-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Технічне обслуговування та ремонт комп'ютерної техніки, заправка та відновлення картриджів
Завершена
36 259.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 362.59 UAH
мін. крок: 1% або 362.59 UAH
Період оскарження:
20.08.2018 15:15 - 23.08.2018 15:20
Вимога
Вирішена
Безглуздя
Номер:
94d0c5c24bcd4a7a80aa0197e0154566
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-08-20-000415-a.b1
Назва:
Безглуздя
Вимога:
Тендерному комітету
Оскарження .
Ваше звинувачення в тому , що ФОП Круглов Сергій Іванович «неналежним чином виконував свої зобов’язання за договором № 30 від 15.05.2017 року ,що призводило до обмежень у роботі техніки ,часткового або повного виходу її з ладу» не підкріплене ніякими документальними підтвердженнями , а саме в наш час використовують : листи на електронну адресу,попередження ,скарги акти обстеження техніки та інше. Не підкріплене ні чим лише , фантомною «доповідною запискою» від 27.11.2017 року завідувача сектору адміністрування інформаційних систем та захисту інформації відділу адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації» . І ця «доповідна записка» з іншими необхідними ,у таких випадках, документами,скаргами, листами ,попередженнями , без фамілії доповідача та завіреної скан копії самої «записки» вирішила долю 17440 гривень бюджетних коштів (різниця між пропозиціями учасника) , які можливо було витрати на інші цілі ,а також на оновлення застарілого парку оргтехніки та картриджів які використовує ваша установа , або повернути у бюджет держави. Якщо ви мали якісь претензії по договору № 30 від 15.05.2017 то потрібно було хоча б одного разу офіційно звернутись до представників сервісного центру,подати скаргу,попередження,написати листа тощо. З вашого боку обвинувачення та відхилення нашої пропозиції свідчить про безграмотність та необізнаність у таких питаннях. ФОП Круглов С.І. не однократно приймав на обстеження та ремонт від вашої установи принтери та БФП та безкоштовно проводив вам технічне обслуговування вашої фізично застарілої техніки та вчасно повертав користувачу. Наш водій більш ніж по пів години чекав від вас техніку , як на Карпенка Карого так і на іншому вашому філіалі тому ,що ваші працівники не могли завчасно зібрати на заправку картриджі бігаючи по кабінетах ,попередньо зробивши нам транспортну заявку .
Будь ласка спростуйте хоча б один наш довід та доведіть документально ,що маєте право витратити 17440 гривень бюджетних коштів на вітер безпідставно та звинуватити кваліфікований сервісний центр на підставі якоїсь «записки» невідомо від кого та написаної можливо з упередженого ставлення до обслуговуючого сервісного центру. Чекаємо на вашу відповідь на наше оскарження та документального підтвердження вашого звинувачення ,а саме : акти незалежного обстеження «зіпсованої нами техніки» , а також скан копію «записки» будь ласка спочатку підтвердьте те про ,що пишете на офіційних паперах та підписуєте «цілою тендерною комісією» з двох чоловік , або чекаємо від вас офіційного вибачення за ваше безглузде і необґрунтоване звинувачення , яке Ви вказали у своєму «Рішенні замовника про дискваліфікацію Учасника від 29.08.2018»
З повагою ФОП Круглов С.І.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.08.2018 18:06
Вирішення:
Рішення
Замовника за результатами розгляду вимоги Учасника
від 29.08.2018
Замовник - Шевченківське об’єднане управління Пенсійного фонду України м.Запоріжжя – уважно розглянувши Вашу Вимогу про усунення порушення у процесі проведення Закупівлі “Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Технічне обслуговування та ремонт комп’ютерної техніки, заправка та відновлення картриджів” (код ДК 021:2015 – 50310000-1), повідомляє наступне.
15.05.2017 року між Замовником та ФОП Круглов Сергій Іванович за результатами проведення процедури допорогових закупівель було укладено Договір про технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Заправка та відновлення картриджів) (код ДК 021:2015 – 50310000-1)ДК 021:2015 50310000-1 .
ФОП Круглов С.І. неналежним чином виконував зобов’язання за Договором №30 від 15.05.2017, з порушенням кваліфікаційних вимог Замовника, що були заявлені під час оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, а саме:
- картриджі після заправки або відновлення були без контрольних тестових роздруківок;
- картриджі хоча і були упаковані окремо в нові темні герметичні пакети, проте без зазначення конкретного типу картриджу і моделі техніки;
- після заправки або відновлення в картриджах не завжди був стандартний об’єм тонера;
- після заправки друк був не контрастний, з поганою передачею півтонів, із чорними смугами і рисочками.
Вищезазначене призводило до обмежень в роботі техніки, часткового або повного виходу її з ладу, а саме:
1) частково вийшли з ладу картриджі типу Canon Cartridge 103/030/703 (інв. номери 15849, 15949, 15846, 15847), Samsung ML 2165 (інв. номер 15842), HP Laserjet ce285A/85A (інв. номери 15848, 15862, 16014), Canon Cartridge 737 (інв. номери 15845, 15855, 15860);
2) повністю вийшов з ладу картридж до принтеру Samsung S4220;
3) неякісне обслуговування картриджів спричинило вихід із ладу ряду принтерів та їх подальше ремонтування – Canon LBP 6030, Samsung ML 1661, HP 2420.
Одним із структурних підрозділів Замовника є сектор адміністрування інформаційних систем та захисту інформації відділу адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації, до функціональних повноважень якого належить, зокрема, забезпечення роботи комп'ютерного парку, своєчасне поповнення розхідних матеріалів для друковальної техніки, своєчасне їх поповнення, передача в ремонт обладнання, що вийшло з ладу.
Скан-копія доповідної записки від 27.11.2017 року завідувача сектору адміністрування інформаційних систем та захисту інформації відділу адміністрування, супроводження інформаційних систем, електронних реєстрів та захисту інформації про неналежне виконання ФОП Круглов С.І. зобов’язань за Договором №30 від 15.05.2017 додається.
Щодо зауваження про безкоштовне проведення Вами технічного обслуговування техніки Замовника, вважаємо за потрібне зазначити, що на протязі 2017 року Замовником жодного разу не надавалась Вам техніка для технічного обслуговування та ремонту, Вами було проведено лише заправку та відновлення картриджів. Неналежне обслуговування техніки управління призвело до додаткових бюджетних витрат на ремонт пошкодженої техніки та обладнання до неї.
Окрім того, про неналежне виконання Вами зобов’язань за Договором №30 від 15.05.2017 спеціалістами об’єднаного управління неодноразово повідомлялось Вам в усній формі.
На підставі викладеного, ще раз наголошуємо на тому, що виникнення договірних відносин із зазначеним Учасником є неможливим.
З повагою,
Шевченківське об'єднане управління
Пенсійного фонду України м. Запоріжжя
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні