-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Медичний огляд водіїв транспортних засобів
Дана закупівля здійснюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178
Торги відмінено
78 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 781.00 UAH
мін. крок: 1% або 781.00 UAH
Період оскарження:
22.11.2024 10:31 - 29.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на рішення Уповноваженої особи (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 24-52Т-2 від 06 грудня 2024 року) щодо відхилення пропозиції Приватного підприємства «НАЧМЕД»
Номер:
c657cc1f98e4460bbe6efcfac6309d69
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-11-22-003144-a.a1
Назва:
СКАРГА на рішення Уповноваженої особи (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 24-52Т-2 від 06 грудня 2024 року) щодо відхилення пропозиції Приватного підприємства «НАЧМЕД»
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- КВИТАНЦІЯ №2.pdf 11.12.2024 16:51
- СКАРГА UA-2024-11-22-003144-a.docx 11.12.2024 16:51
- ПОЯСНЕННЯ фінансова звітність.doc 11.12.2024 16:51
- СКАРГА UA-2024-11-22-003144-a.docx.p7s.zip 11.12.2024 16:51
- ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ.pdf 11.12.2024 16:51
- ЛИСТ-ПІДТВЕРДЖЕННЯ не застосування оперативно-господарських санкцій.doc 11.12.2024 16:51
- Протокол-відхилення №24-52Т-2.pdf 11.12.2024 16:51
- СТАТУТ_усунення недоліків.pdf 11.12.2024 16:52
- sign.p7s 11.12.2024 16:52
- рішення від 13.11.2024 № 19871.pdf 13.12.2024 14:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.12.2024 № 20436.pdf 24.12.2024 11:18
- рішення від 23.12.2024 № 20436.pdf 24.12.2024 18:29
- Пояснення по суті скарги.docx 16.12.2024 10:49
- Пояснення по суті скарги.pdf 16.12.2024 10:49
- Протокол-відхилення №24-53Т-2.pdf 16.12.2024 10:49
- КВИТАНЦІЯ №2.pdf 16.12.2024 10:49
- Протокол про скасування рішення №24-53Т-4.pdf 30.12.2024 11:54
- Протокол про скасування рішення №24-53Т-5.pdf 30.12.2024 11:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.12.2024 17:09
Дата розгляду скарги:
23.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.12.2024 14:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.12.2024 18:30
Дата виконання рішення Замовником:
30.12.2024 11:54
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення №20436-р/пк-пз від 23.12.2024 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та Закону України «Про публічні закупівлі» необхідно скасувати рішення про визначення переможця учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕСКУЛАП - ПЛЮС" (Код ЄДРПОУ 36163156) та скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЧМЕД" (Код ЄДРПОУ 44424604) по процедурі закупівлі - Медичний огляд водіїв транспортних засобів, № UA-2024-11-22-003144-a
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
686b8e092d6e441ca458aa0c2ed52e15
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА
на рішення Уповноваженої особи (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 24-52Т-2 від 06 грудня 2024 року)
щодо відхилення пропозиції Приватного підприємства «НАЧМЕД»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Тип порушення:
Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Опис суті пункту скарги:
Враховуючи вищевикладене, Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАЧМЕД» (Код ЄДРПОУ 44426640) було повністю виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годи з моменту розміщення відповідного повідомлення по закупівлі № UA-2024-11-22-003144-a, за предметом: ДК 021:2015: 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Медичний огляд водіїв транспортних засобів).
Замовник Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" не мав права відхиляти тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей чим було також порушено вимоги пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із наступними змінами та доповненнями).
У зв’язку з чим тендерна пропозиція учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАЧМЕД» підлягає задоволенню відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178.
Враховуючи вищевикладене, всупереч вимогам Тендерної документації, Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 Замовником прийнято рішення про безпідставне відхилення пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЧМЕД», яка подана ним для участі у даній закупівлі і була найбільш економічно вигідною.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою зловживання монопольним становищем на ринку.
З огляду на рішенням Конституційного Суду України по справі 1-10/2004 від 01.12.2004 поняття ”Охоронюваний законом інтерес”, що вживається в частині першій статті 4 Цивільного процесуального кодексу України та інших законах України у логічно-смисловому зв'язку з поняттям "права", треба розуміти як прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, як зумовлений загальним змістом об'єктивного і прямо не опосередкований у суб'єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об'єктом судового захисту та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних і колективних потреб, які не суперечать Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загальноправовим засадам.
Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно абзацу 2 пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
ЗВАЖАЮЧИ НА ВИЩЕВИКЛАДЕНЕ, РІШЕННЯ ПРИЙНЯТЕ ЗАМОВНИКОМ НЕОБ`ЄКТИВНЕ, УПЕРЕДЖЕНЕ, НЕЗАКОННЕ ТА НЕОБҐРУНТОВАНЕ.
Тому, рішення, яке прийняте уповноваженою особою Замовника, є неправомірним і підлягає скасуванню.
Отже, тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЧМЕД» повністю відповідає технічним, якісним, кількісним характеристикам зазначеним та тендерній документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, тому рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «НАЧМЕД» є неправомірним, незаконним, винесеним з порушенням основних принципів встановлених частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме не об’єктивне та упереджене відхиллено пропозицію по процедурі закупівлі/спрощеної закупівлі, прийнято рішення через недостатній аналіз та перевірку наданих документів тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язання Замовника скасувати ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 24-52Т-2 від 06 грудня 2024 року Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" щодо безпідставного відхиллення пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЧМЕД».
Замовник Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" не мав права відхиляти тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей чим було також порушено вимоги пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із наступними змінами та доповненнями).
У зв’язку з чим тендерна пропозиція учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАЧМЕД» підлягає задоволенню відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178.
Враховуючи вищевикладене, всупереч вимогам Тендерної документації, Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 Замовником прийнято рішення про безпідставне відхилення пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЧМЕД», яка подана ним для участі у даній закупівлі і була найбільш економічно вигідною.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою зловживання монопольним становищем на ринку.
З огляду на рішенням Конституційного Суду України по справі 1-10/2004 від 01.12.2004 поняття ”Охоронюваний законом інтерес”, що вживається в частині першій статті 4 Цивільного процесуального кодексу України та інших законах України у логічно-смисловому зв'язку з поняттям "права", треба розуміти як прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, як зумовлений загальним змістом об'єктивного і прямо не опосередкований у суб'єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об'єктом судового захисту та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних і колективних потреб, які не суперечать Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загальноправовим засадам.
Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно абзацу 2 пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
ЗВАЖАЮЧИ НА ВИЩЕВИКЛАДЕНЕ, РІШЕННЯ ПРИЙНЯТЕ ЗАМОВНИКОМ НЕОБ`ЄКТИВНЕ, УПЕРЕДЖЕНЕ, НЕЗАКОННЕ ТА НЕОБҐРУНТОВАНЕ.
Тому, рішення, яке прийняте уповноваженою особою Замовника, є неправомірним і підлягає скасуванню.
Отже, тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЧМЕД» повністю відповідає технічним, якісним, кількісним характеристикам зазначеним та тендерній документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, тому рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «НАЧМЕД» є неправомірним, незаконним, винесеним з порушенням основних принципів встановлених частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме не об’єктивне та упереджене відхиллено пропозицію по процедурі закупівлі/спрощеної закупівлі, прийнято рішення через недостатній аналіз та перевірку наданих документів тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язання Замовника скасувати ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 24-52Т-2 від 06 грудня 2024 року Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" щодо безпідставного відхиллення пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЧМЕД».
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
11.12.2024 №11/12/3 Кому: Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Приватне підприємство «НАЧМЕД» Код за ЄДРПОУ 44424604 Адреса: 46009 м. Тернопіль, вул. Гетьмана Мазепи, 2 Телефон: 0800 333 133 E-mail: 1medcentr21@gmail.com Замовник, рішення, дії або бездіяльність якого оскаржується: Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" Код за ЄДРПОУ: 03348471 79017, Україна, Львівська область, Львів, м.Львів, вул.Зелена,64 Інформація про закупівлю: Ідентифікатор закупівлі: Процедура - ДК 021:2015: 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Медичний огляд водіїв транспортних засобів) № UA-2024-11-22-003144-a СКАРГА на рішення Уповноваженої особи (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 24-52Т-2 від 06 грудня 2024 року) щодо відхилення пропозиції Приватного підприємства «НАЧМЕД» 22 листопада 2024 року Львівським міське комунальне підприємство "Львівводоканал" (далі – Замовник) оприлюднило оголошення в електронній системі закупівель № UA-2024-11-22-003144-a про проведення відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015: 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Медичний огляд водіїв транспортних засобів)». До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю «ДК 021:2015: 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Медичний огляд водіїв транспортних засобів)» було подано 2 (дві) тендерні пропозиції, а саме: • ПП "НАЧМЕД" (код ЄДРПОУ 44424604 (Скаржник)); • ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЕСКУЛАП-ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 36163156). 06 грудня 2024 року ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 24-52Т-2 від 06 грудня 2024 року Уповноваженої особи Львівського міського комунального підприємства "Львівводоканал" (надалі Замовник) було безпідставно відхилено пропозицію Приватного підприємства «НАЧМЕД» (надалі Підприємство), яка подана ним для участі у даній закупівлі і була найбільш економічно вигідною. Однак, ми не погоджуємося із прийнятим рішенням та вважаємо його незаконним і таким, що порушує наші права, законні інтереси та завдає економічної шкоди, оскільки останнє прийняте в порушення вимог тендерної документації, з порушенням вимог діючого законодавства, а отже є таким, що підлягає скасуванню з наступних причин: У ПРОТОКОЛІ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 24-52Т-2 від 06 грудня 2024 року зазначено одну причину відповідно до яких нашу пропозицію було незаконно відхилено: Під час розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЧМЕД» (Код ЄДРПОУ 44424604) було виявлено невідповідність, а саме: на відповідність вимозі 3.1.2.1 Додатку №2 (Кваліфікаційні критерії) Учасник у складі пропозиції мав надати копію балансу та звіту про фінансові результати за 2023 рік з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС або Держстату (квитанція №2), коли звіт подається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді. Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАЧМЕД» (Код ЄДРПОУ 44424604) у складі своєї пропозиції не надав підтверджуючий документ про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС або Держстату (квитанція №2). Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або падання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАЧМЕД» (Код ЄДРПОУ 44426640). Згідно з частиною 9 статті 26 Закону «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 244 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимого про усунення таких невідповідностей. Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАЧМЕД» (Код ЄДРПОУ 44426640) не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годи з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до абзацу 5 підпункту44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі. Коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тенедерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАЧМЕД» була відхилена на підставі зазначеної норми закону. 1. ЩОДО НЕ ВИПРАВЛЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ ПІСЛЯ РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ, ЩО ПОДАНІ НИМ У СВОЇЙ ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ, ЩО БУЛИ ЗАЗНАЧЕНІ В ПОВІДОМЛЕННІ, ПРОТЯГОМ 24 ГОДИ З МОМЕНТУ РОЗМІЩЕННЯ ВІДПОВІДНОГО ПОВІДОМЛЕННЯ. 04 грудня 2024 року о 09 год. 14 хв. в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення. На відповідність вимозі п. 3.1.2.2. Додатку 2 (Кваліфікаційні критерії) до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав копію балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період – проміжна звітність щоквартальна, наростаючим підсумком з початку звітного року. Відповідно до умов п. 3.1.2.2. ч. 2 Додатку 2 (Кваліфікаційні критерії) до тендерної документації, якщо Учасник подає скорочену за показниками виключно річну фінансову звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати – Учаснику до такої фінансової звітності необхідно долучити пояснення у довільній формі про приналежність до такої категорії підприємств з посиланням на норму Закону/Постанови). Просимо ПП «Начмед» виправити невідповідність шляхом завантаження у систему копію балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний період – проміжна звітність щоквартальна, наростаючим підсумком з початку звітного року, або довідки-пояснення у довільній формі про приналежність підприємства до такої категорії підприємств, які подають скорочену за показниками виключно річну фінансову звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати з посиланням на норму Закону/Постанови). 2.Учасник ПП «Начмед» у складі своєї пропозиції не надав підтверджуючий документ про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС або Держстату (квитанція №2). Просимо Учасника виправити невідповідність шляхом завантаження в систему підтверджуючого та відповідно завіреного документу про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС або Держстату (квитанція №2). 3.На відповідність вимозі п.8 р.2 Додатку №1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку № 11-20/133 від 29.11.2024 р.( 33-ЛИСТ-ПІДТВЕРДЖЕННЯ не застосування оперативно-господарських санкцій.) (інформація) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником господарсько-адміністративну/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано”. В вище зазначеній довідці Учасник ПП «Начмед» не зазначив повну назву Учасника. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему Довідки, (інформації) про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ наступного змісту: “Даним листом підтверджуємо, що у попередніх взаємовідносинах між Учасником (повна назва Учасника) та Замовником господарсько-адміністративну/і санкцію/ії, передбачену/і пунктом 4 частини 1 статті 236 ГКУ, як відмова від встановлення господарських відносин на майбутнє не було застосовано” 4. На відповідність вимозі п.4 р.3 Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав скановану копію Статуту, окремі сторінки якого не є повністю читабельними. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження у систему сканованої копії Статуту, що є повністю читабельною. Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 05-12-24, 09:14:59 ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАЧМЕД» (Код ЄДРПОУ 44426640), враховуючи ВИМОГУ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Замовника Львівського міського комунального підприємства "Львівводоканал" від 09 грудня 2024 року по закупівлі № UA-2024-11-22-003144-a, за предметом: ДК 021:2015: 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Медичний огляд водіїв транспортних засобів), як Учасник процедури закупівлі своєчасно виправляє невідповідності в документах, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, відповідно до п.9. ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами та доповненнями) що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель УТОЧНЕНИХ ДОКУМЕНТІВ в електронній системі закупівель, а саме: 1) Відповідно до вимоги п.3.1.2.2 ч.1 Додатку 2 до тендерної документації, учасник ПП «НАЧМЕД» надав у складі своєї пропозиції завірену належним чином КОПІЮ БАЛАНСУ ТА ЗВІТУ ПРО ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ ЗА ОСТАННІЙ ЗВІТНИЙ ПЕРІОД – відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та Постанови Кабінету Міністрів України №419 «Про затвердження Порядку подання фінансової звітності» Учасник подає скорочену за показниками виключно річну фінансову звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати – Учаснику до такої фінансової звітності необхідно долучити пояснення у довільній формі про приналежність до такої категорії підприємств з посиланням на норму Закону/Постанови), що передує даті укладення договору з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, - файл під назвою «ФІНАНСОВА ЗВІТНІСТЬ.pdf», 2) Відповідно до вимоги п.3.1.2.2 ч.1 Додатку 2 до тендерної документації, учасник ПП «НАЧМЕД» надав у складі своєї пропозиції ПІДТВЕРДЖУЮЧИЙ ДОКУМЕНТ ПРО ЗДАЧУ ЗВІТНОСТІ ДО ЄДИНОГО ВІКНА ПОДАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ДОКУМЕНТІВ ДФС АБО ДЕРЖСТАТУ (КВИТАНЦІЯ №2), КОЛИ ЗВІТ ЗДАЄТЬСЯ У ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ, АБО ВІДМІТКИ ОРИГІНАЛІВ СТАТИСТИКИ АБО ДФС, - файл під назвою «КВИТАНЦІЯ №2.pdf», 3) Відповідно до вимоги п.3.1.2.2 ч.1 Додатку 2 до тендерної документації, учасник ПП «НАЧМЕД» надав у складі своєї пропозиції ПОЯСНЕННЯ У ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ ДО ТАКОЇ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ ПРО ПРИНАЛЕЖНІСТЬ ДО ТАКОЇ КАТЕГОРІЇ ПІДПРИЄМСТВ З ПОСИЛАННЯМ НА НОРМУ ЗАКОНУ/ПОСТАНОВИ), ЩО ПЕРЕДУЄ ДАТІ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ, - файл під назвою «ПОЯСНЕННЯ фінансова звітність.pdf», 4) Відповідно до пункту 8 р.2 Додатку №1 до тендерної документації Учасник ПП «НАЧМЕД» у складі своєї тендерної пропозиції надав ДОВІДКУ із зазначенням повної назви учасника (Лист-підтвердження не застосування оперативно-господарських санкцій № 11-20/133 від 29.11.2024 р. про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ, - файл під назвою «ЛИСТ-ПІДТВЕРДЖЕННЯ не застосування оперативно-господарських санкцій.pdf», 5) Відповідно до вимоги п.4 р.3 Додатку 1 до тендерної документації учасник ПП «НАЧМЕД» надав у складі своєї пропозиції документації скановану КОПІЮ СТАТУТУ, УСІ СТОРІНКИ ЯКОГО Є ПОВНІСТЮ ЧИТАБЕЛЬНИМИ, - файл під назвою «СТАТУТ_усунення недоліків.pdf». Враховуючи вищевикладене, Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАЧМЕД» (Код ЄДРПОУ 44426640) було повністю виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годи з моменту розміщення відповідного повідомлення по закупівлі № UA-2024-11-22-003144-a, за предметом: ДК 021:2015: 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Медичний огляд водіїв транспортних засобів). Замовник Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" не мав права відхиляти тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей чим було також порушено вимоги пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із наступними змінами та доповненнями). У зв’язку з чим тендерна пропозиція учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАЧМЕД» підлягає задоволенню відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178. Враховуючи вищевикладене, всупереч вимогам Тендерної документації, Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 Замовником прийнято рішення про безпідставне відхилення пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЧМЕД», яка подана ним для участі у даній закупівлі і була найбільш економічно вигідною. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою зловживання монопольним становищем на ринку. З огляду на рішенням Конституційного Суду України по справі 1-10/2004 від 01.12.2004 поняття ”Охоронюваний законом інтерес”, що вживається в частині першій статті 4 Цивільного процесуального кодексу України та інших законах України у логічно-смисловому зв'язку з поняттям "права", треба розуміти як прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, як зумовлений загальним змістом об'єктивного і прямо не опосередкований у суб'єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об'єктом судового захисту та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних і колективних потреб, які не суперечать Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загальноправовим засадам. Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції. Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Згідно абзацу 2 пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. ЗВАЖАЮЧИ НА ВИЩЕВИКЛАДЕНЕ, РІШЕННЯ ПРИЙНЯТЕ ЗАМОВНИКОМ НЕОБ`ЄКТИВНЕ, УПЕРЕДЖЕНЕ, НЕЗАКОННЕ ТА НЕОБҐРУНТОВАНЕ. Тому, рішення, яке прийняте уповноваженою особою Замовника, є неправомірним і підлягає скасуванню. Отже, тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЧМЕД» повністю відповідає технічним, якісним, кількісним характеристикам зазначеним та тендерній документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, тому рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «НАЧМЕД» є неправомірним, незаконним, винесеним з порушенням основних принципів встановлених частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме не об’єктивне та упереджене відхиллено пропозицію по процедурі закупівлі/спрощеної закупівлі, прийнято рішення через недостатній аналіз та перевірку наданих документів тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язання Замовника скасувати ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 24-52Т-2 від 06 грудня 2024 року Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" щодо безпідставного відхиллення пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЧМЕД». На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із наступними змінами та доповненнями), - ПРОШУ: 1) Прийняти скаргу до розгляду. 2) Зобов’язати Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" скасувати протокольне рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «НАЧМЕД», яке оформлене ПРОТОКОЛОМ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 24-52Т-2 від 06 грудня 2024 року) щодо прийняття рішення по закупівлі «ДК 021:2015: 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Медичний огляд водіїв транспортних засобів), оголошення про проведення якої оприлюднене в електронній системі закупівель за № UA-2024-11-22-003144-a. 3) Повідомити сторін про дату, час та місце розгляду скарги. ДОДАТКИ: 1. Протокольне рішення (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 24-52Т-2 від 06 грудня 2024 року щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «НАЧМЕД». 2. КОПІЮ БАЛАНСУ ТА ЗВІТУ ПРО ФІНАНСОВІ РЕЗУЛЬТАТИ ЗА ОСТАННІЙ ЗВІТНИЙ ПЕРІОД. 3. ПІДТВЕРДЖУЮЧИЙ ДОКУМЕНТ ПРО ЗДАЧУ ЗВІТНОСТІ ДО ЄДИНОГО ВІКНА ПОДАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ДОКУМЕНТІВ ДФС АБО ДЕРЖСТАТУ (КВИТАНЦІЯ №2), КОЛИ ЗВІТ ЗДАЄТЬСЯ У ЕЛЕКТРОННОМУ ВИГЛЯДІ, АБО ВІДМІТКИ ОРИГІНАЛІВ СТАТИСТИКИ АБО ДФС. 4. ПОЯСНЕННЯ У ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ ДО ТАКОЇ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ ПРО ПРИНАЛЕЖНІСТЬ ДО ТАКОЇ КАТЕГОРІЇ ПІДПРИЄМСТВ З ПОСИЛАННЯМ НА НОРМУ ЗАКОНУ/ПОСТАНОВИ), ЩО ПЕРЕДУЄ ДАТІ УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРУ. 5. Лист-підтвердження не застосування оперативно-господарських санкцій. 6. КОПІЮ СТАТУТУ. Директор Микола ВИННИЧУК