-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання
Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання за кодом ДК 021:2015 50610000-4 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання). Детальна інформація про закупівлю наведена у Тендерній документації за предметом закупівлі.
Завершена
956 400.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 782.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 782.00 UAH
Період оскарження:
25.11.2024 11:40 - 12.01.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
скарга
Номер:
ad12ea0f4ba94cf68fbedd19ab7dd8a5
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-25-005908-a.b2
Назва:
скарга
Скарга:
Скарга
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника по процедурі закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання» (код ДК 021:2015: 50610000-4 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання)
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.1. Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178.pdf 28.11.2024 15:03
- 1.2. Закон України Про публічні закупівлі.pdf 28.11.2024 15:03
- 2. Видаткові накладні на обладнання.pdf 28.11.2024 15:04
- 3.1.1. Видаткові накладні на мегаомметр на мультиметр.pdf 28.11.2024 15:04
- 3.1.2. Паспорт на мегаомметр.pdf 28.11.2024 15:04
- 3.1.3. Керівництво з експлуатації мультиметра.pdf 28.11.2024 15:04
- 3.2.1. Видаткова накладна на мультиметр.pdf 28.11.2024 15:04
- 3.2.2. Керівництво з експлуатації мультиметра.pdf 28.11.2024 15:04
- 3.3.1. Видаткова накладна на мультиметр.pdf 28.11.2024 15:05
- 3.3.2. Керівництво з експлуатації мультиметра.pdf 28.11.2024 15:05
- 3.4. Видаткові накладні на обладнання.pdf 28.11.2024 15:05
- Скарга в АМКУ UA-2024-11-25-005908-a.docx 28.11.2024 15:05
- Скарга.PDF 28.11.2024 15:06
- sign.p7s 28.11.2024 15:20
- рішення від 02.12.2024 № 19076.pdf 02.12.2024 17:11
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.12.2024 № 19479.pdf 10.12.2024 13:20
- рішення від 09.12.2024 № 19479.pdf 11.12.2024 17:51
- 3.1.1. Видаткові накладні на мегаомметр на мультиметр.pdf 04.12.2024 16:09
- 3.1.3. Керівництво з експлуатації мультиметра.pdf 04.12.2024 16:09
- Відзив на скаргу UA-2024-11-25-005908-a.b2.docx 04.12.2024 16:09
- Видаткова накладна на вимірювач опору заземлення.pdf 04.12.2024 16:09
- Відзив на скаргу UA-2024-11-25-005908-a.b2.pdf 04.12.2024 16:09
- Копія Постанови Верховного Суду у справі № 640_30534_20.pdf 04.12.2024 16:09
- Копія Постанови ШОСТОГО АПЕЛЯЦІЙНОГО АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДУ у справі № 640_30067_20.pdf 04.12.2024 16:09
- Лист ТОВ Діфенс.pdf 04.12.2024 16:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.11.2024 15:36
Дата розгляду скарги:
09.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.12.2024 17:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.12.2024 17:52
Дата виконання рішення Замовником:
08.01.2025 13:31
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №19479-р/пк-пз від 09.12.2024 державним підприємством «Адміністрація морських портів України» в особі філії «Дельта-лоцман» внесено зміни до тендерної документації від 25 листопада 2024 року на закупівлю: Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання за кодом ДК 021:2015 50610000-4 (Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
2ba9a407ef6d4a2392325bdcd35cf186
Заголовок пункту скарги:
щодо обґрунтуванням аномально низької ціни
Опис заперечення:
Відповідно до пункту 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим частини 14 статті 29 Закону.
Належним обґрунтуванням аномально низької ціни чи вартості вважається обґрунтування, що може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва. У такому разі учасник надає розрахунки щодо технологічного процесу чи технології будівництва, які будуть застосовані з найменуванням обладнання, яке буде при цьому використовуватись, виробничих показників цього обладнання з розрахунком економічного ефекту від цього застосування. У разі досягнення економії завдяки порядку надання послуг - учасник надає розрахунки щодо досягнутої економії за рахунок застосованого порядку надання послуг. При застосуванні аномального тарифу при наданні послуг страхування – учасник надає повний розрахунок тарифу з коментарем щодо підстав значного зниження того чи іншого показника.
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника. У разі можливості застосування знижки (спеціальної цінової пропозиції) учасник зазначає підстави такого застосування з доведенням економічного розрахунку такого зниження. У разі якщо учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи за сприятливих умов, учасником наводиться економічний розрахунок щодо застосування, наприклад, товару, який, наприклад, є на складі учасника та відсутня потреба в його придбанні; при можливості постачання товару, надання послуг (виконання робіт) у разі, наприклад, близького розташування, учасник вказує це в розрахунку ціни (вартості).
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. В такому випадку учасник надає розрахунки зменшення ціни завдяки такої допомоги з наданням копій підтверджуючих документів.
Будь-яке обґрунтування повинно обов’язково містити економічні розрахунки з доведенням факторів, що вплинули на значне зменшення ціни.».
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим частини 14 статті 29 Закону.
Належним обґрунтуванням аномально низької ціни чи вартості вважається обґрунтування, що може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва. У такому разі учасник надає розрахунки щодо технологічного процесу чи технології будівництва, які будуть застосовані з найменуванням обладнання, яке буде при цьому використовуватись, виробничих показників цього обладнання з розрахунком економічного ефекту від цього застосування. У разі досягнення економії завдяки порядку надання послуг - учасник надає розрахунки щодо досягнутої економії за рахунок застосованого порядку надання послуг. При застосуванні аномального тарифу при наданні послуг страхування – учасник надає повний розрахунок тарифу з коментарем щодо підстав значного зниження того чи іншого показника.
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника. У разі можливості застосування знижки (спеціальної цінової пропозиції) учасник зазначає підстави такого застосування з доведенням економічного розрахунку такого зниження. У разі якщо учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи за сприятливих умов, учасником наводиться економічний розрахунок щодо застосування, наприклад, товару, який, наприклад, є на складі учасника та відсутня потреба в його придбанні; при можливості постачання товару, надання послуг (виконання робіт) у разі, наприклад, близького розташування, учасник вказує це в розрахунку ціни (вартості).
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. В такому випадку учасник надає розрахунки зменшення ціни завдяки такої допомоги з наданням копій підтверджуючих документів.
Будь-яке обґрунтування повинно обов’язково містити економічні розрахунки з доведенням факторів, що вплинули на значне зменшення ціни.».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено: «Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обгрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим частини 14 статті 29 Закону.
Належним обґрунтуванням аномально низької ціни чи вартості вважається обґрунтування, що може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва. У такому разі учасник надає розрахунки щодо технологічного процесу чи технології будівництва, які будуть застосовані з найменуванням обладнання, яке буде при цьому використовуватись, виробничих показників цього обладнання з розрахунком економічного ефекту від цього застосування. У разі досягнення економії завдяки порядку надання послуг - учасник надає розрахунки щодо досягнутої економії за рахунок застосованого порядку надання послуг. При застосуванні аномального тарифу при наданні послуг страхування – учасник надає повний розрахунок тарифу з коментарем щодо підстав значного зниження того чи іншого показника.
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника. У разі можливості застосування знижки (спеціальної цінової пропозиції) учасник зазначає підстави такого застосування з доведенням економічного розрахунку такого зниження. У разі якщо учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи за сприятливих умов, учасником наводиться економічний розрахунок щодо застосування, наприклад, товару, який, наприклад, є на складі учасника та відсутня потреба в його придбанні; при можливості постачання товару, надання послуг (виконання робіт) у разі, наприклад, близького розташування, учасник вказує це в розрахунку ціни (вартості).
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. В такому випадку учасник надає розрахунки зменшення ціни завдяки такої допомоги з наданням копій підтверджуючих документів.
Будь-яке обґрунтування повинно обов’язково містити економічні розрахунки з доведенням факторів, що вплинули на значне зменшення ціни.».
Дана вимога тендерної документації є для нас, як для Учасника торгів, дискримінаційною та такою, що не узгоджується з нормами чинного законодавства України.
Відповідно до абзацу дев’ятого пункту 37 Особливостей, Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Згідно з частиною чотирнадцятою статті 29 Закону, Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Таким чином, відповідно до норм чинного законодавства Учасник надає обґрунтування аномально низької ціни в довільній формі.
Тому, встановлені Замовником вимоги щодо належного обґрунтування аномально низької ціни є надмірними та такими, що не узгоджуються з нормами Закону та Особливостей в цій частині.
Як доказ надаємо Закон та Особливості.
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити вимоги щодо підтвердження аномально низької ціни, які не відповідають нормам Закону та Особливостей.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим частини 14 статті 29 Закону.
Належним обґрунтуванням аномально низької ціни чи вартості вважається обґрунтування, що може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва. У такому разі учасник надає розрахунки щодо технологічного процесу чи технології будівництва, які будуть застосовані з найменуванням обладнання, яке буде при цьому використовуватись, виробничих показників цього обладнання з розрахунком економічного ефекту від цього застосування. У разі досягнення економії завдяки порядку надання послуг - учасник надає розрахунки щодо досягнутої економії за рахунок застосованого порядку надання послуг. При застосуванні аномального тарифу при наданні послуг страхування – учасник надає повний розрахунок тарифу з коментарем щодо підстав значного зниження того чи іншого показника.
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника. У разі можливості застосування знижки (спеціальної цінової пропозиції) учасник зазначає підстави такого застосування з доведенням економічного розрахунку такого зниження. У разі якщо учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи за сприятливих умов, учасником наводиться економічний розрахунок щодо застосування, наприклад, товару, який, наприклад, є на складі учасника та відсутня потреба в його придбанні; при можливості постачання товару, надання послуг (виконання робіт) у разі, наприклад, близького розташування, учасник вказує це в розрахунку ціни (вартості).
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. В такому випадку учасник надає розрахунки зменшення ціни завдяки такої допомоги з наданням копій підтверджуючих документів.
Будь-яке обґрунтування повинно обов’язково містити економічні розрахунки з доведенням факторів, що вплинули на значне зменшення ціни.».
Дана вимога тендерної документації є для нас, як для Учасника торгів, дискримінаційною та такою, що не узгоджується з нормами чинного законодавства України.
Відповідно до абзацу дев’ятого пункту 37 Особливостей, Учасник процедури закупівлі, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою (у цьому пункті під терміном “аномально низька ціна тендерної пропозиції” розуміється ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, яка є меншою на 40 або більше відсотків середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників процедури закупівлі, та/або є меншою на 30 або більше відсотків наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції; аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота), повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Згідно з частиною чотирнадцятою статті 29 Закону, Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої.
Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про:
1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва;
2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника;
3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством.
Таким чином, відповідно до норм чинного законодавства Учасник надає обґрунтування аномально низької ціни в довільній формі.
Тому, встановлені Замовником вимоги щодо належного обґрунтування аномально низької ціни є надмірними та такими, що не узгоджуються з нормами Закону та Особливостей в цій частині.
Як доказ надаємо Закон та Особливості.
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити вимоги щодо підтвердження аномально низької ціни, які не відповідають нормам Закону та Особливостей.
×
-
Назва доказу:
Закон України Про публічні закупівлі
-
Опис доказу:
Закон України Про публічні закупівлі
-
Повʼязаний документ:
1.2. Закон України Про публічні закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова КМУ
-
Опис доказу:
Постанова КМУ
-
Повʼязаний документ:
1.1. Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
8f0c93a070e94ed6917d7b478451c373
Заголовок пункту скарги:
свідоцтв про повірку засобів вимірювальної техніки
Опис заперечення:
Відповідно до пункту 1 Додатку 3 тендерної документації вимагається: «На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із обов’язковим зазначенням інформації про наявне в учасника обладнання, яке необхідне для надання послуг відповідно до пункту 9 Додатку 1 до цієї Тендерної документації, з наданням інформації про виробника/торгової марки, моделі такого обладнання, інше обладнання зазначається в довільній формі (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 1, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації).
Обов’язковим додатком до вказаної довідки надати: скановані копії чинних свідоцтв про повірку засобів вимірювальної техніки (далі - ЗВТ) учасника, або інші документи щодо їх повірки, видані згідно «Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 № 193. Надання чинних свідоцтв про повірку ЗВТ, або інших документів щодо їх повірки, вимагається на ЗВТ учасника - Вимірювач опору кола заземлення та Вимірювач опору ізоляції, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі, та які зазначені в учасником в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій та включені до Переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 04 червня 2015 року № 374.».
Обов’язковим додатком до вказаної довідки надати: скановані копії чинних свідоцтв про повірку засобів вимірювальної техніки (далі - ЗВТ) учасника, або інші документи щодо їх повірки, видані згідно «Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 № 193. Надання чинних свідоцтв про повірку ЗВТ, або інших документів щодо їх повірки, вимагається на ЗВТ учасника - Вимірювач опору кола заземлення та Вимірювач опору ізоляції, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі, та які зазначені в учасником в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій та включені до Переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 04 червня 2015 року № 374.».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 1 Додатку 3 тендерної документації вимагається: «На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із обов’язковим зазначенням інформації про наявне в учасника обладнання, яке необхідне для надання послуг відповідно до пункту 9 Додатку 1 до цієї Тендерної документації, з наданням інформації про виробника/торгової марки, моделі такого обладнання, інше обладнання зазначається в довільній формі (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 1, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації).
Обов’язковим додатком до вказаної довідки надати: скановані копії чинних свідоцтв про повірку засобів вимірювальної техніки (далі - ЗВТ) учасника, або інші документи щодо їх повірки, видані згідно «Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 № 193. Надання чинних свідоцтв про повірку ЗВТ, або інших документів щодо їх повірки, вимагається на ЗВТ учасника - Вимірювач опору кола заземлення та Вимірювач опору ізоляції, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі, та які зазначені в учасником в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій та включені до Переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 04 червня 2015 року № 374.».
Вимога щодо надання чинних свідоцтв про повірку ЗВТ, або інших документів щодо їх повірки на вимірювач опору кола заземлення та вимірювач опору ізоляції є для нас дискримінаційною та такою, що не узгоджується з технічним завданням Замовника.
Відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», повірка засобів вимірювальної техніки – сукупність операцій, що включає перевірку та маркування та/або видачу документа про повірку засобу вимірювальної техніки, які встановлюють і підтверджують, що зазначений засіб відповідає встановленим вимогам.
Як вбачається з вищевикладеного, детальним описом послуг, що закуповуються не передбачено виконання робіт/надання послуг з повірки вимірювача опору кола заземлення та вимірювача опору ізоляції.
Ми маємо у власності необхідне обладнання для надання послуг з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання, а саме: тестер акумуляторних акумуляторів Foxsur FBT-200 12-24v, що підтверджується розрахунковою накладною № 1551 від 09.03.2023 року, компресор Compass ZA-65-50, 2,2 кВт, 50 л, що підтверджується видатковою накладної Рнк/OD-0012171 від 19.04.2018 року, кліщі для зняття ізоляції автоматичні 0,2-6 мм Montero 11701, що підтверджується видатковою накладною Рнк/OD-0012550 від 20.04.2018 року, цифровий мультиметр UNI-T UT-33D+, що підтверджується видатковою накладною Рнк/OD-0055633 від 28.04.2020 року, мультиметр цифровий E.Next p0470020 e.tool.multitest.01, що підтверджується видатковою накладною Рнк/OD-0022654 від 23.06.2018 року, мегаомметр ЭС 0202/1-Г, що підтверджується видатковою накладною № 1500-02149 від 21.04.2021 року, прилад ЭС 0212 (омметр), що підтверджується видатковою накладною № 1500-02149 від 21.04.2021 року, мультиметр СММ-10, що підтверджується видатковою накладною № 14 від 15.02.2022 року, портативний цифровий осцилограф FNIRSI-5012H, що підтверджується видатковою накладною № 1339 від 14.02.2022 року та вимірювач опору заземлення Ф 4103-М1, що підтверджується видатковою накладною № 1500-00808 від 16.02.2022 року.
Як доказ надаємо зазначені вище видаткові накладні.
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу щодо надання свідоцтв про повірку засобів вимірювальної техніки.
Обов’язковим додатком до вказаної довідки надати: скановані копії чинних свідоцтв про повірку засобів вимірювальної техніки (далі - ЗВТ) учасника, або інші документи щодо їх повірки, видані згідно «Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 № 193. Надання чинних свідоцтв про повірку ЗВТ, або інших документів щодо їх повірки, вимагається на ЗВТ учасника - Вимірювач опору кола заземлення та Вимірювач опору ізоляції, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі, та які зазначені в учасником в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій та включені до Переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 04 червня 2015 року № 374.».
Вимога щодо надання чинних свідоцтв про повірку ЗВТ, або інших документів щодо їх повірки на вимірювач опору кола заземлення та вимірювач опору ізоляції є для нас дискримінаційною та такою, що не узгоджується з технічним завданням Замовника.
Відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», повірка засобів вимірювальної техніки – сукупність операцій, що включає перевірку та маркування та/або видачу документа про повірку засобу вимірювальної техніки, які встановлюють і підтверджують, що зазначений засіб відповідає встановленим вимогам.
Як вбачається з вищевикладеного, детальним описом послуг, що закуповуються не передбачено виконання робіт/надання послуг з повірки вимірювача опору кола заземлення та вимірювача опору ізоляції.
Ми маємо у власності необхідне обладнання для надання послуг з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання, а саме: тестер акумуляторних акумуляторів Foxsur FBT-200 12-24v, що підтверджується розрахунковою накладною № 1551 від 09.03.2023 року, компресор Compass ZA-65-50, 2,2 кВт, 50 л, що підтверджується видатковою накладної Рнк/OD-0012171 від 19.04.2018 року, кліщі для зняття ізоляції автоматичні 0,2-6 мм Montero 11701, що підтверджується видатковою накладною Рнк/OD-0012550 від 20.04.2018 року, цифровий мультиметр UNI-T UT-33D+, що підтверджується видатковою накладною Рнк/OD-0055633 від 28.04.2020 року, мультиметр цифровий E.Next p0470020 e.tool.multitest.01, що підтверджується видатковою накладною Рнк/OD-0022654 від 23.06.2018 року, мегаомметр ЭС 0202/1-Г, що підтверджується видатковою накладною № 1500-02149 від 21.04.2021 року, прилад ЭС 0212 (омметр), що підтверджується видатковою накладною № 1500-02149 від 21.04.2021 року, мультиметр СММ-10, що підтверджується видатковою накладною № 14 від 15.02.2022 року, портативний цифровий осцилограф FNIRSI-5012H, що підтверджується видатковою накладною № 1339 від 14.02.2022 року та вимірювач опору заземлення Ф 4103-М1, що підтверджується видатковою накладною № 1500-00808 від 16.02.2022 року.
Як доказ надаємо зазначені вище видаткові накладні.
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу щодо надання свідоцтв про повірку засобів вимірювальної техніки.
×
-
Назва доказу:
видаткові накладні на обладнання
-
Опис доказу:
видаткові накладні на обладнання
-
Повʼязаний документ:
2. Видаткові накладні на обладнання.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
919b35415ffe4276ba9dac2853ac7258
Заголовок пункту скарги:
щодо наявності вимірювача опору ізоляції
Опис заперечення:
Відповідно до пункту 1 Додатку 3 тендерної документації вимагається: ««На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із обов’язковим зазначенням інформації про наявне в учасника обладнання, яке необхідне для надання послуг відповідно до пункту 9 Додатку 1 до цієї Тендерної документації, з наданням інформації про виробника/торгової марки, моделі такого обладнання, інше обладнання зазначається в довільній формі (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 1, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації).
Обов’язковим додатком до вказаної довідки надати: скановані копії чинних свідоцтв про повірку засобів вимірювальної техніки (далі - ЗВТ) учасника, або інші документи щодо їх повірки, видані згідно «Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 № 193. Надання чинних свідоцтв про повірку ЗВТ, або інших документів щодо їх повірки, вимагається на ЗВТ учасника - Вимірювач опору кола заземлення та Вимірювач опору ізоляції, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі, та які зазначені в учасником в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій та включені до Переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 04 червня 2015 року № 374.
В пункті 9 Додатку 1 до тендерної документації зазначено перелік мінімально необхідного обладнання для надання послуг з технічного обслуговування захисного обладнання (обладнання охоронних систем): тестер ємності акумулятора, осцилограф, тепловізор, конвертер для налаштування пристроїв SATEL, вимірювач опору кола заземлення, вимірювач опору ізоляції та пірометр.».
Обов’язковим додатком до вказаної довідки надати: скановані копії чинних свідоцтв про повірку засобів вимірювальної техніки (далі - ЗВТ) учасника, або інші документи щодо їх повірки, видані згідно «Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 № 193. Надання чинних свідоцтв про повірку ЗВТ, або інших документів щодо їх повірки, вимагається на ЗВТ учасника - Вимірювач опору кола заземлення та Вимірювач опору ізоляції, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі, та які зазначені в учасником в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій та включені до Переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 04 червня 2015 року № 374.
В пункті 9 Додатку 1 до тендерної документації зазначено перелік мінімально необхідного обладнання для надання послуг з технічного обслуговування захисного обладнання (обладнання охоронних систем): тестер ємності акумулятора, осцилограф, тепловізор, конвертер для налаштування пристроїв SATEL, вимірювач опору кола заземлення, вимірювач опору ізоляції та пірометр.».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Вимога щодо наявності в учасника обладнання відповідно до пункту 9 Додатку 1 до Тендерної документації в частині наявності вимірювача опору ізоляції є для нас, як для Учасника торгів, дискримінаційною, оскільки ми маємо обладнання, яке може виконувати такі ж функції як і вимірювач опору ізоляції.
Для надання послуг, які є предметом закупівлі, ми маємо мегаомметр ЭС 0202/1-Г на підставі видаткової накладної № 1500-02149 від 21.04.2021 року та мультиметр СММ-10 на підставі видаткової накладної № 14 від 15.02.2022 року.
Мегаомметр – це вимірювальний прилад, який використовується для вимірювання опору ізоляції електричної системи. Даний пристрій дозволяє виміряти відносно високу напругу у діапазоні 100, 500, 1000 або 2500 вольт.
Відповідно до паспорту на мегомметри типу ЭС0202/х-Г вони призначені для вимірювання опору ізоляції електричних кіл, що не перебувають під напругою.
Мультиметр – електронний вимірювальний прилад, що поєднує в собі декілька функцій вимірювання. Мультиметр охоплює такі основні функції, як вимірювання напруги, струму і опору.
Відповідно до керівництва з експлуатації мультиметр СММ-10 може здійснювати такі вимірювання: вимірювання напруги постійного струму, вимірювання напруги змінного струму, вимірювання постійного струму, вимірювання змінного струму, вимірювання опору, вимірювання цілісності ланцюга, вимірювання ємності, тестування діодів, вимірювання частоти і коефіцієнта заповнення та вимірювання температури.
Таким чином, в нас є необхідне обладнання для надання послуг, які є предметом закупівлі, але ми не можемо прийняти участь в цій закупівлі, оскільки Замовник вимагає використовувати обладнання, яке в нас відсутнє.
Як доказ надаємо видаткові накладні на мегаомметр та мультиметр, паспорт на мегомметр та керівництво з експлуатації на мультиметр.
Для надання послуг, які є предметом закупівлі, ми маємо мегаомметр ЭС 0202/1-Г на підставі видаткової накладної № 1500-02149 від 21.04.2021 року та мультиметр СММ-10 на підставі видаткової накладної № 14 від 15.02.2022 року.
Мегаомметр – це вимірювальний прилад, який використовується для вимірювання опору ізоляції електричної системи. Даний пристрій дозволяє виміряти відносно високу напругу у діапазоні 100, 500, 1000 або 2500 вольт.
Відповідно до паспорту на мегомметри типу ЭС0202/х-Г вони призначені для вимірювання опору ізоляції електричних кіл, що не перебувають під напругою.
Мультиметр – електронний вимірювальний прилад, що поєднує в собі декілька функцій вимірювання. Мультиметр охоплює такі основні функції, як вимірювання напруги, струму і опору.
Відповідно до керівництва з експлуатації мультиметр СММ-10 може здійснювати такі вимірювання: вимірювання напруги постійного струму, вимірювання напруги змінного струму, вимірювання постійного струму, вимірювання змінного струму, вимірювання опору, вимірювання цілісності ланцюга, вимірювання ємності, тестування діодів, вимірювання частоти і коефіцієнта заповнення та вимірювання температури.
Таким чином, в нас є необхідне обладнання для надання послуг, які є предметом закупівлі, але ми не можемо прийняти участь в цій закупівлі, оскільки Замовник вимагає використовувати обладнання, яке в нас відсутнє.
Як доказ надаємо видаткові накладні на мегаомметр та мультиметр, паспорт на мегомметр та керівництво з експлуатації на мультиметр.
×
-
Назва доказу:
керівництво з експлуатації мультиметра
-
Опис доказу:
керівництво з експлуатації мультиметра
-
Повʼязаний документ:
3.1.3. Керівництво з експлуатації мультиметра.pdf
-
-
Назва доказу:
паспорт на мегаомметр
-
Опис доказу:
паспорт на мегаомметр
-
Повʼязаний документ:
3.1.2. Паспорт на мегаомметр.pdf
-
-
Назва доказу:
видаткові накладні на мегаомметр та мультиметр
-
Опис доказу:
видаткові накладні на мегаомметр та мультиметр
-
Повʼязаний документ:
3.1.1. Видаткові накладні на мегаомметр на мультиметр.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
bf20d283590e42bab1514c87381ea7e6
Заголовок пункту скарги:
щодо наявності тепловізора
Опис заперечення:
Відповідно до пункту 1 Додатку 3 тендерної документації вимагається: ««На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із обов’язковим зазначенням інформації про наявне в учасника обладнання, яке необхідне для надання послуг відповідно до пункту 9 Додатку 1 до цієї Тендерної документації, з наданням інформації про виробника/торгової марки, моделі такого обладнання, інше обладнання зазначається в довільній формі (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 1, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації).
Обов’язковим додатком до вказаної довідки надати: скановані копії чинних свідоцтв про повірку засобів вимірювальної техніки (далі - ЗВТ) учасника, або інші документи щодо їх повірки, видані згідно «Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 № 193. Надання чинних свідоцтв про повірку ЗВТ, або інших документів щодо їх повірки, вимагається на ЗВТ учасника - Вимірювач опору кола заземлення та Вимірювач опору ізоляції, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі, та які зазначені в учасником в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій та включені до Переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 04 червня 2015 року № 374.
В пункті 9 Додатку 1 до тендерної документації зазначено перелік мінімально необхідного обладнання для надання послуг з технічного обслуговування захисного обладнання (обладнання охоронних систем): тестер ємності акумулятора, осцилограф, тепловізор, конвертер для налаштування пристроїв SATEL, вимірювач опору кола заземлення, вимірювач опору ізоляції та пірометр.».
Обов’язковим додатком до вказаної довідки надати: скановані копії чинних свідоцтв про повірку засобів вимірювальної техніки (далі - ЗВТ) учасника, або інші документи щодо їх повірки, видані згідно «Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 № 193. Надання чинних свідоцтв про повірку ЗВТ, або інших документів щодо їх повірки, вимагається на ЗВТ учасника - Вимірювач опору кола заземлення та Вимірювач опору ізоляції, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі, та які зазначені в учасником в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій та включені до Переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 04 червня 2015 року № 374.
В пункті 9 Додатку 1 до тендерної документації зазначено перелік мінімально необхідного обладнання для надання послуг з технічного обслуговування захисного обладнання (обладнання охоронних систем): тестер ємності акумулятора, осцилограф, тепловізор, конвертер для налаштування пристроїв SATEL, вимірювач опору кола заземлення, вимірювач опору ізоляції та пірометр.».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Вимога щодо наявності в учасника обладнання відповідно до пункту 9 Додатку 1 до Тендерної документації в частині наявності тепловізора є для нас дискримінаційною, оскільки ми маємо обладнання, яке може виконувати такі ж функції як і тепловізор.
Ми маємо мультиметр СММ-10 на підставі видаткової накладної № 14 від 15.02.2022 року.
Тепловізор (інфрачервона камера) – оптико – електронний прилад для візуалізації температурного поля та вимірювання температури. Переважно працює в інфрачервоній частині електромагнітного спектру – теплові зображення утворюються завдяки зміщенню максимумів спектрів власного випромінювання тіл під час їх нагрівання у короткохвильову область.
Для надання послуг, які є предметом закупівлі, буде достатньо використовувати мультиметр, який здійснює вимірювання температури, що підтверджується керівництвом з експлуатації.
Таким чином, ми маємо обладнання, необхідне для надання послуг, які є предметом закупівлі, але ми не можемо прийняти участь в даній процедурі у зв’язку з тим, що Замовник вимагає наявність обладнання, якого в нас немає.
Як доказ надаємо видаткову накладну на мультиметр та керівництво з експлуатації мультиметра.
Просимо внести зміни до тендерної документації та надати можливість Учасникам пропонувати обладнання, яке виконує такі ж функції, як і обладнання, яке вимагається Замовником.
Ми маємо мультиметр СММ-10 на підставі видаткової накладної № 14 від 15.02.2022 року.
Тепловізор (інфрачервона камера) – оптико – електронний прилад для візуалізації температурного поля та вимірювання температури. Переважно працює в інфрачервоній частині електромагнітного спектру – теплові зображення утворюються завдяки зміщенню максимумів спектрів власного випромінювання тіл під час їх нагрівання у короткохвильову область.
Для надання послуг, які є предметом закупівлі, буде достатньо використовувати мультиметр, який здійснює вимірювання температури, що підтверджується керівництвом з експлуатації.
Таким чином, ми маємо обладнання, необхідне для надання послуг, які є предметом закупівлі, але ми не можемо прийняти участь в даній процедурі у зв’язку з тим, що Замовник вимагає наявність обладнання, якого в нас немає.
Як доказ надаємо видаткову накладну на мультиметр та керівництво з експлуатації мультиметра.
Просимо внести зміни до тендерної документації та надати можливість Учасникам пропонувати обладнання, яке виконує такі ж функції, як і обладнання, яке вимагається Замовником.
×
-
Назва доказу:
керівництво з експлуатації мультиметра
-
Опис доказу:
керівництво з експлуатації мультиметра
-
Повʼязаний документ:
3.2.2. Керівництво з експлуатації мультиметра.pdf
-
-
Назва доказу:
видаткова накладна на мультиметр
-
Опис доказу:
видаткова накладна на мультиметр
-
Повʼязаний документ:
3.2.1. Видаткова накладна на мультиметр.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
feb4585bb1cf4e10b90efbbd26de86f1
Заголовок пункту скарги:
щодо наявності пірометра
Опис заперечення:
Відповідно до пункту 1 Додатку 3 тендерної документації вимагається: ««На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із обов’язковим зазначенням інформації про наявне в учасника обладнання, яке необхідне для надання послуг відповідно до пункту 9 Додатку 1 до цієї Тендерної документації, з наданням інформації про виробника/торгової марки, моделі такого обладнання, інше обладнання зазначається в довільній формі (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 1, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації).
Обов’язковим додатком до вказаної довідки надати: скановані копії чинних свідоцтв про повірку засобів вимірювальної техніки (далі - ЗВТ) учасника, або інші документи щодо їх повірки, видані згідно «Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 № 193. Надання чинних свідоцтв про повірку ЗВТ, або інших документів щодо їх повірки, вимагається на ЗВТ учасника - Вимірювач опору кола заземлення та Вимірювач опору ізоляції, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі, та які зазначені в учасником в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій та включені до Переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 04 червня 2015 року № 374.
В пункті 9 Додатку 1 до тендерної документації зазначено перелік мінімально необхідного обладнання для надання послуг з технічного обслуговування захисного обладнання (обладнання охоронних систем): тестер ємності акумулятора, осцилограф, тепловізор, конвертер для налаштування пристроїв SATEL, вимірювач опору кола заземлення, вимірювач опору ізоляції та пірометр.».
Обов’язковим додатком до вказаної довідки надати: скановані копії чинних свідоцтв про повірку засобів вимірювальної техніки (далі - ЗВТ) учасника, або інші документи щодо їх повірки, видані згідно «Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 № 193. Надання чинних свідоцтв про повірку ЗВТ, або інших документів щодо їх повірки, вимагається на ЗВТ учасника - Вимірювач опору кола заземлення та Вимірювач опору ізоляції, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі, та які зазначені в учасником в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій та включені до Переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 04 червня 2015 року № 374.
В пункті 9 Додатку 1 до тендерної документації зазначено перелік мінімально необхідного обладнання для надання послуг з технічного обслуговування захисного обладнання (обладнання охоронних систем): тестер ємності акумулятора, осцилограф, тепловізор, конвертер для налаштування пристроїв SATEL, вимірювач опору кола заземлення, вимірювач опору ізоляції та пірометр.».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Вимога щодо наявності в учасника обладнання відповідно до пункту 9 Додатку 1 до Тендерної документації в частині наявності пірометра є для нас дискримінаційною, оскільки ми маємо обладнання, яке може виконувати такі ж функції як і пірометр. Крім того, Замовником вимагається два прилади для вимірювання температури: пірометр та тепловізор.
Ми маємо мультиметр СММ-10 на підставі видаткової накладної № 14 від 15.02.2022 року.
Пірометр – прилад для безконтактного вимірювання температури непрозорих тіл за їхнім випроміненням в оптичному діапазоні спектра. Принцип дії полягає у вимірюванні значення амплітуди електромагнітного випромінювання тіла.
Для надання послуг, які є предметом закупівлі, буде достатньо використовувати мультиметр, який здійснює вимірювання температури, що підтверджується керівництвом з експлуатації.
Таким чином, ми маємо обладнання, необхідне для надання послуг, які є предметом закупівлі, але ми не можемо прийняти участь в даній процедурі у зв’язку з тим, що Замовник вимагає наявність обладнання, якого в нас немає.
Як доказ надаємо видаткову накладну на мультиметр та керівництво з експлуатації мультиметра.
Ми маємо мультиметр СММ-10 на підставі видаткової накладної № 14 від 15.02.2022 року.
Пірометр – прилад для безконтактного вимірювання температури непрозорих тіл за їхнім випроміненням в оптичному діапазоні спектра. Принцип дії полягає у вимірюванні значення амплітуди електромагнітного випромінювання тіла.
Для надання послуг, які є предметом закупівлі, буде достатньо використовувати мультиметр, який здійснює вимірювання температури, що підтверджується керівництвом з експлуатації.
Таким чином, ми маємо обладнання, необхідне для надання послуг, які є предметом закупівлі, але ми не можемо прийняти участь в даній процедурі у зв’язку з тим, що Замовник вимагає наявність обладнання, якого в нас немає.
Як доказ надаємо видаткову накладну на мультиметр та керівництво з експлуатації мультиметра.
×
-
Назва доказу:
керівництво з експлуатації мультиметра
-
Опис доказу:
керівництво з експлуатації мультиметра
-
Повʼязаний документ:
3.3.2. Керівництво з експлуатації мультиметра.pdf
-
-
Назва доказу:
видаткова накладна на мультиметр
-
Опис доказу:
видаткова накладна на мультиметр
-
Повʼязаний документ:
3.3.1. Видаткова накладна на мультиметр.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги:
6
Номер:
299b8fc4e7c945208c46b6798f47723a
Заголовок пункту скарги:
наявності конвертера для налаштування пристроїв SATEL
Опис заперечення:
Відповідно до пункту 1 Додатку 3 тендерної документації вимагається: ««На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»: довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, із обов’язковим зазначенням інформації про наявне в учасника обладнання, яке необхідне для надання послуг відповідно до пункту 9 Додатку 1 до цієї Тендерної документації, з наданням інформації про виробника/торгової марки, моделі такого обладнання, інше обладнання зазначається в довільній формі (Учасник може оформити таку довідку за Зразком 1, наведеним в Додатку 3 до цієї Тендерної документації).
Обов’язковим додатком до вказаної довідки надати: скановані копії чинних свідоцтв про повірку засобів вимірювальної техніки (далі - ЗВТ) учасника, або інші документи щодо їх повірки, видані згідно «Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 № 193. Надання чинних свідоцтв про повірку ЗВТ, або інших документів щодо їх повірки, вимагається на ЗВТ учасника - Вимірювач опору кола заземлення та Вимірювач опору ізоляції, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі, та які зазначені в учасником в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій та включені до Переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 04 червня 2015 року № 374.
В пункті 9 Додатку 1 до тендерної документації зазначено перелік мінімально необхідного обладнання для надання послуг з технічного обслуговування захисного обладнання (обладнання охоронних систем): тестер ємності акумулятора, осцилограф, тепловізор, конвертер для налаштування пристроїв SATEL, вимірювач опору кола заземлення, вимірювач опору ізоляції та пірометр.».
Обов’язковим додатком до вказаної довідки надати: скановані копії чинних свідоцтв про повірку засобів вимірювальної техніки (далі - ЗВТ) учасника, або інші документи щодо їх повірки, видані згідно «Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 № 193. Надання чинних свідоцтв про повірку ЗВТ, або інших документів щодо їх повірки, вимагається на ЗВТ учасника - Вимірювач опору кола заземлення та Вимірювач опору ізоляції, необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі, та які зазначені в учасником в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій та включені до Переліку категорій законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що підлягають періодичній повірці, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 04 червня 2015 року № 374.
В пункті 9 Додатку 1 до тендерної документації зазначено перелік мінімально необхідного обладнання для надання послуг з технічного обслуговування захисного обладнання (обладнання охоронних систем): тестер ємності акумулятора, осцилограф, тепловізор, конвертер для налаштування пристроїв SATEL, вимірювач опору кола заземлення, вимірювач опору ізоляції та пірометр.».
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Вимога щодо наявності в учасника обладнання відповідно до пункту 9 Додатку 1 до Тендерної документації в частині наявності конвертера для налаштування пристроїв SATEL є для нас дискримінаційною та такою, що не узгоджується з технічним завданням Замовника.
Конвертер – комп’ютерна програма, яка перетворює у файлі дані з одного формату в інший.
Конвертер для налаштування пристроїв SATEL дає можливість підключення до комп’ютера пристроїв компанії SATEL. Також він надає можливість здійснити налаштування комплектів радіоуправління виробництва компанії SATEL.
Але, технічним завданням передбачено надання послуг з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання, а не здійснення його налаштування.
Крім того, в детальному описі послуг, що закуповуються немає послуг ні з перетворення у файлі даних з одного формату в інший, ні послуг з налаштування пристроїв SATEL.
Для надання послуг, які є предметом закупівлі, ми маємо наступне обладнання: тестер акумуляторних акумуляторів Foxsur FBT-200 12-24v, що підтверджується розрахунковою накладною № 1551 від 09.03.2023 року, компресор Compass ZA-65-50, 2,2 кВт, 50 л, що підтверджується видатковою накладної Рнк/OD-0012171 від 19.04.2018 року, кліщі для зняття ізоляції автоматичні 0,2-6 мм Montero 11701, що підтверджується видатковою накладною Рнк/OD-0012550 від 20.04.2018 року, цифровий мультиметр UNI-T UT-33D+, що підтверджується видатковою накладною Рнк/OD-0055633 від 28.04.2020 року, мультиметр цифровий E.Next p0470020 e.tool.multitest.01, що підтверджується видатковою накладною Рнк/OD-0022654 від 23.06.2018 року, мегаомметр ЭС 0202/1-Г, що підтверджується видатковою накладною № 1500-02149 від 21.04.2021 року, прилад ЭС 0212 (омметр), що підтверджується видатковою накладною № 1500-02149 від 21.04.2021 року, мультиметр СММ-10, що підтверджується видатковою накладною № 14 від 15.02.2022 року, портативний цифровий осцилограф FNIRSI-5012H, що підтверджується видатковою накладною № 1339 від 14.02.2022 року та вимірювач опору заземлення Ф 4103-М1, що підтверджується видатковою накладною № 1500-00808 від 16.02.2022 року.
Ми маємо необхідне обладнання для надання послуг, які є предметом закупівлі, але не можемо прийняти участь в даній процедурі закупівлі у зв’язку з тим, що Замовник вимагає наявність обладнання (конвертер для налаштування пристроїв SATEL), яке ми не маємо та не повинні мати, оскільки в детальному описі послуг, що закуповуються, відсутні послуги, для яких необхідне таке обладнання.
Як доказ надаємо видаткові накладні зазначені вище.
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу щодо наявності в учасника конвертера для налаштування пристроїв SATEL.
Конвертер – комп’ютерна програма, яка перетворює у файлі дані з одного формату в інший.
Конвертер для налаштування пристроїв SATEL дає можливість підключення до комп’ютера пристроїв компанії SATEL. Також він надає можливість здійснити налаштування комплектів радіоуправління виробництва компанії SATEL.
Але, технічним завданням передбачено надання послуг з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання, а не здійснення його налаштування.
Крім того, в детальному описі послуг, що закуповуються немає послуг ні з перетворення у файлі даних з одного формату в інший, ні послуг з налаштування пристроїв SATEL.
Для надання послуг, які є предметом закупівлі, ми маємо наступне обладнання: тестер акумуляторних акумуляторів Foxsur FBT-200 12-24v, що підтверджується розрахунковою накладною № 1551 від 09.03.2023 року, компресор Compass ZA-65-50, 2,2 кВт, 50 л, що підтверджується видатковою накладної Рнк/OD-0012171 від 19.04.2018 року, кліщі для зняття ізоляції автоматичні 0,2-6 мм Montero 11701, що підтверджується видатковою накладною Рнк/OD-0012550 від 20.04.2018 року, цифровий мультиметр UNI-T UT-33D+, що підтверджується видатковою накладною Рнк/OD-0055633 від 28.04.2020 року, мультиметр цифровий E.Next p0470020 e.tool.multitest.01, що підтверджується видатковою накладною Рнк/OD-0022654 від 23.06.2018 року, мегаомметр ЭС 0202/1-Г, що підтверджується видатковою накладною № 1500-02149 від 21.04.2021 року, прилад ЭС 0212 (омметр), що підтверджується видатковою накладною № 1500-02149 від 21.04.2021 року, мультиметр СММ-10, що підтверджується видатковою накладною № 14 від 15.02.2022 року, портативний цифровий осцилограф FNIRSI-5012H, що підтверджується видатковою накладною № 1339 від 14.02.2022 року та вимірювач опору заземлення Ф 4103-М1, що підтверджується видатковою накладною № 1500-00808 від 16.02.2022 року.
Ми маємо необхідне обладнання для надання послуг, які є предметом закупівлі, але не можемо прийняти участь в даній процедурі закупівлі у зв’язку з тим, що Замовник вимагає наявність обладнання (конвертер для налаштування пристроїв SATEL), яке ми не маємо та не повинні мати, оскільки в детальному описі послуг, що закуповуються, відсутні послуги, для яких необхідне таке обладнання.
Як доказ надаємо видаткові накладні зазначені вище.
Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу щодо наявності в учасника конвертера для налаштування пристроїв SATEL.
×
-
Назва доказу:
видаткові накладні на обладнання
-
Опис доказу:
видаткові накладні на обладнання
-
Повʼязаний документ:
3.4. Видаткові накладні на обладнання.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Скасована
скарга
Номер:
08630349a3d54ffb890e3d4c6453d4b5
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-25-005908-a.b1
Назва:
скарга
Скарга:
Скарга
на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника по процедурі закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання» (код ДК 021:2015: 50610000-4 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання)
Пов'язані документи:
Учасник
- 1.1. Постанова КМУ від 12.10.2022 № 1178.pdf 28.11.2024 14:59
- 1.2. Закон України Про публічні закупівлі.pdf 28.11.2024 14:59
- 2. Видаткові накладні на обладнання.pdf 28.11.2024 14:59
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
28.11.2024 15:01