-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Будівництво дільниці Сирецько-Печерської лінії метрополітену від станції «Сирець» на житловий масив Виноградар з електродепо у Подільському районі (дільниця від станції «Сирець» до станції «Проспект Правди» з двома станціями («Мостицька» та «Проспект Правди») та дільницею вилочного відгалуження в бік станції «Виноградар» (І черга будівництва)) (будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів, код 45221000-2 за ДК 021-2015)
Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації Строк виконання робіт: до 36 місяців.
Торги відмінено
5 993 482 614.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 000 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 30 000 000.00 UAH
Період оскарження:
19.01.2018 12:16 - 09.07.2018 00:00
Скарга
Прийнята до розгляду
СКАРГА на неправомірні дії та рішення Замовника
Номер:
4baf92edd8c34a4cbc4c1e35ffb4555c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-19-000136-c.b4
Назва:
СКАРГА на неправомірні дії та рішення Замовника
Скарга:
неправомірні дії та рішення Замовника публічних закупівель, які порушують вимоги Закону України Про публічні закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол від 10.08.18 №1995.pdf 14.08.2018 22:53
- Скарга.pdf 14.08.2018 22:53
- 3.2. Довідка про наявність машин та обладнання Киевметробуд.pdf 14.08.2018 22:53
- 4 Довідка про наявність працівників ТОВ БК Адамант.pdf 14.08.2018 22:53
- 4.2. Документи про освіту Киевметробуд Харченко или Алпатава.pdf 14.08.2018 22:53
- 13.Шуляк В.В.pdf 14.08.2018 22:53
- 14. Договір БГ Киевметробуд.pdf 14.08.2018 22:53
- 22. Буняк Я.В.pdf 14.08.2018 22:53
- 33. Богуш О.Р.pdf 14.08.2018 22:53
- 69. ОрищенкоЮ.І.pdf 14.08.2018 22:53
- Гарантія 9955.pdf 14.08.2018 22:53
- ТЕНДЕРНА ГАРАНТІЯ 10032 Киевметробуд.pdf 14.08.2018 22:53
- Платіжне доручення.pdf 14.08.2018 22:53
- Доповнення до скарги.pdf 29.08.2018 14:19
- Пояснення до скарги.pdf 01.09.2018 17:47
- Лист.pdf 03.09.2018 09:39
- Банк Глобус 08.08.18.pdf 03.09.2018 14:50
- Лист 4.08.pdf 04.09.2018 12:01
- лист 04.09.2018.pdf 04.09.2018 15:07
- Рішення від 17.08.2018 № 8427.pdf 17.08.2018 14:48
- запит замовнику № UA-2018-01-19-000136-c.pdf 17.08.2018 18:58
- Лист від 27.08.18 №1737-ТК.pdf 31.08.2018 11:31
- Щодо надання інформації.docx 02.09.2018 20:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.08.2018 22:53
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.08.2018 14:49
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
Забезпечення виконання договору
Номер:
358dc35cffd2400aafaeffa343c444c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-19-000136-c.b2
Назва:
Забезпечення виконання договору
Вимога:
У відповідь на наше попередню прохання змінити умови надання забезпечення виконання договору ви відповіли «Вказане забезпечення виконання договірних зобов`язань відповідає вимогам чинного законодавства та зумовлено нагальною важливістю реалізації даного великого соціального проекту за кошти міського бюджету для жителів і гостей міста Києва» хочемо заперечити Вам, що не дивлячись на «нагальну важливість реалізації даного великого соціального проекту за кошти міського бюджету для жителів і гостей міста Києва» ми вважаємо, що дана причина є необгрунтованою та загальною. Більш суттєвим є те, що: 1) Замовником відповідно до проекту договору не передбачено надання будь яких авансових платежів 2) фінансування робіт розпочинається лише за наявності джерел фінансування 3) Замовник розраховується за виконані роботи по мірі фактичного виконання робіт - на підставі належним чином оформлених та підписаних Сторонами Актів №КБ-2в та Довідок №КБ-3 за відповідним етапом, визначеним Календарним планом (Додаток __ до Договору) протягом 10 (десяти) календарних днів з дати їх підписання Сторонами, за умови наявності на реєстраційному рахунку Замовника бюджетних коштів цільового призначення для фінансування закупівлі робіт, передбачених Договором, таким чином цей ПРОЕКТ НЕ НЕСЕ ДЛЯ ЗАМОВНИКА НІЯКИХ РИЗИКІВ ВТРАТИ СВОЇХ АКТИВІВ.
З іншої сторони, зважаючи на фінансово-економічні показники країни за останні роки, блокування 300 млн грн. на строк дії виконання договору про закупівлю (18-36 місяців), призведе до їх поступового знецінення. Так, якщо проаналізувати фактичну інфляцію за 2015 рік-143,3%, за 2016 рік – 112,4%, за 2017 – 113,7 % відбулось знецінення, майже у два рази, національної валюти по відношенню до іноземних валют. Таким чином, Учасник буде змушений компенсувати свої ризики за рахунок збільшення вартості послуг, а Замовник, при цьому, отримає безпідставне удорожчання послуг, що в свою чергу протирічить принципу максимальної економії та ефективності, що встановлений у ст.3 закону України «Про публічні закупівлі». Зважаючи на зазначене, просимо внести зміни до тендерної документації змінивши вимогу щодо надання виконавцем послуг забезпечення виконання договору про закупівлю у виді грошових коштів на надання забезпечення у вигляді банківської гарантії, або надати роз’яснення яким чином надання Виконавцем зазначеного забезпечення вплине на якість надання послуг ?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.02.2018 10:10
Вирішення:
Визначене забезпечення виконання договірних зобов’язань зумовлене необхідністю отримання гарантії щодо строків будівництва, особливістю об’єкта будівництва, що потребує безперервного інтенсивного, якісного виконання робіт, нагальною важливістю реалізації даного соціального проекту для жителів і гостей міста Києва, що реалізується за кошти міського бюджету та мінімізації ризиків для Замовника (фінансових, виробничих, організаційних) і відповідає вимогам чинного законодавства.
З метою зменшення ризиків для Учасників тендерною документацією передбачено два критерії оцінки пропозиції учасника (ціна та строк будівництва), що в свою чергу надасть Учаснику можливість за рахунок скорочення строків виконання робіт зменшити ризики та можливі витрати від інфляційних процесів.
Відповідно до чинного законодавства підприємство самостійно на власний ризик здійснює господарську діяльність. Питання щодо неналежної якості робіт та відповідальності при цьому підрядника регулюється, зокрема, статтею 858 Цивільного кодексу України. При цьому наявність забезпечення у виді грошових коштів є одним з визначальних факторів у забезпеченні належної якості виконання робіт.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
ТЕХНИЧЕСКОЕ ЗАДАНИЕ
Номер:
7d0fb850dd9d40d7b0e3480dbf318010
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-19-000136-c.b1
Назва:
ТЕХНИЧЕСКОЕ ЗАДАНИЕ
Вимога:
Требуем, в максимально короткие сроки, дать более квалифицированную, обоснованную, включающую в себя чертежи, пояснительную записку и другую документацию по данному проекту! Также сообщаю, что данное ТЗ и некоторые условия по квалификации в ТД протеворечивы, настоятельно требуем привести в соответствие ТЗ и квалификационные требования ТД!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.01.2018 16:07
Вирішення:
Наразі готуються зміни та доповнення до тендерної документації, які будуть внесені найближчим часом.
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Розгляд припинено
Оскарження умов тендерної документації
Номер:
93de19e49c1b484f9e4b37eaeb472493
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-01-19-000136-c.c3
Назва:
Оскарження умов тендерної документації
Скарга:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації та порушення законодавства у сфері державних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 01.03.2018 12:42
- Додаток 1 (платіжне доручення).pdf 01.03.2018 12:42
- Додаток 2 (Копія сторінки 45 Відомість основних будівельних машин і механізмів.).pdf 01.03.2018 12:42
- Додаток 3 (Переписка з Замовником на сайті Уповноваженого органу).pdf 01.03.2018 12:42
- Додаток 4 про наявність техніки, досвіду, кадрів.pdf 01.03.2018 12:42
- Платіжне доручення.pdf 01.03.2018 12:42
- Рішення від 02.03.2018 № 1879,лист Замовнику.pdf 03.03.2018 18:01
- Лист Замовнику щодо скарги UA-2018-01-19-000136-с.pdf 20.03.2018 18:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.03.2018 № 2646.pdf 26.03.2018 22:20
- Рішення від 23.03.2018 № 2646.pdf 28.03.2018 19:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.03.2018 12:42
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
28.03.2018 19:43
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
28.03.2018 19:43