-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, та такими, що не є небезпечними, які утворюються в результаті господарської діяльності Замовника)
Торги відмінено
30 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 300.00 UAH
мін. крок: 1% або 300.00 UAH
Період оскарження:
26.11.2024 10:33 - 18.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
b0b817e63281487c84e9956f7db264fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-26-003384-a.b1
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір Співвиконавець №17 від 03.05.2024 року генеральний.pdf 29.11.2024 14:00
- Скарга АМКУ Притулок для тварин 29.11.24.pdf.p7s 29.11.2024 14:00
- Dodatok-do-nakazu-301-pryhovana-adresa.pdf 29.11.2024 14:00
- A-ENERGO-Nakaz-329-vid-29.03.2024.pdf 29.11.2024 14:00
- Dodatok-A-Energo-pryhovana-adresa.pdf 29.11.2024 14:00
- Скарга АМКУ Притулок для тварин 29.11.24.docx 29.11.2024 14:00
- Скарга АМКУ Притулок для тварин 29.11.24.pdf 29.11.2024 14:00
- Olestas-EKO-Nakaz-301.pdf 29.11.2024 14:00
- Дозвіл на оброблення_.pdf 29.11.2024 14:00
- sign.p7s 29.11.2024 14:02
- рішення від 03.12.2024 №19160.pdf 03.12.2024 16:37
- інформація про резолютивну частину рішення від 10.12.2024 №19642.pdf 11.12.2024 11:51
- рішення від 10.12.2024 №19642.pdf 13.12.2024 12:06
- Тендерна документація за Особливостями (послуги з управління небезпечними відходами ).docx 04.12.2024 10:02
- Додаток 4 до тендерної документації (Перелік документів, які подаються Переможцем).pdf 04.12.2024 10:02
- Додаток 1_до_ТД_Перелік_документів_та_або_інформації,_які_подаються.docx 04.12.2024 10:02
- Додаток 1_до_ТД_Перелік_документів_та_або_інформації,_які_подаються.pdf 04.12.2024 10:02
- Додаток 3 до тендерної документації (Проєкт договору).pdf 04.12.2024 10:02
- 3 Відповідь АМКУ на скаргу від ТОВ А-Енерго від 29.11.2024.pdf 04.12.2024 10:02
- Додаток 4 до тендерної документації (Перелік документів, які подаються Переможцем).docx 04.12.2024 10:02
- Додаток 2_до_тендерної_документації_Технічні_вимоги_до_предмета.docx 04.12.2024 10:02
- 3 Відповідь АМКУ на скаргу від ТОВ А-Енерго від 29.11.2024.docx 04.12.2024 10:02
- Тендерна документація за Особливостями (послуги з управління небезпечними відходами ).pdf 04.12.2024 10:02
- Додаток 3 до тендерної документації (Проєкт договору).docx 04.12.2024 10:02
- Додаток 5 до тендерної документації (Тендерна пропозиція).docx 04.12.2024 10:02
- Додаток 5 до тендерної документації (Тендерна пропозиція).pdf 04.12.2024 10:02
- Додаток 2_до_тендерної_документації_Технічні_вимоги_до_предмета.pdf 04.12.2024 10:02
- Протокол № 90 _ про внесення змін до ТД.pdf 16.12.2024 10:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.11.2024 14:31
Дата розгляду скарги:
10.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.12.2024 16:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.12.2024 12:07
Дата виконання рішення Замовником:
16.12.2024 10:30
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Під час проведення закупівлі: Послуги з управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, та такими, що не є небезпечними, які утворюються в результаті господарської діяльності Замовника, 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля). Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №19642-р/пк-пз від 10.12.2024, зобов’язано КОМУНАЛЬНУ УСТАНОВУ "ПРИТУЛОК ДЛЯ ТВАРИН" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ: 43829070) внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, та такими, що не є небезпечними, які утворюються в результаті господарської діяльності Замовника)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-11-26-003384-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
На виконання вищезазначеного рішення були внесені відповідні зміни до тендерної документації та її додатків.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1bd094f5dbb143a78c0952cd3f61cab0
Заголовок пункту скарги:
Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури закупівлі, вважає, що документація містить дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, що грубо порушує процедуру закупівлі згідно норм чинного законодавства України
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
26.11. 2024 року КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ПРИТУЛОК ДЛЯ ТВАРИН" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, та такими, що не є небезпечними, які утворюються в результаті господарської діяльності Замовника) з очікуваною вартістю 30 000,00 грн. з ПДВ (далі – Процедура закупівлі).
Уважно ознайомившись з умовами Тендерної документації (далі- Документація) Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури закупівлі, вважає, що документація містить дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, що грубо порушує процедуру закупівлі згідно норм чинного законодавства України, саме:
-Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі –Закон);
- Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують.
Відповідно до пункту розділу «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції» Додатку 2 та пункту 6 підпункту 4.1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагає:
«Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, щодо відходів, які зазначені у предметі закупівлі, визначених відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, із зазначенням конкретних видів операцій оброблення відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».»
Відповідно Статті 16 до Закону:
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Абзац 2 частини 3 статті 16 Закону:
«Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.»
Відповідно до ст. 838 Цивільного кодексу України:
«Стаття 838. Генеральний підрядник і субпідрядник
1. Підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник.
2. Генеральний підрядник відповідає перед субпідрядником за невиконання або неналежне виконання замовником своїх обов'язків за договором підряду, а перед замовником - за порушення субпідрядником свого обов'язку.
Замовник і субпідрядник не мають права пред'являти один одному вимоги, пов'язані з порушенням договорів, укладених кожним з них з генеральним підрядником, якщо інше не встановлено договором або законом.»
Чинним законодавством не забороняється залучати субпідрядників задля виконання умов Договору.
Верховний Суд в постанові від 19.04.2022 у справі № 640/20549/19 дійшов наступного правового висновку: «Отже, ураховуючи вимоги частини другої статті 22 Закону №922-VIII у зіставленні із встановленими обставинами у цій справі, Верховний Суд дійшов висновку про те, що якщо предметом закупівлі є роботи чи послуги, які потребують спеціального дозволу (ліцензії), передбаченого чинним законодавством України, то учасник тендерної закупівлі повинен надавати замовникові всі дозвільні документи на виконання таких робіт або ж подавати тендерному комітетові інформацію про субпідрядника, якого він планує залучати до виконання таких робіт, надаючи засвідчені копії дозвільних документів на здійснення цих робіт, які повинен мати субпідрядник незалежно від вартості договору про закупівлю».
Висновки щодо застосування норм права, викладені у постановах Верховного Суду, є обов’язковими для всіх суб’єктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що містить відповідну норму права (ч. 5 ст. 13 Закону України «Про судоустрій і статус суддів»).
Відповідно до абзацу 8 Пункту 16 Постанови КМУ №1278 від 05.12.2023 року «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами»:
16. Під час провадження господарської діяльності ліцензіат повинен дотримуватися таких організаційних вимог:
мати цивільно-правовий договір про передачу небезпечних відходів з метою їх оброблення іншому суб’єктові господарювання, який має відповідну ліцензію на право провадження господарської діяльності.
Встановлення вимоги саме у редакції «Учасник повинен надати у складі пропозиції Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, щодо відходів, які зазначені у предметі закупівлі, визначених відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, із зазначенням конкретних видів операцій оброблення відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, адже саме з таким формулюванням Замовник не дає можливості залучення співвиконавця до виконання умов договору, в супереч законодавству, яке дозволяє залучати співвиконавців.
До того ж, Замовником в таблиці Додатку 2 визначено найменування послуги «Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції D13, D15, D10». Встановлюючи конкретні вимоги щодо конкретного коду операції з видалення відповідно до додатку 1 до ЗУ «Про управління відходами», що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника. Скаржник має дозвіл на оброблення відходів співвиконавця № 2666/24 за кодом відходу 18 01 03* та 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції із зазначенням конкретних видів операцій оброблення відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» D13, D10, що повністю відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами».
Встановлення вимог щодо наявності дозволу Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, щодо відходів, які зазначені у предметі закупівлі, визначених відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, із зазначенням конкретних видів операцій оброблення відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» та визначати конкретні операції з оброблення в умовах тендерної документації є дискримінуючим по відношенню до Скаржника та інших майбутніх учасників.
На підтвердження Скаржник надає договір з співвиконавцем, Наказ про видачу ліцензії співвиконавцю, Наказ про видачу ліцензії Скаржнику та Дозвіл на оброблення №2666/24 співвиконавця.
Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення вищевказаних вимог тендерної документації.
Згідно статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Суб'єкт оскарження дійшов висновку, що у даній процедурі закупівлі Замовник порушує основні принципи здійснення процедури закупівель, зокрема принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, не дотримується вимог чинного законодавства України,
В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи інформацію викладену цій Скарзі, виниклі порушення Замовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов'язання Замовника внести зміни до умов тендерної документації визначені в мотивувальній частині Скарги.
З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника,
26.11. 2024 року КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ПРИТУЛОК ДЛЯ ТВАРИН" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) було опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління небезпечними відходами на комплекс операцій із збирання та оброблення небезпечних відходів, та такими, що не є небезпечними, які утворюються в результаті господарської діяльності Замовника) з очікуваною вартістю 30 000,00 грн. з ПДВ (далі – Процедура закупівлі).
Уважно ознайомившись з умовами Тендерної документації (далі- Документація) Товариство з обмеженою відповідальністю «А-ЕНЕРГО» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури закупівлі, вважає, що документація містить дискримінаційні вимоги до учасників процедури закупівлі, що грубо порушує процедуру закупівлі згідно норм чинного законодавства України, саме:
-Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII (далі –Закон);
- Постанови №1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують.
Відповідно до пункту розділу «Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції» Додатку 2 та пункту 6 підпункту 4.1 Додатку 1 до тендерної документації, Замовник вимагає:
«Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, щодо відходів, які зазначені у предметі закупівлі, визначених відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, із зазначенням конкретних видів операцій оброблення відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».»
Відповідно Статті 16 до Закону:
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Абзац 2 частини 3 статті 16 Закону:
«Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.»
Відповідно до ст. 838 Цивільного кодексу України:
«Стаття 838. Генеральний підрядник і субпідрядник
1. Підрядник має право, якщо інше не встановлено договором, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи. У цьому разі підрядник виступає перед замовником як генеральний підрядник, а перед субпідрядником - як замовник.
2. Генеральний підрядник відповідає перед субпідрядником за невиконання або неналежне виконання замовником своїх обов'язків за договором підряду, а перед замовником - за порушення субпідрядником свого обов'язку.
Замовник і субпідрядник не мають права пред'являти один одному вимоги, пов'язані з порушенням договорів, укладених кожним з них з генеральним підрядником, якщо інше не встановлено договором або законом.»
Чинним законодавством не забороняється залучати субпідрядників задля виконання умов Договору.
Верховний Суд в постанові від 19.04.2022 у справі № 640/20549/19 дійшов наступного правового висновку: «Отже, ураховуючи вимоги частини другої статті 22 Закону №922-VIII у зіставленні із встановленими обставинами у цій справі, Верховний Суд дійшов висновку про те, що якщо предметом закупівлі є роботи чи послуги, які потребують спеціального дозволу (ліцензії), передбаченого чинним законодавством України, то учасник тендерної закупівлі повинен надавати замовникові всі дозвільні документи на виконання таких робіт або ж подавати тендерному комітетові інформацію про субпідрядника, якого він планує залучати до виконання таких робіт, надаючи засвідчені копії дозвільних документів на здійснення цих робіт, які повинен мати субпідрядник незалежно від вартості договору про закупівлю».
Висновки щодо застосування норм права, викладені у постановах Верховного Суду, є обов’язковими для всіх суб’єктів владних повноважень, які застосовують у своїй діяльності нормативно-правовий акт, що містить відповідну норму права (ч. 5 ст. 13 Закону України «Про судоустрій і статус суддів»).
Відповідно до абзацу 8 Пункту 16 Постанови КМУ №1278 від 05.12.2023 року «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами»:
16. Під час провадження господарської діяльності ліцензіат повинен дотримуватися таких організаційних вимог:
мати цивільно-правовий договір про передачу небезпечних відходів з метою їх оброблення іншому суб’єктові господарювання, який має відповідну ліцензію на право провадження господарської діяльності.
Встановлення вимоги саме у редакції «Учасник повинен надати у складі пропозиції Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, щодо відходів, які зазначені у предметі закупівлі, визначених відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, із зазначенням конкретних видів операцій оброблення відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» є дискримінаційною по відношенню до Скаржника, адже саме з таким формулюванням Замовник не дає можливості залучення співвиконавця до виконання умов договору, в супереч законодавству, яке дозволяє залучати співвиконавців.
До того ж, Замовником в таблиці Додатку 2 визначено найменування послуги «Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції D13, D15, D10». Встановлюючи конкретні вимоги щодо конкретного коду операції з видалення відповідно до додатку 1 до ЗУ «Про управління відходами», що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника. Скаржник має дозвіл на оброблення відходів співвиконавця № 2666/24 за кодом відходу 18 01 03* та 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції із зазначенням конкретних видів операцій оброблення відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» D13, D10, що повністю відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами».
Встановлення вимог щодо наявності дозволу Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів, щодо відходів, які зазначені у предметі закупівлі, визначених відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, із зазначенням конкретних видів операцій оброблення відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» та визначати конкретні операції з оброблення в умовах тендерної документації є дискримінуючим по відношенню до Скаржника та інших майбутніх учасників.
На підтвердження Скаржник надає договір з співвиконавцем, Наказ про видачу ліцензії співвиконавцю, Наказ про видачу ліцензії Скаржнику та Дозвіл на оброблення №2666/24 співвиконавця.
Замовник не довів та документально не підтвердив необхідність встановлення вищевказаних вимог тендерної документації.
Згідно статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Суб'єкт оскарження дійшов висновку, що у даній процедурі закупівлі Замовник порушує основні принципи здійснення процедури закупівель, зокрема принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, не дотримується вимог чинного законодавства України,
В силу вимог ст.5 Закону публічні закупівлі здійснюються за такими принципами, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Враховуючи інформацію викладену цій Скарзі, виниклі порушення Замовником вимог Закону та Особливостей, можна виправити шляхом зобов'язання Замовника внести зміни до умов тендерної документації визначені в мотивувальній частині Скарги.
З огляду на вищевказане, керуючись вимогами Закону, з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права та законні інтереси Скаржника,
×
-
Назва доказу:
Докази
-
Повʼязаний документ:
Дозвіл на оброблення_.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОСИМО: 1. Прийняти до розгляду дану скаргу та задовільнити її. 2. Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель, в діях КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ПРИТУЛОК ДЛЯ ТВАРИН" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ПРИТУЛОК ДЛЯ ТВАРИН" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ внести зміни до умов тендерної документації.