• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Рентгенозахисний одяг (ДК 021:2015: 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання)

Торги відмінено

331 125.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 655.63 UAH
Період оскарження: 25.11.2024 16:39 - 30.11.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Повідомлення про можливі порушення законодавства при проведенні публічних закупівель

Номер: b9b3c01fcd264d6d8e6d69bb665890e1
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-25-016810-a.a2
Назва: Повідомлення про можливі порушення законодавства при проведенні публічних закупівель
Вимога:
Повідомлення про можливі порушення законодавства при проведенні публічних закупівель Цим листом ТОВ «Західно-Український центр «Медсервіс» звертається до Вас з проханням забезпечити анулювання результатів закупівлі та проведення нової процедури із дотриманням принципів Закону. Встановити відповідальних осіб, які допустили дискримінаційні умови у тендерній документації при проведенні відкритих торгів з особливостями (ДК 021:2015: 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання). Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-25-016810-a. Наша компанія запропонувала продукцію, яка відповідає всім нормативним та технічним вимогам, має сертифікати відповідності України та ЄС(Чехія, сертифікати №1024/Е-002/2023 та інші), що дозволяють реалізацію нашої продукції в Україні та країнах ЄС. Проте наша пропозиція була відхилена. Низька ціна нашої продукції обумовлена ефективністю виробничих процесів, сучасними автоматизованими технологіями, які ми використовуємо, а також відсутністю будь-яких корупційних складових. Ми є виробником продукції понад 20 років, і маємо можливість виготовляти рентгенозахисний одяг будь-яких розмірів, кольорів, із різними параметрами відповідно до потреб Замовника. Однак технічні характеристики, зазначені в документації тендеру, вказують на очевидне налаштування під специфіку продукції конкретного учасника, що звужує конкуренцію на ринку. Тендерною документацію вимагалось щоб захисний матеріал був зі зниженим вмістом свинцю, в свою чергу в нашій пропозиції був запропонований захисний матеріал - безсвинцевий матеріал NPL. На світовому ринку і в Україні на даний момент при виробництві рентгензахисного одягу використовують три основні захисні матеріали: просвинцьовану гуму, вініл та безсвинцевий матеріал. Головним завданням цих захисних матеріалів це здатність знижувати дозу опромінення, що вимірюється в міліметрах свинцевого еквівалента (наприклад, 0,25 мм, 0,35 мм або 0,50 мм Pb). Найкращий матеріал для рентгенозахисного одягу у сучасному виробництві рахується безсвинцевий матеріал на основі композитів як оптимальний вибір для багатьох застосувань. Переваги якого є очевидні: легші за свинцеві аналоги, що зменшує навантаження на медичний персонал, екологічно чистіші, оскільки не містять токсичного свинцю, забезпечують аналогічний рівень захисту, як і традиційні матеріали, при меншій вазі. Постає питання чим керувався тендерний комітет при складанні тендерної документації, в тому числі прописуючи технічні характеристики які налаштовані на специфіку продукції конкретного учасника, а мали би керуватися загальновизнаними технічними характеристиками, яких дотримуються виробники рентгенозахисного одягу під час реєстрації своєї продукції в Україні чи країнах Європейського Союзу. Ці характеристики підтверджуються відповідними сертифікатами, випробуваннями та дозволами, що регламентуються чинним законодавством. Крім того, очікувана вартість закупівлі була встановлена на рівні, значно вищому за ринкову, що дозволяє окремим учасникам реалізовувати свою продукцію за ціною, яка перевищує середню до 100% і більше. І чому ми, пропонуючи товар відповідної якості та за значно дешевшими цінами повинні доводити тендерному комітету що наша ціна не є аномально низькою, а те що наші ціни є ринковими. А виробники які пропонують товар за завищеними цінами, чому не пояснюють чому їхня ціна є аномально високою. На нашу думку тут більше питань а ніж відповідей. Замовник зобов’язаний забезпечити рівні умови для всіх учасників та уникати дискримінаційних дій. Умови тендерної документації та процедура оцінювання не повинні створювати переваг для окремих учасників. Наша дискваліфікація на підставі нібито невідповідності технічним характеристикам без об’єктивного аналізу є порушенням цього принципу. Наша пропозиція забезпечує значну економію бюджетних коштів та надає якісну продукцію за конкурентною ціною. Особливо це є важливим у нинішній час, коли країна перебуває у стані війни, і кожна гривня бюджету має бути використана з максимальною ефективністю та раціональністю. Закупівля товару за ціною, яка значно перевищує нашу пропозицію, викликає обґрунтовані питання щодо доцільності та ефективності використання державних ресурсів. Можливі порушення законодавства: Порушення Закону України «Про публічні закупівлі»: Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників – порушені принципи добросовісної конкуренції, максимальної економії бюджетних коштів, недопущення дискримінації учасників. Стаття 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: Відхилення тендерних пропозицій – наша пропозиція була необґрунтовано відхилена, без належного аналізу її відповідності вимогам. Порушення кримінального законодавства: Стаття 191 Кримінального кодексу України: Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем. Стаття 364 Кримінального кодексу України: Зловживання владою або службовим становищем Закупівля дорожчої продукції призводить до нераціонального використання коштів платників податків. У час війни з агресором, коли кожна гривня бюджету має бути використана на потреби оборони, такі дії є неприпустимими. Україна перебуває у стані війни, і бюджет країни має величезний дефіцит. Кожного дня наші громадяни донатять власні кошти, забезпечуючи військових дронами, боєприпасами та іншою необхідною технікою. На фронті критично не вистачає дронів, амуніції, транспорту та медичних засобів. У таких умовах дії замовника, спрямовані на вибір дорожчих пропозицій без об’єктивних підстав, є морально неприйнятними та юридично сумнівними. У разі відсутності відповідного реагування залишаємо за собою право звернутися до відповідних органів України з метою захисту наших прав та відновлення справедливості.
Вирішення: Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 учасникам торгів надано право оскарження дій Замовника торгів до органу оскарження – до Антимонопольного комітету України. Так пунктом 59. Особливостей передбачено що Скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації. Таким чином, ознайомившись з умовами тендерної документації та технічними вимогами до предмета закупівлі, ТОВ "Західно-Український центр "Медсервіс" мав можливість та законне право оскаржити вказані в тендерній документації вимоги та характеристики предмета закупівлі, встановлені Замовником. Окрім того п. 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації – передбачено: «Відсутність будь-яких - запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.» Водночас ТОВ "Західно-Український центр "Медсервіс" з урахуванням вищевказаних вимог чинного законодавства та тендерної документації, прийняв рішення брати участь в цих торгах і подав свою тендерну пропозицію, заздалегідь знаючи, що вона не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі: - У наданому, у складі тендерної пропозиції, Гарантійному листі учасником – виробником не зазначено, який саме товар пропонується учасником до постачання, не вказано його назва згідно з чинною декларацією. - У файлі, наданому у складі тендерної пропозиції «Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі.pdf» та «Порівняльна таблиця.pdf» надано інформацію, яка свідчить, що запропонований товар не відповідає медико-технічним вимогам, встановленим в Технічній специфікації. − Замовником вивчено та розглянуті документи Учасника, і не знайдено підтвердження щодо наступних параметрів: − Вимога тендерної документації: Захисний матеріал має забезпечувати свинцевий еквівалент Pb 0.50 мм. У файлі «Інформація про захисний матеріал.pdf» учасником зазначено що матеріал не містить свинцю та має Pb 0.25 – 0,35 мм. - В порівняльній таблиці щодо пункту 1 пропонується Жилет рентгензахисний короткий – ЖРк «Оберіг», розмір М та спідниця рентгензахисна – СР «Оберіг», розмір S, коли тендерною документацією вимагався розмір М щодо всього комплекту. - Пунктом №2, таблиці медико - технічних вимог до предмета закупівлі Додатка 3 тендерної документації передбачено: «Вимога тендерної документації: Захисний матеріал має забезпечувати свинцевий еквівалент Pb 0.50 мм. В порушення зазначеної вимоги – у файлі «Інформація про захисний матеріал.pdf» учасником зазначено, що матеріал не містить свинцю та має Pb 0.25 – 0,35 мм. - Пунктом №3, таблиці медико технічних вимог до предмета закупівлі Додатка 3 тендерної документації передбачено: - «Вимога тендерної документації: Захисний матеріал має забезпечувати свинцевий еквівалент Pb 0.50 мм. В порушення зазначеної вимоги – у файлі «Інформація про захисний матеріал.pdf» учасником зазначено, що матеріал не містить свинцю та має Pb 0.25 – 0,35 мм. - Пунктом №5, таблиці медико технічних вимог до предмета закупівлі Додатка 3 тендерної документації передбачено: «Рентген захисна маска охоплює обличчя до вилиць (має виріз до носа) розроблена для захисту медичного персоналу. Покриття яке можна змінювати та мити, просвинцьований акрил. Свинцевий еквівалент: Бічний Pb 0.10 мм» . В тендерній пропозиції учасника взагалі не знайдено підтвердження вимоги, згідно з вимогами Додатка №3. По – перше: Що стосується встановлених у тендерній документації технічних вимог до предмета закупівлі, то визначення їх здійснено Замовником з урахуванням загальновизначених технічних характеристик до Рентгенозахисного одягу (ДК 021:2015: 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання), значного досвіду його використання у рентгенологічній практиці медичного закладу, моніторингу якості аналогічних товарів, співвідношення ціни та якості. По – друге: Пропозиція ТОВ "Західно -Український центр "Медсервіс" була обґрунтовано відхилена, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, Звертаємо увагу, що згідно з чинним законодавством зазначена вимога є обов’язком Замовника, а не його правом відхиляти пропозицію чи ні. Не відхилення тендерної пропозиції, яка повинна бути відхилена на підставі п.п. 2) пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178), є порушенням вимоги зазначеного пункту Особливостей та вимоги статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»; Пропозиція ТОВ "Західно-Український центр "Медсервіс" була обґрунтовано відхилена як така, що не відповідає технічним вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 44 Особливостей, Замовник зобов’язаний відхиляти тендерні пропозиції, які не відповідають технічній специфікації або іншим вимогам тендерної документації. Невиконання цього обов’язку є порушенням вимог пункту 41 Особливостей та статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ "Західно-Український центр "Медсервіс" є правомірним і обґрунтованим. Замовник діяв у межах своїх обов’язків, визначених законодавством, та з дотриманням принципів прозорості, рівного доступу та об’єктивності у процесі закупівель. Дякуємо за розуміння!
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Без відповіді

Повідомлення про можливі порушення законодавства при проведені публічних закупівель

Номер: 285f804b1f62440bbf2c11c314a74146
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-25-016810-a.a1
Назва: Повідомлення про можливі порушення законодавства при проведені публічних закупівель
Вимога:
Повідомлення про можливі порушення законодавства при проведенні публічних закупівель Цим листом ТОВ «Західно-Український центр «Медсервіс» звертається до Вас з проханням забезпечити анулювання результатів закупівлі та проведення нової процедури із дотриманням принципів Закону. Встановити відповідальних осіб, які допустили дискримінаційні умови у тендерній документації при проведенні відкритих торгів з особливостями (ДК 021:2015: 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання). Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-25-016810-a. Наша компанія запропонувала продукцію, яка відповідає всім нормативним та технічним вимогам, має сертифікати відповідності України та ЄС(Чехія, сертифікати №1024/Е-002/2023 та інші), що дозволяють реалізацію нашої продукції в Україні та країнах ЄС. Проте наша пропозиція була відхилена. Низька ціна нашої продукції обумовлена ефективністю виробничих процесів, сучасними автоматизованими технологіями, які ми використовуємо, а також відсутністю будь-яких корупційних складових. Ми є виробником продукції понад 20 років, і маємо можливість виготовляти рентгенозахисний одяг будь-яких розмірів, кольорів, із різними параметрами відповідно до потреб Замовника. Однак технічні характеристики, зазначені в документації тендеру, вказують на очевидне налаштування під специфіку продукції конкретного учасника, що звужує конкуренцію на ринку. Тендерною документацію вимагалось щоб захисний матеріал був зі зниженим вмістом свинцю, в свою чергу в нашій пропозиції був запропонований захисний матеріал - безсвинцевий матеріал NPL. На світовому ринку і в Україні на даний момент при виробництві рентгензахисного одягу використовують три основні захисні матеріали: просвинцьовану гуму, вініл та безсвинцевий матеріал. Головним завданням цих захисних матеріалів це здатність знижувати дозу опромінення, що вимірюється в міліметрах свинцевого еквівалента (наприклад, 0,25 мм, 0,35 мм або 0,50 мм Pb). Найкращий матеріал для рентгенозахисного одягу у сучасному виробництві рахується безсвинцевий матеріал на основі композитів як оптимальний вибір для багатьох застосувань. Переваги якого є очевидні: легші за свинцеві аналоги, що зменшує навантаження на медичний персонал, екологічно чистіші, оскільки не містять токсичного свинцю, забезпечують аналогічний рівень захисту, як і традиційні матеріали, при меншій вазі. Постає питання чим керувався тендерний комітет при складанні тендерної документації, в тому числі прописуючи технічні характеристики які налаштовані на специфіку продукції конкретного учасника, а мали би керуватися загальновизнаними технічними характеристиками, яких дотримуються виробники рентгенозахисного одягу під час реєстрації своєї продукції в Україні чи країнах Європейського Союзу. Ці характеристики підтверджуються відповідними сертифікатами, випробуваннями та дозволами, що регламентуються чинним законодавством. Крім того, очікувана вартість закупівлі була встановлена на рівні, значно вищому за ринкову, що дозволяє окремим учасникам реалізовувати свою продукцію за ціною, яка перевищує середню до 100% і більше. І чому ми, пропонуючи товар відповідної якості та за значно дешевшими цінами повинні доводити тендерному комітету що наша ціна не є аномально низькою, а те що наші ціни є ринковими. А виробники які пропонують товар за завищеними цінами, чому не пояснюють чому їхня ціна є аномально високою. На нашу думку тут більше питань а ніж відповідей. Замовник зобов’язаний забезпечити рівні умови для всіх учасників та уникати дискримінаційних дій. Умови тендерної документації та процедура оцінювання не повинні створювати переваг для окремих учасників. Наша дискваліфікація на підставі нібито невідповідності технічним характеристикам без об’єктивного аналізу є порушенням цього принципу. Наша пропозиція забезпечує значну економію бюджетних коштів та надає якісну продукцію за конкурентною ціною. Особливо це є важливим у нинішній час, коли країна перебуває у стані війни, і кожна гривня бюджету має бути використана з максимальною ефективністю та раціональністю. Закупівля товару за ціною, яка значно перевищує нашу пропозицію, викликає обґрунтовані питання щодо доцільності та ефективності використання державних ресурсів. Можливі порушення законодавства: Порушення Закону України «Про публічні закупівлі»: Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників – порушені принципи добросовісної конкуренції, максимальної економії бюджетних коштів, недопущення дискримінації учасників. Стаття 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: Відхилення тендерних пропозицій – наша пропозиція була необґрунтовано відхилена, без належного аналізу її відповідності вимогам. Порушення кримінального законодавства: Стаття 191 Кримінального кодексу України: Привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем. Стаття 364 Кримінального кодексу України: Зловживання владою або службовим становищем Закупівля дорожчої продукції призводить до нераціонального використання коштів платників податків. У час війни з агресором, коли кожна гривня бюджету має бути використана на потреби оборони, такі дії є неприпустимими. Україна перебуває у стані війни, і бюджет країни має величезний дефіцит. Кожного дня наші громадяни донатять власні кошти, забезпечуючи військових дронами, боєприпасами та іншою необхідною технікою. На фронті критично не вистачає дронів, амуніції, транспорту та медичних засобів. У таких умовах дії замовника, спрямовані на вибір дорожчих пропозицій без об’єктивних підстав, є морально неприйнятними та юридично сумнівними. У разі відсутності відповідного реагування залишаємо за собою право звернутися до відповідних органів України з метою захисту наших прав та відновлення справедливості.