-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Тверде паливо (брикети паливні з деревини листяних поряд, 1 групи якості, згідно ДСТУ 8358:2015 «Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови»)
Торги відмінено
696 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 480.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 480.00 UAH
Період оскарження:
22.11.2024 14:21 - 01.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
b4093b56662a413d8491ffad4cc9298f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-22-010717-a.c1
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
22 листопада 2024 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга АМКУ (РЕСУРСИ)-2-18.pdf.asice-9.zip 26.11.2024 20:36
- лист енерго (1).pdf 26.11.2024 20:36
- Скарга АМКУ (РЕСУРСИ)-2-18.pdf 26.11.2024 20:36
- ДСТУ 8358.pdf 26.11.2024 20:37
- aggregation_2024-10-01.xlsx 26.11.2024 20:37
- ТОВ РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ_43271_p7s.7z 26.11.2024 20:38
- ТОВ РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ_42632_p7s.7z 26.11.2024 20:38
- ТОВ РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ_42583_p7s.7z 26.11.2024 20:38
- Довідка про відкриття рахунку-2.pdf 26.11.2024 20:38
- sign.p7s 26.11.2024 20:41
- рішення від 28.11.2024 № 18987.pdf 28.11.2024 15:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.12.2024 № 19368.pdf 05.12.2024 17:26
- рішення від 05.12.2024 № 19368.pdf 10.12.2024 12:35
- Відповідь АМКУ.doc 02.12.2024 11:30
- Відповідь на скаргу.pdf 02.12.2024 11:30
- Протокол зміни до ТД. брикети.docx 02.12.2024 11:30
- Протокол брикети зміни до ТД.pdf 02.12.2024 11:30
- Зміни що вносяться до Тендерної Документації.docx 02.12.2024 11:30
- Зміни що вносяться до Тендерної Документації.pdf 02.12.2024 11:31
- Тендерна документація Брикети нова редакція.docx 02.12.2024 11:31
- Тендерна документація Брикети нова редакція.pdf 02.12.2024 11:31
- Скріншот запитання та розяснення до процедури (1).pdf 02.12.2024 11:31
- Протокол №131 брикети.pdf 12.12.2024 17:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.11.2024 20:50
Дата розгляду скарги:
05.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.11.2024 15:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.12.2024 12:36
Дата виконання рішення Замовником:
12.12.2024 17:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Ознайомившись з рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг, про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №19368-р/пк-пз від 05.12.2024, опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу 10 грудня 2024 року, щодо скарги № UA-2024-11-22-010717-a.c1, Замовником було прийнято рішення про відміну процедури (протокол №131 - додається) у зв'язку з тим, що завершення закупівлі № UA-2024-11-22-010717-a є неможливим внаслідок обставин, що не залежать від волі замовника – Комунального закладу «Попаснянський обласний психоневрологічний інтернат», а саме: неможливість дотримання термінів постачання та оплати за поставлений товар у поточному році. Замовник зобов'язується врахувати зауваження органу оскарження, при проведенні процедури відкриті торги, на закупівлю зазначеного товару у майбутньому.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f9c6649103954e30b29379e8b48357df
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Опис заперечення:
22 листопада 2024 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
×
-
Назва доказу:
Довідка про відкриття рахунку
-
Опис доказу:
Довідка про відкриття рахунку
-
Повʼязаний документ:
Довідка про відкриття рахунку-2.pdf
-
-
Назва доказу:
Приклад гарантії №3
-
Опис доказу:
Приклад гарантії №3
-
Повʼязаний документ:
ТОВ РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ_42583_p7s.7z
-
-
Назва доказу:
Приклад гарантії №2
-
Опис доказу:
Приклад гарантії №2
-
Повʼязаний документ:
ТОВ РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ_42632_p7s.7z
-
-
Назва доказу:
Приклад гарантії №1
-
Опис доказу:
Приклад гарантії №1
-
Повʼязаний документ:
ТОВ РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ_43271_p7s.7z
-
-
Назва доказу:
Інформація про топ банків у вигляді таблиць
-
Опис доказу:
Інформація про топ банків у вигляді таблиць
-
Повʼязаний документ:
aggregation_2024-10-01.xlsx
-
-
Назва доказу:
ДСТУ 8358:2015
-
Опис доказу:
ДСТУ 8358:2015
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ 8358.pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ
-
Опис доказу:
Скарга АМКУ
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ (РЕСУРСИ)-2-18.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист від постачальника
-
Опис доказу:
Лист від постачальника
-
Повʼязаний документ:
лист енерго (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Скарга АМКУ підписана
-
Опис доказу:
Скарга АМКУ підписана
-
Повʼязаний документ:
Скарга АМКУ (РЕСУРСИ)-2-18.pdf.asice-9.zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Номер:
61285690d1334112a590cad7e86c5d58
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-22-010717-a.a2
Назва:
СКАРГА
про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 139.pdf 27.12.2024 14:50
- 9. Копія рішення Комісії АМКУ від 28.11.2024 № 18987.pdf 23.12.2024 14:29
- 7. Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2024-11-22-010717-a.pdf 23.12.2024 14:29
- 6. Копія протоколу уповноваженої особи від 22.11.2024 року № 119.pdf 23.12.2024 14:29
- 5. Витяг з кошторису.pdf 23.12.2024 14:29
- 4. Протокол затвердження річного плану від 22-11-2024.pdf 23.12.2024 14:29
- 1. Положення КЗ Попаснянський психоневрологічний інтернат.pdf 23.12.2024 14:29
- 8. Копія скарги АМКУ (РЕСУРСИ)-2-18 (2).pdf 23.12.2024 14:29
- 2. Витяг з ЄДРПОУ 08.04.2022.pdf 23.12.2024 14:29
- Відповідь АМКУ від 23-12-2024.doc 23.12.2024 14:29
- Відповідь АМКУ від 23.12.2024.pdf 23.12.2024 14:29
- 12. Протокол 131 від 12-12-2024.pdf 23.12.2024 14:29
- 11. Додаток 1 ПРОЄКТ ДОГОВОРУ БРИКЕТИ.docx 23.12.2024 14:29
- 10. Копія рішення Комісії АМКУ від 05.12.2024 № 19368 (2).pdf 23.12.2024 14:29
- 3. Витяг з реєстру неприбуткових організацій.pdf 23.12.2024 14:29
- рішення від 26.12.2024 № 20667.pdf 27.12.2024 12:59
- інформація про резолютивну частину рішення від 26.12.2024 № 20667.pdf 27.12.2024 09:04
- рішення від 19.12.2024 № 20231.pdf 19.12.2024 16:24
- sign.p7s 17.12.2024 19:36
- Протокол №131 брикети.pdf 17.12.2024 19:19
- ТД.rar 17.12.2024 19:19
- Особливості.pdf 17.12.2024 19:19
- Витяг ЄДР.pdf 17.12.2024 19:19
- оголошення.pdf 17.12.2024 19:19
- ПАСПОРТ.pdf 17.12.2024 19:19
- КОД.pdf 17.12.2024 19:19
- Скарга.docx 17.12.2024 19:19
- Скарга (6).pdf.p7s.zip 17.12.2024 19:19
- Виписка з ЄДР.pdf 17.12.2024 19:19
- ЗУ ПРО ТПП.pdf 17.12.2024 19:19
- Скарга скан.pdf 17.12.2024 19:19
- реєстр.pdf 17.12.2024 19:19
- 2.Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII.pdf 17.12.2024 19:19
- ПАСПОРТ (6).pdf 17.12.2024 19:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.12.2024 19:45
Дата розгляду скарги:
26.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.12.2024 16:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.12.2024 13:00
Дата виконання рішення Замовником:
27.12.2024 14:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Скасувати рішення уповноваженої особи № 131 від 12.12.2024 року, щодо закупівлі - унікальний номер оголошення: UA-2024-11-22-010717-a, на закупівлю товару брикети паливні з деревини листяних поряд, 1 групи якості, ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
274d5415e4ee4b2c9eac5b78ff73f5d3
Заголовок пункту скарги:
13 грудня 2024 року Замовником було розміщено Протокол 131 щодо прийняття рішення уповноваженою особою КЗ" Попаснянський обласний психоневрологічний інтернат" щодо відміни відкритих торгів через неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили.
Таке рішення вважаю таким, що ухвалене з порушенням законодавства про публічні закупівлі.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
На підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пунктів 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі – Особливості) ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КВАСІНСЬКИЙ НАЗАР МИКОЛАЙОВИЧ звертається зі цією скаргою щодо порушення Замовником законодавства в сфері публічних закупівель.
Підстави подання скарги: Замовником було розміщено оголошення про проведення публічної закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-22-010717-a, Ідентифікатор – UA-2024-11-22-010717-a.
ВІДОМОСТІ ПРО ПРОЦЕДУРУ ЗАКУПІВЛІ.
Процедура – Відкриті торги з особливостями.
Предмет закупівлі: БРИКЕТИ ПАЛИВНІ З ДЕРЕВИНИ ЛИСТЯНИХ ПОРІД, 1 ГРУПИ ЯКОСТІ (код згідно ДК 021:2015 09110000-3 - Тверде паливо)
Оголошення на веб-порталі – UA-2024-11-22-010717-a,
Ідентифікатор – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-22-010717-a .
НАЙМЕНУВАННЯ ЗАМОВНИКА.
Коммунальний заклад" Попаснянський обласний психоневрологічний інтернат"
Код ЄДРПОУ: 03190047
Юридична адреса: 93300, Україна, Луганська область, місто Попасна, вулиця Польова 2.
Фактична адреса: 59022 Чернівецька область, смт. Красноїльськ, вул. Штефана Чел Маре,173
Посадова особа замовника, уповноважена
здійснювати зв'язок з учасниками –
Уповноважена особа: фахівець з публічних закупівель Комунального закладу «Попаснянський обласний психоневрологічний інтернат» – Костомарова Олена Валеріїївна,
т.+380994346723,
e-mail: kz_popni@ukr.net
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ
КВАСІНСЬКИЙ НАЗАР МИКОЛАЙОВИЧ
РНОКПП - 2980110952
Адреса: УКРАЇНА, 79049, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ, М. ЛЬВІВ, СИХІВСЬКИЙ РАЙОН ПР-Т ЧЕРВОНОЇ КАЛИНИ, БУД. 117, КВ. 100.
Контактні особи (телефон, (e-mail за наявності)) - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КВАСІНСЬКИЙ НАЗАР МИКОЛАЙОВИЧ, тел/факс. +38(067)-727-04-27, e-mail: robochiy-95@ukr.net
ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
Замовник здійснює закупівлю за процедурою Відкриті торги з особливостями, за предметом- БРИКЕТИ ПАЛИВНІ З ДЕРЕВИНИ ЛИСТЯНИХ ПОРІД, 1 ГРУПИ ЯКОСТІ
(код згідно ДК 021:2015 09110000-3 - Тверде паливо).
ФОП "КВАСІНСЬКИЙ НАЗАР МИКОЛАЙОВИЧ" (Скаржник надалі за текстом скарги) взяв участь в процедурі закупівлі.
Загалом у процедурі прийняло участь 3 учасники.( ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ», ФОП "КВАСІНСЬКИЙ НАЗАР МИКОЛАЙОВИЧ", Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС".)
13 грудня 2024 року Замовником було розміщено Протокол 131 щодо прийняття рішення уповноваженою особою КЗ" Попаснянський обласний психоневрологічний інтернат" щодо відміни відкритих торгів через неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили.
Таке рішення вважаю таким, що ухвалене з порушенням законодавства про публічні закупівлі. Таке рішення вважаю незаконним та таким, що підлягає скасуванню з огляду на наступне.
Відповідно до Протоколу 131:
З урахуванням строків на проведення електронного аукціону «16-17» грудня 2024 року , розгляду тендерної пропозиції «20-21» грудня 2024 року, строк укладання договору можливий не раніше «26-27» грудня 2024 року , що не відповідає умовам пункту 4.1 проекту договору, в якому вказано що Строк поставки Товару: з дати укладання договору до 15 грудня 2024 року (включно).Строк поставки товару не може бути продовжений у зв язку із закінченням бюджетного року, оскільки відповідно до регламенту роботи органів ДКСУ у період завершення бюджетного 2024 року та початку 2025 року,затв наказом казн.29.11.2024 №355.,останнім днем ппроведення платежів нацбанку в бджетному 2024 році є «27» грудня 2024 року. Зазначені вище обставини неможливлюють терміни постачання товару та оплати за товар у поточному році так як закупівлі повинні здійснюватися відповідно до річного плану. Враховуючи вищенаведене у звязку з тим що завершення закупівлі є неможливим внаслідок обставин що не залежать від волі замовника вирішила відмінити відкриті торги на підставі пп 4 розділу 50 особливостей.
Таку підставу вважаю незаконною з огляду на наступне.
1. Відповідно до оприлюдненого оголошення № UA-2024-11-22-010717-a Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг «до 15 грудня 2024».
Згідно Проекту Договору, що є додатком № 1 до тендерної документації:: Замовник встановив у розділі 4. “ПОРЯДОК ТА УМОВИ ПОСТАВКИ ТОВАРУ” Пункті 4.1. Строк поставки Товару: з дати укладання договору до 15 грудня 2024 року (включно).
Враховуючи строки розгляду пропозицій та термінів укладення договору, договір із переможцем може бути укладено не раніше «26-27» грудня 2024 року, що є пізніше ніж кінцевий строк поставки товару згідно Проекту договору та оприлюдненого оголошення № UA-2024-11-22-010717-a.
Тобто якщо замовником «20-21» грудня 2024 року буде прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю по предмету: БРИКЕТИ ПАЛИВНІ З ДЕРЕВИНИ ЛИСТЯНИХ ПОРІД, 1 ГРУПИ ЯКОСТІ (код згідно ДК 021:2015 09110000-3 - Тверде паливо) відповідно до оприлюдненого оголошення № UA-2024-11-22-010717-a, то перший день для укладання договору про закупівлю буде «26-27» грудня 2024 року, що є пізніше ніж кінцевий строк поставки.
В такому разі замовник з переможцем укладає договір про закупівлю товару та додаткову угоду №1 до договору про продовження строків поставки товару. Вказане замовником у ПРОТОКОЛІ №131 від 12 грудня 2024 року обгрунтування, не є підставо для скасування торгів.
Згідно п.12.7.Розділу 12. “ПОРЯДОК ЗМІНИ УМОВ ДОГОВОРУ” Проекту Договору, що є Додатком № 1 до тендерної документації та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178.
12.7. Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених пунктом 19 Особливостей дійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості), а саме:
4)продовження строку дії Договору та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат Покупця, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі. Форма документального підтвердження об’єктивних обставин визначатиметься Покупцем у момент виникнення об’єктивних обставин (з огляду на їхні особливості) з дотриманням чинного законодавства.
Таким чином замовник після укладення договору про закупівлю з переможцем продовжує строк поставки товару шляхом укладення додаткової угоди №1 до договору, а не шляхом скасування торгів та оголошенням нових.
Замовником не наведено об’єктивних доводів на предмет того, що проведення закупівлі
з «таким строком поставки товару» було не можливим.
Додатки до Пункту 1:
1. ПРОТОКОЛ № 131 від 12 грудня 2024 року
2. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
3. Документи, що підтверджують повноваження підписанта
4.Витяг ЄДР
5.Тендерна документація Замовника з додатками та змінами.
6. Закон України «Про публічні закупівлі»
7. ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів, РЕЄСТР отриманих тендерних пропозицій/пропозицій
2. Замовником у Проекті Договору, що є додатком № 1 до тендерної документації зазначено Розділ 8. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ (форс-мажор):
8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін. Під непереборною силою в цьому Договорі розуміються будь-які надзвичайні або невідворотні події зовнішнього щодо Сторін характеру або їх наслідки, які виникають без вини Сторін, поза їх волею або всупереч волі й бажанню Сторін, і які не можна, за умови застосування звичайних для цього заходів, передбачити й не можна при всій обережності й передбачливості запобігти (уникнути), у тому числі, але не винятково: стихійні явища природного характеру (землетруси, повені, урагани, руйнування в результаті блискавки й т. п.), нещастя біологічного, техногенного й антропогенного походження (вибухи, пожежі, вихід з ладу машин і устаткування, масові епідемії та ін.), карантин, встановлений Кабінетом Міністрів України, обставини суспільного життя (війна, воєнні дії, блокади, громадські заворушення, прояви тероризму, масові страйки й локаути, бойкоти та ін.).
8.2. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна протягом 14-ти календарних днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі шляхом направлення офіційного листа на електронну адресу, зазначену в розділі 16 цього Договору. Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про настання чи припинення обставин непереборної сили позбавляє Сторону права посилатися на них як на обставини, що звільняють від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором.
8.3. Дія обставин непереборної сили повинна бути підтверджена відповідним документом Торгово-промислової палати України або іншого компетентного органу. Обов’язок надання підтверджуючих документів лежить на Стороні, яка посилається на дію обставин форс-мажору.
8.4. У разі коли строк дії обставин непереборної сили триває більше 30 днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір достроково шляхом направлення іншій Стороні офіційного листа на електронну адресу зазначену у розділі 16 цього Договору не менш ніж за 30 календарних днів до бажаної дати розірвання, яка обов’язково зазначається в такому листі.
8.5. Якщо обставини непереборної сили та (або) їх наслідки тимчасово перешкоджають повному або частковому виконанню зобов’язань за цим Договором, час виконання зобов’язань продовжується на час дії таких обставин або усунення їх наслідків, але не більш ніж до кінця поточного, бюджетного року.
8.6. У разі, якщо у зв’язку з виникненням обставин непереборної сили та (або) їх наслідків, за які жодна із сторін не відповідає, виконання зобов’язань за цим Договором є остаточно неможливим, то цей Договір вважається припиненим з моменту виникнення неможливості виконання зобов’язань за цим Договором, при цьому Сторони не звільняються від обов’язку сповістити іншу Сторону про настання обставин непереборної сили або виникнення їхніх наслідків (стаття 607 ЦКУ).
Тобто Замовником у Проекті Договору, що є додатком № 1 до тендерної документації зазначено що підпадає під поняття обставин непереборної сили, це стихійні явища природного характеру (землетруси, повені, урагани, руйнування в результаті блискавки й т. п.), нещастя біологічного, техногенного й антропогенного походження (вибухи, пожежі, вихід з ладу машин і устаткування, масові епідемії та ін.), карантин, встановлений Кабінетом Міністрів України, обставини суспільного життя (війна, воєнні дії, блокади, громадські заворушення, прояви тероризму, масові страйки й локаути, бойкоти та ін.).
Згідно частини другої ст. 141 ЗАКОНУ УКРАЇНИ "Про торгово-промислові палати в Україні" Форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) є надзвичайні та невідворотні обставини, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо), обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, а саме: загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, введення комендантської години, карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, експропріація, примусове вилучення, захоплення підприємств, реквізиція, громадська демонстрація, блокада, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, тривалі перерви в роботі транспорту, регламентовані умовами відповідних рішень та актами державних органів влади, закриття морських проток, ембарго, заборона (обмеження) експорту/імпорту тощо, а також викликані винятковими погодними умовами і стихійним лихом, а саме: епідемія, сильний шторм, циклон, ураган, торнадо, буревій, повінь, нагромадження снігу, ожеледь, град, заморозки, замерзання моря, проток, портів, перевалів, землетрус, блискавка, пожежа, посуха, просідання і зсув ґрунту, інші стихійні лиха тощо.
До цього ж щоб довести наявність обставин непереборної сили потрібно це підтвердити документально.
Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини протягом семи днів з дня звернення суб’єкта господарської діяльності за собівартістю.
Документального підтвердження наявності обставин непереборної сили замовником не надано.
Таким чином скасування закупівлі через підставу “коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили” є безпідставним на необгрунтованим.
Додатки до Пункту 2:
1. ПРОТОКОЛ № 131 від 12 грудня 2024 року
2. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
3. Документи, що підтверджують повноваження підписанта
4.Витяг ЄДР
5.Тендерна документація Замовника з додатками та змінами.
6. Закон України «Про публічні закупівлі»
7. ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів, РЕЄСТР отриманих тендерних пропозицій/пропозицій
8. ЗАКОН УКРАЇНИ "Про торгово-промислові палати в Україні"
Відповідно до п. 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178:
50. Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили;
5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій.
З урахуванням вказаного, підстав для відміни закупівлі немає, і замовник документально не підтверджує їх наявність.
Замовник неправомірним скасуванням торгів порушує мої права на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а також позбавляє мої можливості укласти Договір про закупівлю і отримати економічний ефект від реалізації Замовнику товару, що складає предмет закупівлі.
Враховуючи усе вищенаведене, ПРОТОКОЛ № 131 від 12 грудня 2024 року щодо відміни закупівлі, є незаконним та таким, що підлягає скасуванню.
Замовник прийнявши рішення про скасування закупівлі № UA-2024-11-22-010717-a, порушив основні принципи здійснення публічних закупівель, зокрема принципи об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Замовник прийнявши рішення про скасування закупівлі № UA-2024-11-22-010717-a порушив мої права та охоронювані законом інтереси. Мої права були порушені, оскільки замовник порушив моє право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати ПРОТОКОЛ № 131 від 12 грудня 2024 року про відміну закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель
ВИМОГИ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ.
Враховуючи викладене вище, на підставі, ст.ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а також з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, -
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати ПРОТОКОЛ № 131 від 12 грудня 2024 року про відміну закупівлі.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Документи зазначені для виконання вимог частини 5 статті 18 Закону та пункту 59 Особливостей, також додаються до скарги як документальне підтвердження/докази у відповідності з частиною 2 статті 18 Закону та пункту 56 Особливостей.
Підстави подання скарги: Замовником було розміщено оголошення про проведення публічної закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-22-010717-a, Ідентифікатор – UA-2024-11-22-010717-a.
ВІДОМОСТІ ПРО ПРОЦЕДУРУ ЗАКУПІВЛІ.
Процедура – Відкриті торги з особливостями.
Предмет закупівлі: БРИКЕТИ ПАЛИВНІ З ДЕРЕВИНИ ЛИСТЯНИХ ПОРІД, 1 ГРУПИ ЯКОСТІ (код згідно ДК 021:2015 09110000-3 - Тверде паливо)
Оголошення на веб-порталі – UA-2024-11-22-010717-a,
Ідентифікатор – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-22-010717-a .
НАЙМЕНУВАННЯ ЗАМОВНИКА.
Коммунальний заклад" Попаснянський обласний психоневрологічний інтернат"
Код ЄДРПОУ: 03190047
Юридична адреса: 93300, Україна, Луганська область, місто Попасна, вулиця Польова 2.
Фактична адреса: 59022 Чернівецька область, смт. Красноїльськ, вул. Штефана Чел Маре,173
Посадова особа замовника, уповноважена
здійснювати зв'язок з учасниками –
Уповноважена особа: фахівець з публічних закупівель Комунального закладу «Попаснянський обласний психоневрологічний інтернат» – Костомарова Олена Валеріїївна,
т.+380994346723,
e-mail: kz_popni@ukr.net
СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ.
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ
КВАСІНСЬКИЙ НАЗАР МИКОЛАЙОВИЧ
РНОКПП - 2980110952
Адреса: УКРАЇНА, 79049, ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСТЬ, М. ЛЬВІВ, СИХІВСЬКИЙ РАЙОН ПР-Т ЧЕРВОНОЇ КАЛИНИ, БУД. 117, КВ. 100.
Контактні особи (телефон, (e-mail за наявності)) - ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КВАСІНСЬКИЙ НАЗАР МИКОЛАЙОВИЧ, тел/факс. +38(067)-727-04-27, e-mail: robochiy-95@ukr.net
ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
Замовник здійснює закупівлю за процедурою Відкриті торги з особливостями, за предметом- БРИКЕТИ ПАЛИВНІ З ДЕРЕВИНИ ЛИСТЯНИХ ПОРІД, 1 ГРУПИ ЯКОСТІ
(код згідно ДК 021:2015 09110000-3 - Тверде паливо).
ФОП "КВАСІНСЬКИЙ НАЗАР МИКОЛАЙОВИЧ" (Скаржник надалі за текстом скарги) взяв участь в процедурі закупівлі.
Загалом у процедурі прийняло участь 3 учасники.( ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ», ФОП "КВАСІНСЬКИЙ НАЗАР МИКОЛАЙОВИЧ", Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС".)
13 грудня 2024 року Замовником було розміщено Протокол 131 щодо прийняття рішення уповноваженою особою КЗ" Попаснянський обласний психоневрологічний інтернат" щодо відміни відкритих торгів через неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили.
Таке рішення вважаю таким, що ухвалене з порушенням законодавства про публічні закупівлі. Таке рішення вважаю незаконним та таким, що підлягає скасуванню з огляду на наступне.
Відповідно до Протоколу 131:
З урахуванням строків на проведення електронного аукціону «16-17» грудня 2024 року , розгляду тендерної пропозиції «20-21» грудня 2024 року, строк укладання договору можливий не раніше «26-27» грудня 2024 року , що не відповідає умовам пункту 4.1 проекту договору, в якому вказано що Строк поставки Товару: з дати укладання договору до 15 грудня 2024 року (включно).Строк поставки товару не може бути продовжений у зв язку із закінченням бюджетного року, оскільки відповідно до регламенту роботи органів ДКСУ у період завершення бюджетного 2024 року та початку 2025 року,затв наказом казн.29.11.2024 №355.,останнім днем ппроведення платежів нацбанку в бджетному 2024 році є «27» грудня 2024 року. Зазначені вище обставини неможливлюють терміни постачання товару та оплати за товар у поточному році так як закупівлі повинні здійснюватися відповідно до річного плану. Враховуючи вищенаведене у звязку з тим що завершення закупівлі є неможливим внаслідок обставин що не залежать від волі замовника вирішила відмінити відкриті торги на підставі пп 4 розділу 50 особливостей.
Таку підставу вважаю незаконною з огляду на наступне.
1. Відповідно до оприлюдненого оголошення № UA-2024-11-22-010717-a Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг «до 15 грудня 2024».
Згідно Проекту Договору, що є додатком № 1 до тендерної документації:: Замовник встановив у розділі 4. “ПОРЯДОК ТА УМОВИ ПОСТАВКИ ТОВАРУ” Пункті 4.1. Строк поставки Товару: з дати укладання договору до 15 грудня 2024 року (включно).
Враховуючи строки розгляду пропозицій та термінів укладення договору, договір із переможцем може бути укладено не раніше «26-27» грудня 2024 року, що є пізніше ніж кінцевий строк поставки товару згідно Проекту договору та оприлюдненого оголошення № UA-2024-11-22-010717-a.
Тобто якщо замовником «20-21» грудня 2024 року буде прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю по предмету: БРИКЕТИ ПАЛИВНІ З ДЕРЕВИНИ ЛИСТЯНИХ ПОРІД, 1 ГРУПИ ЯКОСТІ (код згідно ДК 021:2015 09110000-3 - Тверде паливо) відповідно до оприлюдненого оголошення № UA-2024-11-22-010717-a, то перший день для укладання договору про закупівлю буде «26-27» грудня 2024 року, що є пізніше ніж кінцевий строк поставки.
В такому разі замовник з переможцем укладає договір про закупівлю товару та додаткову угоду №1 до договору про продовження строків поставки товару. Вказане замовником у ПРОТОКОЛІ №131 від 12 грудня 2024 року обгрунтування, не є підставо для скасування торгів.
Згідно п.12.7.Розділу 12. “ПОРЯДОК ЗМІНИ УМОВ ДОГОВОРУ” Проекту Договору, що є Додатком № 1 до тендерної документації та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178.
12.7. Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених пунктом 19 Особливостей дійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості), а саме:
4)продовження строку дії Договору та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат Покупця, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі. Форма документального підтвердження об’єктивних обставин визначатиметься Покупцем у момент виникнення об’єктивних обставин (з огляду на їхні особливості) з дотриманням чинного законодавства.
Таким чином замовник після укладення договору про закупівлю з переможцем продовжує строк поставки товару шляхом укладення додаткової угоди №1 до договору, а не шляхом скасування торгів та оголошенням нових.
Замовником не наведено об’єктивних доводів на предмет того, що проведення закупівлі
з «таким строком поставки товару» було не можливим.
Додатки до Пункту 1:
1. ПРОТОКОЛ № 131 від 12 грудня 2024 року
2. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
3. Документи, що підтверджують повноваження підписанта
4.Витяг ЄДР
5.Тендерна документація Замовника з додатками та змінами.
6. Закон України «Про публічні закупівлі»
7. ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів, РЕЄСТР отриманих тендерних пропозицій/пропозицій
2. Замовником у Проекті Договору, що є додатком № 1 до тендерної документації зазначено Розділ 8. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ (форс-мажор):
8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін. Під непереборною силою в цьому Договорі розуміються будь-які надзвичайні або невідворотні події зовнішнього щодо Сторін характеру або їх наслідки, які виникають без вини Сторін, поза їх волею або всупереч волі й бажанню Сторін, і які не можна, за умови застосування звичайних для цього заходів, передбачити й не можна при всій обережності й передбачливості запобігти (уникнути), у тому числі, але не винятково: стихійні явища природного характеру (землетруси, повені, урагани, руйнування в результаті блискавки й т. п.), нещастя біологічного, техногенного й антропогенного походження (вибухи, пожежі, вихід з ладу машин і устаткування, масові епідемії та ін.), карантин, встановлений Кабінетом Міністрів України, обставини суспільного життя (війна, воєнні дії, блокади, громадські заворушення, прояви тероризму, масові страйки й локаути, бойкоти та ін.).
8.2. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна протягом 14-ти календарних днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі шляхом направлення офіційного листа на електронну адресу, зазначену в розділі 16 цього Договору. Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про настання чи припинення обставин непереборної сили позбавляє Сторону права посилатися на них як на обставини, що звільняють від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором.
8.3. Дія обставин непереборної сили повинна бути підтверджена відповідним документом Торгово-промислової палати України або іншого компетентного органу. Обов’язок надання підтверджуючих документів лежить на Стороні, яка посилається на дію обставин форс-мажору.
8.4. У разі коли строк дії обставин непереборної сили триває більше 30 днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір достроково шляхом направлення іншій Стороні офіційного листа на електронну адресу зазначену у розділі 16 цього Договору не менш ніж за 30 календарних днів до бажаної дати розірвання, яка обов’язково зазначається в такому листі.
8.5. Якщо обставини непереборної сили та (або) їх наслідки тимчасово перешкоджають повному або частковому виконанню зобов’язань за цим Договором, час виконання зобов’язань продовжується на час дії таких обставин або усунення їх наслідків, але не більш ніж до кінця поточного, бюджетного року.
8.6. У разі, якщо у зв’язку з виникненням обставин непереборної сили та (або) їх наслідків, за які жодна із сторін не відповідає, виконання зобов’язань за цим Договором є остаточно неможливим, то цей Договір вважається припиненим з моменту виникнення неможливості виконання зобов’язань за цим Договором, при цьому Сторони не звільняються від обов’язку сповістити іншу Сторону про настання обставин непереборної сили або виникнення їхніх наслідків (стаття 607 ЦКУ).
Тобто Замовником у Проекті Договору, що є додатком № 1 до тендерної документації зазначено що підпадає під поняття обставин непереборної сили, це стихійні явища природного характеру (землетруси, повені, урагани, руйнування в результаті блискавки й т. п.), нещастя біологічного, техногенного й антропогенного походження (вибухи, пожежі, вихід з ладу машин і устаткування, масові епідемії та ін.), карантин, встановлений Кабінетом Міністрів України, обставини суспільного життя (війна, воєнні дії, блокади, громадські заворушення, прояви тероризму, масові страйки й локаути, бойкоти та ін.).
Згідно частини другої ст. 141 ЗАКОНУ УКРАЇНИ "Про торгово-промислові палати в Україні" Форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) є надзвичайні та невідворотні обставини, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо), обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, а саме: загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, введення комендантської години, карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, експропріація, примусове вилучення, захоплення підприємств, реквізиція, громадська демонстрація, блокада, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, тривалі перерви в роботі транспорту, регламентовані умовами відповідних рішень та актами державних органів влади, закриття морських проток, ембарго, заборона (обмеження) експорту/імпорту тощо, а також викликані винятковими погодними умовами і стихійним лихом, а саме: епідемія, сильний шторм, циклон, ураган, торнадо, буревій, повінь, нагромадження снігу, ожеледь, град, заморозки, замерзання моря, проток, портів, перевалів, землетрус, блискавка, пожежа, посуха, просідання і зсув ґрунту, інші стихійні лиха тощо.
До цього ж щоб довести наявність обставин непереборної сили потрібно це підтвердити документально.
Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини протягом семи днів з дня звернення суб’єкта господарської діяльності за собівартістю.
Документального підтвердження наявності обставин непереборної сили замовником не надано.
Таким чином скасування закупівлі через підставу “коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили” є безпідставним на необгрунтованим.
Додатки до Пункту 2:
1. ПРОТОКОЛ № 131 від 12 грудня 2024 року
2. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
3. Документи, що підтверджують повноваження підписанта
4.Витяг ЄДР
5.Тендерна документація Замовника з додатками та змінами.
6. Закон України «Про публічні закупівлі»
7. ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів, РЕЄСТР отриманих тендерних пропозицій/пропозицій
8. ЗАКОН УКРАЇНИ "Про торгово-промислові палати в Україні"
Відповідно до п. 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178:
50. Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили;
5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій.
З урахуванням вказаного, підстав для відміни закупівлі немає, і замовник документально не підтверджує їх наявність.
Замовник неправомірним скасуванням торгів порушує мої права на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а також позбавляє мої можливості укласти Договір про закупівлю і отримати економічний ефект від реалізації Замовнику товару, що складає предмет закупівлі.
Враховуючи усе вищенаведене, ПРОТОКОЛ № 131 від 12 грудня 2024 року щодо відміни закупівлі, є незаконним та таким, що підлягає скасуванню.
Замовник прийнявши рішення про скасування закупівлі № UA-2024-11-22-010717-a, порушив основні принципи здійснення публічних закупівель, зокрема принципи об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Замовник прийнявши рішення про скасування закупівлі № UA-2024-11-22-010717-a порушив мої права та охоронювані законом інтереси. Мої права були порушені, оскільки замовник порушив моє право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати ПРОТОКОЛ № 131 від 12 грудня 2024 року про відміну закупівлі.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель
ВИМОГИ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ.
Враховуючи викладене вище, на підставі, ст.ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а також з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, -
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати ПРОТОКОЛ № 131 від 12 грудня 2024 року про відміну закупівлі.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Документи зазначені для виконання вимог частини 5 статті 18 Закону та пункту 59 Особливостей, також додаються до скарги як документальне підтвердження/докази у відповідності з частиною 2 статті 18 Закону та пункту 56 Особливостей.
×
-
Назва доказу:
ТД.rar
-
Повʼязаний документ:
ТД.rar
-
-
Назва доказу:
реєстр.pdf
-
Повʼязаний документ:
реєстр.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол №131 брикети.pdf
-
Повʼязаний документ:
Протокол №131 брикети.pdf
-
-
Назва доказу:
ПАСПОРТ.pdf
-
Повʼязаний документ:
ПАСПОРТ.pdf
-
-
Назва доказу:
Особливості.pdf
-
Повʼязаний документ:
Особливості.pdf
-
-
Назва доказу:
оголошення.pdf
-
Повʼязаний документ:
оголошення.pdf
-
-
Назва доказу:
КОД.pdf
-
Повʼязаний документ:
КОД.pdf
-
-
Назва доказу:
ЗУ ПРО ТПП.pdf
-
Повʼязаний документ:
ЗУ ПРО ТПП.pdf
-
-
Назва доказу:
Витяг ЄДР.pdf
-
Повʼязаний документ:
Витяг ЄДР.pdf
-
-
Назва доказу:
Виписка з ЄДР.pdf
-
Повʼязаний документ:
Виписка з ЄДР.pdf
-
-
Назва доказу:
2.Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII.pdf
-
Повʼязаний документ:
2.Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
Враховуючи усе вищенаведене, ПРОТОКОЛ № 131 від 12 грудня 2024 року щодо відміни закупівлі, є незаконним та таким, що підлягає скасуванню. Замовник прийнявши рішення про скасування закупівлі № UA-2024-11-22-010717-a, порушив основні принципи здійснення публічних закупівель, зокрема принципи об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Замовник прийнявши рішення про скасування закупівлі № UA-2024-11-22-010717-a порушив мої права та охоронювані законом інтереси. Мої права були порушені, оскільки замовник порушив моє право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати ПРОТОКОЛ № 131 від 12 грудня 2024 року про відміну закупівлі. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель ВИМОГИ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ. Враховуючи викладене вище, на підставі, ст.ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а також з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, - ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати замовника скасувати ПРОТОКОЛ № 131 від 12 грудня 2024 року про відміну закупівлі.