, П.І.Б., посади, телефони керівника та уповноваженої особи щодо підпису документів тендерної пропозиції, банківські реквізити (розрахунковий рахунок, назва банківської установи, МФО банку, місцезнаходження), проте МКП «БУДСЕРВІС» було надано довідку, в якій не зазначено юридичної адреси учасника, що не відповідає вимогам тендерної документації;
- Згідно п. 1.8. розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагалось надати письмове підтвердження згоди учасника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля та навколишнього середовища, проте МКП «БУДСЕРВІС» було надано довідку, в якій зазначено лише про застосування заходів із захисту довкілля, а про застосування заходів із захисту навколишнього середовища не зазначено, що не відповідає вимогам тендерної документації;
- Згідно п. 1.9. розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагалось надати заповнений проект договору (додаток №7), проте МКП «БУДСЕРВІС» було надано проект договору, який не заповнений зі сторони учасника, що не відповідає вимогам тендерної документації;
- Згідно п. 1.6. розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та п. 1.1. додатку №4 тендерної документації вимагалось надати довідку у довільній формі про наявність в учасника обладнання, проте МКП «БУДСЕРВІС» було надано довідку, в якій взагалі не зазначено жодного обладнання (власного чи орендованого), що не відповідає вимогам тендерної документації;
- Згідно п. 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагалось надати Договірну ціну з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, які включають види та обсяги робіт, розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, проте МКП «БУДСЕРВІС» було надано тверду договірну ціну, хоча в істотних умовах договору та проекті договору чітко вказано, що договірна ціна є динамічною, що не відповідає вимогам тендерної документації;
- Згідно п. 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагалось Остаточний розрахунок ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону має бути додатково наданий у друкованому та електронному вигляді у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині розрахунків договірних цін під час укладення договору про закупівлю, проте МКП «БУДСЕРВІС» було надано лише друкований варіант, що не відповідає вимогам тендерної документації;;
Виходячи з вищевикладеного ТОВ «Комунпостачсервіс» вважає, що пропозиція МКП «БУДСЕРВІС» не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена на підставі ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Директор
ТОВ «Комунпостачсервіс» Д.П.Ульман
Пов'язані документи:
Учасник
- ОСКАРЖЕННЯ 24.08.2018 10:27
- Відповідь на Вимогу 28.08.2018 15:49
Дата подачі:
24.08.2018 10:28
Вирішення:
Керуючись положеннями абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року (далі – Закон), щодо порядку надання відповідей на вимоги учасника закупівлі, пропозиція якого відхилена повідомляємо:
«Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення..».
По суті Вашої Вимоги інформуємо:
1. Згідно розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагалось надати довідку, складена у довільній формі, яка містить загальні відомості про учасника, а саме: повне найменування, код за ЄДРПОУ, адреса – юридична та фактична, П.І.Б., посади, телефони керівника та уповноваженої особи щодо підпису документів тендерної пропозиції, банківські реквізити (розрахунковий рахунок, назва банківської установи, МФО банку, місцезнаходження).
МАЛИМ КОЛЕКТИВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "БУДСЕРВІС" було надано довідку №03 від 12.08.2018 року, 5 сторінка файлу 1. Пропозиція, в якій зазначено адреса – юридична та фактична учасника, - 3. Місце знаходження (зазначаються вулиця, номер будинку, номер кімнати (офісу), область, район, місто, район у місті, селище, село, поштовий індекс) 31200, Хмельницька обл., Волочиський район, місто Волочиськ, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 4 А, дана інформація надана та відповідає вимогам тендерної документації, тому стверджувати що тендерний комітет неправомірно здійснив оцінку пропозиції в даній частині є безпідставним.
Окрім цього, варто зазначити, що частиною 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» визначено:
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність підписів та/або печаток на окремих документах, а також технічні помилки та описки, в т.ч.
- зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника».
Оскільки, юридична адреса МКП «БУДСЕРВІС» додатково міститься в установчих та дозвільних документах учасника, що подані у складі тендерної пропозиції (статут, свідоцтво платника єдиного податку, ліцензія), а також враховуючи обставини, що Замовник має можливість перевірити дану інформацію у відкритому реєстрі на сайті Мінюсту України за пошуком https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch, відхилення тендерної пропозиції МКП «БУДСЕРВІС» з цієї підстави було б незаконним.
2. Згідно розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагалось надати інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) згідно Додатку №2 тендерної документації. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати письмове підтвердження згоди учасника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля та навколишнього середовища, МАЛИМ КОЛЕКТИВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "БУДСЕРВІС" було надано довідку №19 від 12.08.2018 року, 24 сторінка файлу 1. Пропозиція, в якій зазначено що: На виконання п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» МАЛЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БУДСЕРВІС» (Учасник) підтверджує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам) та Учасником будуть передбачені необхідні заходи із захисту довкілля під час зберігання, навантаження, транспортування, розвантаження, що складає предмет закупівлі. Отже, учасником безумовно виконано вимоги за тендерної документацією, тому стверджувати що тендерний комітет неправомірно здійснив оцінку пропозиції в даній частині є безпідставним. Зміст поданого документа МКП «БУДСЕРВІС» відповідає суті вимоги за тендерною документацією. Учасник погодився із дотриманням порядку виконання робіт згідно встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), а отже і положенням чинного Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» від 25.06.1991 № 1264-XII. Відтак, вимога ТОВ «Комунпостачсервіс» в цій частині не може бути задоволена.
3. Згідно розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагалось надати проект договору з інформацією, що учасник ознайомився з проектом договору та істотними умовами договору, які зазначені у проекті договору та погоджується з включенням їх до договору про закупівлю, якщо він буде визначений переможцем (підписується керівником або уповноваженою особою учасника) згідно Додатку №7 до тендерної документації.
МАЛИМ КОЛЕКТИВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «БУДСЕРВІС» було надано проект договору №20 від 12.08.2018 року, 25-46 сторінки файлу «1. Пропозиція», який погоджений зі сторони учасника, кожна сторінка, якого завірена підписом та печаткою учасника.
Окрім цього, до проекту договору, що міститься в складі оспорюваної тендерної пропозиції надано також наступну рецензію учасником закупівлі: «Учасник МАЛЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУДСЕРВІС" (назва) ознайомився з проектом договору та істотними умовами договору, які зазначені у проекті договору та погоджується з включенням їх до договору про закупівлю, якщо він буде визначений переможцем.»
Відтак, тендерна пропозиція МКП «БУДСЕРВІС» відповідає вимогам тендерної документації, тому стверджувати, що тендерний комітет неправомірно здійснив оцінку пропозиції в даній частині є безпідставним.
4. Згідно розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та п. 1.1. додатку №4 тендерної документації вимагалось надати довідка у довільній формі про наявність в учасника обладнання, МАЛИМ КОЛЕКТИВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «БУДСЕРВІС» було надано довідку №24 від 12.08.2018 року, 50 сторінка файлу «1. Пропозиція», в якій зазначено:
МАЛЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БУДСЕРВІС» в особі Керівника СЛАВСЬКОГО ВАЛЕРІЯ МИХАЙЛОВИЧА, володіє достатньою кількістю обладнання, складським приміщенням та матеріально-технічної бази, що необхідна для виконання умов договору, що є предметом даної закупівлі.
Все обладнання справне та придатне до використання. Все обладнання знаходиться на праві користування.
МАЛЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БУДСЕРВІС» в особі Керівника СЛАВСЬКОГО ВАЛЕРІЯ МИХАЙЛОВИЧ, зобов’язується забезпечити у майбутньому під час виконання робіт всю необхідну техніку, прилади, обладнання, засоби та механізми, що є необхідними для якісного виконання предмету закупівлі.
Оскільки, тендерною документацією було передбачено довільну форму складання відповідної довідки, це означає, що учасники мали право самостійно визначитись із формулюваннями та змістом її складання. При цьому, умовами тендерної документації не вимагалось надання будь-яких підтверджуючих документів на право користування об’єктами матеріально-технічної бази, відтак, навіть їх зазначення не встановлювало б жодного юридичного факту для Замовника закупівлі.
Таким чином, подана Учасником закупівлі Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що подана у тій формі, який учасник визначив за необхідне, з урахуванням довільної форми її складання за тендерною документацією повністю відповідає вимогам тендерної документації.
5. Згідно розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагалось надати у складі тендерної пропозиції Договірну ціну з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, які включають види та обсяги робіт, розроблених у порядку та за формами, встановленими "Правилами визначення вартості будівництва" ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, МАЛЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БУДСЕРВІС» було надано всі необхідні документи розроблені у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині розрахунків договірних цін.
Обставини, за якими учасник визначив для себе спосіб формування ціни у вигляді твердої ціни повністю відповідає потребам Замовника. Так, дійсно умовами Проекту Договору згідно умов за тендерною документацією надано можливість Сторонам у майбутньому при укладанні Договору забезпечити перегляд його окремих положень, що кореспондується з наступними примітками до Додатку 7 до тендерної документації: «*Зазначені основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору.».
Зазначення поняття «динамічної ціни» в проекті Договору про закупівлю не є обставиною, яка слугує кваліфікаційним критерієм при розгляді тендерної пропозиції учасника закупівлі на відповідність вимогам за тендерною документацією. Відповідно спосіб розрахунку ціни учасником закупівлі міг бути визначений у твердій формі.
Даними документами Учасник повністю підтвердив відповідність своєї пропозиції вимогам тендерної документації, тому стверджувати що тендерний комітет неправомірно здійснив оцінку пропозиції в даній частині є безпідставним.
6. Згідно розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагалось розрахунок ціни тендерної пропозиції здійснюється відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правилами визначення вартості будівництва" та надається у складі тендерної пропозиції. Остаточний розрахунок ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону має бути додатково наданий у друкованому та електронному вигляді у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині розрахунків договірних цін під час укладення договору про закупівлю. Ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них, МАЛИМ КОЛЕКТИВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «БУДСЕРВІС» було надано всі документи, які відповідали вимогам тендерної документації в період кваліфікації учасника та встановлення підстав його відповідності умовам тендерної документації. Поряд з цим, зазначеною вимогою за тендерною документацією передбачається надання остаточний розрахунок ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону, зокрема в електронному вигляді у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині розрахунків договірних цін саме під час укладення договору про закупівлю. Тобто, відповідна обставина не може бути предметом кваліфікації учасника, а є обов’язком щодо надання документів вже після визначення учасником переможцем закупівлі при підписанні Договору. У Замовника закупівлі на час визначення переможцем закупівлі МКП «БУДСЕРВІС» відсутні підстави вважати про неможливість подання остаточного розрахунку ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону, зокрема в електронному вигляді у програмному комплексі АВК, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині розрахунків договірних цін саме під час укладення договору про закупівлю.
Таким чином, підстав для задоволення Вашої вимоги в правовому полі не встановлено. Тендерний комітет забезпечив проведення процедури закупівлі по предмету: ДК 021:2015 - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» - Капітальний ремонт Соломнянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с. Соломна Волочиського району, Хмельницької області. (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45000000-7–Будівельні роботи та поточний ремонт) (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2018-07-27-000147-a) з урахуванням тих вимог, що передбачені чинним законодавством та умовами тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено