• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Медичний огляд водіїв транспортних засобів

Дана закупівля здійснюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178

Торги відмінено

78 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 781.00 UAH
Період оскарження: 22.11.2024 10:31 - 29.11.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА на рішення Уповноваженої особи (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 24-52Т-2 від 06 грудня 2024 року) щодо відхилення пропозиції Приватного підприємства «НАЧМЕД»

Номер: c657cc1f98e4460bbe6efcfac6309d69
Ідентифікатор запиту: UA-2024-11-22-003144-a.a1
Назва: СКАРГА на рішення Уповноваженої особи (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 24-52Т-2 від 06 грудня 2024 року) щодо відхилення пропозиції Приватного підприємства «НАЧМЕД»
Скарга:
Дата розгляду скарги: 23.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.12.2024 14:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.12.2024 18:30
Дата виконання рішення Замовником: 30.12.2024 11:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення №20436-р/пк-пз від 23.12.2024 року Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та Закону України «Про публічні закупівлі» необхідно скасувати рішення про визначення переможця учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕСКУЛАП - ПЛЮС" (Код ЄДРПОУ 36163156) та скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЧМЕД" (Код ЄДРПОУ 44424604) по процедурі закупівлі - Медичний огляд водіїв транспортних засобів, № UA-2024-11-22-003144-a
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЧМЕД", ВИННИЧУК Микола 380503103133 nachmed2024@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 686b8e092d6e441ca458aa0c2ed52e15
Заголовок пункту скарги: СКАРГА на рішення Уповноваженої особи (ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 24-52Т-2 від 06 грудня 2024 року) щодо відхилення пропозиції Приватного підприємства «НАЧМЕД»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Тип порушення: Нецінові критерії оцінки тендерної пропозиції
Опис суті пункту скарги: Враховуючи вищевикладене, Учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАЧМЕД» (Код ЄДРПОУ 44426640) було повністю виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годи з моменту розміщення відповідного повідомлення по закупівлі № UA-2024-11-22-003144-a, за предметом: ДК 021:2015: 85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Медичний огляд водіїв транспортних засобів).
Замовник Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" не мав права відхиляти тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей чим було також порушено вимоги пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із наступними змінами та доповненнями).
У зв’язку з чим тендерна пропозиція учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НАЧМЕД» підлягає задоволенню відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178.
Враховуючи вищевикладене, всупереч вимогам Тендерної документації, Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 Замовником прийнято рішення про безпідставне відхилення пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЧМЕД», яка подана ним для участі у даній закупівлі і була найбільш економічно вигідною.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.
Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою зловживання монопольним становищем на ринку.
З огляду на рішенням Конституційного Суду України по справі 1-10/2004 від 01.12.2004 поняття ”Охоронюваний законом інтерес”, що вживається в частині першій статті 4 Цивільного процесуального кодексу України та інших законах України у логічно-смисловому зв'язку з поняттям "права", треба розуміти як прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, як зумовлений загальним змістом об'єктивного і прямо не опосередкований у суб'єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об'єктом судового захисту та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних і колективних потреб, які не суперечать Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загальноправовим засадам.
Разом з тим, Конституцією України та ст.ст. 18, 25 Господарського кодексу України органам державної влади, місцевого самоврядування, їх посадовим особам забороняється приймати акти та вчиняти дії, які усувають конкуренцію або необґрунтовано сприяють окремим суб’єктам господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно абзацу 2 пункту 56 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
ЗВАЖАЮЧИ НА ВИЩЕВИКЛАДЕНЕ, РІШЕННЯ ПРИЙНЯТЕ ЗАМОВНИКОМ НЕОБ`ЄКТИВНЕ, УПЕРЕДЖЕНЕ, НЕЗАКОННЕ ТА НЕОБҐРУНТОВАНЕ.
Тому, рішення, яке прийняте уповноваженою особою Замовника, є неправомірним і підлягає скасуванню.
Отже, тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЧМЕД» повністю відповідає технічним, якісним, кількісним характеристикам зазначеним та тендерній документації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, тому рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «НАЧМЕД» є неправомірним, незаконним, винесеним з порушенням основних принципів встановлених частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме не об’єктивне та упереджене відхиллено пропозицію по процедурі закупівлі/спрощеної закупівлі, прийнято рішення через недостатній аналіз та перевірку наданих документів тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом встановлення порушень процедури закупівлі та зобов'язання Замовника скасувати ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ № 24-52Т-2 від 06 грудня 2024 року Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" щодо безпідставного відхиллення пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НАЧМЕД».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника