• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Тверде паливо (Вугілля кам’яне, Г (Г2) (25-100), Вугілля кам’яне, ДГ (25-200) та Вугілля кам’яне, Г (Г2) (13-100)).

Торги відмінено

420 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
Період оскарження: 22.11.2024 13:37 - 01.12.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі

Номер: fb47aea215f24354b928023f254f4136
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-22-009371-a.b1
Назва: СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
22 листопада 2024 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі. Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 05.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.11.2024 15:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.12.2024 18:50
Дата виконання рішення Замовником: 11.12.2024 17:00
Коментар замовника щодо усунення порушень: Ознайомившись з рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг, про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №19350-р/пк-пз від 05.12.2024, опубліковане на веб-порталі Уповноваженого органу 09 грудня 2024 року, щодо скарги UA-2024-11-22-009371-a.b1, Замовником було прийнято рішення про відміну процедури (протокол №130 - додається) у зв'язку з тим, що завершення закупівлі № UA-2024-11-22-009371-a є неможливим внаслідок обставин, що не залежать від волі замовника – Комунального закладу «Попаснянський обласний психоневрологічний інтернат», а саме: неможливість дотримання термінів постачання та оплати за поставлений товар у поточному році. Замовник зобов'язується врахувати всі зауваження органу оскарження, при проведенні процедури відкриті торги, на закупівлю вугілля у майбутньому.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ", Стайловська Вероніка Михайлівна +380507241371 ua_resurs@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 03f1c1f2cb364a8e9f05325c8c5077e1
Заголовок пункту скарги: СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Опис заперечення: 22 листопада 2024 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі

Номер: d61754c9247c4cbebef7a1986a5dbde5
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-22-009371-a.b2
Назва: СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи: Орган оскарження Замовник Учасник
Дата розгляду скарги: 27.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.12.2024 15:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.12.2024 17:23
Дата виконання рішення Замовником: 29.12.2024 23:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1. Скасувати рішення уповноваженої особи № 130 від 12.12.2024 року, про відміну процедури, щодо закупівлі - унікальний номер оголошення: UA-2024-11-22-009371-a, на закупівлю товару Вугілля кам’яне, Г (Г2) (25-100), Вугілля кам’яне, ДГ (25-200) та Вугілля кам’яне, Г (Г2) (13-100), ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо.
Автор: ПП "Енергозахід", Павло Товкало +380676736038 ptovkalo@yahoo.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1080091e1e77496cb3a49e9e1001974b
Заголовок пункту скарги: 12 грудня 2024 року Замовником було розміщено Протокол №130 щодо прийняття рішення уповноваженою особою КЗ" Попаснянський обласний психоневрологічний інтернат" щодо відміни відкритих торгів через неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили. Таке рішення вважаємо таким, що ухвалене з порушенням законодавства про публічні закупівлі.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: На підставі ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пунктів 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р.
№ 1178 (далі – Особливості) Приватне підприємство “Енергозахід” звертається зі цією скаргою щодо порушення Замовником законодавства в сфері публічних закупівель.
Підстави подання скарги: Замовником було розміщено оголошення про проведення публічної закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-22-009371-a, Ідентифікатор – UA-2024-11-22-009371-a.

ВІДОМОСТІ ПРО ПРОЦЕДУРУ ЗАКУПІВЛІ.
Процедура – Відкриті торги з особливостями.

Предмет закупівлі: Вугілля кам’яне, Г (Г2) (25-100), Вугілля кам’яне, ДГ (25-200) та
Вугілля кам’яне, Г (Г2) (13-100) код згідно ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо

Оголошення на веб-порталі – UA-2024-11-22-009371-a,
Ідентифікатор – https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-11-22-009371-a


НАЙМЕНУВАННЯ ЗАМОВНИКА.
Коммунальний заклад" Попаснянський обласний психоневрологічний інтернат"
Код ЄДРПОУ: 03190047
Юридична адреса: 93300, Україна, Луганська область, місто Попасна, вулиця Польова 2.
Фактична адреса: 59022 Чернівецька область, смт. Красноїльськ, вул. Штефана Чел Маре,173
Посадова особа замовника, уповноважена
здійснювати зв'язок з учасниками –
Уповноважена особа: фахівець з публічних закупівель
Комунального закладу «Попаснянський обласний психоневрологічний інтернат» – Костомарова Олена Валеріїївна, т.+380994346723, e-mail: kz_popni@ukr.net

СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ.
Приватне підприємство “Енергозахід”
ЄДРПОУ: 36084263
Адреса: 80000, Львівська обл. м. Сокаль вул. Героїв УПА 27, кв. 71.
Контактні особи (телефон, (e-mail за наявності)) Директор ПП „Енергозахід” Товкало Павло Олександрович. тел. 067-673-60-38., e-mail: energowest@ukr.net

ПІДСТАВИ ПОДАННЯ СКАРГИ, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати

Замовник здійснює закупівлю за процедурою -Відкриті торги з особливостями, за предметом- Вугілля кам’яне, Г (Г2) (25-100), Вугілля кам’яне, ДГ (25-200) та Вугілля кам’яне, Г (Г2) (13-100) код згідно ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо.
Приватне підприємство “Енергозахід” (Скаржник надалі за текстом скарги) взяв участь в процедурі закупівлі.

Загалом у процедурі прийняло участь 3 учасники.( ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ», ПП "Енергозахід", Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС)

12 грудня 2024 року Замовником було розміщено Протокол №130 щодо прийняття рішення уповноваженою особою КЗ" Попаснянський обласний психоневрологічний інтернат" щодо відміни відкритих торгів через неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили.
Таке рішення вважаємо таким, що ухвалене з порушенням законодавства про публічні закупівлі. Таке рішення вважаємо незаконним та таким, що підлягає скасуванню з огляду на наступне.
Відповідно до Протоколу 130:

З урахуванням строків на проведення електронного аукціону «16» грудня 2024 року , розгляду тендерної пропозиції «20» грудня 2024 року, строк укладання договору можливий не раніше «26» грудня 2024 року , що не відповідає умовам пункту 4.1 проекту договору, в якому вказано що Строк поставки Товару: з дати укладання договору до 15 грудня 2024 року (включно).Строк поставки товару не може бути продовжений у зв язку із закінченням бюджетного року, оскільки відповідно до регламенту роботи органів ДКСУ у період завершення бюджетного 2024 року та початку 2025 року,затв наказом казн.29.11.2024 №355.,останнім днем проведення платежів нацбанку в бджетному 2024 році є «27» грудня 2024 року. Зазначені вище обставини неможливлюють терміни постачання товару та оплати за товар у поточному році так як закупівлі повинні здійснюватися відповідно до річного плану. Враховуючи вищенаведене у звязку з тим що завершення закупівлі є неможливим внаслідок обставин що не залежать від волі замовника вирішила відмінити відкриті торги на підставі пп 4 розділу 50 особливостей.

Таку підставу вважаємо незаконною з огляду на наступне.
1. Відповідно до оприлюдненого оголошення UA-2024-11-22-009371-a , Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг- до 15 грудня 2024р.

Згідно Проекту Договору, що є додатком № 1 до тендерної документації:: Замовник встановив у розділі 4. “ПОРЯДОК ТА УМОВИ ПОСТАВКИ ТОВАРУ” Пункті 4.1.Строк поставки Товару: з дати укладання договору до 15 грудня 2024 року (включно).

Враховуючи строки розгляду пропозицій та термінів укладення договору, договір із переможцем може бути укладено не раніше «26» грудня 2024 року, що є пізніше ніж кінцевий строк поставки товару згідно Проекту договору та оприлюдненого оголошення № UA-2024-11-22-009371-a.

Тобто якщо замовником «20» грудня 2024 року буде прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю по предмету: Вугілля кам’яне, Г (Г2) (25-100), Вугілля кам’яне, ДГ (25-200) та
Вугілля кам’яне, Г (Г2) (13-100) код згідно ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо відповідно до оприлюдненого оголошення № UA-2024-11-22-009371-a, то перший день для укладання договору про закупівлю буде «26» грудня 2024 року, що є пізніше ніж кінцевий строк поставки.

В такому разі замовник з переможцем укладає договір про закупівлю товару та додаткову угоду №1 до договору про продовження строків поставки товару. Вказане замовником у ПРОТОКОЛІ № 130 від 11 грудня 2024 року обгрунтування, не є підставо для скасування торгів.

Згідно п.12.7.Розділу 12. “ПОРЯДОК ЗМІНИ УМОВ ДОГОВОРУ” Проекту Договору, що є Додатком № 1 до тендерної документації та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178.
12.7.Істотними умовами договору про закупівлю є предмет (найменування, кількість, якість), ціна та строк дії договору. Істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених пунктом 19 Особливостей дійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості), а саме:
4) продовження строку дії Договору та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат Покупця, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі. Форма документального підтвердження об’єктивних обставин визначатиметься Покупцем у момент виникнення об’єктивних обставин (з огляду на їхні особливості) з дотриманням чинного законодавства.

Таким чином замовник після укладення договору про закупівлю з переможцем продовжує строк поставки товару шляхом укладення додаткової угоди №1 до договору, а не шляхом скасування торгів та оголошенням нових.
Замовником не наведено об’єктивних доводів на предмет того, що проведення закупівлі
з «таким строком поставки товару» було не можливим.

Додатки до Пункту 1:
1. ПРОТОКОЛ № 130 від 11 грудня 2024 року
2. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
3. Документи, що підтверджують повноваження підписанта
4. ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів, РЕЄСТР отриманих тендерних пропозицій/пропозицій
5.Тендерна документація Замовника з додатками та змінами.
6. Закон України «Про публічні закупівлі»


2. Замовником у Проекті Договору, що є додатком № 1 до тендерної документації зазначено Розділ 8. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ (форс-мажор):
8.1.Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін. Під непереборною силою в цьому Договорі розуміються будь-які надзвичайні або невідворотні події зовнішнього щодо Сторін характеру або їх наслідки, які виникають без вини Сторін, поза їх волею або всупереч волі й бажанню Сторін, і які не можна, за умови застосування звичайних для цього заходів, передбачити й не можна при всій обережності й передбачливості запобігти (уникнути), у тому числі, але не винятково: стихійні явища природного характеру (землетруси, повені, урагани, руйнування в результаті блискавки й т. п.), нещастя біологічного, техногенного й антропогенного походження (вибухи, пожежі, вихід з ладу машин і устаткування, масові епідемії та ін.), карантин, встановлений Кабінетом Міністрів України, обставини суспільного життя (війна, воєнні дії, блокади, громадські заворушення, прояви тероризму, масові страйки й локаути, бойкоти та ін.).
8.2.Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна протягом 14-ти календарних днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі шляхом направлення офіційного листа на електронну адресу, зазначену в розділі 16 цього Договору. Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення про настання чи припинення обставин непереборної сили позбавляє Сторону права посилатися на них як на обставини, що звільняють від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором.
8.3.Дія обставин непереборної сили повинна бути підтверджена відповідним документом Торгово-промислової палати України або іншого компетентного органу. Обов’язок надання підтверджуючих документів лежить на Стороні, яка посилається на дію обставин форс-мажору.
8.4.У разі коли строк дії обставин непереборної сили триває більше 30 днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати цей Договір достроково шляхом направлення іншій Стороні офіційного листа на електронну адресу зазначену у розділі 16 цього Договору не менш ніж за 30 календарних днів до бажаної дати розірвання, яка обов’язково зазначається в такому листі.
8.5.Якщо обставини непереборної сили та (або) їх наслідки тимчасово перешкоджають повному або частковому виконанню зобов’язань за цим Договором, час виконання зобов’язань продовжується на час дії таких обставин або усунення їх наслідків, але не більш ніж до кінця поточного, бюджетного року.
8.6.У разі, якщо у зв’язку з виникненням обставин непереборної сили та (або) їх наслідків, за які жодна із сторін не відповідає, виконання зобов’язань за цим Договором є остаточно неможливим, то цей Договір вважається припиненим з моменту виникнення неможливості виконання зобов’язань за цим Договором, при цьому Сторони не звільняються від обов’язку сповістити іншу Сторону про настання обставин непереборної сили або виникнення їхніх наслідків (стаття 607 ЦКУ).




Тобто Замовником у Проекті Договору, що є додатком № 1 до тендерної документації зазначено що підпадає під поняття обставин непереборної сили, це стихійні явища природного характеру (землетруси, повені, урагани, руйнування в результаті блискавки й т. п.), нещастя біологічного, техногенного й антропогенного походження (вибухи, пожежі, вихід з ладу машин і устаткування, масові епідемії та ін.), карантин, встановлений Кабінетом Міністрів України, обставини суспільного життя (війна, воєнні дії, блокади, громадські заворушення, прояви тероризму, масові страйки й локаути, бойкоти та ін.).

Згідно частини другої ст. 141 ЗАКОНУ УКРАЇНИ "Про торгово-промислові палати в Україні" Форс-мажорними обставинами (обставинами непереборної сили) є надзвичайні та невідворотні обставини, що об’єктивно унеможливлюють виконання зобов’язань, передбачених умовами договору (контракту, угоди тощо), обов’язків згідно із законодавчими та іншими нормативними актами, а саме: загроза війни, збройний конфлікт або серйозна погроза такого конфлікту, включаючи але не обмежуючись ворожими атаками, блокадами, військовим ембарго, дії іноземного ворога, загальна військова мобілізація, військові дії, оголошена та неоголошена війна, дії суспільного ворога, збурення, акти тероризму, диверсії, піратства, безлади, вторгнення, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, введення комендантської години, карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України, експропріація, примусове вилучення, захоплення підприємств, реквізиція, громадська демонстрація, блокада, страйк, аварія, протиправні дії третіх осіб, пожежа, вибух, тривалі перерви в роботі транспорту, регламентовані умовами відповідних рішень та актами державних органів влади, закриття морських проток, ембарго, заборона (обмеження) експорту/імпорту тощо, а також викликані винятковими погодними умовами і стихійним лихом, а саме: епідемія, сильний шторм, циклон, ураган, торнадо, буревій, повінь, нагромадження снігу, ожеледь, град, заморозки, замерзання моря, проток, портів, перевалів, землетрус, блискавка, пожежа, посуха, просідання і зсув ґрунту, інші стихійні лиха тощо.

До цього ж щоб довести наявність обставин непереборної сили потрібно це підтвердити документально.
Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини протягом семи днів з дня звернення суб’єкта господарської діяльності за собівартістю.

Документального підтвердження наявності обставин непереборної сили замовником не надано.

Таким чином скасування закупівлі через підставу “коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили” є безпідставним на необгрунтованим.


Додатки до Пункту 2:
1. ПРОТОКОЛ № 130 від 11 грудня 2024 року
2. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
3. Документи, що підтверджують повноваження підписанта
4. ЗАКОН УКРАЇНИ "Про торгово-промислові палати в Україні"
5.Тендерна документація Замовника з додатками та змінами.
6. Закон України «Про публічні закупівлі»
7. ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів, РЕЄСТР отриманих тендерних пропозицій/пропозицій


Відповідно до п. 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178:
50. Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили;
5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій.

З урахуванням вказаного, підстав для відміни закупівлі немає, і замовник документально не підтверджує їх наявність.

Замовник неправомірним скасуванням торгів порушує наші права на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а також позбавляє наші можливості укласти Договір про закупівлю і отримати економічний ефект від реалізації Замовнику товару, що складає предмет закупівлі.

Враховуючи усе вищенаведене, ПРОТОКОЛ № 130 від 11 грудня 2024 року щодо відміни закупівлі, є незаконним та таким, що підлягає скасуванню.

Замовник прийнявши рішення про скасування закупівлі № UA-2024-11-22-009371-a, порушив основні принципи здійснення публічних закупівель, зокрема принципи об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.

Замовник прийнявши рішення про скасування закупівлі № UA-2024-11-22-009371-a порушив наші права та охоронювані законом інтереси. Наші права були порушені, оскільки замовник порушив наше право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.

Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати ПРОТОКОЛ № 130 від 11 грудня 2024 року про відміну закупівлі.

Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель
ВИМОГИ СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ.
Враховуючи викладене вище, на підставі, ст.ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а також з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, -

ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника скасувати ПРОТОКОЛ № 130 від 11 грудня 2024 року про відміну закупівлі.

Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати інші рішення